Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapauksia, joissa "suutarin lapsilla ei ole kenkiä"

Vierailija
05.12.2014 |

Meillä naapurissa lääkärivanhemmat eivät tajunneet viedä oksennustaudissa kuivunutta vauvaansa hoitoon, ennenkuin minä, kauppaopiston käynyt, ehdotin, että jospa vauva tarvitsisi viedä johonkin nesteytettäväksi kun oli jo niin huonossa kunnossa, ettei jaksanut edes itkeä.

Kyllä he sitten jälkikäteen kiittelivät ja selittelivät tyyliin "suutarin lapsilla ei ole kenkiä".

Kommentit (141)

Vierailija
81/141 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisopen ja vanginvartijan lapsi on täys huligaani. Hyvä,kun peruskoulusta pääsi.

Vierailija
82/141 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isäni oli ruokakauppias ja harva se sunnuntai meillä haettiin aamupalatarvikkeet läheiseltä kioskilta. Omalle kaupalle oli sen verran pitkä matka.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/141 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen eläintenhoitaja, mutta omat koirani ovat todellisia villieläimiä. No ei nyt vainen..hieman vain koulutus jäänyt kesken.

Vierailija
84/141 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun äitini on 60v kokenut sairaanhoitaja. Hän ikinä ei antanut minulle käyttää avaava nenäsumutetta. Vaikka pienestä asti kärsin nenän tukkoisuutta. Aivan hirveitä oli kun en pystynyt hengittää yöllä, valvoin ja valvoin.
Hän ei edes kertonut että sellainen sumute on olemassa.

Vierailija
85/141 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu lastenhoitaja hakee lapsensa aina hoidosta 5-10 minuuttia ennen päiväkodin sulkemisaikaa, käytyään ensin kaupassa, salilla, kotona päiväunilla tms. Kerran soitti äitiäni hakemaan lapsen hoidosta, kun olivat miehensä kanssa juuttuneet ruuhkaan käydessään asioilla, eivätkä olisi ehtineet ajoissa...

Vierailija
86/141 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempani ovat pappeja, minä erosin kirkosta 18-vuotiaana. Sittemmin perustettu perheeni ei tunnusta mitään uskontoa.

Vierailija
87/141 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
88/141 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ammatiltani ompelija, mutta perheen housut lyhennetään teipillä tai nitojalla.

Vierailija
89/141 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen joskus aikoinaan opiskellut kosmetologiksi ja näkisittepä ihonhoitorutiinini. Olen nykyään SH ja en koskaan jaksa ottaa RR-arvoja (vaikka minulla on lääkitys). En edes sokereita viitsi mitata. Elän kuin pellossa, syön epäterveellisesti, poltan tupakkaa ja liikun liian vähän, sohva kutsuu kaikesta tiedosta huolimatta.

Vierailija
90/141 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päiväkodissa töissä opettajana, eikä lastenkasvatus tunnu silti kovinkaan helpolta. Ja kiristys-uhkailu-lahjonta pitkälti käytössä.. Miehen vanhemmat ovat olleet hyvin työorientoituneita ja työ ollut "henki ja elämä" mutta mies pitkäaikaistyötön ja muutenkin paljon boheemimpi/kaunosielu.

Vierailija
91/141 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen päiväkodissa töissä opettajana, eikä lastenkasvatus tunnu silti kovinkaan helpolta. Ja kiristys-uhkailu-lahjonta pitkälti käytössä.. Miehen vanhemmat ovat olleet hyvin työorientoituneita ja työ ollut "henki ja elämä" mutta mies pitkäaikaistyötön ja muutenkin paljon boheemimpi/kaunosielu.

Vierailija
92/141 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.12.2014 klo 00:43"]

En halua esimerkkejä antaa mutta tunnen yhden lastensuojelussa työssä olevan ja surullista kyllä, sen perheen kohdalla voi täysin sanoa että suutarin lapsella ei ole kenkiä.

[/quote]

Missä päin? Helsingissä?

Vierailija
93/141 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskentelen kaupassa kuudetta vuotta, silti olen ihan pihalla mm. aukioloajoista, esim. juuri nyt pyhien aikaan kyselen mieheltäni et milloinkohan mikäkin kauppa on auki. Monesti saa ajaa huoltikselle tekemään ostoksia yömyöhällä kun ei taaskaan muistanut mennä kauppaan aukioloaikana.

Vierailija
94/141 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika myi nuuskaa ja tytär seurusteli huumehemmon kanssa, äiti kuraattori. Molemmat lapset dokasivat alaikäisinä ja äiti juoksi perässä, ettei häneltä mene maine.

Vierailija
95/141 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on urheiluhieroja, mutta hierontaa en saa koskaan. Olen luvannut jopa maksaa, mutta ei!! Päänsärkyäkin on niska-hartia jumien takia usein.

Vierailija
96/141 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 20:35"]

Mies on urheiluhieroja, mutta hierontaa en saa koskaan. Olen luvannut jopa maksaa, mutta ei!! Päänsärkyäkin on niska-hartia jumien takia usein.

[/quote]

Mä lemppaisin tuollasen ukon heti :D Ihan kuin olis prostituoidun kanssa joka pihtais! Itsellä siis kans kamalia niskahartiasärkyjä, niin siks mielipiteeni vähän kärjistyi.. :'D

Vierailija
97/141 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lääkäri ja en mene "lääkäriin" vaikka välillä kyllä syytä olisi. Toisen kollegan vastaanotolle meno tuntuu niin järjettömän vastenmieliseltä, mielulmmin hoidan itse. Pari vuotta sitten teloin jalkani niin, että tiesin sen vaativan leikkaushoitoa 1kk sisään vammasta, että siitä tulisi vielä kelvollinen ja kävelemään en oikein päässyt. Yritin silti sinnitellä pari päivää töissä kunnes pomo (lääkäri siis hänkin) kyllästyi katsomaan tilannetta, puoliväkisin tutki jalan ja teki saman diagnoosin kuin olin jo itsekin tehnyt ja passitti minut eteenpäin toiselle kollegalle leikkausarvioon ja siinä samalla sairaslomalle. Ja saikkua ois ollut leikkauksen jälkeen 5vko, mutta mä pidin 5vrk, keppien kanssa oppii kovin näppäräksi halutessaan.

Eli lääkäreillä tai niiden omaisilla ei todellakaan ole "kengiä", kaikkia vaivoja vähätellään viimeiseen asti ja hoidetaan itse puolivillaisesti huonosti. Ja kukaan ei muuten ole ärsyttävämpi potilas kuin toinen lääkäri! 

Vierailija
98/141 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="27.12.2014 klo 20:28"]

Poika myi nuuskaa ja tytär seurusteli huumehemmon kanssa, äiti kuraattori. Molemmat lapset dokasivat alaikäisinä ja äiti juoksi perässä, ettei häneltä mene maine.

[/quote]

eikö tämä ole juuri töiden tuomista kotii?  :D 

Leipurin lapsilla ei ollut munia! (tyttöjä)

Vierailija
99/141 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fine dining -ravintolan tarjoilija ei viitsi kattaa pöytää edes kotiinsa kutsumilleen vieraille, vaan mies tarjoaa noutopitsaa laatikoista ja heittää pinon haarukoita ja veitsiä keskelle keittiön pöytää.

Vierailija
100/141 |
27.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poliisi, joka ei koskaan vaivaudu lukitsemaan polkupyöräänsä, kun jättää sen pihalle. Aika monta jo varastettu. En käsitä miksi toimii näin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan