Kysymys miehille
Jokainen mies luonnollisestikin haluaisi itselleen kauniin naisen, mutta kauniita naisia on rajallinen määrä ja kaikkien miesten rahkeet ei heihin riitä. Minua kiinnostaisi kuulla miesten ajatuksia niistä suhteista, joissa on joutunut tyytymään naiseen, koska ei saanut sellaista kuin halusi. Kysyn tätä siksi, että olen aina tiennyt, etten ole niin hyvännäköinen, että minuun voisi ihastua tai minua kohtaan voisi tuntea mitään ja olen jo vuosia miettinyt, että kokeilisinko tällaista suhdetta, jossa ei siis miehellä mitään tunteita olisi. Mikä minua estää, on se, että netissä saa lukea, kun miehet puhuu niin hirveän rumasti naisista, jotka ei ole kauniita ja olen miettinyt, että ajattelisiko se mies sitten minusta koko ajan niin? Millaista se on miehelle ja mitä te ajattelette siitä kumppanista, joka ei ole niin viehättävä, kuin jonka olisitte halunnut? Etsittekö samalla koko ajan parempaa? Oletteko naiselle katkeria, koska hän ei ole tarpeeksi kaunis? Kannattaako naisen edes harkita tällaiseen suhteeseen ryhtymistä?
Kommentit (98)
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 20:40"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 19:31"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 19:25"]Vai ei miehet arvostele naisia... Taitaa olla taas palstan neitsytpojat vauhdissa, joiden mielestä miehet ei koskaan tee mitään pahaa. Oikeasti jokainen parisuhteessa ollut nainen on saanut kuulla sellaisia ulkonäkökommentteja mieheltään, että oksat pois. Ellei sitten oikeasti ole kaunis. Minulla on muuten serkku, joka oli nuorena malli ja hänenkin poikaystävänsä löysi vaikka mitä arvosteltavaa. Arvosteli vielä muiden edessä, kusipää kun oli. Onneksi on nyt entinen poikaystävä. [/quote] Mä en ole koskaan poikaystäviltäni kuullut rumia kommentteja kropastani. Edellinen ei kommentoinut hyvä eikä pahaa ja nykyinen kehuu. Ja ihan tavallinen olen. Sellanen suomalainen siideripissis toki normaalipainossa mutten mitenkään timmi/hyväihoinen tai mitää..hiuksetki ohuet lirpanat vaan. Todellakaa ei kaikki miehet kaikis suhteis vaan hauku ja arvostele. Pahiten mua on veljet arvostellu jokka on kommentoinu mahaa "puolet pois niin on hyvä" :D
[/quote]
Mulle taas on oikein satanut negatiivista kommenttia. Miltei mistä tahansa piirteestä. Vaikea sen jälkeen kuvitella, että kelpaisi omana itsenään yhtään kellekään kun kukaan niistä miehistä ei ollut mikään adonis - ihan tavis kuten minäkin (tai ainakin ennen niin elin sellaisissa harhoissa).
[/quote]
Minulla on niin, että ainoa mies, joka ei kritisoinut, oli se poikaystävistäni parhaannäköinen. Suhde ei tosin kestänyt, hän jätti minut, enkä saanut selville tarkkaa syytä, joten voi johtua ulkonäöstäkin. Mutta mitä rumempi mies on itse ollut, sitä kriittisempi hän on ollut myös minun ulkonäköni suhteen. Pahin oli kaverin järjestämät sokkotreffit todella ruman miehen kanssa, joka pisteytti ulkonäköni jo ekoilla (ja vikoilla!) treffeillä.
''Puhut kuin se olisi joku palvelus naisille. Jos naiset olisi siitä samaa mieltä, kaikki naiset olisi edelleen siellä kotona hellan ja nyrkin välissä ja mies tienaisi rahat." sait mietteliääksi. En tainnut onnistua sökötyksessni, joten uusi yritys. Yritin selittää sitä, että yksinkertaisten naisen rooli on paljon joustavampi kuin miehen rooli. - Meheltä edelleen ensi-sijaisesti odotetaan elättäjän ja perheen taloudellisen turvan -takaajan roolia, joka perustuu - viimekädesä miehen kodin ulkopuolelta saamaan "ansioon." Sen sijaan nanen voi yhtä hyvin kertoa, ainakin haaveilevansa jäävänsä "kodinhengettäreksi", joka hoitaa yhteisen kodin, lapset ja siinä sivussa (totta kai), myös itsensä ja suteet ystäviinsä. Taloudellinen perusta tälle naisen haaveelle saatetaan ajatella tulevan miehen ansioista. Miehen myös odotetaan olevan, myös aina naista vahvempi tai, ainakin fyysisesti kookkaampi. Se turvallinen ja raamikas vahva -mies. Jos mies on itseään huomattavasti fyysisisesti itseään isomman naisen kanssa, niin hän on sekä muiden miesten että usein myös naisten silmissä "vähän" mammanpoika.
Milelenkiitoinen pointti mikö tuli vasta mieleeni on se, että minkä ikäiisiä naisia miehellä on sovelias lähestyä "sillä silmällä". Periaatteessa ei kai pitäsi ollamitään estettä sille, nainen olisi miestä yli kaksikymmentä (20) vuotta vanhempi, mutta aika harviaisia tällaiset pariskunnat ovat. - Myös silloin kun "lasten saanti -ikä" on molemmilla todennäköisesti takana päin. - 70 vuotias pappa voi huoletta seurustella tai hänen oletetaan voivan seurustella nelikymppisen naisen kanssa. Mutta miten asetelma menisi toisin päin? Onko mies tuomittu, että hänen tulee ottaa aina iteään nuorempi puoliso, vai saako hän valita, myös itseään selvästi vanhemman?- Sama pätee myös toisinpäin. tuleeko vanhemman naisen "ottaa" itselleen aina itseään vanhempi mies, joka on mahdollisesti ehtinyt kasvattaa kvan pesämunan ja charmia. - Vanhemman naisen matkaan havittelevan miehen kaiketi oletetaan hakevan itsellen vain (kadotettua) äiti -hahmoa.
Minustakaan ei ole kukaan koskaan ollut kiinnostunut ja olen aina olettanut sen johtuvan ulkonäöstäni. Minua on esimerkiksi haukuttu rumaksi, nuorena koulussa ja myöhemminkin. Tuntuu todella pahalta ajatella, että tuo väite siitä, että ainoastaan sisäisesti rumat ei kelpaa, olisi totta, se on minusta paljon julmemmin sanottu, kuin rumaksi haukkuminen. Jos niin on, niin sitten ainakin tiedän, että paras yritykseni ei ole riittävä, koska olen aina yrittänyt olla hyvä ihminen, koska olen aina ajatellut, etten ainakaan halua aiheuttaa kenellekään niin pahaa mieltä, kuin haukkujani aiheuttivat minulle. Mutta tuli kyllä todella paha mieli tästä ketjusta. Ehkä minä sitten vain olen niin kamala ihminen, etten siksi ole kenellekään kelvannut.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 20:14"]
Minulla tulee aina mieleen näistä keskusteluista jossa naiset tilittää ja väittää, että ulkonäkö on kaikki kaikessa ja sentakia ei saada miehiä, että siellä kirjoittelee katkera, huonosta itsetunnosta kärsivä ja vittumaisen luonteen omaava nainen. Hän on keksinyt tekosyyksi itselleen, että kaikki miehet ovat vain pinnallisia ja ulkonäkö on ainoa asia mikä merkitsee.
Ajatelkaa mikä totaalinen turn off on nainen joka on sekä ulkoisesti ja sisäisesti ruma. Kuitenkin paljon voisi tehdä sen sisäisen rumuuden eteen, jos halua löytyy.
[/quote]
Kerro sitten miksi on meitä naisia, joille useat miehet ovat toistuvasti esittäneet ulkonäköön liittyvää kritiikkiä?
Millainen teräsitsetunto siinä pitää olla, että ei voi alkaa olemaan samaa mieltä myös itse, että on todellakin aina jollain tavalla riittämätön ulkoisesti? (sisäisestikin toki, mutta sitä voi aina yrittää parantaa). Kyllä mä itsekin tiedän jo, että mun ulkonäössä on tiettyjä seikkoja (esim. tissit) josta johtuen se mies joka mut haluaa, joutuu jollain tasolla korkeintaan 'tyytymään' muhun, kun en vastaa normaalia ihannetta.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 19:58"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 19:54"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 19:50"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 19:48"]
Ei ulkonäöllä ole mekkitystä kun kiinnotumisvaiheessa. Sitten kun tutustuttu, niin se on yhdentekevää. Kyllä ne kauniitkin rupsahtaa.
[/quote]
Miksi miehet sitten vaihtaa naisensa nuorempaan ja nätimpään, jos vain saa tilaisuuden?
[/quote]
Tiedän legendan, mutta en tunne ketään joka olisi tehnyt näin. Ehkä silloin kun naisilla ei ollut kodin ulkopuolista elämää ja olivat miehestä riippuvaisia, näin tapahtui enemmän. Nykyäänhän tilastojen mukaan naiset ovat huomattavasti miehiä useammin
aloitteellisia erotilanteissa.
[/quote]
Itse asiassa se on vain tilastoharha, joka johtuu siitä, että vaikka mies häipyisi, hän yleensä jättää käytännönjärjestelyt naisen hoidettavaksi.
Minä tunnen vaikka kuinka paljon pareja, joissa mies on jättänyt heti, kun joku nuorempi on hiukan vikitellyt.
[/quote]
Juuri näin. Ei naiset jaksa katso sitä jahkailua että kenet mies valitsee. Aloitteellisuus eroissa ei kerro mitään. Yksikin tuttu mies vaihtaa koko ajan vaimoaan mutta ei ikinä ole itse eroa pannut vireille.
Todella ihmeellistä ettei joku tunne tätä ilmiötä.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 20:51"]
Minulla tulee aina mieleen näistä keskusteluista jossa naiset tilittää ja väittää, että ulkonäkö on kaikki kaikessa ja sentakia ei saada miehiä, että siellä kirjoittelee katkera, huonosta itsetunnosta kärsivä ja vittumaisen luonteen omaava nainen. Hän on keksinyt tekosyyksi itselleen, että kaikki miehet ovat vain pinnallisia ja ulkonäkö on ainoa asia mikä merkitsee.
Ajatelkaa mikä totaalinen turn off on nainen joka on sekä ulkoisesti ja sisäisesti ruma. Kuitenkin paljon voisi tehdä sen sisäisen rumuuden eteen, jos halua löytyy.
[/quote]
Kerro sitten miksi on meitä naisia, joille useat miehet ovat toistuvasti esittäneet ulkonäköön liittyvää kritiikkiä?
Millainen teräsitsetunto siinä pitää olla, että ei voi alkaa olemaan samaa mieltä myös itse, että on todellakin aina jollain tavalla riittämätön ulkoisesti? (sisäisestikin toki, mutta sitä voi aina yrittää parantaa). Kyllä mä itsekin tiedän jo, että mun ulkonäössä on tiettyjä seikkoja (esim. tissit) josta johtuen se mies joka mut haluaa, joutuu jollain tasolla korkeintaan 'tyytymään' muhun, kun en vastaa normaalia ihannetta.
[/quote]
Nämä on näitä naisia, joiden itsetunto ei kestä sitä totuutta, että heidät on valittu vain ja ainoastaan ulkonäön perusteella. Nätit naisethan ovat aina selittämässä, että heidän luonteeseensa se mies rakastui... Niin varmaan... Ei ainakaan älyyn rakastunut, sen voi sanoa aina tuon kommentin kohdalla!
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 20:51"]
[/quote]
[/quote]
Niinpä! Selitä, miksi nämä miehet, jotka siis sinun mukaasi jättää naisen vittumaisuuden ja katkeruuden takia, sanovat syyksi ulkonäön? Miksi kukaan mies ei ole koskaan sanonut mitään ilkeää luonteestani, mutta ulkonäöstä sen sijaan ovat?
Olen viestin 69 kirjoittajan kanssa samaa mieltä, miehet tulkaa toki vastaamaan...
Miksi ulkonäköni on ollut täysin vapaata riistaa arvostelun kohteeksi joutumiseen, kun taas en ole kertaakaan kuullut luonteestani mitään negatiivista? Saatteko te jotain henkistä tyydystystä siitä, että kritisoitte sitä, mikä on näkyvää ja mistä tietää, että nainen takuulla saa pahan mielen? Vai onko vaan niin, että koette 'velvollisuudeksenne' kertoa naiselle selkeästi, että mä näytän asioiden x ja y takia kamalalta, että varmasti itsetunto lähtee eikä uskalla tehdä enää mitään jatkossakaan kun 'kuka musta nyt voisi kiinnostua'?
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 18:02"]
Jokainen mies luonnollisestikin haluaisi itselleen kauniin naisen, mutta kauniita naisia on rajallinen määrä ja kaikkien miesten rahkeet ei heihin riitä. Minua kiinnostaisi kuulla miesten ajatuksia niistä suhteista, joissa on joutunut tyytymään naiseen, koska ei saanut sellaista kuin halusi. Kysyn tätä siksi, että olen aina tiennyt, etten ole niin hyvännäköinen, että minuun voisi ihastua tai minua kohtaan voisi tuntea mitään ja olen jo vuosia miettinyt, että kokeilisinko tällaista suhdetta, jossa ei siis miehellä mitään tunteita olisi. Mikä minua estää, on se, että netissä saa lukea, kun miehet puhuu niin hirveän rumasti naisista, jotka ei ole kauniita ja olen miettinyt, että ajattelisiko se mies sitten minusta koko ajan niin? Millaista se on miehelle ja mitä te ajattelette siitä kumppanista, joka ei ole niin viehättävä, kuin jonka olisitte halunnut? Etsittekö samalla koko ajan parempaa? Oletteko naiselle katkeria, koska hän ei ole tarpeeksi kaunis? Kannattaako naisen edes harkita tällaiseen suhteeseen ryhtymistä?
[/quote]
Älkää neitoset astuko Laasasen ansaan! Jättäkää markkinateoriat niille parantumattomille poikamiehille.
Voi olla että lihatiskillä kaunein tarttuu helpoiten kainaloon, mutta parisuhteet syntyy usein muuta kautta. Jos oppii tuntemaan paremmin vaikka harrastuksen tai oppilaitoksen kautta, niin tunteet syttyy myös muista piirteistä. Älykkyys, hauskuus, ja tärkeimpänä se Neil Younginkin etsimä kultainen sydän.
Neuvoni olisi tismalleen sama kuin miespuolisille kavereilleni. Nyt lopetat stressaamisen ja keskityt ihan muihin asioihin. Käy kirjastossa, aloita uusi harrastus, innostu jostain ihan muusta. Onni voi potkaista silloin kun sitä vähiten odottakaan. Silloin kun ei keskity omaan menestyksettömyyteen parimarkkinoilla, vaan avaa itseään muille ikäänkuin siinä asian sivussa, niin kaikkien parkkiintuneiden defenssien väliin voi unohtua rako mistä toinen näkee sisukseen asti.
Ja hyvä tavaton; lopeta heti tuo teoretisointi ja katkeroituminen. Muuten ei tasan saa ketään.
M35, joka on löytänyt kultaisen sydämen
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 23:47"]
Meihet voivat ihastua naisessa yllättäviin asioihin. Jos olet iloinen, ystävällinen ja empaattinen niin löydät kyllä seuraa.
[/quote]
Joo seuraa kyllä, mutta ei seksiä tai parisuhteita.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 00:28"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 22:55"]
Miesten naismaussa on eroja, mutta useimmilla se on normien mukainen. Jotkut miehet pitävät tukevammistakin naisista tai nimenomaan tukevista, mutta he ovat vähemmistöä. Erittäin moni mies on sitä mieltä, että eivät ikinä seurustelisi esimerkiksi ylipainoisen kanssa. Itse asiassa viime viikolla viimeksi minulle sanottiin, että liikakilot naisessa olisivat turn off. Perusteli sitä lähinnä terveydellisillä syillä, mutta taisi vähän suodattaa puhettaan. Vaikka miehellä olisi keskiverrosta poikkeava naisihanne, niin ulkonäkö on silti usein tärkeimpiä, ellei tärkein, ominaisuus miehelle naisessa.
[/quote]
Eroja on. Mulle ylipaino on kertakaikkinen turn off, mutta tiedän ihan hyvännäköisiä miehiä, jotka elää xxl-leidienkin kanssa. Ongelma on siinä, että ylipainoisia naisia on enemmän kuin heistä pitäviä miehiä, toisaalta miehiä on enemmän kuin naisia. Niin sitten on yksinäisiä molemmissa sukupuolissa.
[/quote]
Tässä on kuitenkin se ristiriita, että suomalaisista miehistä 60 prosenttia on ylipainoisia. Voiko sitten vaatia mallivartaloista naista, jos itse näyttää siltä kuin olisi yhdeksännellä kuukaudella raskaana... Tai miehet näköjään voi, mutta vähän tekopyhältä se tuntuu.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 21:23"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 18:02"]
[/quote]
Älkää neitoset astuko Laasasen ansaan! Jättäkää markkinateoriat niille parantumattomille poikamiehille.
Voi olla että lihatiskillä kaunein tarttuu helpoiten kainaloon, mutta parisuhteet syntyy usein muuta kautta. Jos oppii tuntemaan paremmin vaikka harrastuksen tai oppilaitoksen kautta, niin tunteet syttyy myös muista piirteistä. Älykkyys, hauskuus, ja tärkeimpänä se Neil Younginkin etsimä kultainen sydän.
Neuvoni olisi tismalleen sama kuin miespuolisille kavereilleni. Nyt lopetat stressaamisen ja keskityt ihan muihin asioihin. Käy kirjastossa, aloita uusi harrastus, innostu jostain ihan muusta. Onni voi potkaista silloin kun sitä vähiten odottakaan. Silloin kun ei keskity omaan menestyksettömyyteen parimarkkinoilla, vaan avaa itseään muille ikäänkuin siinä asian sivussa, niin kaikkien parkkiintuneiden defenssien väliin voi unohtua rako mistä toinen näkee sisukseen asti.
Ja hyvä tavaton; lopeta heti tuo teoretisointi ja katkeroituminen. Muuten ei tasan saa ketään.
M35, joka on löytänyt kultaisen sydämen
[/quote]
Et kai ihan tosissasi luule, että täällä on joku, joka ei tiedä sinun olevan nainen? Voi hyvänen aika taas...
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 13:23"]
Tässä on kuitenkin se ristiriita, että suomalaisista miehistä 60 prosenttia on ylipainoisia. Voiko sitten vaatia mallivartaloista naista, jos itse näyttää siltä kuin olisi yhdeksännellä kuukaudella raskaana... Tai miehet näköjään voi, mutta vähän tekopyhältä se tuntuu.
[/quote]
Paino vaikuttaa eri tavoin naisten ja miesten viehättävyyteen. Esimerkiksi kaikki Hunksit ovat ylipainoisia, mutta toisaalta missifinalisteista ei yleensä kukaan. Toki iso osa miehistä on ihan vain lihavia ilman mitään painoharjoittelun avulla lisättyä lihasmassaa, mutta moni treenaava mies on painoindeksin mukaan ylipainoinen. Naiset kuitenkin monesti pitävät lihaksikasta miestä (vaikka pienen rasvakerroksen kanssakin) seksikkäänä, kun taas miehiä miellyttää hoikka nainen.
[/quote]
Voiko lyhyt nainen vaatia pitkää miestä? Onko se tekopyhää?
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 13:40"]
[/quote]
Paino vaikuttaa eri tavoin naisten ja miesten viehättävyyteen. Esimerkiksi kaikki Hunksit ovat ylipainoisia, mutta toisaalta missifinalisteista ei yleensä kukaan. Toki iso osa miehistä on ihan vain lihavia ilman mitään painoharjoittelun avulla lisättyä lihasmassaa, mutta moni treenaava mies on painoindeksin mukaan ylipainoinen. Naiset kuitenkin monesti pitävät lihaksikasta miestä (vaikka pienen rasvakerroksen kanssakin) seksikkäänä, kun taas miehiä miellyttää hoikka nainen.
[/quote]
:D Kuule kyllä se suomalaisten miesten ylipaino ihan läskistä pääosin koostuu, eikä todellakaan ole yhtään sen viehättävämpää miehessä kuin naisessa! Tai sitten teidän miesten treenaustekniikassa on jokin pahasti vialla, kun teitä tuolla kaduilla katselee. :D
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 13:42"]
[/quote]
Voiko lyhyt nainen vaatia pitkää miestä? Onko se tekopyhää?
