Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naisia ei kiinnosta kalliit, hienot ja tehokkaat autot?

Vierailija
09.10.2021 |

Naiset ovat tylsiä ja ostavat automerkin pienimmän vaatimattomimman automallin. Miksi naiset ovat niin tylsiä ja harmaita eivätkä ymmärrä hyvän päälle?

Kommentit (133)

Vierailija
101/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jakuaarit suoraan sanottuja on ihan pas.oja autoja.

Niillä enää ole mitään tekemistä laadun kanssa, koskaan ollutkaan, vaan markkinoitu mielikuvalla englantilaisesta aristogratiasta ja paremman väen kulkupelistä. On kyllä taunusta perempi kyyti toimiessaan mutta tanarilla lähtisin jos perille pitäisi päästä varmasti.

Nykyään pemari omistaa jakuaarin, osat tehdään kiinassa ja kasataan halvan työvoiman maissa, siinä jakuaari laatua idiooteille!

Vierailija
102/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska:

- tarvitsen autoa siihen, että liikun paikasta a paikkaan b, ja se onnistuu vallan mainiosti ns. tavallisella autolla. Muutoin en käytä aikaani kulkuvälineen ihailuun ja puunaamiseen, koska ei kiinnosta

- ei kiinnosta maksaa tuplahintaa jostakin mikä ei tuota minulle mitään lisäarvoa. Lisäksi auton arvo laskee nopeasti, joten en halua satsata siihen yhtään ylimääräistä.

- minun ei tarvitse pönkittää heikkoa itsetuntoani tai egoani materialla

- minun ei tarvitse päteä tai pullistella muille ihmisille

- uudet autot ei herätä tunteita, ainoat sävähdyttävät menopelit on vintagea, eikä minun tarvitse omistaa niitäkään

Mutta naiset pullistelee jatkuvasti meikeillä, koruilla, vaatteilla, eli kaikella mikä liittyy heidän ulkonäköön, se jos jokin on pullistelua.

Niin juu, kun MISTÄÄN näyttävämmästä asiasta ei voi Suomessa pitää ilman, että se on pullistelua. Meikkaus ja vaatteet = pullistelua, kalliit autot = pullistelua.

Tottakai ovat pullistelua. Eri asia on, mitä pahaa on pullistelussa? Kertakäyttökulttuuri ja kulutushysteria ovat ällöttäviä niin auton kuin vaatteiden suhteen, mieluummin voisi pullistella jollain vähemmän saastuttavalla ja mainosmiesten manipuloimalla tavalla.

Miksi ovat pullistelua? Millä tavalla?

Ja joopa joo, olet idiootti. Ihan hyvin myöskin se vähemmän hieno ja uudempi auto saastuttaa…!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hurmata 16-vuotiata tyttöjä autolla. Niitä kiinnostaa auto enemmän ja niiltä saa kaikkea mitä naiseltakin saa.

Vierailija
104/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syitä:

1) minulla on hyvä itsetunto ja en tarvitse kallista autoa egoni pönkitykseen

2) olen älykäs ja käytännöllinen ihminen. Kallis auto on harvinaisen huono ostos, arvo laskee nopeasti jne. Mieluummin vaikka asunto hyvältä paikalta, arvo nousee.

3) olen kotoisin pohjoisesta, käyn siellä säännöllisesti ja ne statusautot on aika paskoja pakkasessa. Haluan auton, jona toimii.

En ota kahteen viimeiseen kantaa… sinun ajatuksia. Mutta ei kai KUKAAN osta autoa egon pönkitykseen tai huonoon itsetuntoon. XD Sama asia, kun kukaan tuskin ostaa kallista kotia, vaatteita tai kalliita matkoja sen takia. Jos taas ajattelet näin… se kyllä kertoo enemmän sinusta. :/

Taidat olla aika nuori? Päivänselvää että nimenomaan ostaa :) mutta se on ihan ok, aikuinen tekee mitä haluaa

Taidat olla aika nuori? Jos et näihin ikävuosiin ole huomannut, että joku saattaa pitää matkustelusta. Joku saattaa ostaa kalliita vaatteita laadun takia. Jotkut saattavat ymmärtää autoistakin enemmän, kuin mikä on moottori ja nauttivat tunteesta, kun auto liikkuu.

Kuka on tämän kieltänyt? Muttet sentään ole tuo joka väitti ettei KUKAAN toimi egon pönkityksen pohjalta, kun olet niin elämää nähnyt ja viisas? Toimin mainosalalla ja tiedän varsin hyvin mikä ihmisiin vetoaa.

Olen juuri sama tyyppi. Ja varmaan ovat autoihmisiä muutenkin, jotka laittavat enemmän rahaa autoihin. En näkisi autoista piittaamatonta laittamaan edes 50k autoon.

Vierailija
105/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minun tuntemillani naisilla on vähän ns. paremmat autot, niillä joilla on myös sitä pätää. Tietysti vähävaraisemmat ajelevat kipoilla, kun EI OLE RAHAA muuhunkaan.

Niin, ennemmin itse maksettu kippo kuin ns. parempi auto, joka on lainassa rahoitusyhtiöltä.

Kuka puhui mistään rahoitusyhtiöistä? Hohhoijaa, kun tykkäätte kiukunpuuskissanne vetää ihan omia juttujanne taas. Hengitä hetki ja koita lukea uudelleen, ehkä huomaat etten missään kohtaa puhunut laina-auoista.

Kaikki tietää, että ne jatkeautot on oikeasti velkaa. Usein auto loppuu ennen velan loppumista.

Vierailija
106/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska:

- tarvitsen autoa siihen, että liikun paikasta a paikkaan b, ja se onnistuu vallan mainiosti ns. tavallisella autolla. Muutoin en käytä aikaani kulkuvälineen ihailuun ja puunaamiseen, koska ei kiinnosta

- ei kiinnosta maksaa tuplahintaa jostakin mikä ei tuota minulle mitään lisäarvoa. Lisäksi auton arvo laskee nopeasti, joten en halua satsata siihen yhtään ylimääräistä.

- uudet autot ei herätä tunteita, ainoat sävähdyttävät menopelit on vintagea, eikä minun tarvitse omistaa niitäkään

Mutta naiset pullistelee jatkuvasti meikeillä, koruilla, vaatteilla, eli kaikella mikä liittyy heidän ulkonäköön, se jos jokin on pullistelua.

Niin juu, kun MISTÄÄN näyttävämmästä asiasta ei voi Suomessa pitää ilman, että se on pullistelua. Meikkaus ja vaatteet = pullistelua, kalliit autot = pullistelua.

Tottakai ovat pullistelua. Eri asia on, mitä pahaa on pullistelussa? Kertakäyttökulttuuri ja kulutushysteria ovat ällöttäviä niin auton kuin vaatteiden suhteen, mieluummin voisi pullistella jollain vähemmän saastuttavalla ja mainosmiesten manipuloimalla tavalla.

Ja joopa joo, olet idiootti. Ihan hyvin myöskin se vähemmän hieno ja uudempi auto saastuttaa…!

Oho, oletpa vihainen. Lääkkeet. Puhun ihmisistä joiden on pakko saada uusi auto vähintään viiden vuoden välein, tai ostavat näitä huonolaatuisia statusautoja. Hyvä auto oikeaan tarpeeseen tai laadukkaat vaatteet, joita huolletaan ja käytetään pitkään ovat eri asia.

Vierailija
107/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kyllä minun tuntemillani naisilla on vähän ns. paremmat autot, niillä joilla on myös sitä pätää. Tietysti vähävaraisemmat ajelevat kipoilla, kun EI OLE RAHAA muuhunkaan.

Niin, ennemmin itse maksettu kippo kuin ns. parempi auto, joka on lainassa rahoitusyhtiöltä.

Kuka puhui mistään rahoitusyhtiöistä? Hohhoijaa, kun tykkäätte kiukunpuuskissanne vetää ihan omia juttujanne taas. Hengitä hetki ja koita lukea uudelleen, ehkä huomaat etten missään kohtaa puhunut laina-auoista.

Kaikki tietää, että ne jatkeautot on oikeasti velkaa. Usein auto loppuu ennen velan loppumista.

Olet naurettava. Ihan kuin oikeasti tietäisit tuntemattomien raha-asioista mitään.

108/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai kauheeta. Mä oon varmaan ihan toivotonta tapaus, kun en ole suostunut edes autoa hankkimaan.

Vierailija
109/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska:

Oho, oletpa vihainen. Lääkkeet. Puhun ihmisistä joiden on pakko saada uusi auto vähintään viiden vuoden välein, tai ostavat näitä huonolaatuisia statusautoja. Hyvä auto oikeaan tarpeeseen tai laadukkaat vaatteet, joita huolletaan ja käytetään pitkään ovat eri asia.

Kukaan ei ennen sinua puhunut näistä asioista mitään. :D Täällä ei puhuttu huonolaatuisista statusautoista.

Vierailija
110/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluamani auto maksaa noin 300 tonnia. On erittäin tehokas. Valitettavasti sen saadakseni joutuisin myymään asunnon. Eli käytännön syistä ajelen pikkukipolla. Naiset nyt yleensäkin ajattelevat käytännöllisyyttä enemmän. Miehet tuhlailevat turhuuksiin ihan älyttömästi.

Vierailija
111/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa kyllä, mutta se olis vähintään 80 000€, että saisin sellaisin auton kuin haluan. Nyt ajan 10 vuotta vanhalla Volvo V70:lla. Pikkuautoa mulla ei ole ollut, eikä tule koskaan olemaankaan. 

Vierailija
112/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa, kävelen mielummin kun ajan jollain pienellä järki-nissanilla. 

Vierailija
113/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syitä:

2) olen älykäs ja käytännöllinen ihminen. Kallis auto on harvinaisen huono ostos, arvo laskee nopeasti jne. Mieluummin vaikka asunto hyvältä paikalta, arvo nousee.

3) olen kotoisin pohjoisesta, käyn siellä säännöllisesti ja ne statusautot on aika paskoja pakkasessa. Haluan auton, jona toimii.

Arvo laskee mitä sitten? Jos on rahaa, mitä väliä vaikka laskee? Hautaanko ne säästetyt rahat pitää lopulta viedä kun pitäisi koko ajan miettiä arvon alenemista tai nousua?

Kaikki statusmerkit rahastavat nimenomaan rikkailla, epävarmoilla ihmisillä. Ihan itse päätät miten toimit, mutta järkevää rahankäyttöä kuvailemasi asenne ei tietenkään ole. Mieluummin käytän sen rahan muihin asioihin.

Ihmiset, jotka määrittelee muidenkin puolesta mikä on järkevää rahan käyttöä ja mikä ei ovat sietämättömiä. Ja tietysti juuri kaikki se, mihin he itse tuhlaavat on erittäin järkevää. Kyllä naurattaa sivusta. 

Vierailija
114/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle auto on vain väline, jolla liikun a:sta b:hen. En halua käyttää semmoiseen kovin suuria summia rahaa. Mielummin vaikka syön ulkona tai matkustelen, ne kiinnostavat minua enemmän kuin autot.

Kukin tyylillään. Varmasti on myös autoista kiinnostuneita naisia. Itse en oikein tunne ketään autoista kiinnostunutta miestäkään, naisista puhumattakaan. Jännä juttu.

Miksi käydä töissäkään jos ei halua tavoitella parempaa? Eikö se olisi sama olla työtön ja ajella muutaman sadan euron autolla?

Tavallisin suomalaisen palkka kokoaikatyöstä on n. 2500€/brutto.

Kovin vähän tuosta jää käytettäväksi auton kanssa hienosteluun, moni töissä käyväkin ajaa hyvin halvalla autolla.

Tehokkuudesta.

Suomessa ei myydä niin heikkotehoista autoa, että sen nopeus ja kiihtyvyys ei olisi täysin riittävä.

Vierailija
115/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syitä:

Arvo laskee mitä sitten? Jos on rahaa, mitä väliä vaikka laskee? Hautaanko ne säästetyt rahat pitää lopulta viedä kun pitäisi koko ajan miettiä arvon alenemista tai nousua?

Kaikki statusmerkit rahastavat nimenomaan rikkailla, epävarmoilla ihmisillä. Ihan itse päätät miten toimit, mutta järkevää rahankäyttöä kuvailemasi asenne ei tietenkään ole. Mieluummin käytän sen rahan muihin asioihin.

Ihmiset, jotka määrittelee muidenkin puolesta mikä on järkevää rahan käyttöä ja mikä ei ovat sietämättömiä. Ja tietysti juuri kaikki se, mihin he itse tuhlaavat on erittäin järkevää. Kyllä naurattaa sivusta. 

Kerro toki, miten itse määrittelet järkevän rahankäytön.

Vierailija
116/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä yhteiskunta kun suosii naisia, niin naisilla on paremmat palkat ja paremmat, uudemmat autot kuin meillä miehillä... muutenkin ovat parempiosaisia...

Vierailija
117/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itseäni ainakin kiinnostaa kaunis ja tyylikäs auto, siitä on silmäniloa naisellekin. Pitää tietysti myös päästä kovaa, ettei jää jalkoihin. Väri on myös tärkeä autossa. En mitään pientä autoa ottaisi, maastureista pidän.

Hmmm. Miksi alapeukut. Eikö naista saisi kiinnostaa tyylikäs ja vauhdikas auto? Itse ainakin ihailen autoani kun jätän se parkkiin kuten miehetkin näkyvät tekevän. En tosi renkaita potkiskele edes autokaupassa :) Huom. arvostan silti luontoa jota suojelen, mm. kerään omat ja toistenkin roskat lenkillä käydessäni.

Vierailija
118/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle auto on vain väline, jolla liikun a:sta b:hen. En halua käyttää semmoiseen kovin suuria summia rahaa. Mielummin vaikka syön ulkona tai matkustelen, ne kiinnostavat minua enemmän kuin autot.

Kukin tyylillään. Varmasti on myös autoista kiinnostuneita naisia. Itse en oikein tunne ketään autoista kiinnostunutta miestäkään, naisista puhumattakaan. Jännä juttu.

Miksi käydä töissäkään jos ei halua tavoitella parempaa? Eikö se olisi sama olla työtön ja ajella muutaman sadan euron autolla?

Kovin vähän tuosta jää käytettäväksi auton kanssa hienosteluun, moni töissä käyväkin ajaa hyvin halvalla autolla.

Tehokkuudesta.

Suomessa ei myydä niin heikkotehoista autoa, että sen nopeus ja kiihtyvyys ei olisi täysin riittävä.

Ihmiset rahoittavat autonsa ja asuntonsa lainalla. Sitä kyllä saa ja tarvittaessa joustoa maksuaikaankin jos on raha-asiansa hoitanut. Ei edes palkan pienuus haittaa lainansaannissa. 

Vierailija
119/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiinnostaa, kävelen mielummin kun ajan jollain pienellä järki-nissanilla. 

Miksi ihmeessä? Olen utelias.

Vierailija
120/133 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tehokkuudesta.

Ihmiset rahoittavat autonsa ja asuntonsa lainalla. Sitä kyllä saa ja tarvittaessa joustoa maksuaikaankin jos on raha-asiansa hoitanut. Ei edes palkan pienuus haittaa lainansaannissa. 

Miksi ihmeessä ottaa LAINAA autoon, jonka arvo alenee koko ajan, kun muutamalla tonnilla saa toimivan pelin? Asunnon vielä ymmärrän, senkin vain jos ei osta yli varojensa ja jää loukkuun ylisuuren lainansa kanssa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi