Vaihtoehto Hesarille
pääkaupunkiseutu? Mitä muita paperilehtiä, HS:n tilaus lopetettiin. Onko vaihtoehdot todella tässä?
Kommentit (33)
Ilmaislehdissä samoja uutisia, niin paperilla kuin verkossa.
Olen vanhempaa ikäluokkaa - lopetin HS tilaamisen jo 2007. En edes muista mistä propaganda tuputuksesta meni kuppi nurin, mutta ei ole tarvinnut katua. Aluksi ärsytti lukea nettiversioita kun oli tottunut paperiversioon, mutta nopeasti se meni ohi. Netissä voi lukea ja katsoa uutisia niin monelta kantilta kuin aikaa ja kiinnostusta riittää. Itse katson/luen mm. Reuters, BBC News, USA Today, Al Jazeera, Sky News jne. Todella silmät avautuvat maailman tilanteeseen. Kotimaan tapahtumat näkee nopeasti Iltap-skoista - yleensä enempää ei tarvitse tietääkään. Verkkouutiset ja Suomen Uutiset voi vilkaista jos jostain haluaa laajemman kuva.
Mä lopetin myös tilauksen, Visio oli yksi syy. Luutenkin läpitunkeva poliittisuus, jota ei kuitenkaan myönnetä. Esim. Ranskassa sanomalehdillä on avoimesti eri näkemykset, en tiedä miksi Suomessa pitää esittää neutraalia.
Paperilehteä ja hyvää journalismia kaipaan!
Kansan Uutiset on hyvä, jos ei halua Hesarin kokoomuslaista persutuputusta lukea ja tukea.
Miksi ihmeessä pitää lukea vähintään päivän vanhoja uutisia ja vielä maksaa niistä?
ympäriltä näkee reaalitodellisuuden, englantilaisista nettilehdistä maailman uutisia.tubes kaikki ulkomaiden uutiskanavat ja kommentoijat
Paperilehdessä on muutenkin eilisen uutiset
MV-lehdestä saanet maailmankuvallesi kaipaamaasi vahvistusta.
Kaikki päivän lehdet voi lukea ilmasiksi kirjastot. Joissain isomissa kirjaistoissa on myös maakuntien päivälehdet. Asukastalot löytyy päivän lehtiä. Kuka viitsii maksaa enää lehdistä,kun voi todella hyödyntää kirjastot, asukastalot ymm.Lukemalla siellä päivälehdet ja aikakauslehdet!
Suomen Uutiset on aika neutraali.
Paperinen Uusi Suomi oli siedettävä. Nykyinen verkko-Usari on punavihreä kuten Hesari.
Hyvä, että meitä on muitakin! HS:lla vakavan mietinnän paikka: jutut menee entistä asenteellisemmiksi, tai parasta olisi kun palaisi sitoutumattomaksi. Kurja tekele nykyisin!