Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kysy homolta

Vierailija
04.12.2014 |

Ikä: 21
Sivilisääty: naimaton
Amatti: opiskelija
Kengän numero: 44

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeksi miksi kiroat ja muuten vihainen miksi häirikoit...me tässä jutellaan ihan asiallisesti..ja et ole aloittanutkaan tätä palstaa.
Siis et sinä pystyt romuttaa uskontoani, sinulla on oikeus omaan mielipiteesi,kukaan ei pystyy viedä matto altani,uskoni perustuu omaan kokemukseni ja vain omaan..ei kukaan pystyy riista minulta tämä ihana asia ja varmuutta siitä että Jumala on olemassa ja siitä että hän rakastaa minua,vaikka joskus onkiin vaikea,vaikeuksien kauttaa me kehitymme. En tietenkään vaikeuksiani kerjää,mutta en pakenekaan, niin siis uskon. Ja voidaan rohkeasti jatkaa keskustelua.

Vierailija
62/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:15"]Anteeksi miksi kiroat ja muuten vihainen miksi häirikoit...me tässä jutellaan ihan asiallisesti..ja et ole aloittanutkaan tätä palstaa.
Siis et sinä pystyt romuttaa uskontoani, sinulla on oikeus omaan mielipiteesi,kukaan ei pystyy viedä matto altani,uskoni perustuu omaan kokemukseni ja vain omaan..ei kukaan pystyy riista minulta tämä ihana asia ja varmuutta siitä että Jumala on olemassa ja siitä että hän rakastaa minua,vaikka joskus onkiin vaikea,vaikeuksien kauttaa me kehitymme. En tietenkään vaikeuksiani kerjää,mutta en pakenekaan, niin siis uskon. Ja voidaan rohkeasti jatkaa keskustelua.
[/quote]
Olin tuo eka vastaaja. Tää toka oli joku muu joka ei osaa käyttäytyä. Hyvä että koet uskosi positiivisena asiana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä uskontoani koen positiivisena asiana :), kerro oletko vähän yksinainen? Tää on tosi hieno että olet aloittanut palstan :), mistä musikista sinä pidät :)?

Vierailija
64/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:29"]Kyllä uskontoani koen positiivisena asiana :), kerro oletko vähän yksinainen? Tää on tosi hieno että olet aloittanut palstan :), mistä musikista sinä pidät :)?
[/quote]
Musiikin suhteen olen kaikkiruokainen. Ehkä olen vähän yksinäinen ollut tänään, vaikken yksin ole kokopäivää ollut. Suuntaan nytten nukkumaan, jotten huomenna nuku koko vapaapäivää. :D

Vierailija
65/66 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaisista miehistä tykkäät? Millainen oli sun eka kokemuksesi toisen miehen kanssa?

Vierailija
66/66 |
06.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

jaakko tykkää nuolla sen kaverin timon paskaista persettä sillon kun se paskoo muovi sankoon. Onko tämä normaalia`?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kuusi