Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

inhoan itsenäisyys päivää.

Vierailija
04.12.2014 |

Etenkin koska se osuu vkonlopulle. Olisin lauantaina halunnut käydä kahvilla ystäväni kanssa jota en usein pääse näkemään. Onneksi muistimme ajoissa... Olisi ollut noloa
ajella ympäri kaupunkia ja ihmetellä missä ihmiset, miksei mikään ole auki. Huoh.. Tammikuussa uusi mahdollisuus olisi nähdä..

Näemme siis todella harvoin. Noin 2-3 kertaa vuodessa. :/

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Te, jotka toivotte niitä juhlallisia, iloisia ja karnevaalinomaisia itsenäisyysjuhlia, niin miksi ette järjestä itse? Ei ole pakko katsoa tuntematonta tai linnan juhlia vaan voi keskittyä siihen bailaamiseen ja vieraisiin. Syödä hyvä ruokaa sekä miettiä just niitä omasta mielestä mielekkäitä itsenäisyysajatuksia.

Vierailija
62/76 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muakin vituttaa itsenäisyyspäivä, koska huomenna ei ole kaupat auki. Ja kyllä käyn joka päivä kaupassa, en osta kuin sen päivän tarvikkeet, en koskaan edes seuraavalle pääivälle. Joten joutuu nyt tuon turhan vouhotuksen takia ajamaan yli 2km päästäkseni abc:n yhteydessä olevaan alepaan (ilolan abc)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 09:25"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 09:15"] [quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:36"]Itsenäisyyspäivä.. Osaan sen toki oikein kirjoittaa mutta en jaksanut korjata puhelimen mielipidettä. On se päivä muutenkin perseestä... Kaupat kiinni, kaikki kiinni, ainoa mitä voit tehdä on istua neljän seinän sisällä... [/quote] Hohhoijaa. Voit myös käydä edellysenä päivänä kaupassa ja tarjota ystävällesi vaikka 3 ruokalajin illallisen itsenäisen Suomen kunniaksi. Siinä sylle tekemistä ettei tarvitse koko päivää murjottaa. Itselleni itsenäisyyspäivä on tärkeä (ehkä koko vuoden tärkein) juhlapäivä. Hyvää ruokaa, kynttilöitä, kuohuviiniä ja perheen kanssa rentoa yhdessäoloa. [/quote] Sä  olet tosi tylsä tyyppi. Onneksi ei tunneta. Tuollainen hämässä pupeltaminen on vanhojen ihmisten hommia. [/quote] Hämärässä pupeltaminen? Heh. Olen 30-vuotias. Ennen itsenäisyyspäivä oli mullekin vain päivä muiden joukossa ja lähinnä vain ylimääräinen vapaa eli edellinen ilta meni baarissa riekkuessa ja itse juhlapäivä täten krapulassa. Ehkä sain arvomaailmani lasten myötä kuntoon kun aloin tätä päivää kunnioittaa. Kannattaisi kokeilla sinunkin.

[/quote]

Et tajunnut ponttia. En mä kaipaa minnekään ryyppäämään. Mä kaipaan jotakin oikeaa tekemistä. Kuten uimaan, salille, taidenäyttelyt, messut, tapahtumat enkä olisi pahoillani vaikka kaupat olisivat auki, että voisi jouluostoksia tehdä. Mä olen lasten kanssa viettänyt näitä tämmösiä turhia juhlapäiviä jo aika monena vuotena. Ollaan mietitty porukan kanssa, että mitäs tehtäis, joten olen todella kyllästynyt siihen, että koko Suomi on kiinni. Mä olen sytytellyt kynttilöitä ja katsonut linnan juhlat jo niin moneen kertaan, että nyt jo kyllästyttää. Minusta kansalle pitäisi tarjota  muutakin huvitusta juurikin itsenäisyyspäivänä kuin näitä sata vuotta vanhoja sotajuttuja. Katsotaan sitten kun ole titse istunut vielä 10 itsenäisyyspäivää kynttilän valossa ja lapset on tylsäilleet nurkissa , että etkö itsekin ala jo kaivata jotakin muutakin.

Vierailija
64/76 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 09:25"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 09:15"] [quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:36"]Itsenäisyyspäivä.. Osaan sen toki oikein kirjoittaa mutta en jaksanut korjata puhelimen mielipidettä. On se päivä muutenkin perseestä... Kaupat kiinni, kaikki kiinni, ainoa mitä voit tehdä on istua neljän seinän sisällä... [/quote] Hohhoijaa. Voit myös käydä edellysenä päivänä kaupassa ja tarjota ystävällesi vaikka 3 ruokalajin illallisen itsenäisen Suomen kunniaksi. Siinä sylle tekemistä ettei tarvitse koko päivää murjottaa. Itselleni itsenäisyyspäivä on tärkeä (ehkä koko vuoden tärkein) juhlapäivä. Hyvää ruokaa, kynttilöitä, kuohuviiniä ja perheen kanssa rentoa yhdessäoloa. [/quote] Sä  olet tosi tylsä tyyppi. Onneksi ei tunneta. Tuollainen hämässä pupeltaminen on vanhojen ihmisten hommia. [/quote] Hämärässä pupeltaminen? Heh. Olen 30-vuotias. Ennen itsenäisyyspäivä oli mullekin vain päivä muiden joukossa ja lähinnä vain ylimääräinen vapaa eli edellinen ilta meni baarissa riekkuessa ja itse juhlapäivä täten krapulassa. Ehkä sain arvomaailmani lasten myötä kuntoon kun aloin tätä päivää kunnioittaa. Kannattaisi kokeilla sinunkin.

[/quote]

Et tajunnut ponttia. En mä kaipaa minnekään ryyppäämään. Mä kaipaan jotakin oikeaa tekemistä. Kuten uimaan, salille, taidenäyttelyt, messut, tapahtumat enkä olisi pahoillani vaikka kaupat olisivat auki, että voisi jouluostoksia tehdä. Mä olen lasten kanssa viettänyt näitä tämmösiä turhia juhlapäiviä jo aika monena vuotena. Ollaan mietitty porukan kanssa, että mitäs tehtäis, joten olen todella kyllästynyt siihen, että koko Suomi on kiinni. Mä olen sytytellyt kynttilöitä ja katsonut linnan juhlat jo niin moneen kertaan, että nyt jo kyllästyttää. Minusta kansalle pitäisi tarjota  muutakin huvitusta juurikin itsenäisyyspäivänä kuin näitä sata vuotta vanhoja sotajuttuja. Katsotaan sitten kun ole titse istunut vielä 10 itsenäisyyspäivää kynttilän valossa ja lapset on tylsäilleet nurkissa , että etkö itsekin ala jo kaivata jotakin muutakin.
[/quote]

Kutsu ystäviä luoksesi kylään ja keksikää kivaa tekemistä yhdessä. Itse taidat olla vähän tylsä tyyppi jos on pakko olla joku ulkoinen taho järjestämässä ohjelmaa. Mulla on hauskaa kotona ystävien kanssa. Ei tylsää. Mulla on mielikuvitusta. Sulla ei ilmeisesti.

Vierailija
65/76 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta olisi kun valtio lakkaisi säätelemästä miten ja milloin kaupat / yksityiset palvelut saavat olla auki. Heidän tulisi saada itse päättää, ja jos kauppiaat haluavat pitää kauppaansa auki 24/7/365 niin hyvä vaan :) ja jos ei niin heidän tappionsa, mutta tällöin se olisi kauppiaden oma valinta, ei valtion pakottamaa. Se tässä paskassa (ja muissakin turhissa pyhäpäivissä vituttaa)

Vierailija
66/76 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:30"]Minä taas inhoan siksi, että Suomen ei oikeasti kuuluisi olla itsenäinen. Suiomalaisilla ei kansana ole mitään edellytyksiä olla itsenäisiä, ja koko itsenäistyminenkin tapahtui oikeastaan ihan vahingossa, joka vaan huomasi siinä kommareiden ampumisen välissä käydä heittämässä sen itsenäisyysjulistuksen Pietariin. Siellä ne ei sitä tajunneet edes lukea, veti vaan nimen alle. Sillä tavalla fuskaamalla ja kusettamalla saatu helppo itsenäisyys on turmellut Suomen kansan ja meidän tulisi polvirukoilla Ruotsia ottamaan meidät takaisin alusmaakseen.

Aion ryhtyä keräämään nimiä kansalaisaloitteeseen, joka toimitetaan sekä eduskuntaan käsiteltäväksi (tarkoituksena tehdä perustuslakiin itsenäisyydestä luopumiseen tarvittavat muutokset) sekä Ruotsin pääministerille (tarkoituksena muuttaa Ruotsin perustuslakia siten, että Suomi tulisi ikuisesti kuulumaan Ruotsiin ja että kaikkien Suomen alueella asuvien olisi pakko opetella Ruotsia jo alakoulun ensimmäiseltä luokalta lähtien)

Taaskin on edessä yksi väkivallan ja tuhon täyteinen itsenäisyyspäivä. Assimilistit joutuvat taas nationalistien julmien pamputusten ja pippurisumutusten kohteeksi. Verenhimoiset nationalismin kannattajat hykertelevät ilosta kun näkevät ratsupoliisien ratsastavan väkijoukkoon ja taas joku kiihkoisänmaallinen twiittaa Ylen sivulla, että voi kun ees yksi koni paskantais jonkun takkutukan kengille.

Minusta USA pitäisi ryhtyä valmistelemaan risteilyohjusten ampumista Helsinkiin omaa kansaansa pakkoitsenäisyydellä sortavan hallituksen kaatamiseksi. Ukrainaa lukuunottamatta tämä on aivan poikkeuksellista koko maailmassa ja historiassa. Ainakin YK:n pitäisi puuttua asiaan.
[/quote]

Suomalaiset, ihan turha kansa. Mitä nyt ovat kehitelleet maailman edistyneimmän peruskoulun ja ovat teknologian menestyjiä, ja Suomi on yksi maailman pienimpien tuloerojen maista eikä kukaan ei kuole nälkään. Mutta ketä kiinnostaa tuollaiset pikku turhuudet

Vierailija
67/76 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 08:28"]ehkä se kaveri voi tuoda oman kahvinkeittimensä mukanaa. tai vain kahvia. voi keittää kotonaan ja tuoda termarissa tai ostaa matkan varrrelta essolta.

ainiin. sitten on kamala pullaongelma! jos ap ei ole tajunnut ostaa pullaa tänään! tai ei vaan siis millään voi niinku syödä päivän vanhaa pullaa.
[/quote]

Ap on juntti, kun kaupat on päivän kiinni niin arki kaatuu! Kotiin hamstrataan kuukauden ruuat aina ennen pyhäpäivää ja rynnitään kauppaan viime minuutilla KOSKA HUOMENNA EI PÄÄSE!!

Vierailija
68/76 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 09:08"]No onhan se tylsää. Vuoden pimeimpään aikaan pysytään kotona ja katsotaan ensin telkkarista elokuva jossa Suomi häviää jatkosodan ja sen perään katsotaan kun pressa kättelee tuhat ihmistä.
[/quote]

Oletko kuullut, ettet joudu vankilaan vaikket katsokaan niitä? Et saa myöskään sakkoja tai edes yleistä paheksuntaa. Miksi niin siis pitää tehdä jos kovasti inhottaa? Mene vaikka lenkille

Vierailija
69/76 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:15"]

Etenkin koska se osuu vkonlopulle. Olisin lauantaina halunnut käydä kahvilla ystäväni kanssa jota en usein pääse näkemään. Onneksi muistimme ajoissa... Olisi ollut noloa ajella ympäri kaupunkia ja ihmetellä missä ihmiset, miksei mikään ole auki. Huoh.. Tammikuussa uusi mahdollisuus olisi nähdä.. Näemme siis todella harvoin. Noin 2-3 kertaa vuodessa. :/

[/quote]

Missä ihmeessä asut? Täällä ainakin on kaupunki täynnä ihmisiä lauantai-iltana. Ja miten niin ei ole mikään paikka auki. Mekin mennään lasten toiveesta Raxiin syömään, kuten edellisinäkin itsenäisyyspäivinä. Eikä se ole ainoa auki oleva paikka.

Vierailija
70/76 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 09:34"]Muakin vituttaa itsenäisyyspäivä, koska huomenna ei ole kaupat auki. Ja kyllä käyn joka päivä kaupassa, en osta kuin sen päivän tarvikkeet, en koskaan edes seuraavalle pääivälle. Joten joutuu nyt tuon turhan vouhotuksen takia ajamaan yli 2km päästäkseni abc:n yhteydessä olevaan alepaan (ilolan abc)
[/quote]

Ei se ole itsenäisyyspäivän syy, että sinulla on ongelmia arkiaskareissa tai elämäsi on niin sisällötöntä että sinun on pakko päästä kauppaan joka päivä. Mene vaikka huoltoasemalle.

Vierailija
71/76 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:07"]

Parasta olisi kun valtio lakkaisi säätelemästä miten ja milloin kaupat / yksityiset palvelut saavat olla auki. Heidän tulisi saada itse päättää, ja jos kauppiaat haluavat pitää kauppaansa auki 24/7/365 niin hyvä vaan :) ja jos ei niin heidän tappionsa, mutta tällöin se olisi kauppiaden oma valinta, ei valtion pakottamaa. Se tässä paskassa (ja muissakin turhissa pyhäpäivissä vituttaa)

[/quote]

Samaa mieltä, että valtion olisi jo aika lopettaa ihmisten määrääminen. Kaupat ja palvelut pitäisi saada pitää auki silloin kun yrittäjää itse huvittaa. Se ei ole kenltäkään pois jos kampaaja pitää putiikkinsa auki itsenäisyyspäivänä esim. Nyt siihen ei monet yksityisyrittäjät pysty.

Vierailija
72/76 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:04"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 09:25"] [quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 09:15"] [quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:36"]Itsenäisyyspäivä.. Osaan sen toki oikein kirjoittaa mutta en jaksanut korjata puhelimen mielipidettä. On se päivä muutenkin perseestä... Kaupat kiinni, kaikki kiinni, ainoa mitä voit tehdä on istua neljän seinän sisällä... [/quote] Hohhoijaa. Voit myös käydä edellysenä päivänä kaupassa ja tarjota ystävällesi vaikka 3 ruokalajin illallisen itsenäisen Suomen kunniaksi. Siinä sylle tekemistä ettei tarvitse koko päivää murjottaa. Itselleni itsenäisyyspäivä on tärkeä (ehkä koko vuoden tärkein) juhlapäivä. Hyvää ruokaa, kynttilöitä, kuohuviiniä ja perheen kanssa rentoa yhdessäoloa. [/quote] Sä  olet tosi tylsä tyyppi. Onneksi ei tunneta. Tuollainen hämässä pupeltaminen on vanhojen ihmisten hommia. [/quote] Hämärässä pupeltaminen? Heh. Olen 30-vuotias. Ennen itsenäisyyspäivä oli mullekin vain päivä muiden joukossa ja lähinnä vain ylimääräinen vapaa eli edellinen ilta meni baarissa riekkuessa ja itse juhlapäivä täten krapulassa. Ehkä sain arvomaailmani lasten myötä kuntoon kun aloin tätä päivää kunnioittaa. Kannattaisi kokeilla sinunkin. [/quote] Et tajunnut ponttia. En mä kaipaa minnekään ryyppäämään. Mä kaipaan jotakin oikeaa tekemistä. Kuten uimaan, salille, taidenäyttelyt, messut, tapahtumat enkä olisi pahoillani vaikka kaupat olisivat auki, että voisi jouluostoksia tehdä. Mä olen lasten kanssa viettänyt näitä tämmösiä turhia juhlapäiviä jo aika monena vuotena. Ollaan mietitty porukan kanssa, että mitäs tehtäis, joten olen todella kyllästynyt siihen, että koko Suomi on kiinni. Mä olen sytytellyt kynttilöitä ja katsonut linnan juhlat jo niin moneen kertaan, että nyt jo kyllästyttää. Minusta kansalle pitäisi tarjota  muutakin huvitusta juurikin itsenäisyyspäivänä kuin näitä sata vuotta vanhoja sotajuttuja. Katsotaan sitten kun ole titse istunut vielä 10 itsenäisyyspäivää kynttilän valossa ja lapset on tylsäilleet nurkissa , että etkö itsekin ala jo kaivata jotakin muutakin. [/quote] Kutsu ystäviä luoksesi kylään ja keksikää kivaa tekemistä yhdessä. Itse taidat olla vähän tylsä tyyppi jos on pakko olla joku ulkoinen taho järjestämässä ohjelmaa. Mulla on hauskaa kotona ystävien kanssa. Ei tylsää. Mulla on mielikuvitusta. Sulla ei ilmeisesti.

[/quote]

Sulla ei ole elämää eikä mielikuvitusta jos et osaa olla kuin kotona. Olet tainnut vähän mökkiyttyä.

Vierailija
73/76 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:49"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:04"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 09:25"] [quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 09:15"] [quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:36"]Itsenäisyyspäivä.. Osaan sen toki oikein kirjoittaa mutta en jaksanut korjata puhelimen mielipidettä. On se päivä muutenkin perseestä... Kaupat kiinni, kaikki kiinni, ainoa mitä voit tehdä on istua neljän seinän sisällä... [/quote] Hohhoijaa. Voit myös käydä edellysenä päivänä kaupassa ja tarjota ystävällesi vaikka 3 ruokalajin illallisen itsenäisen Suomen kunniaksi. Siinä sylle tekemistä ettei tarvitse koko päivää murjottaa. Itselleni itsenäisyyspäivä on tärkeä (ehkä koko vuoden tärkein) juhlapäivä. Hyvää ruokaa, kynttilöitä, kuohuviiniä ja perheen kanssa rentoa yhdessäoloa. [/quote] Sä  olet tosi tylsä tyyppi. Onneksi ei tunneta. Tuollainen hämässä pupeltaminen on vanhojen ihmisten hommia. [/quote] Hämärässä pupeltaminen? Heh. Olen 30-vuotias. Ennen itsenäisyyspäivä oli mullekin vain päivä muiden joukossa ja lähinnä vain ylimääräinen vapaa eli edellinen ilta meni baarissa riekkuessa ja itse juhlapäivä täten krapulassa. Ehkä sain arvomaailmani lasten myötä kuntoon kun aloin tätä päivää kunnioittaa. Kannattaisi kokeilla sinunkin. [/quote] Et tajunnut ponttia. En mä kaipaa minnekään ryyppäämään. Mä kaipaan jotakin oikeaa tekemistä. Kuten uimaan, salille, taidenäyttelyt, messut, tapahtumat enkä olisi pahoillani vaikka kaupat olisivat auki, että voisi jouluostoksia tehdä. Mä olen lasten kanssa viettänyt näitä tämmösiä turhia juhlapäiviä jo aika monena vuotena. Ollaan mietitty porukan kanssa, että mitäs tehtäis, joten olen todella kyllästynyt siihen, että koko Suomi on kiinni. Mä olen sytytellyt kynttilöitä ja katsonut linnan juhlat jo niin moneen kertaan, että nyt jo kyllästyttää. Minusta kansalle pitäisi tarjota  muutakin huvitusta juurikin itsenäisyyspäivänä kuin näitä sata vuotta vanhoja sotajuttuja. Katsotaan sitten kun ole titse istunut vielä 10 itsenäisyyspäivää kynttilän valossa ja lapset on tylsäilleet nurkissa , että etkö itsekin ala jo kaivata jotakin muutakin. [/quote] Kutsu ystäviä luoksesi kylään ja keksikää kivaa tekemistä yhdessä. Itse taidat olla vähän tylsä tyyppi jos on pakko olla joku ulkoinen taho järjestämässä ohjelmaa. Mulla on hauskaa kotona ystävien kanssa. Ei tylsää. Mulla on mielikuvitusta. Sulla ei ilmeisesti.

[/quote]

Sulla ei ole elämää eikä mielikuvitusta jos et osaa olla kuin kotona. Olet tainnut vähän mökkiyttyä.
[/quote]

Pönttö olet. Vedit tuollaisen johtopäätöksen vain koska elämäni - toisin kuin sinun - ei kaadu siihen, että kaupat ja kahvilat yms. ovat yhden päivän kiinni. Sen sijaan että mököttäisin kotona tekemättä mitään, järjestän itselleni kivaa tekemistä ja nautin siitä, että koko perhe on koolla eikä kenellekään ole kiire minnekään. Sama pätee joulunpyhiin.

Vierailija
74/76 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:56"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:49"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:04"] [quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 09:25"] [quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 09:15"] [quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:36"]Itsenäisyyspäivä.. Osaan sen toki oikein kirjoittaa mutta en jaksanut korjata puhelimen mielipidettä. On se päivä muutenkin perseestä... Kaupat kiinni, kaikki kiinni, ainoa mitä voit tehdä on istua neljän seinän sisällä... [/quote] Hohhoijaa. Voit myös käydä edellysenä päivänä kaupassa ja tarjota ystävällesi vaikka 3 ruokalajin illallisen itsenäisen Suomen kunniaksi. Siinä sylle tekemistä ettei tarvitse koko päivää murjottaa. Itselleni itsenäisyyspäivä on tärkeä (ehkä koko vuoden tärkein) juhlapäivä. Hyvää ruokaa, kynttilöitä, kuohuviiniä ja perheen kanssa rentoa yhdessäoloa. [/quote] Sä  olet tosi tylsä tyyppi. Onneksi ei tunneta. Tuollainen hämässä pupeltaminen on vanhojen ihmisten hommia. [/quote] Hämärässä pupeltaminen? Heh. Olen 30-vuotias. Ennen itsenäisyyspäivä oli mullekin vain päivä muiden joukossa ja lähinnä vain ylimääräinen vapaa eli edellinen ilta meni baarissa riekkuessa ja itse juhlapäivä täten krapulassa. Ehkä sain arvomaailmani lasten myötä kuntoon kun aloin tätä päivää kunnioittaa. Kannattaisi kokeilla sinunkin. [/quote] Et tajunnut ponttia. En mä kaipaa minnekään ryyppäämään. Mä kaipaan jotakin oikeaa tekemistä. Kuten uimaan, salille, taidenäyttelyt, messut, tapahtumat enkä olisi pahoillani vaikka kaupat olisivat auki, että voisi jouluostoksia tehdä. Mä olen lasten kanssa viettänyt näitä tämmösiä turhia juhlapäiviä jo aika monena vuotena. Ollaan mietitty porukan kanssa, että mitäs tehtäis, joten olen todella kyllästynyt siihen, että koko Suomi on kiinni. Mä olen sytytellyt kynttilöitä ja katsonut linnan juhlat jo niin moneen kertaan, että nyt jo kyllästyttää. Minusta kansalle pitäisi tarjota  muutakin huvitusta juurikin itsenäisyyspäivänä kuin näitä sata vuotta vanhoja sotajuttuja. Katsotaan sitten kun ole titse istunut vielä 10 itsenäisyyspäivää kynttilän valossa ja lapset on tylsäilleet nurkissa , että etkö itsekin ala jo kaivata jotakin muutakin. [/quote] Kutsu ystäviä luoksesi kylään ja keksikää kivaa tekemistä yhdessä. Itse taidat olla vähän tylsä tyyppi jos on pakko olla joku ulkoinen taho järjestämässä ohjelmaa. Mulla on hauskaa kotona ystävien kanssa. Ei tylsää. Mulla on mielikuvitusta. Sulla ei ilmeisesti. [/quote] Sulla ei ole elämää eikä mielikuvitusta jos et osaa olla kuin kotona. Olet tainnut vähän mökkiyttyä. [/quote] Pönttö olet. Vedit tuollaisen johtopäätöksen vain koska elämäni - toisin kuin sinun - ei kaadu siihen, että kaupat ja kahvilat yms. ovat yhden päivän kiinni. Sen sijaan että mököttäisin kotona tekemättä mitään, järjestän itselleni kivaa tekemistä ja nautin siitä, että koko perhe on koolla eikä kenellekään ole kiire minnekään. Sama pätee joulunpyhiin.

[/quote]

Koti, koti, koti koti. Tuli joo selväksi, että sua ei saisi ihmisten ilmoille kirveelläkään jos kerran voi olla kotona. Onneksi ei mennä samalla junalla. Ei voi muuta sanoa. Nuori ihminen ja noin      - plaah!

Vierailija
75/76 |
05.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 11:04"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:56"]

[quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:49"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 10:04"] [quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 09:51"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 09:25"] [quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 09:18"][quote author="Vierailija" time="05.12.2014 klo 09:15"] [quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:36"]Itsenäisyyspäivä.. Osaan sen toki oikein kirjoittaa mutta en jaksanut korjata puhelimen mielipidettä. On se päivä muutenkin perseestä... Kaupat kiinni, kaikki kiinni, ainoa mitä voit tehdä on istua neljän seinän sisällä... [/quote] Hohhoijaa. Voit myös käydä edellysenä päivänä kaupassa ja tarjota ystävällesi vaikka 3 ruokalajin illallisen itsenäisen Suomen kunniaksi. Siinä sylle tekemistä ettei tarvitse koko päivää murjottaa. Itselleni itsenäisyyspäivä on tärkeä (ehkä koko vuoden tärkein) juhlapäivä. Hyvää ruokaa, kynttilöitä, kuohuviiniä ja perheen kanssa rentoa yhdessäoloa. [/quote] Sä  olet tosi tylsä tyyppi. Onneksi ei tunneta. Tuollainen hämässä pupeltaminen on vanhojen ihmisten hommia. [/quote] Hämärässä pupeltaminen? Heh. Olen 30-vuotias. Ennen itsenäisyyspäivä oli mullekin vain päivä muiden joukossa ja lähinnä vain ylimääräinen vapaa eli edellinen ilta meni baarissa riekkuessa ja itse juhlapäivä täten krapulassa. Ehkä sain arvomaailmani lasten myötä kuntoon kun aloin tätä päivää kunnioittaa. Kannattaisi kokeilla sinunkin. [/quote] Et tajunnut ponttia. En mä kaipaa minnekään ryyppäämään. Mä kaipaan jotakin oikeaa tekemistä. Kuten uimaan, salille, taidenäyttelyt, messut, tapahtumat enkä olisi pahoillani vaikka kaupat olisivat auki, että voisi jouluostoksia tehdä. Mä olen lasten kanssa viettänyt näitä tämmösiä turhia juhlapäiviä jo aika monena vuotena. Ollaan mietitty porukan kanssa, että mitäs tehtäis, joten olen todella kyllästynyt siihen, että koko Suomi on kiinni. Mä olen sytytellyt kynttilöitä ja katsonut linnan juhlat jo niin moneen kertaan, että nyt jo kyllästyttää. Minusta kansalle pitäisi tarjota  muutakin huvitusta juurikin itsenäisyyspäivänä kuin näitä sata vuotta vanhoja sotajuttuja. Katsotaan sitten kun ole titse istunut vielä 10 itsenäisyyspäivää kynttilän valossa ja lapset on tylsäilleet nurkissa , että etkö itsekin ala jo kaivata jotakin muutakin. [/quote] Kutsu ystäviä luoksesi kylään ja keksikää kivaa tekemistä yhdessä. Itse taidat olla vähän tylsä tyyppi jos on pakko olla joku ulkoinen taho järjestämässä ohjelmaa. Mulla on hauskaa kotona ystävien kanssa. Ei tylsää. Mulla on mielikuvitusta. Sulla ei ilmeisesti. [/quote] Sulla ei ole elämää eikä mielikuvitusta jos et osaa olla kuin kotona. Olet tainnut vähän mökkiyttyä. [/quote] Pönttö olet. Vedit tuollaisen johtopäätöksen vain koska elämäni - toisin kuin sinun - ei kaadu siihen, että kaupat ja kahvilat yms. ovat yhden päivän kiinni. Sen sijaan että mököttäisin kotona tekemättä mitään, järjestän itselleni kivaa tekemistä ja nautin siitä, että koko perhe on koolla eikä kenellekään ole kiire minnekään. Sama pätee joulunpyhiin.

[/quote]

Koti, koti, koti koti. Tuli joo selväksi, että sua ei saisi ihmisten ilmoille kirveelläkään jos kerran voi olla kotona. Onneksi ei mennä samalla junalla. Ei voi muuta sanoa. Nuori ihminen ja noin      - plaah!
[/quote]

Wrong again.

Olen samaa mieltä kanssasi, onneksi ei tunneta. Kai. En kestäsisi kaltaistasi jääräpäätä. Moinen ongelmien kehittäminen ja paisuttelu on lapsellista.

Vierailija
76/76 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eu on fasismia ja korruptioo

JA SUOMI MAKSAA!
VELKAKELLO TIKITTÄÄ MILJARDEJA EU-PANKEILLE! ....HAHAHA!
http://i.imgur.com/c7l0ch6.jpg&ie=utf-8&oe=utf-8&gws_rd=cr&ei=-z_vVIrLM-TXyQPNi4D4Dg

http://postimg.org/image/ehlii1s09/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan yksi