Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos käyt yöllä kakalla, vedätkö vessanpöntön

Vierailija
05.12.2014 |

Vai jätätkö pökäleet lillumaan pönttöön aamuun saakka?

Mä ite kävin just äsken kakalla. Pakkohan se vessa oli vetää, vaikka kamala mökä siitä kuuluikin. :-/

Aamulla olis miehellä varmaan ollu ilme näkemisen arvoinen, jos en olis vetänyt. :-D

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en tietenkään vedä. Vedämme vessanpöntön kerran viikossa, näin säästämne vettä ja luontoa

Vierailija
2/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ovi ja pöntön kansi on kiinni niin ei siitä mitään meteliä kuulu. Vai nukkuuko joku vessassa? Enemmän mua haittaisi muhineet paskat kuin se että joku käy yöllä vessassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No todellakin vedän. Mikä helvetin kysymys tämä nyt on?

Vierailija
4/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 01:58"]No todellakin vedän. Mikä helvetin kysymys tämä nyt on?
[/quote]
No kakka-kysymys tietenkin. :-D Ap

Vierailija
5/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yöllä saa vetää pöntön. Se ei ole kerrostaloissa yörauhan häirintää, vaan normaalia elämää.

Vierailija
6/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumaliste... heh! meillä paskotaan hissunkissun, pitkin yötä, kukkaruukkuun. :D

Vierailija
7/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en asu kerrostalossa tai rivarissa..vedän pönttöni koska huvittaa tai oon vetämättä! Pienet on murheet joillakin!

Vierailija
8/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on sängyn vieressä ämpäri noita yötoimituksia varten. Lähinnä siksi ettei kukaan vaan häiriinny siitä molskahduksesta kun kakka putoaa veteen. Aamulla sit tyhjennän kun uskaltaa pitää ääntä.

Vierailija
9/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta helskutissa vedän. Harvoinpa sellaista tilannetta tosin tuleekaan, mahdollisesto silloin jos on mahatauti tai jos on päivärytmi sekaisin.

Vierailija
10/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskon vaippaan..ei mitään häiriötä kenellekään! Tosin aamulla joudun suihkuun siivoamaan ja vesiputkien kohina voi häiritä..

Vierailija
11/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 02:11"]

Mulla on sängyn vieressä ämpäri noita yötoimituksia varten. Lähinnä siksi ettei kukaan vaan häiriinny siitä molskahduksesta kun kakka putoaa veteen. Aamulla sit tyhjennän kun uskaltaa pitää ääntä.

[/quote]

Varo pierua...se vasta kajahtaa ämpäriin riippumatta siitä, onko kyseessä muovi- vai joku muu ämpäri, nimim. kokemusta on

Vierailija
12/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka kakkaa öisin? Ei ole ihan normaalia suolen toimintaa. Aamulla, tai päivällä. Harvoin illalla. Saatan joskus harvoin käydä yöllä pissalla ja en jätä koskaan vetämättä pönttöä.

Vierailija
14/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 03:03"]

Kuka kakkaa öisin? Ei ole ihan normaalia suolen toimintaa. Aamulla, tai päivällä. Harvoin illalla. Saatan joskus harvoin käydä yöllä pissalla ja en jätä koskaan vetämättä pönttöä.

[/quote]

No esimerkiksi ihmiset, jotka valvovat yöaikaan. Ei se suoli mitään kellosta ymmärrä. 

Vierailija
15/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
16/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai vedän. Äsken kävin itse asiassa kakkimassa ja olipas erikoinen uloste, tuli kuin ammuttuna ja katosi saman tien putkeen. Eli periaatteessa ei olisi tarvinnut vetää ollenkaan :D

Vierailija
17/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 02:11"]

[/quote]

Provo olet

Vierailija
18/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vedän tietysti ja usein pariinkiin kertaan, että sonta varmasti lähtee.

Vierailija
19/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tietenkään vedä! Meidän taloyhtiössä on hiljaisuus klo 22-07. Aamulla ennen töihin lähtöä sitten mies tai minä vetäisee.

Vessanpöntön lorina kuuluu muihin asuntoihin yllättävänkin selvästi. En minä yöaikaan myöskään kävele norsukävelyä, tiskaa tai siivoa. Ja meillä ei haise. Saanko kysyä, että millaista ripulia teiltä oikein tulee, jos pönttö ei voi olla muutamaa tuntia ilman vetämättä??! Jos on tarvetta niin laitetaan kansi alas ja vessan ovi kiinni.

Vierailija
20/33 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaaliin elämään kuuluu vessassa käynti ja sen vetäminen. Sitä ei voi kieltää mikään taloyhtiö, kielto ei päde lain edessä.