Miksi naisia ei kiinnosta kalliit, hienot ja tehokkaat autot?
Naiset ovat tylsiä ja ostavat automerkin pienimmän vaatimattomimman automallin. Miksi naiset ovat niin tylsiä ja harmaita eivätkä ymmärrä hyvän päälle?
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älähän ap yleistä! Olen nainen ja erittäin kiinnostunut autoista - ollut ihan lapsesta saakka. Joo, juuri niistä kalliista, hienoista ja tehokkaista, jotka "liikahtavat" silloin kun käsketään. Ja ettei tule vääriä käsityksiä, niin pukeudun naisellisesti, vaikka haluankin kaikin tavoin ns. suuren & tehokkaan auton. Jotkut kun ilmeisesti jostain syystä luulevat, että pitää olla puoliksi mies ollakseen kiinnostunut autoista. Osaan selittää sujuvasti mm. twin-turbon ja bi-turbon eron, vaikka korkkareissa ajelenkin. Se niistä stereotypioista! :)
Aika vaikea puhua mistään aiheesta yleistämättä. Ei kai ap nyt tarkoittanut, että ei olisi IKINÄ nähnyt naisella hienompaa autoa. :D Eikö voitaisi lopettaa kokonaan ”älä yleistä”-käyttö? Ihan turha ja ei ikinä anna keskusteluun mitään muuta, kuin itsestäänselvyykisä.
Ei voida niin kauan kuin ihmiset otsikoivat ketjut tyyliin "miksi naisia kiinnosta.../miksi naiset ovat...." Tuohan on mitä suurimmassa määrin yleistämistä. Normaali ihminenhän tietää, että niin naisia kuin miehiäkin on monenlaisia ja on varsin typerää yleistää puhumalla siihen tyyliin, että kaikki naiset olisivat jotain tai kiinnostuneita jostain.
Kuinka usein näet naisen jolla on normaalia kalliimpi ja tehokkaampi auto? Kyllä siellä ratin takana näkee vain miehiä.
Aika usein. En ole homo, joten katselen muitakin kuin miehiä.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ajaa kalliilla ja hienolla autolla niin auto on miesystävän tai isän auto 😄
No tämä ehkä kertoo sinun tuttavapiiristäsi. Jos ei taas ole havainto sinun piiriäsi koskien, niin käytkö jokaiselta naiselta kysymässä, joka ajaa hienoa autoa, että kuka tämän omistaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älähän ap yleistä! Olen nainen ja erittäin kiinnostunut autoista - ollut ihan lapsesta saakka. Joo, juuri niistä kalliista, hienoista ja tehokkaista, jotka "liikahtavat" silloin kun käsketään. Ja ettei tule vääriä käsityksiä, niin pukeudun naisellisesti, vaikka haluankin kaikin tavoin ns. suuren & tehokkaan auton. Jotkut kun ilmeisesti jostain syystä luulevat, että pitää olla puoliksi mies ollakseen kiinnostunut autoista. Osaan selittää sujuvasti mm. twin-turbon ja bi-turbon eron, vaikka korkkareissa ajelenkin. Se niistä stereotypioista! :)
Aika vaikea puhua mistään aiheesta yleistämättä. Ei kai ap nyt tarkoittanut, että ei olisi IKINÄ nähnyt naisella hienompaa autoa. :D Eikö voitaisi lopettaa kokonaan ”älä yleistä”-käyttö? Ihan turha ja ei ikinä anna keskusteluun mitään muuta, kuin itsestäänselvyykisä.
Hyvin helppo puhua yleistämättä. Esimerkiksi tämä ketjun otsikko: "Miksi naisia ei kiinnosta..." -> yleistämistä.
"Miksi naiset ovat keskimäärin/yleisen luulon mukaan miehiä vähemmän kiinnostuneita..." -> ei yleistämistä.
Joo, no jos sinä tarvitset sellaisia käsittääksesi ettei tarkoiteta kaikkia maapallon naisia, niin ok.
Miksi sinulle on mahdotonta käsittää, että "naisia kiinnostaa" on yleistämistä ja varsin tarpeetonta sellaista? Kuitenkin kaikki tietävät, ettei ole käytännössä mitään asia, joka kiinnostaisi kaikkia naisia.
Vierailija kirjoitti:
Miksi autoilla pätevät klopit eivät voisi keskittyä muotiin ja meikkaamiseen? Säästyisi ihmishenkiä.
Ei ne kyllä autoilla pätijät ole niitä riskialttiimpia… Nuoret kuskit, joilla yleensä on surkeat autot ja sitten nämä huume- ja alkokuskit. Joilla myöskään HARVEMMIN on loistoautot.
Mutta en kyllä tajua, miksi millään pitäisi päteä. Itse olen jopa NIIN moderni nainen, että pystyn samana ihmisenä meikkaamaan ja ajamaan kivalla autolla!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvin helppo puhua yleistämättä. Esimerkiksi tämä ketjun otsikko: "Miksi naisia ei kiinnosta..." -> yleistämistä.
"Miksi naiset ovat keskimäärin/yleisen luulon mukaan miehiä vähemmän kiinnostuneita..." -> ei yleistämistä.
Joo, no jos sinä tarvitset sellaisia käsittääksesi ettei tarkoiteta kaikkia maapallon naisia, niin ok.
Miksi sinulle on mahdotonta käsittää, että "naisia kiinnostaa" on yleistämistä ja varsin tarpeetonta sellaista? Kuitenkin kaikki tietävät, ettei ole käytännössä mitään asia, joka kiinnostaisi kaikkia naisia.
No koska se en tajua tollasesta asiasta stressaamista. :D Nää älä yleistä jutut ei anna keskusteluun koskaan mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voida niin kauan kuin ihmiset otsikoivat ketjut tyyliin "miksi naisia kiinnosta.../miksi naiset ovat...." Tuohan on mitä suurimmassa määrin yleistämistä. Normaali ihminenhän tietää, että niin naisia kuin miehiäkin on monenlaisia ja on varsin typerää yleistää puhumalla siihen tyyliin, että kaikki naiset olisivat jotain tai kiinnostuneita jostain.
Kuinka usein näet naisen jolla on normaalia kalliimpi ja tehokkaampi auto? Kyllä siellä ratin takana näkee vain miehiä.
Riippuu autosta. Aika monta naista tunnen, joilla maasturi (on kallis, tehokas ja tarpeen maalla isossa perheessä). Ferrarin omistajia tiedän 2. Molemmat paikallisia kuuluisuuksia ja miehiä. Itse en näe sen ostamisessa mitään järkeä, kun ovat liian kalliita keskituloiselle, niillä ei voi ajaa kuin kesällä, eikä rajoitusten takia voi käyttää sitä tehoa. En siis ostaisi/halua Ferraria, mutta tiedän kyllä naisen, joka nimenomaan sen haluaa. Itse ostaisin seuraavaksi autoksi sähköisen Fiat 500:n, jos olisi latauspaikka.
Pieni mu lkkuiset miehet ostaa ökyautoja, munanjatkeita....
Katoppa vaikka tätä Koenigseggin ovea,
saisko av-mamma tuota edes auki
https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://moottori.f…
Syitä:
1) minulla on hyvä itsetunto ja en tarvitse kallista autoa egoni pönkitykseen
2) olen älykäs ja käytännöllinen ihminen. Kallis auto on harvinaisen huono ostos, arvo laskee nopeasti jne. Mieluummin vaikka asunto hyvältä paikalta, arvo nousee.
3) olen kotoisin pohjoisesta, käyn siellä säännöllisesti ja ne statusautot on aika paskoja pakkasessa. Haluan auton, jona toimii.
Ei voisi vähempää kiinnostaa autot ja niiden tehot. Sama juttu tosin muodin ja meikkien kanssa, ei kiinnosta.
Poikkeuksetta ne nykyaikaisimmat autot ovat heikoimpia ja epäluotettavimpia.
Autoja sen enempää kun moottoripyöriä ei ole tarkoitettu kirjahyllylle koristeeksi vaan arjessa ihmistä palvelemaan, siksi minä ajan vain hondan valmistamalla moottori pyörällä ja hondan crv neliveto autolla. Ammattilaisena ymmärrän mistä on luotettavat kulkupelit tehty.
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin kovasti esim. Jaguarin muotoilusta, mutta bensankulutus ja epäluotettava tekniikka kallistavat valinnan muihin merkkeihin.
Hahhahhahhahhaaaa... "Epäluotettava tekniikka"? Voi sua proleparka! Onhan se tietenkin jollain tavalla yritettävä selittää itselleen, ettei ikinä Jaguaria pysty hankkimaan. (Enkä nyt puhu vanhoista käytetyistä.) Positiivista sun kitkerässä kirjoituksessasi on kyllä se, että sinunlaisesi prolet eivät todellakaan sovi Jaguaria ajamaan virttyneissä verkkareissaan ja villasukka-crockseissaan. Olemme suorastaan huojentuneita, että joudut kallistumaan muihin merkkeihin. :D
Minua kiinnostaa formula-autot. Sensijaan käyttöauton ostan sen mukaan mitkä minun tarpeet ja maksukyky on. En osta urheiluautoa jos tarvitsen farmarin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu autosta. Aika monta naista tunnen, joilla maasturi (on kallis, tehokas ja tarpeen maalla isossa perheessä). Ferrarin omistajia tiedän 2. Molemmat paikallisia kuuluisuuksia ja miehiä. Itse en näe sen ostamisessa mitään järkeä, kun ovat liian kalliita keskituloiselle, niillä ei voi ajaa kuin kesällä, eikä rajoitusten takia voi käyttää sitä tehoa. En siis ostaisi/halua Ferraria, mutta tiedän kyllä naisen, joka nimenomaan sen haluaa. Itse ostaisin seuraavaksi autoksi sähköisen Fiat 500:n, jos olisi latauspaikka.
Ei se tarvi Ferrari olla sillä onhan tehokkaita ja kalliita autoja myös sedaneina ja farmareina ainakin saksalaisissa.
Vierailija kirjoitti:
Syitä:
1) minulla on hyvä itsetunto ja en tarvitse kallista autoa egoni pönkitykseen
2) olen älykäs ja käytännöllinen ihminen. Kallis auto on harvinaisen huono ostos, arvo laskee nopeasti jne. Mieluummin vaikka asunto hyvältä paikalta, arvo nousee.
3) olen kotoisin pohjoisesta, käyn siellä säännöllisesti ja ne statusautot on aika paskoja pakkasessa. Haluan auton, jona toimii.
Arvo laskee mitä sitten? Jos on rahaa, mitä väliä vaikka laskee? Hautaanko ne säästetyt rahat pitää lopulta viedä kun pitäisi koko ajan miettiä arvon alenemista tai nousua?
Koska:
- tarvitsen autoa siihen, että liikun paikasta a paikkaan b, ja se onnistuu vallan mainiosti ns. tavallisella autolla. Muutoin en käytä aikaani kulkuvälineen ihailuun ja puunaamiseen, koska ei kiinnosta
- ei kiinnosta maksaa tuplahintaa jostakin mikä ei tuota minulle mitään lisäarvoa. Lisäksi auton arvo laskee nopeasti, joten en halua satsata siihen yhtään ylimääräistä.
- minun ei tarvitse pönkittää heikkoa itsetuntoani tai egoani materialla
- minun ei tarvitse päteä tai pullistella muille ihmisille
- uudet autot ei herätä tunteita, ainoat sävähdyttävät menopelit on vintagea, eikä minun tarvitse omistaa niitäkään
Minä tykkään käsilaukuista. Niiden arvo jopa nousee kun hyvin pitää. Tarkoitan nahkaisia laatulaukkuja tällä, en polyuretaania.
nainen ei tarvitse mulkun jatketta.
Se siinä.
Naiset ovat pienpalkka-aloilla, ei riitä rahat johonki lamborginiin tai huippu-luokan mersuun. Mersuilla ei muuten ajele kuin .... samoin kuin audeilla....
Se on isukki kun tarvitsee mulkun jatkeen.
Miksi autoilla pätevät klopit eivät voisi keskittyä muotiin ja meikkaamiseen? Säästyisi ihmishenkiä.