Kysy homolta
Ikä: 21
Sivilisääty: naimaton
Amatti: opiskelija
Kengän numero: 44
Kommentit (66)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:32"]miksi helvetissä ilmoitit kengän kokosi :D
[/quote]
Ihan vaan huvin vuoksi. Eikö olis saanut?
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:32"]Paras leffa?
[/quote]
En kattele paljoa elokuvia. Vaikee nostaa mitään erityistä jalustalle. Narnian tarinoista olen tykännyt.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:26"]Eli naispuolinen homoseksuaali? Rekkalesbo?
[/quote]
Mies olen.
Siis miehet kiinnostavat sinua? Mutta ok,minä en ymmärrää miksi te haluatte mennä naimisiin? Miksi haluatte ns kirkkohäitä?
Esim. jos en olisi ollut oikeasti ortodoksi en kaipaisi kirkkohäitä eikä muutaakaan. Kirkossa vihityksi halusin koska se oli minulle ollut ainoa mahdollisuus perusta perhen. Uskon Jumalaan ja kunnioitan aviolitto. Jos en uskoisi niin eläisin vain jonkun kaa yhdessä enkä olisin vaatinut itselleen oikeuksia joista en välitä. Raamatussa selvästi sanottu -"se mikä Jumala on solminut niin ihminen ,älä rikoo", anteeksi mutta mikä uskonto tahansa ei hyväksyy tätä harrastusta...on tietenkiin eri asia jos on syntynyt erilaisena niin ymmärrän kyllä..mutta miksi pitää harrastaa sukupuolikäyntiä,eikö voi ihan vaan olla hyviä ystäviä. Rakkaushan pitää olla pyytetöntä. Rakkaus myös ei ole himoa. Älä loukannu. Aitoa pyytetön rakkaus ei vaati seksuaalista vastiketta. Naimisiin mennään kun halutaan naimisiin. No..himosuhde on erikseen. En voi ymmärtää :).
Sori mutta mä en saa susta mitään homoviboja. Taidan mennä nukkumaan. :(
Tyypin vastauksista on jo selvinnyt että se ei ole harrastanut minkäänlaista sukupuolikäyntiä, eikä aiokaan.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:43"]Tyypin vastauksista on jo selvinnyt että se ei ole harrastanut minkäänlaista sukupuolikäyntiä, eikä aiokaan.
[/quote]
Miksi teitä kiinnostaa minun seksielämäni? Olen muutakin kuin himoittava pala lihaa. Mistä päättelet etten ole tai en aio harrastaa sukupuolikäyntiä?
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:41"]Siis miehet kiinnostavat sinua? Mutta ok,minä en ymmärrää miksi te haluatte mennä naimisiin? Miksi haluatte ns kirkkohäitä?
Esim. jos en olisi ollut oikeasti ortodoksi en kaipaisi kirkkohäitä eikä muutaakaan. Kirkossa vihityksi halusin koska se oli minulle ollut ainoa mahdollisuus perusta perhen. Uskon Jumalaan ja kunnioitan aviolitto. Jos en uskoisi niin eläisin vain jonkun kaa yhdessä enkä olisin vaatinut itselleen oikeuksia joista en välitä. Raamatussa selvästi sanottu -"se mikä Jumala on solminut niin ihminen ,älä rikoo", anteeksi mutta mikä uskonto tahansa ei hyväksyy tätä harrastusta...on tietenkiin eri asia jos on syntynyt erilaisena niin ymmärrän kyllä..mutta miksi pitää harrastaa sukupuolikäyntiä,eikö voi ihan vaan olla hyviä ystäviä. Rakkaushan pitää olla pyytetöntä. Rakkaus myös ei ole himoa. Älä loukannu. Aitoa pyytetön rakkaus ei vaati seksuaalista vastiketta. Naimisiin mennään kun halutaan naimisiin. No..himosuhde on erikseen. En voi ymmärtää :).
[/quote]
En loukkaantunut. Itse en uskontoasi halua romuttaa.
Ei mua kiinnostakaan. Vastasin tolle ryssälle.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:41"]Sori mutta mä en saa susta mitään homoviboja. Taidan mennä nukkumaan. :(
[/quote]
Hyvä valinta. :)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:52"]Minkä väriset silmät sulla on?
[/quote]
Siniset. Ei varmaan yllättänyt tämä.
Sori ton mun kaverin viestit, se on vähän pahalla päällä.. :) Sen mielestä meidän elämään ei kuulu muuta kuin seksiä..
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:41"]Siis miehet kiinnostavat sinua? Mutta ok,minä en ymmärrää miksi te haluatte mennä naimisiin? Miksi haluatte ns kirkkohäitä?
[/quote]
Sulle ei sitten vieläkään ole selvinnyt ettei kirkollisella avioliitolla ole mitään tekemistä tasa-arvoisen parisuhdelain kanssa. Kuinka helvetisti tätä pitää kerrata, että kaikki tajuaa?
milloin huomasi homoutesi? pelkäätkä hiviä? katoppa brokeback mountain? onko vaikea olla homo vai ootko kaapissa? mikis homot on ylidramaattisia ja akkamaisia hössöjä, semmosia uffaffaa-tyyppejä.
vierastan homoja koska ne on jotenkin hällä väliä-tyyppejä ja tekee työt huonommalla työmoraalilla. jari sillanpäästäkin tullu vanha elähtäny homo joka kuolasi cheekin perään.
[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 00:06"]milloin huomasi homoutesi? pelkäätkä hiviä? katoppa brokeback mountain? onko vaikea olla homo vai ootko kaapissa? mikis homot on ylidramaattisia ja akkamaisia hössöjä, semmosia uffaffaa-tyyppejä.
vierastan homoja koska ne on jotenkin hällä väliä-tyyppejä ja tekee työt huonommalla työmoraalilla. jari sillanpäästäkin tullu vanha elähtäny homo joka kuolasi cheekin perään.
[/quote]
En muista koska tajusin olevani homo. En ole kaapissa. En tällähetkellä pelkää HIViä. En tiedä miksi jotkut homot on ylidramaattisia. Tuntemani homot on ollu aika tavallisia ihmisiä. Toki tiedän niitä dramaqueen neitihomojakin. Hälläväliä asenne on aika perseestä, mutta muiden asenteeseen on vaikea vaikuttaa. Itse pyrin olemaan sanani mittainen ja tekemään työni niin ettei muiden tarvitse valittaa. Toki aina on näitä jokka löytää kaikesta vikaa.
Paras leffa?