Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys miehille

Vierailija
05.12.2014 |

Jokainen mies luonnollisestikin haluaisi itselleen kauniin naisen, mutta kauniita naisia on rajallinen määrä ja kaikkien miesten rahkeet ei heihin riitä. Minua kiinnostaisi kuulla miesten ajatuksia niistä suhteista, joissa on joutunut tyytymään naiseen, koska ei saanut sellaista kuin halusi. Kysyn tätä siksi, että olen aina tiennyt, etten ole niin hyvännäköinen, että minuun voisi ihastua tai minua kohtaan voisi tuntea mitään ja olen jo vuosia miettinyt, että kokeilisinko tällaista suhdetta, jossa ei siis miehellä mitään tunteita olisi. Mikä minua estää, on se, että netissä saa lukea, kun miehet puhuu niin hirveän rumasti naisista, jotka ei ole kauniita ja olen miettinyt, että ajattelisiko se mies sitten minusta koko ajan niin? Millaista se on miehelle ja mitä te ajattelette siitä kumppanista, joka ei ole niin viehättävä, kuin jonka olisitte halunnut? Etsittekö samalla koko ajan parempaa? Oletteko naiselle katkeria, koska hän ei ole tarpeeksi kaunis? Kannattaako naisen edes harkita tällaiseen suhteeseen ryhtymistä?

Kommentit (98)

Vierailija
81/98 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 13:49"]

Ihminen saa sellaisen kumppanin, jonka hän kelpuuttaa. Itse olen vähän ylipainoinen epäkäytännöllinen älykkömies ja seurustelen ex-mallin kanssa. Moniin kauniisiin naisiin vetoavat keskustelutaito, tyylitaju, sivistys ja se, että tietää, mitä elämässä haluaa. Monella kauniilla naisella on itselläänkin näitä ominaisuuksia.

[/quote]

No jos ei ole yhtään tarjolla, niin aika vaikea siitä on ketään kelpuuttaa. 

Vierailija
82/98 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 13:57"]

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 13:42"]

:D Kuule kyllä se suomalaisten miesten ylipaino ihan läskistä pääosin koostuu, eikä todellakaan ole yhtään sen viehättävämpää miehessä kuin naisessa! Tai sitten teidän miesten treenaustekniikassa on jokin pahasti vialla, kun teitä  tuolla kaduilla katselee. :D

[/quote]

Suurin osa ylipainoisista miehistä on toki lihavia, mutta seksikkäimmät miehet ovat myös useimmiten ylipainoisia, kun taas seksikkäimmät naiset eivät ole. Jos argumenttina käytetään sitä, että 60 % miehistä on ylipainoisia ja naisista vain 50 %, niin pitää ottaa huomioon, että tuohon 60 % sisältyy myös parasvartaloisimmat miehet ja naisten osuuteen ei.

[/quote]

Joo, mutta jos pari prosenttia BMI:n mukaan ylipainoisista miehistä on lihaksikkaita, niin siihen jää silti edelleenkin melkein 60 prosenttia ihan selkeästi läskejä. Naisista ylipainoisia on 40 prosenttia ja niistä jäljelläjäävästä 60 prosentista kyllä useampi on hyväkroppainen kuin miehistä. 

Suomalaisilla on sikäli huonot geenit, että naisilla läski kerääntyy perseeseen ja reisiin ja laihat miehet taas on kukkakeppejä ison mahan kanssa. Kyllä niitä hyväkroppaisia on kummastakin sukupuolesta aika pieni osa, mutta naisista kuitenkin hieman enemmän, ihan jo siksi, että naisiin kohdistuu suurempi paine näyttää hyvältä. 

Ja vielä sekin, että liikunnan harrastaminen ja lihakset ei sinällään automaattisesti tee miehestä hyvävartaloista. Tunnen pari juoksijamiestä ja vaikka heidän harrastamansa liikunnan määrä on hurja, heidän vartalonsa ei näytä hyvältä. Naisilla se liikunta useamman on juuri tarkoituksella sellaista, että sillä saataisiin muokattua vartalon ulkonäköä. 

Mutta edelleen, suurin osa ihmisistä ei kyllä mitään kaunottaria/adoniksia ole. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/98 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 21:44"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 21:23"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 18:02"]

Jokainen mies luonnollisestikin haluaisi itselleen kauniin naisen, mutta kauniita naisia on rajallinen määrä ja kaikkien miesten rahkeet ei heihin riitä. Minua kiinnostaisi kuulla miesten ajatuksia niistä suhteista, joissa on joutunut tyytymään naiseen, koska ei saanut sellaista kuin halusi. Kysyn tätä siksi, että olen aina tiennyt, etten ole niin hyvännäköinen, että minuun voisi ihastua tai minua kohtaan voisi tuntea mitään ja olen jo vuosia miettinyt, että kokeilisinko tällaista suhdetta, jossa ei siis miehellä mitään tunteita olisi. Mikä minua estää, on se, että netissä saa lukea, kun miehet puhuu niin hirveän rumasti naisista, jotka ei ole kauniita ja olen miettinyt, että ajattelisiko se mies sitten minusta koko ajan niin? Millaista se on miehelle ja mitä te ajattelette siitä kumppanista, joka ei ole niin viehättävä, kuin jonka olisitte halunnut? Etsittekö samalla koko ajan parempaa? Oletteko naiselle katkeria, koska hän ei ole tarpeeksi kaunis? Kannattaako naisen edes harkita tällaiseen suhteeseen ryhtymistä?

[/quote]

Älkää neitoset astuko Laasasen ansaan! Jättäkää markkinateoriat niille parantumattomille poikamiehille.

Voi olla että lihatiskillä kaunein tarttuu helpoiten kainaloon, mutta parisuhteet syntyy usein muuta kautta. Jos oppii tuntemaan paremmin vaikka harrastuksen tai oppilaitoksen kautta, niin tunteet syttyy myös muista piirteistä. Älykkyys, hauskuus, ja tärkeimpänä se Neil Younginkin etsimä kultainen sydän.

Neuvoni olisi tismalleen sama kuin miespuolisille kavereilleni. Nyt lopetat stressaamisen ja keskityt ihan muihin asioihin. Käy kirjastossa, aloita uusi harrastus, innostu jostain ihan muusta. Onni voi potkaista silloin kun sitä vähiten odottakaan. Silloin kun ei keskity omaan menestyksettömyyteen parimarkkinoilla, vaan avaa itseään muille ikäänkuin siinä asian sivussa, niin kaikkien parkkiintuneiden defenssien väliin voi unohtua rako mistä toinen näkee sisukseen asti.

Ja hyvä tavaton; lopeta heti tuo teoretisointi ja katkeroituminen. Muuten ei tasan saa ketään.

M35, joka on löytänyt kultaisen sydämen

[/quote]

Et kai ihan tosissasi luule, että täällä on joku, joka ei tiedä sinun olevan nainen? Voi hyvänen aika taas...

[/quote]

Ei vissiin olisi pitänyt allekirjoittaa. AP voi unohtaa sen. Onko sillä jotain väliä ohjeen uskottavuudelle?

Olen kyllä 35v. mies. Olen kerran vastannut miltei tismalleen samalla tavalla jonkun poikalapsen "miksi naiset rakastuvat renttuihin" tjsp. kysymykseen. (Eli siis miltei tismalleen samaan kysymykseenkin)

Anyway, anonyymin postaajan identiteettiä ei tarvitse eikä aina kannatakaan uskoa. Usko kuitenkin se neuvo.

Vierailija
84/98 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 20:35"]

Kauneuteen ei valitettavasti ole minkäänlaista kriteeriä näin miehen näkökulmasta. Esimerkiksi mä nuorempana tapailin yhtä hoikkaa ja kauniskasvoista muodokastakin blondia, hän oli niin itsevarma että kun olin hankkiutumassa hänestä eroon hän väitti suoraan etten tuu koskaan saamaan yhtä hyvännäköistä naista ja kun kerroin että oon ollu vähä isommanki tytön kans hän oli jotenki katkera ja että miten sä pystyit panee sellasta ja viel kertoo siitä. Naisilla on yllättävän usein luulo että mies on ulkonäön perässä ja tekevät ulkonäöstä jopa niin ison numeron ettei koko nainen kiinnosta. Mä esim. Omasta halusta valitsin xl naisen koska hänellä on itsetunto kohillaan ja on erittäinhyvää äiti ainesta. Sanoisin näin että naisrintamalla on miesten markkinat jos osaa olla fiksu ja pelata järkevää peliä, on hyvinpaljo miehestä kiinni...

[/quote]

Vielä lisää tuohon edelliseen että naisilla tuntuu olevan käsitys että isoilla tisseillä ja hoikalla vartalolla pärjää, no voihan olla niin, mutta en oo vielä tavannu isotissistä hoikkaa naista joka olis ollu tyytyväinen omaan vartaloonsa  vaan se jatkuva valittaminen jaepäily onko tissit tarpeeksi isot että kelpaa, pahimmillaan laittavat kuvaa että onko tarpeeksi isot ja ei usko kerrasta ku sanoo että on vaan jauhaa samaa asiaa niin kauan että kiinnostus katoaa... valitettavan usein törmää varsinki äiti ihmisiin joiden mielestä hyviä miehiä ei ole olemassa ja näin miehenä olen todennut että varsinkin siinä on todelliset miesten markkinat ottaa mitä haluaa jos vähänkään kiinnostaa oikea arvomaailma mikä lapsiperheen elämään kuuluu. Kohteliaisuus, rehellisyys, perheeseen panostaminen on jo kova sana naiselle ja että ylipäätään ottaa naisen huomioon ja arvostaa naista,  on valmis vähä panostamaan kotonakin.  Uskon että sillä saa jo seksiäkin. Näin ainaki meillä on...

Vierailija
85/98 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:03"]

Onhan siitä tehty tutkimuskin, että nettideittaillessa miehet lähettävät erittäin suurella erolla eniten viestejä kuvissaan meikatuille naisille ja meikkaamattomille vähemmän. Ja vielä meikatuista eniten niille, joilla on luomiväriä ja huulipunaa. Kyllähän sen kaikki naiset ovat huomanneet, että eniten miesten huomiota saava nainen on se piirien kaunein, tai ainakin seksikkäin (isoimmat tissit, paras peppu, nätit kasvot...). En itse tiedä yhtäkään naista, jonka ympärillä miehet parveilisivat deittailumielessä sen takia, että hän on niin mukava.

Minäkin luulen olevani sinkku isolta osin ulkonäköni takia. Olisihan minulla mies paljon todennäköisemmin, jos näyttäisin viehättävältä miesten enemmistön mielestä.

[/quote]

Netissä nämä asiat jotenkin vääristyy, koska ihmiset haluaa uskoa olevansa parempia ihmisiä kuin ovatkaan ja esimerkiksi pinnallisuutta ei pidetä hyvänä luonteenpiirteenä. Mutta ihan oikeasti todellisessa elämässä naisen pariutuminen on ihan täysin ulkonäöstä kiinni, eikä luonteella ole mitään merkitystä. Miehet sen yleensä myöntääkin, mutta näihin ketjuihin tulee aina naisia miehenä esiintyen väittämään muuta. Hassua, eihän se todellisuus siitä muutu. 

Muutenhan se olisi niin, että kivat naiset on suhteessa ja kamalat yksin. Mutta todellisuudessa se on niin, että kauniit naiset on suhteessa ja rumat yksin. Tarvitseeko muuta sanoa?. 

Vierailija
86/98 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 21:11"]

Olen viestin 69 kirjoittajan kanssa samaa mieltä, miehet tulkaa toki vastaamaan...

Miksi ulkonäköni on ollut täysin vapaata riistaa arvostelun kohteeksi joutumiseen, kun taas en ole kertaakaan kuullut luonteestani mitään negatiivista? Saatteko te jotain henkistä tyydystystä siitä, että kritisoitte sitä, mikä on näkyvää ja mistä tietää, että nainen takuulla saa pahan mielen? Vai onko vaan niin, että koette 'velvollisuudeksenne' kertoa naiselle selkeästi, että mä näytän asioiden x ja y takia kamalalta, että varmasti itsetunto lähtee eikä uskalla tehdä enää mitään jatkossakaan kun 'kuka musta nyt voisi kiinnostua'?

[/quote]

Joo, ei tähän saa täältä vastauksia :D

Vierailija
87/98 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:33"]

Onhan siitä tehty tutkimuskin, että nettideittaillessa miehet lähettävät erittäin suurella erolla eniten viestejä kuvissaan meikatuille naisille ja meikkaamattomille vähemmän. Ja vielä meikatuista eniten niille, joilla on luomiväriä ja huulipunaa. Kyllähän sen kaikki naiset ovat huomanneet, että eniten miesten huomiota saava nainen on se piirien kaunein, tai ainakin seksikkäin (isoimmat tissit, paras peppu, nätit kasvot...). En itse tiedä yhtäkään naista, jonka ympärillä miehet parveilisivat deittailumielessä sen takia, että hän on niin mukava.

Minäkin luulen olevani sinkku isolta osin ulkonäköni takia. Olisihan minulla mies paljon todennäköisemmin, jos näyttäisin viehättävältä miesten enemmistön mielestä.

[/quote]

Netissä nämä asiat jotenkin vääristyy, koska ihmiset haluaa uskoa olevansa parempia ihmisiä kuin ovatkaan ja esimerkiksi pinnallisuutta ei pidetä hyvänä luonteenpiirteenä. Mutta ihan oikeasti todellisessa elämässä naisen pariutuminen on ihan täysin ulkonäöstä kiinni, eikä luonteella ole mitään merkitystä. Miehet sen yleensä myöntääkin, mutta näihin ketjuihin tulee aina naisia miehenä esiintyen väittämään muuta. Hassua, eihän se todellisuus siitä muutu. 

Muutenhan se olisi niin, että kivat naiset on suhteessa ja kamalat yksin. Mutta todellisuudessa se on niin, että kauniit naiset on suhteessa ja rumat yksin. Tarvitseeko muuta sanoa?. 

[/quote]

Mutta mikä on kaunis ja mikä ruma?  Esimerkiksi minulla on ollut valinnanvaraa laihasta missin näkösestä xl naiseen ja valitsin nimenomaa xl naisen koska sisimmäisyys ratkaisi enkä vaihtais mistään hinnasta pois vaimoani...

Vierailija
88/98 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi herranjumala! mä olen 161/80 kg ikää 50 ja en todellakaan kaunis! takana monta pitkää ja hyvää parisuhdetta viimeisin kesti 19 vuotta . ikinä ei kukaan miehistäni ole moittinut ulkonäköäni ja minulle onkin aina merkinnyt paljon se että tiedän heidän rakastuneen persoonaani! itse olen hiukkasen kykenemätön yksiavioisuuteen joten olen aina vaihtannut miestä lennossa siksi suhteet ei ole kestäneet loppuelämää... nyt on vakaa aikomus kyllä elää loppuelämä viimeisimmän rakkauteni kanssa joka on mun ikäinen  ja ihan kivan näköinen mies.

Vierailija
89/98 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:45"]

[/quote]

[/quote]

Mutta mikä on kaunis ja mikä ruma?  Esimerkiksi minulla on ollut valinnanvaraa laihasta missin näkösestä xl naiseen ja valitsin nimenomaa xl naisen koska sisimmäisyys ratkaisi enkä vaihtais mistään hinnasta pois vaimoani...

[/quote]

Miesten naismaussa on eroja, mutta useimmilla se on normien mukainen. Jotkut miehet pitävät tukevammistakin naisista tai nimenomaan tukevista, mutta he ovat vähemmistöä. Erittäin moni mies on sitä mieltä, että eivät ikinä seurustelisi esimerkiksi ylipainoisen kanssa. Itse asiassa viime viikolla viimeksi minulle sanottiin, että liikakilot naisessa olisivat turn off. Perusteli sitä lähinnä terveydellisillä syillä, mutta taisi vähän suodattaa puhettaan. Vaikka miehellä olisi keskiverrosta poikkeava naisihanne, niin ulkonäkö on silti usein tärkeimpiä, ellei tärkein, ominaisuus miehelle naisessa.

Vierailija
90/98 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Onhan siitä tehty tutkimuskin, että nettideittaillessa miehet lähettävät erittäin suurella erolla eniten viestejä kuvissaan meikatuille naisille ja meikkaamattomille vähemmän. Ja vielä meikatuista eniten niille, joilla on luomiväriä ja huulipunaa. Kyllähän sen kaikki naiset ovat huomanneet, että eniten miesten huomiota saava nainen on se piirien kaunein, tai ainakin seksikkäin (isoimmat tissit, paras peppu, nätit kasvot...). En itse tiedä yhtäkään naista, jonka ympärillä miehet parveilisivat deittailumielessä sen takia, että hän on niin mukava."  Minäkin luulen olevani sinkku isolta osin ulkonäköni takia. Olisihan minulla mies paljon todennäköisemmin, jos näyttäisin viehättävältä miesten enemmistön mielestä.

- Ja onkohan jossain tehty, myös tutkimus, jonka mukaan naisia kiinnostaa netti deittailussa eniten mies, joka oksentaa paperipussii. Tai vielä parempi on, jos nettideitti profiilissa  pussi on hänellä päässä ja hartioita ei ole ja leuka on pinempi kuin Hjallisharkimolla ja hiukset on mieluuten itse tehdyt rastat, tai ainakin sen näköiset ettei niitä ole pesty viimeiseen puoleen vuoteen.  - Kyllä, kyllä on se meille mukavaksi haukutuille miehillekin toisinaan se "oikean" kumppanin löytäminen (toisinaan) haastavaa, ellei ole kiinnostusta roikkua baarissa, eikä omaa NHL -jääkiekkoilijan tulojakaan ja ulkonäkö on melko tasa-paksu - Pahimmassa tapauksessa muutaman sentin lyhyempi ja muutaman kilon naista hoikempi kuin nainen.     

Vierailija
91/98 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Biologisesti olisi järkevää olla huomioimatta lievää yli- tai alipainoa. Eli näitä asioita, joista naiset yleensä kriiseilee. Geeneihin ne eivät vaikuta mitenkään, joten evoluution kannalta voisi olettaa, että tosiaan olisi kannattavampaa ihastua, rakastua ja pariutua esimerkiksi älykkään, käytännöllisen ja muutenkin järkevän naisen kanssa. Nämä asiat kuitenkin vaikuttavat selviytymiseen paljon enemmän kuin vaikka kasvonpiirteet, joita on tuhansia vuosia osattu "vääristää" taitavasti meikeillä ja nykyään aina vain enemmän. 

Vierailija
92/98 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ottakaa kuitenkin huomioon, etteivät kaikki nätit tai kauniit naiset suinkaan ole niitä idiootteja ja bimboja, niinkuin täällä usein oletetaan. Joten: mies himoitsee ja lähestyy niitä kauniita naisia eli ihastuu ulkoiseen olemukseen-> rakastuu myös sisimpään tutustumisen jälkeen. Jos kyseessä onkin bimbo jne ei toivottu tapaus, niin kohdetta vaihdetaan toiseen mahdolliseen. Näin ei yleensä kuitenkaan käy rumalle naiselle, sillä miehet eivät omaehtoisesti lähesty heitä. Koska eivät tykkää näiden ulkonäöstä. Ruman naisen kanssa kuitenkin päätyy kimppaan esimerkiksi ystävyyden tms tuttavuuden kautta, joilloin ekaksi ollaan vain platonisessa suhtessa ja sitten ehkä rakastuukin sisimpään, jolloin ei enää mieti rumuutta tai sitten päätyy rumaan muista syistä esim, ei ole rahkeet riittäneet itsellä muuhun mutta lapsia haluaisi tms.. tämä kaveruuspohjalta alkava suhde on tietenkin mahdollinen myös kauniille naiselle. 1+1 kauniilla naisella on paremmat todnäk kuin rumalla sillä ruman täytyy päästä tilanteeseen jossa voi hurmata miehen sisimmällään. Ja siihen tilaan ei pääse ellei mies päästä kun on liian kiireinen tiiraamaan muita ohikulkevia.

Vierailija
93/98 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:55"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:45"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Miesten naismaussa on eroja, mutta useimmilla se on normien mukainen. Jotkut miehet pitävät tukevammistakin naisista tai nimenomaan tukevista, mutta he ovat vähemmistöä. Erittäin moni mies on sitä mieltä, että eivät ikinä seurustelisi esimerkiksi ylipainoisen kanssa. Itse asiassa viime viikolla viimeksi minulle sanottiin, että liikakilot naisessa olisivat turn off. Perusteli sitä lähinnä terveydellisillä syillä, mutta taisi vähän suodattaa puhettaan. Vaikka miehellä olisi keskiverrosta poikkeava naisihanne, niin ulkonäkö on silti usein tärkeimpiä, ellei tärkein, ominaisuus miehelle naisessa.

[/quote]

No toki sen myönnän että vaikka en katso mittoja enkä kokoa mutta naama ratkasee paljon.

Vierailija
94/98 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meihet voivat ihastua naisessa yllättäviin asioihin. Jos olet iloinen, ystävällinen ja empaattinen niin löydät kyllä seuraa.

Vierailija
95/98 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Meihet voivat ihastua naisessa yllättäviin asioihin. Jos olet iloinen, ystävällinen ja empaattinen niin löydät kyllä seuraa." - Miehenä olen valmis allekirjoittamaan edellä lainaamani väitteen. - Toisaalta luulisin asian olevan, myös päinvastoin. - Nainenkin ihastuu yhtä lailla-  ikäänkuin kyse olisi tahdon alaisesta  valinta tilanteesta- mieheen joka on enempi iloinen ja ystävällinen... Teot puhuvat puolestaan - Vaikkakin,  joskus olen ihmetellyt, kuinka paljon mm. monet vankilassa olevat ja tuomitut miehet saavat kirjeitä naisilta. Mistä se kertoo? Näkevätkö naiset, jotain mitä miehet eivät näe, tai tunne? - Tai kuinka näen punasita, kun täällä joku avautuu siitä, kuinka mies luistaa kuin saippua kaikesta vastuusta ja kaikki kaatuu tai on kaatunut naisen/ muiden päälle siivottavaksi. - No toivottavasti täällä kirjoittaminen antaa voimia ja lohdutusta. - Ja onhan se, niinkin, että jos tai kun ollaan oltu mahd. vuosia yhdessä tai on yhteisiä lapsia ja asuntolainaa ja minä, ehkä näen tai luen  vain "satunnaisen purkausksen" - nin minun on helpompi taivastella, kuin jos olisin ollut "kä'rpäsenä katossa" seuraamassa tilannpidemmän aikaa. Mene ja tiedä.  

Vierailija
96/98 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan ainoa missä se ulkonäkö mulle merkkaa, on seksi. Muuten ihminen on aina ihminen, jos pitää itsestään huolta. Olen ollut suhteessa, jossa nainen sitten kitui seksin puutteessa. Kun se vaan ei seiso, niin ei seiso jonkun kanssa. Niinhän se on naisillakin. Siitä tulee sellainen platoninen, enemmän kaveruussuhde sitten. Voi asua yhdessä ja jos on muuten mukava, niin voi kaikkea tavallista tietenkin tehdä yhdessä ja keskustella henkeviä jne. Ja sitten kun ikä vie seksihalut, niin siihenkin juttuun liittyvä ongelma poistuu. 

En osaa vastata sulle, että pitäiskö kokeilla. On se seksin puutekin aika kidutusta, suhteessa enemmän kuin yksin. On suhteessa elämisessä kyllä puolensa, mutta niin on sinkkuilussakin, enkä tarkota (vain) seksiä.

Vierailija
97/98 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:55"]

[/quote]

Eroja on. Mulle ylipaino on kertakaikkinen turn off, mutta tiedän ihan hyvännäköisiä miehiä, jotka elää xxl-leidienkin kanssa. Ongelma on siinä, että ylipainoisia naisia on enemmän kuin heistä pitäviä miehiä, toisaalta miehiä on enemmän kuin naisia. Niin sitten on yksinäisiä molemmissa sukupuolissa.

Vierailija
98/98 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäköä on monenlaista. Joku on puhtaasti kaunis, meikittä ja se on hieno asia. Mutta siinä on riskinsä, usein ovat tyhjäpäitä koska alkavat nostaa etusijalle sitä kauneuttansa, kun sitä heissä on lapsesta asti niin kehuttu.

Joku toinen on aika tavallisen näköinen, mutta kropasta näkyy selvästi hänen omaavan terveet elämäntavat. Kyllä sen voi nähdä, jos on nähnyt riittävästi sairauksia ja miten ne ilmenevät kehoissa. Eli näyttää perusterveeltä naiselta, mikä kertoo keskimäärin naisen lisääntymiskyvystä. Ei tarvita ihmeitä, että tällainen nainen erottuu eduksensa.

Sitten on harvoja naisia, joilla älykkyys paistaa vienosti kasvoilta. Eivät ole ylpeitä, mutta itseluottamusta löytyy ja tiettyä rentoutta, joka on näiden seurausta.

Kaikki kolme voivat osua samaan naiseen, mutta kaksi jälkimmäistä ovat minulle tärkeämpiä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi seitsemän