Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettääkö mies

Vierailija
09.10.2021 |

Okei eli ollaan oltu reilu vuosi yhdessä, kummallakin on omat asunnot. Aiemmin vietettiin paljon aikaa hänen asunnollaan mutta viime aikoina poikkeuksetta mun luona ja mulla on ollut vähän olo että en ole yllättäen enää tervetullut hänen luokseen vaikka hän itse sanookin että viihtyy vain yleisesti paremmin mun kotona. No, pari viikkoa sitten mentiin illanvietosta yllättäen hänen luokseen (hän veti överikännit ja jouduin taluttamaan hänet kotiin). Seuraavana aamuna kun petasin sänkyä niin löysin sieltä irtoripsitupsun joka ei ollut minun. Kysyin asiasta mieheltä, joka vastasi olevansa täysin tietämätön miten se on sinne päätynyt ja arveli syyksi taannoisia kotibileitä joissa oli naispuolisia juhlijoita mukana, ja koska hän ei ollut imuroinut juhlien jälkeen niin tupsu on luultavasti kulkeutunut jaloissa sänkyyn.

Tämän lisäksi mies ei osaa kontrolloida alkoholinkäyttöään, eli usein esim tavalliset afterworkitkin menee överiksi kun ei osaa jättää juomista vain muutamaan (myös kaikki työkaverit on samanlaisia). Tämän seurauksena illat venyvät pitkiksi ja useimmiten lopettaa yhtäkkiä vaan vastaamatta viesteihin ja ilmoittelee itsestään sit seuraavana päivänä puolenpäivän aikoihin (sanoo siis että oli niin humalassa että unohti katsoa puhelinta tai sitten sammui).

Mies on pettänyt aiempaa tyttöystäväänsä useamman kerran (on itse avoimesti kertonut mulle). Mä yritän kovasti luottaa siihen kun hän sanoo että mitään ei ole tapahtunut, mutta koen hieman epäkunnioittavana kun hän tuntuu vähättelevän mun tunteita liittyen tähän asiaan ja kuvitteli että asia kuitataan mun mielestä sillä että hän sanoo miten asia on. Ihmettelee että miten nyt vieläkin haluan keskustella siitä miltä nämä kommunikaatiokatkokset ja irtoripsilöydökset mielestäni viittaavat samaan suuntaan.

Mitä ajatuksia tämä teissä herättää? Onko mahdollista että hän puhuu totta ja kuvittelen vaan omia?

Kommentit (64)

Vierailija
1/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seurustelet pettäjän kanssa? Jos on aiemmin ollut kikulin vietävänä, niin tokkopa yllättäen luonteensa sinun kanssasi muuttuu.

Vierailija
2/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

*asia kuitataan mun ajatuksista

Pieni selvennys tekstiin :) /ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äänestääkö keskustaa? Kepu pettää aina.

Vierailija
4/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en automaattisesti ajattele ihmisestä että tekee niin uudestaan, vaikka tottakai se on red flag. Olen nimittäin itsekin pettänyt aiemmassa, erittäin huonossa suhteessa mutta nykyään en koskaan tekisi enää niin omalle kumppanilleni vaan olen opponut virheestäni. /ap

Vierailija
5/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä houraat? Hanki elämä!

Vierailija
6/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan luottaa kannata.

Vierailija
7/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa musta ole vielä mitään todisteita että pettäisi. Joku irtoripsi, se että mies juo välillä liikaa ja että on ennen pettänyt ei tarkoita että pettää nyt.

Vierailija
8/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avauksen perusteella miinus-puolella on dokaaminen-/alkoholismi, elämänhallinnan vaikeudet ja mahdollinen pettäminen. 

Mitähän uniikkia sieltä plussa-puolelta löytyy joka kallistaa va'an parisuhteessa pysymisen eduksi?

Vierailija
9/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kenenkään sanoa pettääkö. Mutta ei tuo hyvältä kuulosta. Mies on alkoholisti tai ainakin suurkuluttaja. Kokemuksesta voin sanoa, että draamaa tulee riittämään ilman pettämistäkin. Eikä siinä sinun tunteet häntä kiinnosta. Kuulostele itseäsi, oletko onnellinen suhteessa, koetko olosi luottavaksi ja turvalliseksi hänen kanssaan ja miltä yhteinen tulevaisuus näyttäisi.

Vierailija
10/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että epäilet häntä kertoo kaiken riittävän suhteestanne.

Vierailija
11/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petti mies tai ei, jos annat AV:n vastausten vaikuttaa siihen luotatko vai et, niin sääliksi käy miestä.

Vierailija
12/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettää tietysti. Pettäminen on vaa nii siistii!

Vierailija
13/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

onhan tossa vahvat viitteet siihen suuntaan, että pettämistä on. Miten se ripsi vahingossa juuri sängyyn olisi ajautunut? Hui hai.

1. mies petti ripsimisun kanssa ja ripsi siksi sängyssä

2. bileissä ripsimisu horjui miehen sänkyyn sammumaan, nukkui miehen vieressä yönsä mutta mitään ei tapahtunut seksuaalisesti, kunhan sammui... näitä sattuu kaikille, ei vakavaa

Jompi kumpi näistä tapahtui, se on fakta. Ja ukko ei tietty uskalla sanoa edes sitä, vaikka kyseessä olisi tuo viaton vaihtoehto 2. Kun sekin tietty toisen korvaan kuulostaa kurjalta.

Vierailija
14/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pettää, niin sulla peiliin katsomisen paikka. Jos mies on suhteessa onnellinen, hän ei petä.

Vierailija
15/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä ihmettelet? Se on mies. Tottakai se pettää.

Vierailija
16/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sinä tiedät, miten se irtoripsi on asuntoon päätynyt. Sinulla on tunne, että kaikki ei ole kunnossa ja muitakin sitä tukevia huomioita olet havainnut. Luota intuitioosi.

Vierailija
17/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni stressaat turhaan, ei välttämättä petä. Irtoripsi voi todellakin kulkeutua lattialta mihin vaan. Jos miehellä on tapana vetää ns. Päädyt niin se selittää miksei vastaa illalla/aamulla. On yksinkertaisesti sammunut. Sinuna en olisi huolissani mistään pettämisestä vaan miehen alkoholinkäytöstä. Menneisyydessä eräällä miesystävälläni oli tapana käyttäytyä juuri noin ja epäilin hänen pettävän, mutta paljastuikin lopulta alkoholistiksi.

Vierailija
18/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

onhan tossa vahvat viitteet siihen suuntaan, että pettämistä on. Miten se ripsi vahingossa juuri sängyyn olisi ajautunut? Hui hai.

1. mies petti ripsimisun kanssa ja ripsi siksi sängyssä

2. bileissä ripsimisu horjui miehen sänkyyn sammumaan, nukkui miehen vieressä yönsä mutta mitään ei tapahtunut seksuaalisesti, kunhan sammui... näitä sattuu kaikille, ei vakavaa

Jompi kumpi näistä tapahtui, se on fakta. Ja ukko ei tietty uskalla sanoa edes sitä, vaikka kyseessä olisi tuo viaton vaihtoehto 2. Kun sekin tietty toisen korvaan kuulostaa kurjalta.

Ihan helposti irtoripsi voi jäädä vaikka sukan pohjaan tai housuihin kiinni jostain sohvalta tai lattialta ja kulkeutua sänkyyn.

Vierailija
19/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petti tai ei, tuosta et hyvää miestä tule saamaan, kun alkonkäyttö on mitä on. Älä vaan mitään perhettä ala sen kanssa hommaamaan. Ala etsiä lisää vihjeitä pettämisestä ja voit sitten hyvällä omallatunnolla pistää hänet mäelle!

Vierailija
20/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mies pettää ja nainen pettää. Parin vaihto viikot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi