Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos käyt yöllä kakalla, vedätkö vessanpöntön

Vierailija
05.12.2014 |

Vai jätätkö pökäleet lillumaan pönttöön aamuun saakka?

Mä ite kävin just äsken kakalla. Pakkohan se vessa oli vetää, vaikka kamala mökä siitä kuuluikin. :-/

Aamulla olis miehellä varmaan ollu ilme näkemisen arvoinen, jos en olis vetänyt. :-D

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä vedän ja ulostan reippaalla metelillä yölläkin.

Vierailija
22/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietenkin vedän. Vessan vetäminen kuuluu normaaleihin elämisen ääniin, joita ei tarvitse kainostella kerrostalossakaan.

Jos vauvallasi on koliikki niin muutatko pois kerrostaloasunnostasi?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vedä koskaan. Uus paska tuuppaa vanhaa eteenpäin ja kusemalla saa paskaa hajotettua jos meinaa tukkeutua.

Vierailija
24/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän, mutta jos vauva on ollut vaikeana nukahtamisen suhteen niin en vedä ja muutenkin liikun silloin kuin ninja, vältän toista nukuttamisrumbaa.

Vierailija
25/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 03:47"]En tietenkään vedä! Meidän taloyhtiössä on hiljaisuus klo 22-07. Aamulla ennen töihin lähtöä sitten mies tai minä vetäisee.

Vessanpöntön lorina kuuluu muihin asuntoihin yllättävänkin selvästi. En minä yöaikaan myöskään kävele norsukävelyä, tiskaa tai siivoa. Ja meillä ei haise. Saanko kysyä, että millaista ripulia teiltä oikein tulee, jos pönttö ei voi olla muutamaa tuntia ilman vetämättä??! Jos on tarvetta niin laitetaan kansi alas ja vessan ovi kiinni.
[/quote]

Vessan saa vetää yölläkin myös hiljaisuuden aikaan. En näe yhtään syytä jättää kakkoja moneksi tunniksi pönttöön lillumaan vaan tietenkin vedän vessan myös yöllä. Miksi ihmeessä en vetäisi?

Vierailija
26/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

....

Vierailija
27/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskan ja kuukautisvuodon vedän yöllä. Kusta en vaivaudu.

Vierailija
28/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kakalla naapurin oven edessä. Hiivin hiljaa varpaillani villasukat jalassa. :)

Vierailija
29/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tiedän yhden pariskunnan joka ei oikeasti vedä vessaa kuin kerran päivässä. Molempien jätökset sinne kerääntyy päivän mittaan. He säästävät vettä. Ovat hirveän pihejä ja vähän omituisiakin. En voisi itse elää noin. en sitten millään.

Vierailija
30/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään, vaan menen parvekkeelle riukupaskalle ja pläjäytän suoliston täydeltä ehtaa kuraa läjällisen vittumaisen kyttääjänaapurin nissanin konepellille. Siinä sitä kerrostalokyttääjällä pähkimistä, että mistähän kerroksesta (9 kerroksinen talo) läjä on tuutattu.

Vierailija
31/33 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tirtty

Vierailija
32/33 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa suurin osa palstalaisista olla jotain 3-vuotiaita kun nämä vessa-aiheet on niin suuresti esillä...

Vierailija
33/33 |
07.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvin tää ketju tuli etusivulle just ku olin käyny paskal :DDDDDDDDD