Jos käyt yöllä kakalla, vedätkö vessanpöntön
Vai jätätkö pökäleet lillumaan pönttöön aamuun saakka?
Mä ite kävin just äsken kakalla. Pakkohan se vessa oli vetää, vaikka kamala mökä siitä kuuluikin. :-/
Aamulla olis miehellä varmaan ollu ilme näkemisen arvoinen, jos en olis vetänyt. :-D
Kommentit (33)
Tietenkin vedän. Vessan vetäminen kuuluu normaaleihin elämisen ääniin, joita ei tarvitse kainostella kerrostalossakaan.
Jos vauvallasi on koliikki niin muutatko pois kerrostaloasunnostasi?
En vedä koskaan. Uus paska tuuppaa vanhaa eteenpäin ja kusemalla saa paskaa hajotettua jos meinaa tukkeutua.
Vedän, mutta jos vauva on ollut vaikeana nukahtamisen suhteen niin en vedä ja muutenkin liikun silloin kuin ninja, vältän toista nukuttamisrumbaa.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 03:47"]En tietenkään vedä! Meidän taloyhtiössä on hiljaisuus klo 22-07. Aamulla ennen töihin lähtöä sitten mies tai minä vetäisee.
Vessanpöntön lorina kuuluu muihin asuntoihin yllättävänkin selvästi. En minä yöaikaan myöskään kävele norsukävelyä, tiskaa tai siivoa. Ja meillä ei haise. Saanko kysyä, että millaista ripulia teiltä oikein tulee, jos pönttö ei voi olla muutamaa tuntia ilman vetämättä??! Jos on tarvetta niin laitetaan kansi alas ja vessan ovi kiinni.
[/quote]
Vessan saa vetää yölläkin myös hiljaisuuden aikaan. En näe yhtään syytä jättää kakkoja moneksi tunniksi pönttöön lillumaan vaan tietenkin vedän vessan myös yöllä. Miksi ihmeessä en vetäisi?
Paskan ja kuukautisvuodon vedän yöllä. Kusta en vaivaudu.
Käyn kakalla naapurin oven edessä. Hiivin hiljaa varpaillani villasukat jalassa. :)
Minä tiedän yhden pariskunnan joka ei oikeasti vedä vessaa kuin kerran päivässä. Molempien jätökset sinne kerääntyy päivän mittaan. He säästävät vettä. Ovat hirveän pihejä ja vähän omituisiakin. En voisi itse elää noin. en sitten millään.
En tietenkään, vaan menen parvekkeelle riukupaskalle ja pläjäytän suoliston täydeltä ehtaa kuraa läjällisen vittumaisen kyttääjänaapurin nissanin konepellille. Siinä sitä kerrostalokyttääjällä pähkimistä, että mistähän kerroksesta (9 kerroksinen talo) läjä on tuutattu.
taitaa suurin osa palstalaisista olla jotain 3-vuotiaita kun nämä vessa-aiheet on niin suuresti esillä...
hyvin tää ketju tuli etusivulle just ku olin käyny paskal :DDDDDDDDD
Kyllä vedän ja ulostan reippaalla metelillä yölläkin.