Miksi naisia ei kiinnosta kalliit, hienot ja tehokkaat autot?
Naiset ovat tylsiä ja ostavat automerkin pienimmän vaatimattomimman automallin. Miksi naiset ovat niin tylsiä ja harmaita eivätkä ymmärrä hyvän päälle?
Kommentit (133)
Voi olla että monet naiset yhdistää "autoharrastajat" amistyyppeihin. Ja niitähän ne onkin; monilla hieno auto mutta muuten vaatimaton elintaso. Eri asia tietysti ne jotka on oikeasti varakkaita ja pystyvät kaiken muun hyvän ja hienon lisäksi ostamaan ylimääräisen auton joka on ns. urheiluauto.
Vierailija kirjoitti:
Naiset ei ymmärrä tekniikasta. Nuorilla naisilla nykyään menopeleinä bemarit ja mersut kun ovat hienoja.
Hyvin harva mieskään nykypäivänä tekniikasta mitään ymmärtää. Ja raha se on mikä puhuu, oli mies tai nainen. Yleensä hankitaan se järkevin auto, eikä se tehokkain, hienoin ja kallein. Tässä maassa autoilu on ihan liian kallista ☹️
Onko tämä rahkapetrin uusi teemavalitus? Mistä sä huomenna valitat? Saamattomuudestasi?
Jospa naiset (ja osa miehistä) eivät tarvitse peniksen jatketta.
Älähän ap yleistä! Olen nainen ja erittäin kiinnostunut autoista - ollut ihan lapsesta saakka. Joo, juuri niistä kalliista, hienoista ja tehokkaista, jotka "liikahtavat" silloin kun käsketään. Ja ettei tule vääriä käsityksiä, niin pukeudun naisellisesti, vaikka haluankin kaikin tavoin ns. suuren & tehokkaan auton. Jotkut kun ilmeisesti jostain syystä luulevat, että pitää olla puoliksi mies ollakseen kiinnostunut autoista. Osaan selittää sujuvasti mm. twin-turbon ja bi-turbon eron, vaikka korkkareissa ajelenkin. Se niistä stereotypioista! :)
Kyllähän minäkin hienon auton ostaisin, jos olis vaan sitä rahan paskoo tarpeeks.
Mä en ymmärrä tekniikasta juuri yhtään mitään, mutta mulla on aina ollut iso ja tehokas auto.
N44
Minä arvostan tyylikkäitä autoja, jotka vievät vähän polttoainetta. En halua mitään sekunnissa nollasta sataan kiihtyvää, kun en ole sellainen itsekään.
En tiedä yhtään miestä kenellä olisi kallis auto. Vain muutaman ketä sellainen edes kiinnostaa.
kamelinvarvasta miehille kirjoitti:
Panisitko mieluummin sen ½ miljoonaa pariin hienoon autoon vai hankkisitko kivan asunnon? Jos siis ei ole kaikkiin näihin yhtäaikaista mahdollisuutta. Itse hankkisin mieluiten 20.000 - 30.000 euron auton ja panostaisin asumiseen isommat pelimerkit.
Mitä iloa siitä asunnosta on loppujen lopuksi, se vain on oma mutta mitä sitten? Tietenkin eri asia jos sijainti on täydellinen mutta harvoin on.
Vastaan omalta osaltani: Elämässä on noin miljoona tärkeämpää ja kiinnostavampaa asiaa kuin autot. Edes ne halvat, rumat ja tehottomat eivät minua kiinnosta.
Naiset ajaa usein isoilla katumaastureilla ja ne on kyllä kalliita.
Vierailija kirjoitti:
kamelinvarvasta miehille kirjoitti:
Panisitko mieluummin sen ½ miljoonaa pariin hienoon autoon vai hankkisitko kivan asunnon? Jos siis ei ole kaikkiin näihin yhtäaikaista mahdollisuutta. Itse hankkisin mieluiten 20.000 - 30.000 euron auton ja panostaisin asumiseen isommat pelimerkit.
Mitä iloa siitä asunnosta on loppujen lopuksi, se vain on oma mutta mitä sitten? Tietenkin eri asia jos sijainti on täydellinen mutta harvoin on.
Minusta ainakin on mukavampi asua asunnossa kuin vaikka kuusen alla.
t. eri
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse autoa, pääsen metrolla, junalla ja bussilla. Suomessa sitten ajelen vanhempien autoilla tarvittaessa.
Panostan sitten muihin asioihin.
Kuulostaa tylsältä elämältä niin kuin naisilla yleensä on.
Vierailija kirjoitti:
Eihän Suomen teillä saa kovin lujaa edes ajaa, ei kannata satsata autoon liikaa.
Minä yllätän aina silloin tällöin viereisen kaistan nuoren mieskuskin Nissanillani ja jätän kunnolla taakseni.
Moottoritiellä on kiva ajaa niin lujaa kun sallittu.
T. 72 v. nainen.
On myöskin olemassa rata-ajot, missä saa ajaa niin lujaa kuin uskallat antaa hanaa? Ei kaikki niitä tehoautoja minään käyttiksinä pidä. Ja muutenkin kesäisin parempi päästellä maanteilläkin.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minun tuntemillani naisilla on vähän ns. paremmat autot, niillä joilla on myös sitä pätää. Tietysti vähävaraisemmat ajelevat kipoilla, kun EI OLE RAHAA muuhunkaan.
Niin, kun katsos kaikki ei voi olla juristeja tai lääkäreitä että voisi ostaa sen kalliin auton. Ferrarin ostaakseen pitää olla vielä noitakin reilusti tuottavampi ammatti... Itse ajelen täysin tyytyväisenä 18 vanhalla Primeralla mutta myönnän silti että jos voisin sen Ferrarin ostaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tarvitse autoa, pääsen metrolla, junalla ja bussilla. Suomessa sitten ajelen vanhempien autoilla tarvittaessa.
Panostan sitten muihin asioihin.Kuulostaa tylsältä elämältä niin kuin naisilla yleensä on.
Tylsää tehdä muutakin kuin istua autossa tai kuolata netissä auton kuvia? Ok.
Kyllä minua kiinnostaa, mutta ei ole varaa sellaisiin autoihin, joista todella haaveilen. Mitään mersua tai bemaria en ottaisi lohdutuspalkinnoksi, ne ovat b-luokkaa toiveisiini nähden. Siten mikä tahansa normaaliluokan auto käy, hinta-laatusuhde pitää olla hyvä ja mukava ajaa niitä ajoja, joita itselle kertyy.
Naisilla on keskimäärin miehiä vähemmän tuloja ja miehiä useammin enemmän menoja esimerkiksi lapsista, jotka on täysin tervettä asettaa mageen auton edelle. Kyllä mua naisena kiinnostaa hienot, tehokkaat, samalla vähän kuluttavat ja laadukkaat/kestävät autot, mutta olen pihimpi kuin mieheni niin en ole sellaista hommaamassa. En varsinkaan kun mies päätti sen sitten mennä hankkimaan minun vielä epäröidessä :D olen nyt vahvasti sitä mieltä, että autot eivät kiinnosta minua pas kankaan ainakaan jos mieheni kysyy. Saan kuitenkin sillä ajella ja pääsin antamaan mielipiteeni jopa verhoiluun, vanteisiin ja maalaukseen. Sain tasan mistä haaveilin. :) vaikka naisena minua ei siis yhtään kiinnosta mitkään hienot autot, muhahaha!
Mun valinta ei ole pääkaupunkiseutu, enkä osta autoa sijoitusmielessä, joten en tingi siitä.