[/quote]
Ei se ole sama asia, koska ihan yhtä lailla miehet ei viehäty kauhean pitkistä naisista. Pituus sopii miehelle, mutta ei naiselle. Läski taas ei sovi kenellekään.
Ihminen saa sellaisen kumppanin, jonka hän kelpuuttaa. Itse olen vähän ylipainoinen epäkäytännöllinen älykkömies ja seurustelen ex-mallin kanssa. Moniin kauniisiin naisiin vetoavat keskustelutaito, tyylitaju, sivistys ja se, että tietää, mitä elämässä haluaa. Monella kauniilla naisella on itselläänkin näitä ominaisuuksia.
[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 13:42"]
:D Kuule kyllä se suomalaisten miesten ylipaino ihan läskistä pääosin koostuu, eikä todellakaan ole yhtään sen viehättävämpää miehessä kuin naisessa! Tai sitten teidän miesten treenaustekniikassa on jokin pahasti vialla, kun teitä tuolla kaduilla katselee. :D
[/quote]
Suurin osa ylipainoisista miehistä on toki lihavia, mutta seksikkäimmät miehet ovat myös useimmiten ylipainoisia, kun taas seksikkäimmät naiset eivät ole. Jos argumenttina käytetään sitä, että 60 % miehistä on ylipainoisia ja naisista vain 50 %, niin pitää ottaa huomioon, että tuohon 60 % sisältyy myös parasvartaloisimmat miehet ja naisten osuuteen ei.
Onhan siitä tehty tutkimuskin, että nettideittaillessa miehet lähettävät erittäin suurella erolla eniten viestejä kuvissaan meikatuille naisille ja meikkaamattomille vähemmän. Ja vielä meikatuista eniten niille, joilla on luomiväriä ja huulipunaa. Kyllähän sen kaikki naiset ovat huomanneet, että eniten miesten huomiota saava nainen on se piirien kaunein, tai ainakin seksikkäin (isoimmat tissit, paras peppu, nätit kasvot...). En itse tiedä yhtäkään naista, jonka ympärillä miehet parveilisivat deittailumielessä sen takia, että hän on niin mukava.
Minäkin luulen olevani sinkku isolta osin ulkonäköni takia. Olisihan minulla mies paljon todennäköisemmin, jos näyttäisin viehättävältä miesten enemmistön mielestä.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 19:31"]
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 19:25"]Vai ei miehet arvostele naisia... Taitaa olla taas palstan neitsytpojat vauhdissa, joiden mielestä miehet ei koskaan tee mitään pahaa. Oikeasti jokainen parisuhteessa ollut nainen on saanut kuulla sellaisia ulkonäkökommentteja mieheltään, että oksat pois. Ellei sitten oikeasti ole kaunis. Minulla on muuten serkku, joka oli nuorena malli ja hänenkin poikaystävänsä löysi vaikka mitä arvosteltavaa. Arvosteli vielä muiden edessä, kusipää kun oli. Onneksi on nyt entinen poikaystävä. [/quote] Mä en ole koskaan poikaystäviltäni kuullut rumia kommentteja kropastani. Edellinen ei kommentoinut hyvä eikä pahaa ja nykyinen kehuu. Ja ihan tavallinen olen. Sellanen suomalainen siideripissis toki normaalipainossa mutten mitenkään timmi/hyväihoinen tai mitää..hiuksetki ohuet lirpanat vaan. Todellakaa ei kaikki miehet kaikis suhteis vaan hauku ja arvostele. Pahiten mua on veljet arvostellu jokka on kommentoinu mahaa "puolet pois niin on hyvä" :D
[/quote]
Mulle taas on oikein satanut negatiivista kommenttia. Miltei mistä tahansa piirteestä. Vaikea sen jälkeen kuvitella, että kelpaisi omana itsenään yhtään kellekään kun kukaan niistä miehistä ei ollut mikään adonis - ihan tavis kuten minäkin (tai ainakin ennen niin elin sellaisissa harhoissa).