Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies! Miksi käyttäydyt eri tavalla naisen seurassa

Vierailija
14.12.2014 |

jos olette kahden versus siihen, että olette useamman ihmisen seurassa?

Ja siis työpaikalla tämä. Isommassa porukassa nainen on melkein kuin ilmaa, mutta kahden kesken mies tuntuu tekevän lähes tikusta asiaa jotta voi jutella naisen kanssa ja olla tämän seurassa. Miksi näin? Miksi ei voi siinä isommassakin porukassa käyttäytyä samalla tavalla? Ja tämä on toistunut todella monta kertaa.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kaivan munan housuista, olen huomannut että seisova muna minkä kaivan rentouttaa kaikki. Joskus kun oikein rento meno on duunissa läpsyttelen naisia kikkelillä poskeen.

Vierailija
2/10 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto, oisko kukaan muu normaaliälyinen hereillä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy siltä mieheltä. Tämä on just naisten ärsyttävin tapa analysoida miesten käyttäytymistä. Kuka vittu sen voi tietää paitsi henkilö itse? Olen itse nainen, mutta silti en käsitä yhtään tällaista kun tyttöporukassa pitäisi vatvoa miesten sanomisia ja käytöstä. Eikä asia selvemmäksi koskaan tule.

Vierailija
4/10 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies voi olla ihastunut mutta pelkää kasvojen menetystä.

Vierailija
5/10 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on kiinnostuneempi muiden kuin sinun seurasta. Kahden kesken ei ole kiinnostavampaa seuraa lähettyvillä ja miehellä on itselläänkin hiukan huono omatunto siitä, miten pelkkänä ilmana tuli sinua kohdelleeksi seurassa. Yrittää siis hyvittää käytöstään kahden kesken osoittamalla kiinnostusta.

Vierailija
6/10 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsi tuo "mies", jollet oikeasti oleta kyseisen miehen ssulle vastaavan. Naiset tekee ihan samaa. Mutta joko häpeää kiinnostustaan tai sitten tarvii aina yleisön ajatuksilleen, eli ei ole kiinnostunut lainkaan.

Vierailija
7/10 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kaikki about 4 miljardia miestä oltiin ilmeisesti jossain, itellä menny nää bileet ohi. Sori vaan kovasti, pistä seuravaan sitte kutsua.

Vierailija
8/10 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelkää kiusallista hiljaisuutta...?

Vierailija
9/10 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yks tuttu mies joka joskus katsoo ja hymyilee niin että silmätkin säihkyy. Joskus taas varoo katsetta tai katsoo syvälle silmiin niin totisena hymynkään värähtämättä että pelkästään tuon katseen perusteella luulisi inhoavan.

Vierailija
10/10 |
14.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

On mullakin naiskaveri, mikä kertoo vanhoja panojuttuja kavereiden kesken. Eikä minua miehenä siinä porukassa kiinnosta kuunnella niitä. Joskus olen kysynyt tarkentavia tietoja, niin ei kuitenkaan minulle niitä kerro.  Sen verran tiedän että tämä nainen vähän katuu näitä irtojuttuja, olen sanonut että ei kannata vatvoa niitä.  Jokaisen oma-asia mitä on joskus tehnyt. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän