Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tapauksia, joissa "suutarin lapsilla ei ole kenkiä"

Vierailija
05.12.2014 |

Meillä naapurissa lääkärivanhemmat eivät tajunneet viedä oksennustaudissa kuivunutta vauvaansa hoitoon, ennenkuin minä, kauppaopiston käynyt, ehdotin, että jospa vauva tarvitsisi viedä johonkin nesteytettäväksi kun oli jo niin huonossa kunnossa, ettei jaksanut edes itkeä.

Kyllä he sitten jälkikäteen kiittelivät ja selittelivät tyyliin "suutarin lapsilla ei ole kenkiä".

Kommentit (141)

Vierailija
1/141 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

minulla on siivousfirma ja meillä on sotkuista

Vierailija
2/141 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini on puutarhuri, jolla on oma pihasuunnittelu ja -rakennusfirma.

Oma pihansa on aivan kamala rytö. Itsekin nauraa, ettei asiakkaita voi koskaan kutsua kotiin tai työt loppuu siihen paikkaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/141 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon mies on kokki ja tekee aivan hirveää ruokaa kun kutsuu meidät syömään. Onneksi ei tee tällä htekellä kokin töitä, mutta koulutus on.

Vierailija
4/141 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksäni nykyinen on laitoshuoltaja eli siivooja ja oma koti on käsittämätön sotkupesä tyyliin "himohamstraajat".

Vierailija
5/141 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni ajaa autoa ammatikseen, mulla ei ole ajokorttia.

Vierailija
6/141 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on psykiatri..

Vierailija
7/141 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveydenhoitoalanammattilaisten lapset harvemmin joutaa lääkäriin. Käy varmaan samoin myös omilleni.

T. Lääkärin ja hoitajan hoitajalapsi

Vierailija
8/141 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ongelmalapsi ei tee läksyjään, uhoilee koulussa ja on vaan niin samperin kovapäinen.

Oon ls perhetyöntekijä.

Vierailija
9/141 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, ei lääkärien lapsia viedä mihinkään ennen kuin pää on suurin pirtein irti kropasta :D. Ja kouluun laitetaan aina, ellei satu kuumeeta olemaan 40 astetta yms. Kahden lääkärin lapsi siis olen.

Vierailija
10/141 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni äiti on myös psykiatri. Tyttärellä on vakava syömishäiriö, häntä on urheiluvalmentaja käyttänyt seksuaalisesti hyväksi ja mielenterveys on todella huonolla tolalla. Äiti ei huomaa yhtään mitään.

Tytär ei haluakaan äidin tietävän. Äiti luulee, että tytär hakee vaativiin yliopisto-opiskeluihin, vaikka tytär haluaa ja aikoo vaateartesaaniksi. Olen toivonut, että ystäväni kertoisi äidilleen edes tuosta hyväksikäytöstä, mutta hän ei halua.

Vierailija
11/141 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En meinaa muistaa antaa lapsille d-vitamiinia. Nukutin lapset vauvana kyljellään. Aloitin kiinteät 4 kk:n iässä molemmille. Katsovat telkkaria 2 h päivässä. Oon siis neuvolan terkkari.

Vierailija
12/141 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on kaikki remontit kesken. Olen talonrakentaja.

Vierailija
13/141 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokallani oli aikoinaan paha kiusaaja, siis kirjaimellisesti PAHA. Hänen äitinsä oli psykologi ja isänsä luokanopettaja. Vanhemmat olivat kuitenkin ulkopuolisen silmään kuin mitäkin sivistyneitä ja puhtaita pulmusia kaikin puolin, mutta siitä huolimatta heidän ainoa poikansa oli niinkin huonosti kasvatettu(?) ja liikkui ties minkälaisissa epäilyttävissä jengeissä. Luulisi, että kyseisten alojen ammattilaiset, luokanopettaja ja psykologi, olisivat osanneet puuttua kiusaamistapauksiin ja panostaa AINOAN lapsensa kasvattamiseen pienestä pitäen.

Vierailija
14/141 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D Täällä myös laitoshuoltaja, jonka koti näyttää enemmänkin kaatopaikalta kuin kodilta

Vierailija
15/141 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskoni on kokki, mutta kotona ruuat on nakit ja ranskalaiset -linjaa.

Vierailija
16/141 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies on palomies, eikä meillä ole palovaroittimessa pattereita eikä mitään sammutusvälineitä kotona.

Vierailija
17/141 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Setäni oli autoliikkeessä automyyjänä, ite ajoi karmeella vanhalla koslalla. Sanoi, ettei hän törsää autoihin.

Vierailija
18/141 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on rakennusinsinööri ja todella pedantti ja ammattitaitoinen. Työn jälkeä käydään ihailemassa kauempaakin.

Meillä haisee homeelle, koska lattian alla on kosteutta, keittiökaapit ovat tulleet tiensä päähän, kissa on repinyt tapetit. Kakkosasunnossa on ollut remontti kesken kolme vuotta.

Vierailija
19/141 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestelmäarkkitehti, mutta kotona ei ole kuin yksi nuhainen läppäri, joka sekin on piuhalla kiinni verkossa. 

Lapet vinkuvat vaikka mitä uutta, mutta ei vain jaksa kiinnostaa nähdäkään IT:tä kotona, edes kotitietokoneen vertaa. Työpäivät toisaalta ~10-12h, joten siinä näkee jo tarpeeksi kaaviota siitä, miten asioiden pitäisi olla täydellisessä maailmassa.

Vierailija
20/141 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apteekkariäitini on maailman lääkevastaisin ihminen. Koskaan ei saisi ottaa edes yskänlääkettä, allergialääkkeestä tai särkylääkkeestä puhumattakaan. Lapsena ei korvatulehdukseen määrättyä lääkettä ostettu ennenkuin kaikki sipulipussikikat ja pihkalaastarit oli käytetty ja me lapset kuolemankivuissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi