Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisia ei kiinnosta kalliit, hienot ja tehokkaat autot?

Vierailija
09.10.2021 |

Naiset ovat tylsiä ja ostavat automerkin pienimmän vaatimattomimman automallin. Miksi naiset ovat niin tylsiä ja harmaita eivätkä ymmärrä hyvän päälle?

Kommentit (133)

Vierailija
1/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni ainakin kiinnostaa kaunis ja tyylikäs auto, siitä on silmäniloa naisellekin. Pitää tietysti myös päästä kovaa, ettei jää jalkoihin. Väri on myös tärkeä autossa. En mitään pientä autoa ottaisi, maastureista pidän.

Vierailija
2/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle auto on vain väline, jolla liikun a:sta b:hen. En halua käyttää semmoiseen kovin suuria summia rahaa. Mielummin vaikka syön ulkona tai matkustelen, ne kiinnostavat minua enemmän kuin autot.

Kukin tyylillään. Varmasti on myös autoista kiinnostuneita naisia. Itse en oikein tunne ketään autoista kiinnostunutta miestäkään, naisista puhumattakaan. Jännä juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle auto on vain väline, jolla liikun a:sta b:hen. En halua käyttää semmoiseen kovin suuria summia rahaa. Mielummin vaikka syön ulkona tai matkustelen, ne kiinnostavat minua enemmän kuin autot.

Kukin tyylillään. Varmasti on myös autoista kiinnostuneita naisia. Itse en oikein tunne ketään autoista kiinnostunutta miestäkään, naisista puhumattakaan. Jännä juttu.

Miksi käydä töissäkään jos ei halua tavoitella parempaa? Eikö se olisi sama olla työtön ja ajella muutaman sadan euron autolla?

Vierailija
4/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä meitäkin naisia on, joita autot kiinnostaa.

Vierailija
5/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisitko mieluummin sen ½ miljoonaa pariin hienoon autoon vai hankkisitko kivan asunnon? Jos siis ei ole kaikkiin näihin yhtäaikaista mahdollisuutta. Itse hankkisin mieluiten 20.000 - 30.000 euron auton ja panostaisin asumiseen isommat pelimerkit.

Vierailija
6/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille on tärkeää oman naaman meikkaaminen ja pukeutuminen tiukkoihin trikoisiin, sellainen kuva tulee naisista ensimmäisenä.

Mulle on tärkeitä kaikki kolme 😁

Vierailija
7/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarvitse autoa, pääsen metrolla, junalla ja bussilla. Suomessa sitten ajelen vanhempien autoilla tarvittaessa.

Panostan sitten muihin asioihin.

Vierailija
8/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harva auto on edes kaunis. Inhoan kovia ääniä, esim. ferrarin ja Harley Davidsonin ääni on vastenmielinen ja yhdistän junttiuteen. Miten miehelle ei tule kuulovauriota HD:tä ajaessaan? Itseäni ainakin kiinnostaa oma terveyteni.

Vierailija
9/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi käydä töissäkään jos ei halua tavoitella parempaa? Eikö se olisi sama olla työtön ja ajella muutaman sadan euron autolla?

Ai jos ei ole kiinnostunut urheiluautoista, niin sama olla sitten työttömänä? Oletko hieman yksinkertainen? Juurihan tuossa vastattiin, että mieluummin syö ulkona tai matkustelee.. ei taida työtön paljoa tehdä noita asioita

Vierailija
10/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kamelinvarvasta miehille kirjoitti:

Panisitko mieluummin sen ½ miljoonaa pariin hienoon autoon vai hankkisitko kivan asunnon? Jos siis ei ole kaikkiin näihin yhtäaikaista mahdollisuutta. Itse hankkisin mieluiten 20.000 - 30.000 euron auton ja panostaisin asumiseen isommat pelimerkit.

Puolella millillä saa jo hyvän asunnon sekä hyvän auton...

Vierailija
11/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä minun tuntemillani naisilla on vähän ns. paremmat autot, niillä joilla on myös sitä pätää. Tietysti vähävaraisemmat ajelevat kipoilla, kun EI OLE RAHAA muuhunkaan.

Vierailija
12/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa kyllä, mutta rahaa ei ole sellaiseen autoon minkä haluan.

Vierailija
13/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, saisin tosiaan ostettua hienon ja tehokkaan auton mutta en halua. Siksi ajan vanhalla kotterolla.

Vierailija
14/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisin kovasti esim. Jaguarin muotoilusta, mutta bensankulutus ja epäluotettava tekniikka kallistavat valinnan muihin merkkeihin.

Vierailija
15/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kamelinvarvasta miehille kirjoitti:

Puolella millillä saa jo hyvän asunnon sekä hyvän auton...

Ei saa pääkaupunkiseudulta. Valintoja pitää tehdä, ja auto ei ole hyvä sijoitus, joten tingin mieluummin siitä.

Vierailija
16/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset ei ymmärrä tekniikasta. Nuorilla naisilla nykyään menopeleinä bemarit ja mersut kun ovat hienoja.

Vierailija
17/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei miehiäkään??? Tunnen/tiedän tasan KAKSI miestä, jolla on tehokas auto. Ja tuttavapiirini on laaja. Vähän tylsiä miehiä!

Vierailija
18/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatimaton autohan on ns. kilttiautomalli. Luulisi, että olet iloinen, kun naiset tyytyvät sellaisiin. 

Vierailija
19/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Suomen teillä saa kovin lujaa edes ajaa, ei kannata satsata autoon liikaa.

Minä yllätän aina silloin tällöin viereisen kaistan nuoren mieskuskin Nissanillani ja jätän kunnolla taakseni.

Moottoritiellä on kiva ajaa niin lujaa kun sallittu.

T. 72 v. nainen.

Vierailija
20/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset ei ymmärrä tekniikasta. Nuorilla naisilla nykyään menopeleinä bemarit ja mersut kun ovat hienoja.

Ja heistä monet huonoja kuskeja, ei edes liikennemerkkejä tunneta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme