Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisia ei kiinnosta kalliit, hienot ja tehokkaat autot?

Vierailija
09.10.2021 |

Naiset ovat tylsiä ja ostavat automerkin pienimmän vaatimattomimman automallin. Miksi naiset ovat niin tylsiä ja harmaita eivätkä ymmärrä hyvän päälle?

Kommentit (133)

Vierailija
121/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa, kävelen mielummin kun ajan jollain pienellä järki-nissanilla. 

Kaikki Nissanit eivät ole edes mitään pieniä. Mm. Polo ym. ovat niitä vanhempien rouvien järkiautoja. Uudet Qashqait maksavat enemmän kuin joku käytetty BMW tai Mersu. Diesel-mersuja saa muutamalla tonnilla. Ei ole enää mikään statusauto, merkki kärsinyt inflaation. 

Vierailija
122/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle auto on vain väline, jolla liikun a:sta b:hen. En halua käyttää semmoiseen kovin suuria summia rahaa. Mielummin vaikka syön ulkona tai matkustelen, ne kiinnostavat minua enemmän kuin autot.

Kukin tyylillään. Varmasti on myös autoista kiinnostuneita naisia. Itse en oikein tunne ketään autoista kiinnostunutta miestäkään, naisista puhumattakaan. Jännä juttu.

Miksi käydä töissäkään jos ei halua tavoitella parempaa? Eikö se olisi sama olla työtön ja ajella muutaman sadan euron autolla?

Tavallisin suomalaisen palkka kokoaikatyöstä on n. 2500€/brutto.

Kovin vähän tuosta jää käytettäväksi auton kanssa hienosteluun, moni töissä käyväkin ajaa hyvin halvalla autolla.

Tehokkuudesta.

Suomessa ei myydä niin heikkotehoista autoa, että sen nopeus ja kiihtyvyys ei olisi täysin riittävä.

Ihmiset rahoittavat autonsa ja asuntonsa lainalla. Sitä kyllä saa ja tarvittaessa joustoa maksuaikaankin jos on raha-asiansa hoitanut. Ei edes palkan pienuus haittaa lainansaannissa. 

Miksi ihmeessä ottaa LAINAA autoon, jonka arvo alenee koko ajan, kun muutamalla tonnilla saa toimivan pelin? Asunnon vielä ymmärrän, senkin vain jos ei osta yli varojensa ja jää loukkuun ylisuuren lainansa kanssa.

Muutaman tonnin autoista on kokemusta, Ovat aina korjaamolla jonkun vian takia.  Sehän se vasta tulee maksamaan, että korjaat jatkuvasti ja uusia vikoja ilmenee. Tulee loppupeleissä kalliimmaksi kuin ostaa rahoituksella kalliimpi auto. Ne erätkin voi sopia rahoitusyhtiön kanssa kohtuullisiksi kun vanha auto menee vaihdossa ja saa myös välirahan. Sitten keksin, että hei minullahan on raha-asiani hyvin hoitaneena luottoa ja autolaina irtosi kuin apteekin hyllyltä. Nyt olen tyytyväinen autooni, se on kaunis ja toimiva. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle auto on vain väline, jolla liikun a:sta b:hen. En halua käyttää semmoiseen kovin suuria summia rahaa. Mielummin vaikka syön ulkona tai matkustelen, ne kiinnostavat minua enemmän kuin autot.

Kukin tyylillään. Varmasti on myös autoista kiinnostuneita naisia. Itse en oikein tunne ketään autoista kiinnostunutta miestäkään, naisista puhumattakaan. Jännä juttu.

Miksi käydä töissäkään jos ei halua tavoitella parempaa? Eikö se olisi sama olla työtön ja ajella muutaman sadan euron autolla?

Tavallisin suomalaisen palkka kokoaikatyöstä on n. 2500€/brutto.

Kovin vähän tuosta jää käytettäväksi auton kanssa hienosteluun, moni töissä käyväkin ajaa hyvin halvalla autolla.

Tehokkuudesta.

Suomessa ei myydä niin heikkotehoista autoa, että sen nopeus ja kiihtyvyys ei olisi täysin riittävä.

Ihmiset rahoittavat autonsa ja asuntonsa lainalla. Sitä kyllä saa ja tarvittaessa joustoa maksuaikaankin jos on raha-asiansa hoitanut. Ei edes palkan pienuus haittaa lainansaannissa. 

Miksi ihmeessä ottaa LAINAA autoon, jonka arvo alenee koko ajan, kun muutamalla tonnilla saa toimivan pelin? Asunnon vielä ymmärrän, senkin vain jos ei osta yli varojensa ja jää loukkuun ylisuuren lainansa kanssa.

Muutaman tonnin autoista on kokemusta, Ovat aina korjaamolla jonkun vian takia.  Sehän se vasta tulee maksamaan, että korjaat jatkuvasti ja uusia vikoja ilmenee. Tulee loppupeleissä kalliimmaksi kuin ostaa rahoituksella kalliimpi auto. Ne erätkin voi sopia rahoitusyhtiön kanssa kohtuullisiksi kun vanha auto menee vaihdossa ja saa myös välirahan. Sitten keksin, että hei minullahan on raha-asiani hyvin hoitaneena luottoa ja autolaina irtosi kuin apteekin hyllyltä. Nyt olen tyytyväinen autooni, se on kaunis ja toimiva. 

No toki pitää ostaa hyvällä hinta-laatu suhteella. Meillä on hyvä muutaman tonnin auto ja ei mitään ongelmaa, on pelittänyt jo kohta kymmenen vuotta. Esim. tuttavien Audit sen sijaan ovat jatkuvasti varikolla. Mutta mukavaa jos olet löytänyt toimivan pelin.

Vierailija
124/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä saan pesää mennen tullen vaikkei ole minkäänlaista autoa, läskitero ei saa vaikka olis viis porssea.

Vierailija
125/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisille tuntuu olevan henki ja elämä edelleen jokin autolla prameilu joka lähinnä kuuluu enään lähinnä kehittyvien maiden kulttuuriin ja useimmat ajavat vain sillä millä tulee toimeen kun jo polttoaineen hintakin tekee jo mittavan rahareiän jo selväksi kotitalouksille ja autokin jo lähinnä vain lypsylehmä valtiolle.

Vierailija
126/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on virmassa 3 pakua ja kuorma-auto hiijapilla. Kuussa maksan polttoaine ja muita pakollisia veroja  parikolme tonnia.

Päätin 2015 syksyllä ma t u invaasion aikaan  että teen velotettavaa työtä kuititta vähintään 10 000 euron edestä kuussa jotta saan maksettua nuo turhat verot.

Muutenkaan ei ole enää vuosiin hyvittanu veroja maksaa kun ne työnnetään n  ee kerien pers ee seen. Veteraanit makaa nälissään hoitajapulan takia, pahimmillaan pas kat housussa aamusta iltaan.

Vierailija
127/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi puhua muiden puolesta. Itsellä on tosi tarkka automaku ja ostan itse autoni. On asioista joista en tingi auton ominaisuuksissa. No diesel on järkevä mutta alle 2 litraista ei tule. Minusta tehottomat autot on jopa vaarallisia liikenteessä. Eikä tarvitse vetää johtopäätöksiä, en aja ylinopeuksia. Ohitustilanteessa tosin ajan, minusta ohitus on turvallinen kun se käy nopeasti.

En ole merkkiuskollinen. Vaihdan autoa parin vuoden välein ja uskoisin että enemmän kuin yli 10 eri automerkkiä olen ajanut. Minulla on myös kuorma-autokortti ja moni auto onkin ollut vain sillä ajettavissa.

Vierailija
128/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan vuosittain katsastetun pitkän keinan auton ja katson että vuosimalli on 2000 tai vanhempi, maksan korkeintaan tonnin, yleensä jotain 500e. Ainoa vaatimus on kahdet kelvolliset renkaat.

Myyn auton pois kun leima loppuu ja saan yleensa n. puolet takaisin.

Autoilu ei enää voi halvemmaksi tulla, varsinkin kun nyt maksetaan oikein vanhoista kunnon autoista paremmin kun ennen koronaa,  2000 ja tätä vanhemmat ovat erittäin kysyttyja ja nuoremmat joissa katastuksessa tiukempi tarkastus ei kelpaa oikein millään hinnalla jos ei ole pitkää leimaa ja silloinkin 500e on tiukassa.

Vierailija
129/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä arvostan tyylikkäitä autoja, jotka vievät vähän polttoainetta. En halua mitään sekunnissa nollasta sataan kiihtyvää, kun en ole sellainen itsekään.

Ei pysty edes Bugatti tohon. Eli jos tämän kommentin kirjoittaja on nainen, et ymmärrä autoista mitään. MOT.

Vierailija
130/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluamani auto maksaa noin 300 tonnia. On erittäin tehokas. Valitettavasti sen saadakseni joutuisin myymään asunnon. Eli käytännön syistä ajelen pikkukipolla. Naiset nyt yleensäkin ajattelevat käytännöllisyyttä enemmän. Miehet tuhlailevat turhuuksiin ihan älyttömästi.

Ymmärrän tämän dilemman. Tottakai asunto on tärkeäpi kuin auto. Mutta jos sinulla olisi käteistä rahaa tililläsi ylimääräisenä tuo 300 donaa niin todennäköisesti ostaisit haluamasi auton, eikö? Näin minäkin tein. Nautin mieluummin rahoistani itse kuin jättäisin perikunnalle. Niille jää muutenkin ihan liikaa.

Vierailija
131/133 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalainen nainen ei ole niin pintaliitäjä kuin kanssasisarensa esim eteläisemmässä Euroopassa.

Olen itse vaatimaton, ajan fillarilla ja joskus kaivan tallista esiin vanhan Opelin kun tarvitsen autoa. 

Kukaan ei tiedä miten paljon omistan koska ulkoinen olemus ei paljasta sitä. Vain lapseni tietävät. Ihmettelevät joskus miksi en tee mitään omaisuudellani, mutta kun ei vaan huvita. Joku geenivirhe? Sen sijaan tykkään lahjoittaa eri kohteisiin varojani salaisesti. Kolehtiin kirkossa nakkaan muutaman setelin. Kukaan ei tiedä keneltä ne tulevat. Elämäni on mysteeri monelle, itselleni se on vapauttava kun ei tarvitse missään edustaa. Ehkä olen  kovin etuoikeutettu, helppoa kun ei taloushuolet paina. Mutta jaan kyllä omastani tieteelle ja luonnolle.

Kerran seurustelin mukavan oloisen arkkitehtiopiskelijan kanssa, hänelle oli tärkeää että on ulkoiset puitteet prameat. Hän hylkäsi minut kun en ollut "edustuskelpoinen" ja riittävän jännä mielestään, ja ihan oikeassa oli. Vaikka ihan nätti olenkin. Eräs yhteinen tuttavani paljasti hänelle sitten missä asun, alkoi taas kaveria kiinnostaa. Mutta ei minua. 

Vierailija
132/133 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äitini on erittäin lyhyt eikä hän löydä nytkään kunnollista ajoasentoa puolisonsa ja hänen autossaan jota siis vuoroin ajavat. Kun äitini sai tilaisuuden päästä uuden mutta pienen huyndain rattiin, hän oli aivan tohkeissaan, koska siinä oli hyvä istua, penkki oli heti pikkusäätämisellä sopiva ja jalatkin ylsivät kunnolla polkimiin. Sen, pienen ja soman auton hän olisi mieluusti itselleen ottanut. 

Pienet naiset vain uppoavat sinne penkin syvyyksiin, hyvä kun polkimiin yltävät tai vastaavasi hyvä kun ratin yli jotain näkevät. Pitäköön isokokoiset köriläät tunkkinsa ja kalliit hienot autonsa. Vähempikin riittää. ;-D

Vierailija
133/133 |
06.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa mutta eihän täällä saa ajaa tehoilla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kuusi