Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vanheneminen on aivan peestä. Olen ihan loppu. Onko se tällaista kaikilla?

Vierailija
09.10.2021 |

Samea iho, väsymys, innottomuus, näköalattomuus, hormoniheittelyt eli varmaan menopaussi ovella jos ei jo päällä, jäätävät raivarit, häpeä töissä kun ei opi helpolla uusia asioita, hitaus jonka tajuaa kun joku parikymppinen harkkari tekaisee jonkun jutun murto-osassa ajasta. Naamaa ei saa enää nätiksi millään, kaikki vaan on valahtanut. Olen naurettava pussisilmä läski. Tein lapsetkin niin vanhana että vielä suht pienten lasten hoitaminen ja heidän asioiden jatkuva huolto vie järjen ja jaksamisen. Olen aivan loppu. Musta on tullut se keski-ikäinen väsynyt lösähtänyt täti jota en ikinä uskonut itsestäni tulevan. Kaipaan nuoruutta niin että kipeää tekee, elämän ehtoopuoli on jo ovella. Kaikki on kuitenkin kesken mikään ei mennyt niinkuin piti, parisuhde on pelkkä kuori ja muodollisuus. Mitään omaa ei oikeastaan enää ole, kuka mä edes olen. Työn paineet, lasten ehdoilla eläminen ja jatkuvat heidän tarpeet, siinä se elämä on. Johonkin hävitin itseni.

Tätäkö se on?

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, etsi Jeesusta. Toivon, että löydät ja uskot. Saat avun.

Tuleeko se Jeesus hoitamaan erityislasta? Tekemään terveellistä ruokaa ja huomioimaan väsynyttä naista arjessa? Pesemään vessanpönttöä ja käymään kaupassa?

Vierailija
42/44 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on ruuhkavuodet. Olen 46v ja lapset lähes aikuisia. Mulla on aikaa urheilla ja pitää huolta itsestä. Koita järjestää itsellesi lepohetkiä ja jotain kivaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vielä , Mä sain Suuren yllätyksen, torstai iltapäivällä!

Sillä mä olen ollut Tähän asti, Lapseton ja miehitön.

Tuli minulle puhelu, että Teidän sähköpostista, on tullut

Tarjous Ford Fiesta, Tarjous,

Että teidän Poikanne on tehnyt tarjouksen!

Sähköpostilla

Minä en uskonut korviani,

Että minulla on poika,

Kun Ei koskaan ole , ollut miestäkään , Ei senkään

Vertaa , että olisin 9: kuukauden jälkeen Synnyttänyt.

Siis en ole Koskaan Harrastanut seksiä ja oon jo 47- Nainen.

Eli torstaina , puhelimessa kuulin, että Teidän poikanne on ,

Tehnyt Ford Fiesta merkkisestä henkilöautosta tarjouksen!

Siis mitäpä tästä,

Vanhemman rooliin Jäänyt itseltäni pois!

Niin kun vanhenimisessa aloittaja kirjoitti, että justyiin jaksaa lapset hoitaa.

Minäpä olin vieläkin " Kätevämpi Emäntä"

Kun tulen töistä, vastaan puheluun, Niin yllätys!

Kuulen että minulla on 20- v poika!

, Ja niin olen vuosia surrut kun ei ole perhettä!

Myös kun vanhen enkä ole saanut mitään aikaiseksi.

Eli ei ainakaan Lapsettomuus ole,

Minun kohdalla, vanhenemisen ,

Vuoksi mielen pahoittaja aihe, olisi Mielenkiintoista nähdä miltä se " Minun SUPER yllätys poika nyt näyttää".

Mutta ! Ei , kylläpä minä nyt otin

Kevyesti ja omalla Kustannuksellani ilvelin , sillä

Asialla että, sähköpostini hakkeroitiin, ja vielä väitettiin että on poika.

No kyllä se niin , vain on , että Kaikki vanhenee , Prinsessat, kuninkaat, kuningattaret, missit,

Jopa Play Boy lehden naisetkin vanhenee, kaikki silikoni täytteet Eivät auta , kun ihminen vanhenee,

Se " törröhuuli" , ei ole enää kaunis, tulee ryppyjä jne.

Saattaa mennä törröhuulella muisti, ...Kovin nuorena tiedä häntä, sitten tulee repleksi vikaa,

Suuhun. Tahtoo ruoka valua , ruokaliinaan , saa dia kohtauksia kun hoitaja vanhainkodissa syöttää , saattaa , hetkellisesti olla poissa oleva , kysyy hoitaja ,

Uudestaan " juotko vielä kahvia"

Sanoo sitten , " Ai niin , kahvia , vieläkö sitä siinä oli joo juon kiitos ".

Niin me vanhenemme eri lailla, ei olla saman laisia, joku ihminen , joka on saavuttanut, iän 80- v-

Voi olla vielä, Hyvinkin liikunnallinen.

Se kai johtuu geeneistä, ja elin tavoista , ja ravitsemuksesta

No semppiä nyt vain .,🤗😃🕺🏸🤸🌻

Vierailija
44/44 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap, etsi Jeesusta. Toivon, että löydät ja uskot. Saat avun.

Tuleeko se Jeesus hoitamaan erityislasta? Tekemään terveellistä ruokaa ja huomioimaan väsynyttä naista arjessa? Pesemään vessanpönttöä ja käymään kaupassa?

En ole tuo, joka ehdotti Jeesusta, mutta vastaan.

Jeesus antaa uusia voimia, uutta näkökulmaa, ehkä uusia ihmisiä elämään ja korjaa rikkinäisiä ihmisssuhteita.

Kokemus omasta arjesta muuttuu. Jumala on kaikkivoipa. Hänellä on keinonsa ja paljon positiivisia yllätyksiä varastossa.

Itse en ilman Jeesusta olisi jaksanut vetää yksinhuoltajana sitä elämän kivirekeä, mikä minulla oli taakkana.