Jättäkää lihansyöjät rauhaan
Syökää kasviksia mutta antakaa meidän muiden syödä lihaa.
Kommentit (132)
Vierailija kirjoitti:
En kyllä juuri koe että kasvissyöjät puuttuisivat toisten ruokavalintoihin. Se on kyllä koettuna että sekasyöjä saa paskahalvauksen kun havaitsee etten syö lihaa ( olen miespuolinen).
Kokemuksen puutetta. Kasvisruokapäiviä ja muita soijahapatuksia kyllä ruokaloihin ja laitoksiin yritetään jatkuvasti ujuttaa. Edes vanhukset eivät saisi syödä lempiruokaansa läskisoossia näiden mielestä vanhainkodissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Viherpiipertäjien ja muitten kasvissyöjien ulinoista en piittaa pätkääkään.
Pystyn kyllä pitämään puoleni, ei huolta.
Kohta painun muuten saunaan ja sitten syömme lihapullia. Nam!
Ootsä kova. Oikein lihapullia.
Oijjoi sen-tään! Viherpiiperöllä meni tunteisiin!
Hauskaa että se on näin helppoa: kertoo vaan mitä ruokaa perhe syö tänä iltana. :D
Tietysti menee, kun joku kiusaa viattomia ja heikompia. En voi sietää eläinrääkkääjiä. Sinusta kai ihan mukavaa puuhaa. Itse haluaisit lätkiä sitä sikaa sähköpiiskalla. Surullista kun ihmiseltä puuttuu empatiakyky :(
Lihansyöjä ei ole eläinrääkkääjä.
Vierailija kirjoitti:
Syö toki rauhassa. Mutta ymmärrä, ettei lapsillasi ole välttämättä enää maapalloa jossa elää, ja että kidutat viattomia eläimiä samalla. Tuskin metsästät ravintoasi itse tai syöt pelkkää vapaana kasvanutta luomulihaa.
Ei lihansyöjä kiduta eläimiä. Tunkekaa tuo Animalia propaganda sinne minne ei aurinko paista.
Lopetan eläinten syömisen siinä vaiheessa kun eläimet lopettaa toistensa syömisen.
Elimistö sanoo, että se haluaa lihaa, ja kuuntelen sitä. Myönnän, että ilmastonmuutos vaatii ehkä jossain vaiheessa tilanteen uudelleen arviointia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa että se on näin helppoa: kertoo vaan mitä ruokaa perhe syö tänä iltana. :D
Tietysti menee, kun joku kiusaa viattomia ja heikompia. En voi sietää eläinrääkkääjiä. Sinusta kai ihan mukavaa puuhaa. Itse haluaisit lätkiä sitä sikaa sähköpiiskalla. Surullista kun ihmiseltä puuttuu empatiakyky :(
Näinkö tässä sanottiin? Mistä sä näitä olkiukkoja kaivat? Typerys.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketjupäätelmäsi on niin absurdi että kelpaisi vaikka Kummelin sketsiin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi toivottavaa että pitäisit sähköpiiskafantasiasi ihan omana tietonasi.
T: Lihansyöjä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Ei se, että joku muu tekee asian puolestasi ja sinä maksat siitä, muuta asiaa mitenkään.
taitaa alkoholin tuotanto ja kuljettelu ympäri maailmaa olla hiilijalanjäljeltään suurempi kuin lihantuotanto.
koskahan siihen aiheeseen aletaan puuttumaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on. Ei se, että joku muu tekee asian puolestasi ja sinä maksat siitä, muuta asiaa mitenkään.
Ei tuo jankkaaminen tee väitteestäsi totta.
Vierailija kirjoitti:
taitaa alkoholin tuotanto ja kuljettelu ympäri maailmaa olla hiilijalanjäljeltään suurempi kuin lihantuotanto.
koskahan siihen aiheeseen aletaan puuttumaan.
Se yksi kannabiksen puolesta puhuva palstahullu ainakin on jo puuttunut...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syö toki rauhassa. Mutta ymmärrä, ettei lapsillasi ole välttämättä enää maapalloa jossa elää, ja että kidutat viattomia eläimiä samalla. Tuskin metsästät ravintoasi itse tai syöt pelkkää vapaana kasvanutta luomulihaa.
Jos minä olisin eläin niin paljon ennemmin olisin tuotantoeläin kuin vapaana elävä. Saisin paljon paremman elämän ja pitemmän.
Oletko vieraillut koskaan vaikka sikalassa :D Anteeksi en naura eläinten kärsimykselle, vaan ihmisen tietämättömyydelle.
Olen käynyt sikalassa, kanalassa, navetassa… Asiaa tietämättömiä varten pitäisi järjestää testi. Laitetaan jostakin kanalasta puolet eläimistä seinän ulkopuolelle vuodeksi elämään vapaan kanan onnellista elämää siten ettei ihminen puutu näiden elämään millään tapaa ja toinen puoli elää seinien sisäpuolella ihmisten hoitamana. Vuoden päästä tehdään yhteenveto ja katsotaan kumman ryhmän elämä oli parempaa, onnellisempaa, pitempää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jätä sinä eläimet rauhaan.
Miksi? Ihmisellä on sekasyöjän hampaisto ja elimistö. Miksi emme siis saisi syödä lihaa siinä missä muutkin lajit?
Ei ole! Ihmisellä on kasvissyöjän hampaat ja pitkä suoli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi? Ihmisellä on sekasyöjän hampaisto ja elimistö. Miksi emme siis saisi syödä lihaa siinä missä muutkin lajit?
Kasvissyöjällä kulmahampaat? Sure thing...
Liha on hyvää ja erinomaista ravintoa. Siinä on paljon ravintoaineita joita ihminen tarvitse. Liha pitää ihmisen terveenä fyysisesti ja psyykkisesti. Lihajalosteet ovat ihan eri asia kuin puhdas liha.
Todellinen ongelma on se, että ihmisiä on maapallolla aivan hel....tisti liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos minä olisin eläin niin paljon ennemmin olisin tuotantoeläin kuin vapaana elävä. Saisin paljon paremman elämän ja pitemmän.
Oletko vieraillut koskaan vaikka sikalassa :D Anteeksi en naura eläinten kärsimykselle, vaan ihmisen tietämättömyydelle.
Olen käynyt sikalassa, kanalassa, navetassa… Asiaa tietämättömiä varten pitäisi järjestää testi. Laitetaan jostakin kanalasta puolet eläimistä seinän ulkopuolelle vuodeksi elämään vapaan kanan onnellista elämää siten ettei ihminen puutu näiden elämään millään tapaa ja toinen puoli elää seinien sisäpuolella ihmisten hoitamana. Vuoden päästä tehdään yhteenveto ja katsotaan kumman ryhmän elämä oli parempaa, onnellisempaa, pitempää.
Laki ei salli.
Toisekseen siat, kanat, lehmät, lampaat jne. eivät pärjää ilman ihmistä, koska ne eivät ole vapaana syntyneitä villieläimiä. Nämä kaikki on sairaaksi jalostettu, tuottamaan enemmän lihaa, maitoa, munia terveytensä kustannuksella (esim. broilereilta pettää jalat nopean kasvun takia, lehmien utareita täytyy tukea liiveillä ja tulehdukset ovat yleisiä), mutta sillä ei ole ihmiselle väliä koska eläin myös tapetaan ennenaikaisesti, heti kun sen tuotantoteho laskee. Eläin ei olekaan enää elävä olento vaan pelkkä tuotantokone ja hyödyke. Tästä on luonnollisuus ja inhimillisyys kaukana. Karu totuus mutta tällaisten eläinten ei kuuluisi olla edes olemassa jotka kärsii pelkästä olemassaolostaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kasvissyöjällä kulmahampaat? Sure thing...
Lueppas uudestaan niistä ”kulmahampaista”. Jos et vielä usko, yritä raadella raakaa lihaa tukehtumatta.
Leo Tolstoi sanoi että lihansyöjä on kävelevä hautausmaa. Tämä on totta. Ihan käsittämätöntä että joku haluaa syödä ruumista ja ottaa sisäänsä ruumiinosia mätänemään suolistoonsa.
Ei voi kuin ihmetellä.
Vierailija kirjoitti:
Syön lihaa mutten ole koskaan kiduttanut yhtään eläintä.