Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysymys miehille

Vierailija
05.12.2014 |

Jokainen mies luonnollisestikin haluaisi itselleen kauniin naisen, mutta kauniita naisia on rajallinen määrä ja kaikkien miesten rahkeet ei heihin riitä. Minua kiinnostaisi kuulla miesten ajatuksia niistä suhteista, joissa on joutunut tyytymään naiseen, koska ei saanut sellaista kuin halusi. Kysyn tätä siksi, että olen aina tiennyt, etten ole niin hyvännäköinen, että minuun voisi ihastua tai minua kohtaan voisi tuntea mitään ja olen jo vuosia miettinyt, että kokeilisinko tällaista suhdetta, jossa ei siis miehellä mitään tunteita olisi. Mikä minua estää, on se, että netissä saa lukea, kun miehet puhuu niin hirveän rumasti naisista, jotka ei ole kauniita ja olen miettinyt, että ajattelisiko se mies sitten minusta koko ajan niin? Millaista se on miehelle ja mitä te ajattelette siitä kumppanista, joka ei ole niin viehättävä, kuin jonka olisitte halunnut? Etsittekö samalla koko ajan parempaa? Oletteko naiselle katkeria, koska hän ei ole tarpeeksi kaunis? Kannattaako naisen edes harkita tällaiseen suhteeseen ryhtymistä?

Kommentit (98)

Vierailija
21/98 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 18:31"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 18:25"]

Siis omaa naistaan ulkonäön perusteella arvosteleva ruma mies on harhaluuloinen, paisuneen egon omistava luuseri. Saattaa myös olla, että ovat huonon itsetunnon omaavia ja katkeroituineita rumuudestaan. Kunhan välttelet tämän kaltaisia miehiä säästyt paljolta päänvaivalta. Eli sen kuin etsit ihan perus miehen, ehkä mielellään nörttityyppiä niin on suurempi todennäköisyys, että hän arvostaa sinua suuresti. M20

[/quote]

Ihan herttaista, mutta todellisuudessahan miehet on ihan uskomattoman kriittisiä ja ilkeitä naisten ulkonäkövikoja kohtaan. Oikeasti, ainoastaan kauniin naisen kannattaa aloittaa suhde, muilla on edessään melkoinen helvetti. Ellei ole niin onnekas, että on lesbo. 

[/quote]

Kuulostaa siltä, ettet ole miestä nähnytkään.

Tuollainen on itsestään epävarmojen ja kehittymättömien pikkupoikien hommaa tommoinen

Vierailija
22/98 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai ei miehet arvostele naisia... Taitaa olla taas palstan neitsytpojat vauhdissa, joiden mielestä miehet ei koskaan tee mitään pahaa. Oikeasti jokainen parisuhteessa ollut nainen on saanut kuulla sellaisia ulkonäkökommentteja mieheltään, että oksat pois. Ellei sitten oikeasti ole kaunis. Minulla on muuten serkku, joka oli nuorena malli ja hänenkin poikaystävänsä löysi vaikka mitä arvosteltavaa. Arvosteli vielä muiden edessä, kusipää kun oli. Onneksi on nyt entinen poikaystävä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/98 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 19:12"]

Kylä on naiset hulluja kun luulee että ulkonäkö on se joka ratkasee

Ei helvetti äijät haluu mitään kädetöntä ja aivotonta kermakakkua kotiinsa, se ny on sanomattakin selvä

Laittakaa naiset tää peruukkinne alle ny vaan, nii ehkä voitte käyttää vähemmän rahaa hiustenpidennyksiin ja sensellaisiin ulkonäön pilaamisiin ja enemmän aikaa itsenne kehittämiseen.

[/quote]

No miksi sitten kaikki miehet jahtaa niitä kauniita naisia ja mukavia tavisnaisia jää jatkuvasti yksin? Minunkin tuttavapiirissäni on peräti kolme mukavaa, fiksua hauskaa naista, jotka kyllä kieltämättä ovat vain tavallisia ulkonäöltään, mutta kukaan mies ei heitä huoli, kun eivät ole tarpeeksi nättejä. Aivan ihania ihmisiä ovat luonteeltaan, eikä minun silmääni ainakaan mitenkään rumiakaan, mutta kun ei kelpaa, niin ei kelpaa. 

Vierailija
24/98 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 19:15"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 19:06"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 18:29"]

Tähän törmää jatkuvasti kuinka naiset yliarvoi ulkonäön merkityksen ihan reippaasti. Pitkäaikaisiin merkittäviin suhteisiin kun ei yleensä haluta ryhtyä kpäiden kanssa ja jos ihminen ei luonteeltaan miellytä. Tiedän, että tämä kuulostaa kornilta, mutta se ikiaikainen totuus nyt vain on, että ihmiseen sitä rakastuu.

Ehkä jotkut kauniit naiset ajattelevat juuri tämän ulkonäkökeskeisyyden takia, että heillä on varaa mennä käytökseltään ja muuten sieltä mistä aita on matalin, ei tarvitse toista mielyttää millään tavalla ja voi myös kohdella toisia huonosti sekä käyttäytyä törkeästi. Nämä ihmiset sitten ihmettelevät kuinka heidän on vaikea löytää merkittäviä ihmissuhteita ja suhteet ovat yleensä lyhyt kestoisia tai yhdenillanjuttuja.

[/quote]

Mikä tämänkaltaisten kommenttien idea on? Jokainen tavisnainen, joka on joskus poistunut kotoaan, tietää, että ulkonäkö ratkaisee ja jos ei ole vähintään selkeästi nätti ja hyvävartaloinen, on aivan turha haaveilla mistään rakkaudesta tai parisuhteista. Sellaista saa vain osakseen kaunis nainen. Mies ei rakastu ihmiseen, mies rakastuu pintaan. Toki vähemmän kauniitakin huolitaan, koska miehen täytyy saada seksiä, mutta ei se mitään rakkautta ole. 

Mitä te miehet kuvittelette hyötyvänne tämänkaltaisen paskapuheen levittämisestä? Että naiset antaisi helpommin seksiä? 

Ap, tiedät itsekin, että jos et ole kaunis, ei sinulle ole saatavilla mitään hyvää miesten taholta. Julmaa, mutta totta. Älä siis altista itseäsi miesten julmuudelle, vaan ole yksin. 

[/quote]

Siis täällä on nyt jonkun kosmetiikkafirman tai kauneusleikkauspuljun tyyppi puhumassa ihan täyttä paskapuhetta. Naaraat on upeita ja mitä vähemmän käsitelty tai väärennetty, sen parempi. Semmoiset enemmän laitetut misukat alkavat muistuttaa näitä ladyboyta ja minä en miehiin koske, vaikka niillä olis peruukit ja kretongit päällä, helvetti

Naiset, vetoan, pysykää naisina, ihan sellaisenaan kaikkineen, kiitos

t. Miäs

[/quote]

Yleensä silti miehet valitsevat mielummin meikatun. Eivätkä aina osaa katsoa, paljonko naisella on meikkiä.

http://data2.whicdn.com/images/149991446/large.png

Vierailija
25/98 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 19:25"]

Vai ei miehet arvostele naisia... Taitaa olla taas palstan neitsytpojat vauhdissa, joiden mielestä miehet ei koskaan tee mitään pahaa. Oikeasti jokainen parisuhteessa ollut nainen on saanut kuulla sellaisia ulkonäkökommentteja mieheltään, että oksat pois. Ellei sitten oikeasti ole kaunis. Minulla on muuten serkku, joka oli nuorena malli ja hänenkin poikaystävänsä löysi vaikka mitä arvosteltavaa. Arvosteli vielä muiden edessä, kusipää kun oli. Onneksi on nyt entinen poikaystävä.

[/quote]

Siis helvetti mistä te oikein näitä lahnamiehiä löydätte? anteeksi siis poikia, no olivat mitä olivat, munattomia kumminkin

Ja ei kai kukaan viriili, itseään arvostava nainen munatonta miestä halua...?

Vierailija
26/98 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 19:25"]Vai ei miehet arvostele naisia... Taitaa olla taas palstan neitsytpojat vauhdissa, joiden mielestä miehet ei koskaan tee mitään pahaa. Oikeasti jokainen parisuhteessa ollut nainen on saanut kuulla sellaisia ulkonäkökommentteja mieheltään, että oksat pois. Ellei sitten oikeasti ole kaunis. Minulla on muuten serkku, joka oli nuorena malli ja hänenkin poikaystävänsä löysi vaikka mitä arvosteltavaa. Arvosteli vielä muiden edessä, kusipää kun oli. Onneksi on nyt entinen poikaystävä.
[/quote]

Mä en ole koskaan poikaystäviltäni kuullut rumia kommentteja kropastani. Edellinen ei kommentoinut hyvä eikä pahaa ja nykyinen kehuu. Ja ihan tavallinen olen. Sellanen suomalainen siideripissis toki normaalipainossa mutten mitenkään timmi/hyväihoinen tai mitää..hiuksetki ohuet lirpanat vaan. Todellakaa ei kaikki miehet kaikis suhteis vaan hauku ja arvostele. Pahiten mua on veljet arvostellu jokka on kommentoinu mahaa "puolet pois niin on hyvä" :D

Vierailija
27/98 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 19:28"]

Ei helvetti äijät haluu mitään kädetöntä ja aivotonta kermakakkua kotiinsa, se ny on sanomattakin selvä

Laittakaa naiset tää peruukkinne alle ny vaan, nii ehkä voitte käyttää vähemmän rahaa hiustenpidennyksiin ja sensellaisiin ulkonäön pilaamisiin ja enemmän aikaa itsenne kehittämiseen.

[/quote]

No miksi sitten kaikki miehet jahtaa niitä kauniita naisia ja mukavia tavisnaisia jää jatkuvasti yksin? Minunkin tuttavapiirissäni on peräti kolme mukavaa, fiksua hauskaa naista, jotka kyllä kieltämättä ovat vain tavallisia ulkonäöltään, mutta kukaan mies ei heitä huoli, kun eivät ole tarpeeksi nättejä. Aivan ihania ihmisiä ovat luonteeltaan, eikä minun silmääni ainakaan mitenkään rumiakaan, mutta kun ei kelpaa, niin ei kelpaa. 

[/quote]

Minä olen huomannut, että se on monta kertaa juuri siitä luonteesta kiinni. Aina tietenkin väitetään näillä keskustelufoorumeilla ja muualla että ollaan luonteeltaan hirveän mukavia, huumorintajuisia ja vaikka mitä, totuus onkin jotain ihan muuta.

Vierailija
28/98 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 19:31"]

[/quote]

[/quote]

Minä olen huomannut, että se on monta kertaa juuri siitä luonteesta kiinni. Aina tietenkin väitetään näillä keskustelufoorumeilla ja muualla että ollaan luonteeltaan hirveän mukavia, huumorintajuisia ja vaikka mitä, totuus onkin jotain ihan muuta.

[/quote]

No onpas sitten jännä sattuma, että kauniilla on aina ihana luonne ja tavikset on ihan hirveitä narttuja. Kummallista, ettei naiset ole tästä samaa mieltä. 

Vierailija
29/98 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 19:38"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

No onpas sitten jännä sattuma, että kauniilla on aina ihana luonne ja tavikset on ihan hirveitä narttuja. Kummallista, ettei naiset ole tästä samaa mieltä. 

[/quote]

Hei siis kamoon, sä pyörit ho-mo-jen kanssa. Jos olet huomannut, esim. suuret muotisuunnittelijat ovat usein homomiehiä, jotka halveksivat tavallisen naisen kroppaa ja sitten pukevat ne luomuksensa murrosikäisiä poikia muistuttavien alipainoisten naismallien päälle. Tosimies ei sellaista halua. Kun se haluaa naaraan. Paina se nyt jo kalloosi tai jää sitten niiden ilkeiden homojesi kanssa sinne ostarille pyörimään, sama se minulle.

Vierailija
30/98 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, minkä ikäinen olet? Melkeinpä veikkaisin iäksesi 13-17 vuotta, niin typerää tekstisi oli. Jatka samalla tiellä niin saat taatusti olla yksin aina.

Vierailija
31/98 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, ja homo haluaa sen ladyboyn.

Laittakaa vaan naiset niin maan perusteellisesti tekoripsiä, hiustenpidennyksiä, meikkiä, koruja ja ties mitä muuta, niin alatte muistuttaa Jarkko Valteeta täydessä tällingissä. Ja mikäs sen mieluisampaa semmoiselle ilkeälle teinihomolle, joka ei kuitenkaan uskalla tulla kaapista ulos.

Vierailija
32/98 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ulkonäöllä ole mekkitystä kun kiinnotumisvaiheessa. Sitten kun tutustuttu, niin se on yhdentekevää. Kyllä ne kauniitkin rupsahtaa.

Vierailija
33/98 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 19:46"]

Ap, minkä ikäinen olet? Melkeinpä veikkaisin iäksesi 13-17 vuotta, niin typerää tekstisi oli. Jatka samalla tiellä niin saat taatusti olla yksin aina.

[/quote]

Ja mitäköhän typerää tuossa oli? Olen 32 ja olen ollut koko elämäni yksin. Minulla ei ole sellaista ulkonäköä, että voisin saada parisuhteen, mutta olen väsynyt olemaan aina vain yksin. 

Vierailija
34/98 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 19:48"]

Ei ulkonäöllä ole mekkitystä kun kiinnotumisvaiheessa. Sitten kun tutustuttu, niin se on yhdentekevää. Kyllä ne kauniitkin rupsahtaa.

[/quote]

Miksi miehet sitten vaihtaa naisensa nuorempaan ja nätimpään, jos vain saa tilaisuuden?

Vierailija
35/98 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 19:38"]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

[/quote]

Jos nainen laittautuu niin hän tekee sen mistä miellyttääkseen, ja kukapa mies ei olisi jossain määrin kiinnostunut helposta naisesta joka haluaa miellyttää miestä?

Vierailija
36/98 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 19:49"]

[/quote]

Ja mitäköhän typerää tuossa oli? Olen 32 ja olen ollut koko elämäni yksin. Minulla ei ole sellaista ulkonäköä, että voisin saada parisuhteen, mutta olen väsynyt olemaan aina vain yksin. 

[/quote]

Sinulla on jokin tukko ja käytät todellista tai pikemmin kuvittelemaasi ulkonäköä tekosyynä sille, ettei tukkoa tarvitse alkaa työstää.

Mene psykologin kanssa yhdessä tutkimaan voisiko asialle kenties ehkä tehdä jotain. Ja sitten ehkä asut homahtavammassa ympäristössä kuin keskimäärin. Mene jonnekin maalle, niin kyllä siellä mies naaraan tunnistaa. Tietty jos et päästä lähelle, se on ongelma.

Vierailija
37/98 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Ihan herttaista, mutta todellisuudessahan miehet on ihan uskomattoman kriittisiä ja ilkeitä naisten ulkonäkövikoja kohtaan. Oikeasti, ainoastaan kauniin naisen kannattaa aloittaa suhde, muilla on edessään melkoinen helvetti. Ellei ole niin onnekas, että on lesbo. "

- Mistä moinen kyynisyys? On todennäköisesti totta, että miehen on helpompi ihastua kauniiseen naiseen, mutta eikö se mene myös päinvastoin? - Naisen on helpompi ihastua komeaan mieheen? - Toisaalta nykymieheltä saatetaan odottaa, siinä missä naiseltakin useita eri taitoja ja ominaisuuksia, mutta edelleen sitä, että on ennenkaikkea m-i-e-s. Kuinka moni mies voi esimerkiksi haaveilla avoimesti siitä, että ollsipa minulla nainen joka kävisi töissä ja minä voisn, sitteni jäädä hoitamaan kotia ja kasvattamaan lapset ja hoitamaan huushollia; olla ts. kokopäiväinen koti-isä.  Ja naisen palkka olisi niin suuri, että miehelle, naisen palkalla katettava osa kattaisi, myös miehen omat harrastukset; ystävien kanssa shoppailut ja tapaamiset, ilman että miehen tarvitsisi kantaa huonoa omaa tuntoa valinnastaan.  Mies nyt olisi jäänyt kotiin niinkuin vuosikymmeniä, etten sanoisi tuhansia ovat monet naiset tehneet ja luottaen siihen, että näin he saavat koko perheelle -ei vain itselle- suurimman arvostuksen ja hyvän olon. Ja tämä valinta, tai pelkkä kotiäitydestä haaveilu on ollut aivan hyväksyttyä. Kun taas pelkästään naisen varaan heittäytyvää miestä saatetaan pitää edelleenkin vähintäänkin vässykkänä, jota ei arvosta sen paremmin naiset kuin muutkaan miehet. Oletus on, että miehen tulee keinolla tai toisella tuoda kodin ulkopuolelelta tuloa ("ansioita") ja turvata naisen että viimekädessä, myös perheen toimeentulo.

Eikö tämä edellä mainittu asetelma näy osaksi myös kun "lokeroimme" ja tai yksinkertaistamme homoj ja/ tai lesbo -pareja kun saatamme sortua ajatteleaan, että kumpikohan heistä on se feminiisempi, joka todennäköisemmiin kantaa vastuun kodin ylläpidosta ja kumpi on "se" karskimpi, joka tuo enempi leipää pöytään kodin ulkopuolelta. Kaksi yhtä karskia ja raavasta homoa tai lesboa nyt ei vain voi olla, kun heteroparejaan ei voi olla. Mutta heteropareissa oletus arvo on, että' se on aina, tai hyvin ja erinomaisen usein mies, joka on se, jonka oletetaan turvaavan perheen toimeentulon ja nainen voi sanoa kirkkain silmin, että hän hoitaa ja pyörittää täysipäiväisesti kotia. Lapsiakaan ei hän halua viedä päiväkotiin kun hän tietää, mikä heille (lapsille) on alati paras paikka ja sehän on tietysti puuhata yhdessä äidin kanssa. Mitä jos mies sanoisi saman? Tai voisko hän perustaa perheen itseään parikymmentä senttiä pidemmän jääkiekkoilijanaisen kanssa?

Vierailija
38/98 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 19:50"]

[/quote]

Miksi miehet sitten vaihtaa naisensa nuorempaan ja nätimpään, jos vain saa tilaisuuden?

[/quote]

Tiedän legendan, mutta en tunne ketään joka olisi tehnyt näin. Ehkä silloin kun naisilla ei ollut kodin ulkopuolista elämää ja olivat miehestä riippuvaisia, näin tapahtui enemmän. Nykyäänhän tilastojen mukaan naiset ovat huomattavasti miehiä useammin aloitteellisia erotilanteissa.

Vierailija
39/98 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 19:52"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 19:49"]

[/quote]

[/quote]

Sinulla on jokin tukko ja käytät todellista tai pikemmin kuvittelemaasi ulkonäköä tekosyynä sille, ettei tukkoa tarvitse alkaa työstää.

Mene psykologin kanssa yhdessä tutkimaan voisiko asialle kenties ehkä tehdä jotain. Ja sitten ehkä asut homahtavammassa ympäristössä kuin keskimäärin. Mene jonnekin maalle, niin kyllä siellä mies naaraan tunnistaa. Tietty jos et päästä lähelle, se on ongelma.

[/quote]

Olen ihan normaali ihminen kaikin puolin, en vain ole riittävän nätti parisuhteeseen. Ei se psykologista parane. Plastiikkakirurgista ehkä, mutta en aio sinne mennä. 

Vierailija
40/98 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 19:54"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 19:50"]

[/quote]

[/quote]

Tiedän legendan, mutta en tunne ketään joka olisi tehnyt näin. Ehkä silloin kun naisilla ei ollut kodin ulkopuolista elämää ja olivat miehestä riippuvaisia, näin tapahtui enemmän. Nykyäänhän tilastojen mukaan naiset ovat huomattavasti miehiä useammin aloitteellisia erotilanteissa.

[/quote]

Itse asiassa se on vain tilastoharha, joka johtuu siitä, että vaikka mies häipyisi, hän yleensä jättää käytännönjärjestelyt naisen hoidettavaksi. 

Minä tunnen vaikka kuinka paljon pareja, joissa mies on jättänyt heti, kun joku nuorempi on hiukan vikitellyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan