Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

inhoan itsenäisyys päivää.

Vierailija
04.12.2014 |

Etenkin koska se osuu vkonlopulle. Olisin lauantaina halunnut käydä kahvilla ystäväni kanssa jota en usein pääse näkemään. Onneksi muistimme ajoissa... Olisi ollut noloa
ajella ympäri kaupunkia ja ihmetellä missä ihmiset, miksei mikään ole auki. Huoh.. Tammikuussa uusi mahdollisuus olisi nähdä..

Näemme siis todella harvoin. Noin 2-3 kertaa vuodessa. :/

Kommentit (76)

Vierailija
21/76 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:37"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:24"] Minulla ei ole kahvinkeitintä. Juon kahvia satunnaisesti vain kahvilassa. Ei, ei ole autoa, enkä jaksaisi ajaa Forssaan asti.. [/quote] Elämä on juuri niin hankalaa kuin sen itse tekee. Huomenna ehtii ostaa kahvinkeittimen, halvimmat taitavat olla pari kymppiä. Tai jos omistat vedenkeittimen, osta niinikään huomenna kahvijauhetta (sellaisia kuumaan veteen sekoitettuja annospusseja). Tai sitten voit valittaa ja tuntea, kuinka koko maailma on sinua vastaan. [/quote]miksi ostaa kahvinkeitin jos ei sellaista kuitenkaan juuri käytä?

[/quote]

Koska sellaiselle kaikesta päätellen olisi käyttöä? Ei ole pakko, kunhan ehdotin.
[/quote]voisin toki sellaisen ostaa koristeeksi jota käytetään tooosi harvoin.

Vierailija
22/76 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että olisit osannut kirjoittaa. Etkö kuitenkin ole iloinen, että Suomi pystyi viimein itsenäistymään vuonna 1917. Eikö se ole juhlimisen ja vapaapäivän arvoinen asia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/76 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki pyhäpäivät on mulle kuin kaikki arkipäivät. Sillä erotuksella että pyhänä ei pääse mihinkään vituttaa

Vierailija
24/76 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:41"]

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:39"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:37"] [quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:34"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:24"] Minulla ei ole kahvinkeitintä. Juon kahvia satunnaisesti vain kahvilassa. Ei, ei ole autoa, enkä jaksaisi ajaa Forssaan asti.. [/quote] Elämä on juuri niin hankalaa kuin sen itse tekee. Huomenna ehtii ostaa kahvinkeittimen, halvimmat taitavat olla pari kymppiä. Tai jos omistat vedenkeittimen, osta niinikään huomenna kahvijauhetta (sellaisia kuumaan veteen sekoitettuja annospusseja). Tai sitten voit valittaa ja tuntea, kuinka koko maailma on sinua vastaan. [/quote]miksi ostaa kahvinkeitin jos ei sellaista kuitenkaan juuri käytä? [/quote] Koska sellaiselle kaikesta päätellen olisi käyttöä? Ei ole pakko, kunhan ehdotin. [/quote]voisin toki sellaisen ostaa koristeeksi jota käytetään tooosi harvoin.

[/quote]

Kuten sanottu, ei ole pakko, kunhan ehdotin. Sanonpahan vain, että jos tosiaan haluaisitte tavata, keksisitte jotain muutakin kuin kaupungilla kahvittelun.

Vierailija
25/76 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh nro 11. Kirjoituksesi oli aika kamala ellei se ollut provo.

Et kyllä kertonut mitään syytä, miksi suomalaiset ovat sinulle kansana noin vastenmielisiä. Oletko kotoakommari, venäläissyntyinen tai suomenruotsalainen? Muuta en keksi syyksi tuommoiselle kaunalle.

Viitatessasi viime itsenäisyyspäivän tapahtumiin, olit erittäin epä-asiallinen. Kiakkovieraat aiheuttivat meille monille köyhille veronmaksajille taas lisää kuluja ja mielipahaa siitä, että yleensä teemme töitä toisten eteen. Itse ajattelen koko ajan, että olisipa minulla rohkeutta käydä hieromassa koiranpaskaa Pirkanmaan Vasemmistonuorten toimiston ovenkahvaan.

Vierailija
26/76 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hävetkää!! Edes leikillään ei ap;n kaltasta saa sanoa!

Vierailija
27/76 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, että itsenäisyyttä juhlitaan.

Vierailija
28/76 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummini joutui nuoruudessaan nostamaan Venäjän lipun salkoon, kun taloyhtiöissä oli pakkoliputus liputuspäivinä ja tietty isäntämaan lipulla.

Vierailija
29/76 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:57"]

Mummini joutui nuoruudessaan nostamaan Venäjän lipun salkoon, kun taloyhtiöissä oli pakkoliputus liputuspäivinä ja tietty isäntämaan lipulla.

[/quote]Melkoinen metusalem tuo mummosi tai sitten ei asunut Suomessa.

Vierailija
30/76 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:24"]

Minulla ei ole kahvinkeitintä. Juon kahvia satunnaisesti vain kahvilassa. Ei, ei ole autoa, enkä jaksaisi ajaa Forssaan asti..

[/quote]

Et sitten voi hankkia ystävän kahvittamista varten vaikka pienintä mahdollista murukahvipurkkia?

Vierailija
31/76 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:32"]

Ai kurja, mua taas ei inhota ollenkaan. Päinvastoin, olen mielissäni itsenäisyydestä ja kaikista vapaapäivistä.

[/quote]

Palkkaan laskettavat pyhälisätkään eivät ole ollenkaan huono asia.

Vierailija
32/76 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

inhoan yhdys sana virheitä

Vierailija
33/76 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:57"]

[/quote]

Hetkinenhetkinen - minunkin mummoni on syntynyt vuonna 1901 jolloin Suomi oli Venäjän vallan alla. Varsin hyvin hänkin on voinut joutua nostamaan tsaarin lipun teini-iässä salkoon.

Lepää rakas Saima-mummi rauhassa siellä Lappajärven hautausmaalla.

t. tyttärentytär

Vierailija
34/76 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan itsenäisyyttä, vihaan itse päivää. Pakotetut juhlapäivät tuntuvat teennäisiltä, ja Suomen itsenäisyyspäivähän on kaiken lisäksi uskomattoman jäykkä juhla jonka aikana puoli kansakuntaa linnoittautuu TV:n äärelle katsomaan kun ihmiset jonottaa. Ei ihme että ulkomaalaiset aina ihmettelevät että suomalaisilta puuttuu iloisen juhlava tunnelma siitä että olemme itsenäisiä. Sen sijaan suut mutrulla ja tippa linssissä nostamme laseja ja muistelemme sotaa ja kuolemaa.

Vierailija
35/76 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ap joku kehari?

Vierailija
36/76 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rutinaa siellä rutinaa täälä.

hyvää itsenäisyyspäivää! Se on arvokas ja hieno juhla. Minä pidän. Aion poltella kahta kynttilää ja katso linnan juhlia.

Vierailija
37/76 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sytytän kaksi sinivalkoista kynttilää. Oi rakas Suomeni maa jota sinun tulisi rakastaa ja kunnioittaa. On tapeltu Suomi vapaaksi vuosikymmeniä sitten. 

Vierailija
38/76 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 23:12"]

Rakastan itsenäisyyttä, vihaan itse päivää. Pakotetut juhlapäivät tuntuvat teennäisiltä, ja Suomen itsenäisyyspäivähän on kaiken lisäksi uskomattoman jäykkä juhla jonka aikana puoli kansakuntaa linnoittautuu TV:n äärelle katsomaan kun ihmiset jonottaa. Ei ihme että ulkomaalaiset aina ihmettelevät että suomalaisilta puuttuu iloisen juhlava tunnelma siitä että olemme itsenäisiä. Sen sijaan suut mutrulla ja tippa linssissä nostamme laseja ja muistelemme sotaa ja kuolemaa.

[/quote]

Eikö tärkeintä ole, että kansa itse nauttii itsenäisyyspäivän traditioista? Pitäisikö tässä muka juhlia siten kuin jotkut ulkomaalaiset haluavat?

Vierailija
39/76 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keitä vaikka teetä.

Vierailija
40/76 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän neljä