Miksi naisia ei kiinnosta kalliit, hienot ja tehokkaat autot?
Naiset ovat tylsiä ja ostavat automerkin pienimmän vaatimattomimman automallin. Miksi naiset ovat niin tylsiä ja harmaita eivätkä ymmärrä hyvän päälle?
Kommentit (133)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syitä:
1) minulla on hyvä itsetunto ja en tarvitse kallista autoa egoni pönkitykseen
2) olen älykäs ja käytännöllinen ihminen. Kallis auto on harvinaisen huono ostos, arvo laskee nopeasti jne. Mieluummin vaikka asunto hyvältä paikalta, arvo nousee.
3) olen kotoisin pohjoisesta, käyn siellä säännöllisesti ja ne statusautot on aika paskoja pakkasessa. Haluan auton, jona toimii.
Arvo laskee mitä sitten? Jos on rahaa, mitä väliä vaikka laskee? Hautaanko ne säästetyt rahat pitää lopulta viedä kun pitäisi koko ajan miettiä arvon alenemista tai nousua?
Kaikki statusmerkit rahastavat nimenomaan rikkailla, epävarmoilla ihmisillä. Ihan itse päätät miten toimit, mutta järkevää rahankäyttöä kuvailemasi asenne ei tietenkään ole. Mieluummin käytän sen rahan muihin asioihin.
Vierailija kirjoitti:
Koska:
- tarvitsen autoa siihen, että liikun paikasta a paikkaan b, ja se onnistuu vallan mainiosti ns. tavallisella autolla. Muutoin en käytä aikaani kulkuvälineen ihailuun ja puunaamiseen, koska ei kiinnosta- ei kiinnosta maksaa tuplahintaa jostakin mikä ei tuota minulle mitään lisäarvoa. Lisäksi auton arvo laskee nopeasti, joten en halua satsata siihen yhtään ylimääräistä.
- minun ei tarvitse pönkittää heikkoa itsetuntoani tai egoani materialla
- minun ei tarvitse päteä tai pullistella muille ihmisille
- uudet autot ei herätä tunteita, ainoat sävähdyttävät menopelit on vintagea, eikä minun tarvitse omistaa niitäkään
Mutta naiset pullistelee jatkuvasti meikeillä, koruilla, vaatteilla, eli kaikella mikä liittyy heidän ulkonäköön, se jos jokin on pullistelua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitäisin kovasti esim. Jaguarin muotoilusta, mutta bensankulutus ja epäluotettava tekniikka kallistavat valinnan muihin merkkeihin.
Hahhahhahhahhaaaa... "Epäluotettava tekniikka"? Voi sua proleparka! Onhan se tietenkin jollain tavalla yritettävä selittää itselleen, ettei ikinä Jaguaria pysty hankkimaan. (Enkä nyt puhu vanhoista käytetyistä.) Positiivista sun kitkerässä kirjoituksessasi on kyllä se, että sinunlaisesi prolet eivät todellakaan sovi Jaguaria ajamaan virttyneissä verkkareissaan ja villasukka-crockseissaan. Olemme suorastaan huojentuneita, että joudut kallistumaan muihin merkkeihin. :D
No ei Jaguar nyt ole niin luksus. Lesompi kuin Mersu, mutta ei luksusluokkaa.
Miten niin ei kiinnosta? Minulla on viimeisen päälle varusteltu BMW 650i cabrio.
Vierailija kirjoitti:
Syitä:
2) olen älykäs ja käytännöllinen ihminen. Kallis auto on harvinaisen huono ostos, arvo laskee nopeasti jne. Mieluummin vaikka asunto hyvältä paikalta, arvo nousee.
3) olen kotoisin pohjoisesta, käyn siellä säännöllisesti ja ne statusautot on aika paskoja pakkasessa. Haluan auton, jona toimii.
En ota kahteen viimeiseen kantaa… sinun ajatuksia. Mutta ei kai KUKAAN osta autoa egon pönkitykseen tai huonoon itsetuntoon. XD Sama asia, kun kukaan tuskin ostaa kallista kotia, vaatteita tai kalliita matkoja sen takia. Jos taas ajattelet näin… se kyllä kertoo enemmän sinusta. :/
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska:
- tarvitsen autoa siihen, että liikun paikasta a paikkaan b, ja se onnistuu vallan mainiosti ns. tavallisella autolla. Muutoin en käytä aikaani kulkuvälineen ihailuun ja puunaamiseen, koska ei kiinnosta- ei kiinnosta maksaa tuplahintaa jostakin mikä ei tuota minulle mitään lisäarvoa. Lisäksi auton arvo laskee nopeasti, joten en halua satsata siihen yhtään ylimääräistä.
- uudet autot ei herätä tunteita, ainoat sävähdyttävät menopelit on vintagea, eikä minun tarvitse omistaa niitäkään
Mutta naiset pullistelee jatkuvasti meikeillä, koruilla, vaatteilla, eli kaikella mikä liittyy heidän ulkonäköön, se jos jokin on pullistelua.
Jatkuvastihan täällä valitetaan siitä, kun suomalaiset naiset ei näillä pullistele.
