Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Teille haluttomat naiset ja näiden miehet.

Vierailija
21.05.2012 |

Omasta kokemuksestani sanon, että jos käytätte hormonaalista ehkäisyä, niin jättäkää se pois. Meillä oli kuollut seksielämä, käyttäessäni pillereitä ja hormonikierukkaa. Nyt sterilisaation tehneenä seksikin maistuu. Samoin maistui niiden parin vuoden aikana, kun en käyttänyt välillä ehkäisyä. Yhdessä olemme olleet pian 20 vuotta.

Eli naiset, kokeilkaa heittää hormoniehkäisy romukoppaan ja te miehet jotka valitatte naistenne haluttomuudesta, niin miettikää johtuuko se ehkäisystä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä paikkaansa, ainakaan minun kohdalla; hormoonikierukka ollut reilut kaksi vuotta, menkat viimeksi kaksi vuotta sitten, uusi, ihana rakastaja, seksiä päivittäin, monesti useamminkin. Paikat on todella märkänä ja liukkaana ja haluttaa tuota miestä miltei koko ajan ja seksi todella intohimoista.

Vierailija
2/15 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tilanteeseen, jossa nainen on haluton ilman minkäänlaista hormonaalista ehkäisyä?

Kumia on joskus käytetty ja ilman lapsia ei vielä taida saada putkiakaan poikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen reagoi hormoneihin omalla tavallaan. Vaimoni käytti aluksi monta vuotta e-pillereitä (hänen ensimmäisiään). Halut katosivat häneltä tyystin, vaikka olimme vain päälle parikymppisiä. Mielialat vaihtelivat aivan hillittömästi. 1-2 kertaa kuukaudessa sain säälistä. Erokin kävi mielessä, mutta pysyin lujana ja uskollisena.

Sitten menimme naimisiin ja aloimme hankkia lapsia. Pillerit lensivät roskiin ja vaimo muuttui seksinnälkäiseksi kiimaiseksi naaraksi, joka oli aina märkänä ja alkoi saada orgasmeja sarjana lähes jokaisella rakastelukerralla. Olin taivaassa. Nyt meillä on kolme lasta.

Nykyään vaimolla on hormonikierukka. Halut eivät ole kadonneet mihinkään, seksi on upeaa (silloin kun pääsemme sitä edes jotenkin rauhassa harrastamaan).

Vierailija
4/15 |
06.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan meidänkin tätä kokeilla eli ottaa kierukka pois. Ollaan oltu yhdessä >10 vuotta ja on kyllä kaikki aktiivisuus hiipunut vaimolta. Säälipillulla mennään mutta en saa oikein itsekään siitä mitään muuta kuin fyysistä iloa mutta sen nyt saa jo muillakin tavoin. Toisinaan hänkin kyllä syttyyy niin kuin ennenkin mutta todella harvoin. Itsellä on vain kova vietti tuottaa toiselle nautinnollinen hetki arjen tiimellyksessä ja sitä kautta nauttia itsekin.

Kun lapsia tehtiin muistan kyllä panneeni merkille ihan erilaisen vireen sängyssä. Mutta oliko se sitten lasten teon intoa (vaimo erittäin lapsirakas) vai hormooneista? Into nimittäin hiipui selvästi kun tikussa oli ne viivat, vai liittyykö se sitten jotenkin raskauteen... en tiedä.

Haluttomuuden syistä hän ei halua keskustella, itse olen kuulemma turhan viriili. Alkaa vain oikeasti harmittamaan jatkuvat pakit ja se että joudun itse olemaan aina aloitteellinen, joka siis ruokkii niitä pakkeja. Ja aina aloitteellinen tarkoittaa joka kerta, hän ei aloitetta tee vaikka useamman viikon tarkastelisi tilannetta. Kun sitten aiheesta keskustellaan niin hetken asiat on toisin. Mutta aika lyhyen ajan ja tulkitsen sen siis teeskentelyksi. Kävipä jo mielessä kerran että pyydän ihan luvan mennä kyläilemään ja pidetään perhe koossa muista syistä, lähinnä lapsia varten. Arki kun rullaa muuten sujuvasti. En sitten rohjennut...

Voisin laittaa piuhat poikki mutta jos sekään ei auta niin en turhaan viitsi sitä tehdä. Ehkä voisi kokeilla mennä muilla ehkäisykeinoin ilman kierukkaa ja katsoa onko sillä vaikutusta ennen kuin lekuri sanoo nicks ja nacks.

Vierailija
5/15 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea kai mitään yhtä vinkkiä antaa. Mutta 20v. kimpassa.

Aluksi seksi oli ihan OK vaikka aloitteen sainkin aina tehdä.

Sitten kun vauvakuume iski, niin silloin vaimoni kyllä oli aloitteellinen. Kolmannen lapsen jälkeen kävin laittamassa piuhat poikki kun noi pillerit aiheutti melkoisia mielialaoikkuja . Ei ne seksihalut mitenkään ole kohonneet tän kymmenen vuoden aikana kun mulla on ollut piuhat poikki. Aloitteen saan edelleen tehdä aina. Nyt vaimollani on kova halu "itsenäistyä". Taitaa olla niin että Naisilla on ne kolme miestä. 1. Ensirakkaus 2. Kiltti "typerys" isä jonka kanssa tehdään lapset ja sitten otetaan se 3.jonka kanssa nautitaan elämästä.

Vierailija
6/15 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ketjun perusteella osalle kierukalla ja haluilla on vaikutusta, ja osalle ei.

Kierukan jättäminen ja mieheltä piuhat poikki ei ole takuuvarma tie onneen.

Vierailija
7/15 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja te miehet jotka valitatte naistenne haluttomuudesta, niin miettikää johtuuko se ehkäisystä.

No meillä on käytetty kortsua ehkäisynä jo pidemmän aikaa ja jos siitä ei ole hormonena niin sitten vaimon haluttomuus johtuu jostain muusta...

Vierailija
8/15 |
11.07.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ei oo muija käyttäny mitään ainakaan viiteen vuoteen eikä oo haluja löytynyt.

Ei tosin oo löytynyt yli 10 vuoteen...

Vierailija
9/15 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on tosiaan kaikki halut kaikonnu, ja vaikka tekiski mieli, on sitä kuiva ku aavikko mikä ei sekään kasvata seksihaluja.

Mut silti tää on paras vaihtoehto, millään kortsuilla me ei ruveta leikkiin (se on nähty et ei onnistu), sterilisaatioon ei kumpikaan halua.

Hyvänä puolena on että kuukautisia ei ole, ja ne kauheet (!!!) mielialavaihtelut jotka siihen liittyy on muisto vaan.

Haluttomuus painaa tässä vaakakupissa vähemmän. Säälipillu ja liukkari rules.

Vierailija
10/15 |
21.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonaalinen ehkäisi on täysin luonnonvastaista ja sotkee naisen luontaisen hormonitoiminnan ja aiheuttaa haluttomuutta. On omakohtaista kokemusta, sillä useat pillerit aiheuttivat huonoa oloa, pääkipua ja vuotohäiriöitä. Seksihalut olivat olemattomat.

Kun lopetin pillerit, vointi parani ja seksielämä sai aivan uuden käänteen ja sitä on jatkunut 10v.

Vierailija
11/15 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiseni ei ollut käyttänyt e-pillereitä ennen tapaamistani. Oli seksiin halukas kostui herkästi ennen niitä.

Löysi pillereistä suureksi ilokseen ratkaisun kuukautisvaivoihinsa! Samalla hävisi halut ja kostuminen. Saan enää "säälistä" huonoa seksiä, jossa hän ei ole mukana. Siitäkin usein kieltäytyy.

Ei suostu vaihtamaan ehkäisykeinoa, koska on niin iloinen helpoista kuukautisistaan! Voi perkele! Hänellähän ei ole mitään ongelmaa, koska ei haluttomana osaa seksiä kaivata. Minua asia ärsyttää joka päivä ja eroa olen miettinyt vakavasti.

Vierailija
12/15 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikeastaan kaipaan eniten sitä, että tuntisin itseni taas halutuksi ja mieheksi. Eikös sitä voisi ihan yhtä hyvin olla parisuhteessa omaa sukupuolta olevan kanssa, jos mitään seksuaalisia haluja ei ole toista kohtaan ja haluaa vain elää saman katon alla...

Vierailija
13/15 |
22.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla vaan vaikutusta asiaan hormoneilla.

Vaihdoin miestä ja alkoi hyrrätä himot.

:D

Tai no olin välissä sinkkuna pari vuotta, mutta kuitenkin.

Hormonikierukalla mennään.

Vierailija
14/15 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä siirryttiin pillereistä kapseliin ihon alle. Ei mitään vaikutusta haluihin vaimollani. Säälistä saa välillä mut ei se oikein ole sama asia kun tuntisin olevani haluttu.

Itse saa tehdä vaikka ja mitä mutta toinen makaa kuin nukke. Onneksi sentään ei ole katsonut tv tai lukenut samaan aikaan vielä enkä usko sen olevan kaukana.

Olen miettinyt jo pitäisikö lähteä hakemaan muualta seksiä jossa tunnen saavani edes murto osan takasin päin siitä mitä itse olen valmis antamaan.

En haluaisi etsiä itselleni mitään panoa kun kuitenkin vaimoni on niin haluttava nainen. Toisaalta miksi kiusaan itseäni kun ei saa niin ei saa.

Vierailija
15/15 |
24.05.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytin hormonaalista ehkäisyä monta vuotta. Silloin en huomannut mitään sivuvaikutuksia, mielestäni siedin hormonaalista ehkäisyä moitteettomasti. Eron huomasin vasta kun olin ollut ehkä kuutisen kuukautta ilman pillereitä. Kas kas, mikäs tämä tunne on? Alkoi tehdä mieli seksiä, ihan spontaanisti. Olin ihan unohtanut, miltä sellainen kropassa tuntuu. Paha vain, että miesystävän kanssa oli tullut ero, siksi ne pilleritkin lopetin.

Kehon toimintojen ja mielihalujen muutos oli hurja, parempaan suuntaan. Nyt seksi maistuu: se tuntuu jopa tajunnan räjäyttävän ihanalta ja nykyinen miesystävä on asiasta yhtä innoissaan kuin minäkin. En enää ikinä suostu käyttämään hormonaalista ehkäisyä! Miksei tästä asiasta puhuta enempää? Nyt jälkeenpäin tajuan, että kärsin tietämättäni seksin ja seksihalujen puutteesta monta vuotta. Jos miehille kehitettäisiin hormonaalinen ehkäisy ja se veisi seksihalut vastaavaan malliin, niin eihän sitä siedettäisi. Kukaan mies niitä suostuisi käyttämään. Miksi naisilla tämä luonnottomuus menee läpi?