Onko ihan tavallista että miehellä on edelleen Tinder aktiivisena? Tavattiin yli kuukausi sitten.
Viestittelemme päivittäin ja näemme pari kertaa viikossa. Äsken huomasin että hänellä on profiili edelleen aktiivisena. Itse otin profiilin samantien pois kun alettiin tapailemaan.
Kommentit (68)
Jos ette seurustele, on oikeus tapailla muitakin. Ja vaikka panna.
Ei vaikuta mieskään olevan laatikon terävin veitsi 😂
Vierailija kirjoitti:
Jos ette seurustele, on oikeus tapailla muitakin. Ja vaikka panna.
Saa, mutta jos haluaa rakentaa terveen parisuhteen joka pohjautuu molemmin puoliseen luottamukseen ja kunnioitukseen, niin ei kannata. Tietty jos ei näe toista potentiaalisena kumppanina, niin mikään ei velvoita sitoutumaan.
Olisikohan tämä:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1b404d72-3f09-4f3f-98e8-1bdda2a32a3f
"Kaikki homot eivät tänäkään päivänä uskalla ulos kaapista. Tässä jutussa kolme suomalaista miestä kertoo, millaista on elää kaksoiselämää ja harrastaa seksiä toisten miesten kanssa naisystävältä salaa."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"vähän vaan svaippailee"
😂😂😂
Just joo, no hyvä että edes vähän vaan."Vähän vaan panin" sitten seuraavaksi.🤣
Eihän se ole edes pettämistä, jos käyttää kumia eikä suutele.
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Kysyin mieheltä että etsiikö hän vielä tinderistä seuraa. Hän sanoi että ei, kun vähän vain svaippailee. Sanoin sitten että se on ihan ok, pääasia että tiedetään missä mennään. Että mullakin on lupa katsella muita. Siihen mies sanoi että harmi jos hän ei mulle riitä. Vastasin että harmi jos mä en sulle riitä. Tänään mies on laitellut viestiä että mitä kuuluu, mutta en ole vastannut mitään. Ärsyttää ajatuskin että sen jälkeen kun ollaan oltu sängyssä niin mies on vilkuillut jotain Tinderiä :(
Ap
Ootte te helppoja halpoja hyväksikäytettäviä.
Vierailija kirjoitti:
Muijat eivät tiedä millaista on olla mies. Ja koska muijat eivät ole kykeneväisiä asettumaan miehen asemaan, niin ei ole mikään ihme, että muijat ei tiedä mistään mitään!
Muijille deittailu on kuin kävisi kaupassa; valitse mieleisesi mies. That's it.
Miehille deittailu on kuin työhaastattelu;
hylkäys
hylkäys
hylkäys
hylkäys
hylkäys
muija petti
hylkäys
hylkäys
hullu muija
hylkäys
hylkäys
jne.Vieläkö muijat ihmettelevät miksi miehet eivät poista Tinderia heti uuden muijan tavattua? En voi sille mitään, jos ette vieläkään tajua. Olisiko korkea aika katsoa peiliin?
Miten se minun, mukavan naisen, vika on että sulla on ollu paska flaksi? Jos mulle alat menneisyyttäsi kostamaan niin lyhyeksi jää tarina. Siitäkö lie ne hylkäykset sullakin johtuu.
No miten kävi, joko on sika jätetty?