Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pettääkö mies

Vierailija
09.10.2021 |

Okei eli ollaan oltu reilu vuosi yhdessä, kummallakin on omat asunnot. Aiemmin vietettiin paljon aikaa hänen asunnollaan mutta viime aikoina poikkeuksetta mun luona ja mulla on ollut vähän olo että en ole yllättäen enää tervetullut hänen luokseen vaikka hän itse sanookin että viihtyy vain yleisesti paremmin mun kotona. No, pari viikkoa sitten mentiin illanvietosta yllättäen hänen luokseen (hän veti överikännit ja jouduin taluttamaan hänet kotiin). Seuraavana aamuna kun petasin sänkyä niin löysin sieltä irtoripsitupsun joka ei ollut minun. Kysyin asiasta mieheltä, joka vastasi olevansa täysin tietämätön miten se on sinne päätynyt ja arveli syyksi taannoisia kotibileitä joissa oli naispuolisia juhlijoita mukana, ja koska hän ei ollut imuroinut juhlien jälkeen niin tupsu on luultavasti kulkeutunut jaloissa sänkyyn.

Tämän lisäksi mies ei osaa kontrolloida alkoholinkäyttöään, eli usein esim tavalliset afterworkitkin menee överiksi kun ei osaa jättää juomista vain muutamaan (myös kaikki työkaverit on samanlaisia). Tämän seurauksena illat venyvät pitkiksi ja useimmiten lopettaa yhtäkkiä vaan vastaamatta viesteihin ja ilmoittelee itsestään sit seuraavana päivänä puolenpäivän aikoihin (sanoo siis että oli niin humalassa että unohti katsoa puhelinta tai sitten sammui).

Mies on pettänyt aiempaa tyttöystäväänsä useamman kerran (on itse avoimesti kertonut mulle). Mä yritän kovasti luottaa siihen kun hän sanoo että mitään ei ole tapahtunut, mutta koen hieman epäkunnioittavana kun hän tuntuu vähättelevän mun tunteita liittyen tähän asiaan ja kuvitteli että asia kuitataan mun mielestä sillä että hän sanoo miten asia on. Ihmettelee että miten nyt vieläkin haluan keskustella siitä miltä nämä kommunikaatiokatkokset ja irtoripsilöydökset mielestäni viittaavat samaan suuntaan.

Mitä ajatuksia tämä teissä herättää? Onko mahdollista että hän puhuu totta ja kuvittelen vaan omia?

Kommentit (64)

Vierailija
21/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Vierailija
22/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuossa musta ole mitään erityisiä perusteita olettaa että pettää.

Sen sijaan alkoholisti tulee tuottamaan sinulle pettymyksiä liukuhihnalta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei petä. Tai mistäs minä tiedän mutta mikään noista mainitsemistasi asioista ei kyllä sitä indikoi.

Vierailija
24/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko nalkuttava frigidi läski? Jos olet, silloin pettää. Jos et, niin ei.

Vierailija
25/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme keskustelleet hänen alkoholinkäytöstään ja olen kertonut että odotan mun kumppanilta kykyä kontrolloida alkoholinkäyttöään ja suhteen jatkamiseksi hänen tulisi tuoda juomistaan vähän enemmän kohtuukäytön tasolle.

Oikeastaan kaikki muu meidän suhteessa on plussaa, välillä on haasteita kommunikaatiossa mutta ne on enemmän omalta puoleltani. Pettämisen mahdolisuus on ollut mulla takaraivossa koska tiesin hänen taustansa, mutta mulla ei ole ollut mitään syytä aiemmin edes epäillä asiaa. Mut nyt toi että en enää yhtäkkiä saanut mennä hänen luokseen ja sit olikin irtoripsi sen sängyssä triggeröi kyllä pahasti pettämisasian esille mun mielessä, yhdistettynä näihin juhlimisiin kun ollaankin koko yö teillä tietämättömillä.

Vierailija
26/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisin syy on yleensä oikea. Pahasti vaikuttaa siltä,että on pettäny. Löytykö ne ripset mistä päästä sieltä sängystä?

Vierailija
27/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto millä perusteilla te kuvittelette teitä petettävän. Älkää sit ihmetelkö ku ennen pitkää tuollaisen jatkuvan turhan epäilyn jälkeen miehet oikeasti pettää.

Vierailija
28/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä nussuttaa jotakin toista mutta en usko että pettää.

Vierailija
29/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ripset löytyi siitä aika keskeltä sänkyä, mutta tietysti vaikea sanoa kauanko ne siellä on pyörineet.

Vierailija
30/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun sängyssä ei ole aikoihin ollut yhden yhtä naista ja olen löytänyt sieltä irtoripsiä.

Vierailija
31/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, vahingossa ripsiä miehen sängyssä. Ihan normimeininki vahingossa eikä mitään epäselvyyttä koskaan.

Vierailija
32/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat mänboobsit, meidän paikkakunnan kovimmat selkä- ja perskarvat, jopa pizzerian pitäjät ovat kateellisia (Kemi on kotipaikkani) Hoikka olen myös, lihaksikkaat ranteet (johtuvat toki Yrjönkadun videoiden katsomisesta), kerroinko jo selkäkarvoistani? Poikien päät kääntyvät täällä 24/7 (Pieksämäki, kotipaikkani) ja työtä tehdään poikien kans täällä kovasti, paljon se on vaatinut!

Kuulemma mittaustulokseni on seuraava: kovasti karvoja, mutta aivoni on noin sadasosa kikherneestä. Kovasti silti tehdään työtä senkin eteen!

Vierailija
33/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alitajuntasi tai intuitiosi varoittaa luottamasta.

Pettäjät harvemmin kasvavat ihmisenä, vaan jatkavat samaa käytösmallia hamaan tappiin asti. Miehen juopottelu olisi minulle jo sen verran iso red flag, että lopettaisin suhteen. Alkoholistin kumppanin elämä on harvemmin mitenkään hohdokasta.

Vierailija
34/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nyt kannattaa mennä naimisiin kun on huippuäijä löytynyt. Suuri rakkaus ja luottamus! 🤢

Vierailija
35/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkää olla enemmän sun kämpillä.

Irtoripsi kulkeutunut sänkyyn.

Ei aina vastaa jos on kovassa jurrissa.

Aivan täysin uskottavia selityksiä minusta. Jos kysyt ja mies kieltää niin antaisin asian olla. Muuten ajat sen pian pettämään.

Vierailija
36/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

.Pettäjät harvemmin kasvavat ihmisenä, vaan jatkavat samaa käytösmallia hamaan tappiin asti.

Mihinkä perustat tämän?

Itse luottaisin mieheen, sehän on jopa rehellisesti kertonut pettäneensä edellisessä suhteessa.

Vierailija
37/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ripset löytyi siitä aika keskeltä sänkyä, mutta tietysti vaikea sanoa kauanko ne siellä on pyörineet.

Sekoitat irto ripset pillu karvoihin.

Vierailija
38/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mä olisin AP:n mies ja näkisin tän keskustelun, mä jättäisin AP:n.

Tulee kysymään joltain mammapalstan kahjoilta että pettääkö? Mitä helvettiä?

Vierailija
39/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tindermuija ripsineen oli sängyssä, mutta mitään ei tapahtunut!

Vierailija
40/64 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei petä, mutta alkoholin käyttö täytyy saada hallintaan. Muuten on suuri riski tulevaisuudessa alkoholisoitua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi