Onko ihan tavallista että miehellä on edelleen Tinder aktiivisena? Tavattiin yli kuukausi sitten.
Viestittelemme päivittäin ja näemme pari kertaa viikossa. Äsken huomasin että hänellä on profiili edelleen aktiivisena. Itse otin profiilin samantien pois kun alettiin tapailemaan.
Kommentit (68)
Mistä tiiät et käyttää sitä. Ite ainakin unohtanut et on profiili, en siis sielä silti oo käynyt ees vaikka varmaa näkyy muille
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Kysyin mieheltä että etsiikö hän vielä tinderistä seuraa. Hän sanoi että ei, kun vähän vain svaippailee. Sanoin sitten että se on ihan ok, pääasia että tiedetään missä mennään. Että mullakin on lupa katsella muita. Siihen mies sanoi että harmi jos hän ei mulle riitä. Vastasin että harmi jos mä en sulle riitä. Tänään mies on laitellut viestiä että mitä kuuluu, mutta en ole vastannut mitään. Ärsyttää ajatuskin että sen jälkeen kun ollaan oltu sängyssä niin mies on vilkuillut jotain Tinderiä :(
Ap
Onkohan sama mies kun käyttäytyi samoin? Kun tulee kaato, siirtyy seuraavaan.
Semmosia ne miehet on. Ei hyviä ole.
Ap kyllä olet melkoinen roikkuja. Ei kukaan halua sitoutua kuukauden päästä. Huh huh
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tein feikkiprofiilin hetkeksi kun halusin katsoa vieläkö mies on vielä siellä.
Ap
Jokin sanoo, että sinäkään et ole ihan varma, onko hän "Se" mies, jonka kanssa haluaisit elää ja olla parisuhteessa.
Ja miksi pitäisi olla varma miehestä, joka etsii muuta seuraa vaikka on suhteessa?
Vierailija kirjoitti:
Ap tässä. Kysyin mieheltä että etsiikö hän vielä tinderistä seuraa. Hän sanoi että ei, kun vähän vain svaippailee. Sanoin sitten että se on ihan ok, pääasia että tiedetään missä mennään. Että mullakin on lupa katsella muita. Siihen mies sanoi että harmi jos hän ei mulle riitä. Vastasin että harmi jos mä en sulle riitä. Tänään mies on laitellut viestiä että mitä kuuluu, mutta en ole vastannut mitään. Ärsyttää ajatuskin että sen jälkeen kun ollaan oltu sängyssä niin mies on vilkuillut jotain Tinderiä :(
Ap
LOL - ei etsi seuraa, mutta vähän vaan.
Ei tää ole todellista, naurattaa ihan possuna.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata tapailla vain yhtä miestä, koska nämä miehet deittisovelluksissa yleensä tapailevat useita naisia. Sydän vain murtuu kun huomaat että silti on se tinder aktiivisena ja etsii ”parempaa”.
Tämä. Paha vaan jos sattuu olemaan itse ihminen, jolle ei ole luontaista säätää monen kanssa yhtä aikaa - varsinkaan jos on yhteen ihastunut. Tällaisille ihmisille (kuten minulle) deittisovellukset ovat viimeinen paikka, josta kumppania kannattaa hakea.
No samahan tuo minullekin on, juurikin se viimeinen paikka kun seuraa ei muuten löydy.
Tuskin kovin monelle Tinderit on se ensimmäinen vaihtoehto.
Vierailija kirjoitti:
Eli voin vetää johtopäätöksen että mies ei pidä minua mitenkään erityisenä koska hakee seuraa edelleen.
Ap
Juuri näin. Miehellä on haku päällä. Joillakin miehillä se jatkuu koko elämän. Ei pysäytä avioliitto, lapset....
Oma mielipiteeni on, että jos säännölleen tapaillaan, voidaan siis katsoa jutun olevan seurustelua, miehen ja naisenkin pitäisi itse ÄLYTÄ poistua tinderistä. Sinne pääsee muutamassa minuutissa takaisin. Jos on niin epävarma valinnastaan, että pitää reservi pitää valmiina, en jaksaisi moisen varmistelijan kanssa aloittaa mitään. Tyhjän todellakin saa pyytämättäkin.
Kristiina xx kirjoitti:
Mun mielestä on ihan ok pitää Tinderiä puhelimessa, kun vasta on alettu tapailla. Se Tinder Gold -tilauskin maksaa 100€/vuosi, joten siksi rahat olisi heitetty hukkaan, jos sen laittaisi pois päältä.
Tyypillinen virhepäätelmä. Onko termi "uppokustannus" tuttu?
Vierailija kirjoitti:
Ap
Mikä pelle. Joo, näitä tosiaan riittää. Itse haluavat pitää jalkaa oven raossa koko ajan, mutta samat oikeudet ei päde naiseen. Mä en kyllä tuhlaisi tuohon aikaa enää. Siis nimenomaan tuo on turn off, että haluaa itselleen oikeuksia, mitä ei halua antaa toiselle. Mikäli on yhdessä sovittu että voi tapailla muitakin ja se on kummallekin ok, niin asia eri. Kannattaa muuten pitää mielessä että aika on jokaisella se kallisarvoisin omaisuus, ja että kannattaa tarkkaan harkita, mihin sen tuhlaa.
Vierailija kirjoitti:
Yksi kuukausi ei kyllä vielä ainakaan mun tapauksessa tarkoita mitään. Itse ainakin pidän Tinderiä aina puhelimessa varasuunnitelmana, olen suhteessa tai en.
Ja onhan se hyvä että kumppanikin tietää, että jos hän alkaa perseilemään niin mä aloitan svaippauksen.
Tunnut olevan tasapainoinen ja valmis parisuhteeseen. Voi sitä onnen pekkaa joka sinut omakseen saa!
Vierailija kirjoitti:
Ap kyllä olet melkoinen roikkuja. Ei kukaan halua sitoutua kuukauden päästä. Huh huh
Kyllä haluaa, jopa nopeamminkin, jos kokee löytäneensä etsimänsä.
Vierailija kirjoitti:
Muijat eivät tiedä millaista on olla mies. Ja koska muijat eivät ole kykeneväisiä asettumaan miehen asemaan, niin ei ole mikään ihme, että muijat ei tiedä mistään mitään!
Muijille deittailu on kuin kävisi kaupassa; valitse mieleisesi mies. That's it.
Miehille deittailu on kuin työhaastattelu;
hylkäys
hylkäys
hylkäys
hylkäys
hylkäys
muija petti
hylkäys
hylkäys
hullu muija
hylkäys
hylkäys
jne.Vieläkö muijat ihmettelevät miksi miehet eivät poista Tinderia heti uuden muijan tavattua? En voi sille mitään, jos ette vieläkään tajua. Olisiko korkea aika katsoa peiliin?
Mä olen deittaillut miehiä laidasta laitaan. Mukavat miehet tuppaavat olemaan ujoja ja hermoilevat mun seurassa. Odottavat mun tekevän aloitteen joka jutussa. Not sexy! Pelimiehiäkin kokeillut. Niiltä taas uupuu sosiaaliset taidot pidemmällä aikavälillä. Oharit ja rahan kerjuu ei oikein sytytä.
Ihan tavallista miestä haen, mutta ilmeisesti ne ovat jo varattuja!
Vierailija kirjoitti:
Yksi kuukausi ei kyllä vielä ainakaan mun tapauksessa tarkoita mitään. Itse ainakin pidän Tinderiä aina puhelimessa varasuunnitelmana, olen suhteessa tai en.
Ja onhan se hyvä että kumppanikin tietää, että jos hän alkaa perseilemään niin mä aloitan svaippauksen.
Yes, tämä! Olen huomannut näin naisena, että ei kannata sitoutua mihinkään turhan aikaisin. Sori siitä. Toki korostan miehillekin, että ovat vapaita tapailemaan muita.
Ei ole normaalia. Nykyinen poikaystäväni suuttui, kun minulla oli Tinder profiili vielä 2 viikon tapailun jälkeen ja käski poistamaan profiilin ja siitä lähtien olimme poika- ja tyttöystävä.
Vierailija kirjoitti:
Ap
Sano että poistaa profiilin, tai meet pois. Turha tuhlata aikaa pleijereihin jotka ei ota sua vakavissaan. Toi että sillä on profiili vielä on redflag, se että se ei halua sun vuoksi poistaa profiilia kun sanoit siitä on redflag ja se että teit miehelle samalla mitalla takaisin ja hän loukkaantui siitä eikä tajunnut katsoa peiliin on redflag. Niin sulle on varmaan parempi olla ilman tota miestä, ellei hän todista sulle että on tosissaan sun kanssa ja poista profiilia. Ja jos noin alussa on jo ongelmia niin tosi huono merkki...
"vähän vaan svaippailee"
😂😂😂
Just joo, no hyvä että edes vähän vaan.
Vierailija kirjoitti:
Eli voin vetää johtopäätöksen että mies ei pidä minua mitenkään erityisenä koska hakee seuraa edelleen.
Ap
Osaatko keskustella ihmisten kanssa? Mitä jos kysyt siltä mieheltä itseltään? Oletko kertaakaan kysynyt, mitä hän suhteeltanne haluaa/odottaa? Ymmärrätkö edes itse mitä haluat ja mitä olet valmis sen eteen uhraamaan? Ihan yksinkertaisena esimerkkinä, uhraat aikaasi, emotionaalisia ja sosiaalisia voimavarojasi mieheen, jonka kanssa nähtävästi yrität kehitellä parisuhdetta, mutta hän ilmeisesti saattaa haihtua elämästäsi, koska edelleen tinderissä (ilmeisesti) haku päällä. Osaatko itse arvioida onko tämä sinun kohdallasi "hyvä treidi"? Jos et, niin nyt olisi korkea aika opetella, koska ihmiset varmasti tulevat hyväksikäyttämään tuollaista lapsellista tulevaisuuteen luottamista.
Ratkaisu on siis poistua tältä provopalstalta (paitsi jos itsekin olet provo), hahmotat itsellesi mihin olet olet valmis, ja mitä haluat, ja sen jälkeen juttelet sen miehen kanssa. Nämä teinisuhteet ovat aina vähän vaikeita, mutta iän myötä opit kommukoimaan ja myös pitämään puoliasi elämässä.
Vierailija kirjoitti:
"vähän vaan svaippailee"
😂😂😂
Just joo, no hyvä että edes vähän vaan.
"Vähän vaan panin" sitten seuraavaksi.🤣
Tämä. Paha vaan jos sattuu olemaan itse ihminen, jolle ei ole luontaista säätää monen kanssa yhtä aikaa - varsinkaan jos on yhteen ihastunut. Tällaisille ihmisille (kuten minulle) deittisovellukset ovat viimeinen paikka, josta kumppania kannattaa hakea.