Naiset on fiksumpia. Minkään arvo ei romahda niin nopeasti kuin auton.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syitä:
En ota kahteen viimeiseen kantaa… sinun ajatuksia. Mutta ei kai KUKAAN osta autoa egon pönkitykseen tai huonoon itsetuntoon. XD Sama asia, kun kukaan tuskin ostaa kallista kotia, vaatteita tai kalliita matkoja sen takia. Jos taas ajattelet näin… se kyllä kertoo enemmän sinusta. :/
Taidat olla aika nuori? Päivänselvää että nimenomaan ostaa :) mutta se on ihan ok, aikuinen tekee mitä haluaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska:
Niin juu, kun MISTÄÄN näyttävämmästä asiasta ei voi Suomessa pitää ilman, että se on pullistelua. Meikkaus ja vaatteet = pullistelua, kalliit autot = pullistelua.
Keski-ikäiset naiset, jotkut, ovat autohulluja.
Kyllä mua kiinnostaa. Ei vaan ole mun palkalla varaa sellaisiin, joten pieniin taloudellisiin kauppakasseihin on ollut tyytyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syitä:
Taidat olla aika nuori? Päivänselvää että nimenomaan ostaa :) mutta se on ihan ok, aikuinen tekee mitä haluaa
Taidat olla aika nuori? Jos et näihin ikävuosiin ole huomannut, että joku saattaa pitää matkustelusta. Joku saattaa ostaa kalliita vaatteita laadun takia. Jotkut saattavat ymmärtää autoistakin enemmän, kuin mikä on moottori ja nauttivat tunteesta, kun auto liikkuu.
Se on se tyttömäinen kasvatus... Tytöt kasvatetaan tietyistä asioista kiinnostuneiksi. Yleensä ne asiat eivät liity moottoreiden tehoihin ja muuhun sellaiseen.
Toki, jos tyttö kasvatetaan noista asioista kiinnostuneeksi, niin kyllä hän sitten aikuisena jos rahavaroja on, saattaa hankkia itselleen oivan menopelin. Onhan meillä motoristimimmejäkin, joten... Se on ihan kasvatuskysymys rahakysymyksen ohella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska:
Ei pidä paikkaansa omalla kohdallani. En omista yhtään kallista merkkilaukkua tai vaatetta. Minulla ei myöskään ole mitään ulkonäöllisiä lisäosia, kuten ripsienpidennyksiä, rakennekynsiä tai hiustenpidennyksiä. En ole kiinnostunut muodista enkä trendeistä. En ole kiinnostunut mitä muut ihmiset ajattelevat ulkonäöstäni kun kuljen ilman näitä tehosteita ihmisten ilmoilla.
Pointti oli, että nämä ”kalliit ja hienot” autot ei herätä minussa mitään positiivisia tunteita, joten en haaskaa aikaani tai rahaani niihin.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minun tuntemillani naisilla on vähän ns. paremmat autot, niillä joilla on myös sitä pätää. Tietysti vähävaraisemmat ajelevat kipoilla, kun EI OLE RAHAA muuhunkaan.
Niin, ennemmin itse maksettu kippo kuin ns. parempi auto, joka on lainassa rahoitusyhtiöltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska:
Niin juu, kun MISTÄÄN näyttävämmästä asiasta ei voi Suomessa pitää ilman, että se on pullistelua. Meikkaus ja vaatteet = pullistelua, kalliit autot = pullistelua.
Tottakai ovat pullistelua. Eri asia on, mitä pahaa on pullistelussa? Kertakäyttökulttuuri ja kulutushysteria ovat ällöttäviä niin auton kuin vaatteiden suhteen, mieluummin voisi pullistella jollain vähemmän saastuttavalla ja mainosmiesten manipuloimalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Niin se on hyvä kysymys, miksi naisille riittää meikkaus, instaus ja vaikka se matkustelu. Itse tylsistyisin kuoliaaksi.
Harrastan moottoriurheilua ja teen varsinkin nuorempana tuli tehtyä kaikkea jännittävää. Mutta, on se meikkauskin kai jännää jollain tasolla?
Matkustelu nyt tosiaankin on jännempää kuin radan kiertäminen autolla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kyllä minun tuntemillani naisilla on vähän ns. paremmat autot, niillä joilla on myös sitä pätää. Tietysti vähävaraisemmat ajelevat kipoilla, kun EI OLE RAHAA muuhunkaan.
Niin, ennemmin itse maksettu kippo kuin ns. parempi auto, joka on lainassa rahoitusyhtiöltä.
Kuka puhui mistään rahoitusyhtiöistä? Hohhoijaa, kun tykkäätte kiukunpuuskissanne vetää ihan omia juttujanne taas. Hengitä hetki ja koita lukea uudelleen, ehkä huomaat etten missään kohtaa puhunut laina-auoista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Syitä:
Taidat olla aika nuori? Jos et näihin ikävuosiin ole huomannut, että joku saattaa pitää matkustelusta. Joku saattaa ostaa kalliita vaatteita laadun takia. Jotkut saattavat ymmärtää autoistakin enemmän, kuin mikä on moottori ja nauttivat tunteesta, kun auto liikkuu.
Kuka on tämän kieltänyt? Muttet sentään ole tuo joka väitti ettei KUKAAN toimi egon pönkityksen pohjalta, kun olet niin elämää nähnyt ja viisas? Toimin mainosalalla ja tiedän varsin hyvin mikä ihmisiin vetoaa.
6 millin koenigsegg? Et kyllä tuota autoa kovin monella miehelläkään näe suomessa. Otan toki vastaan, jos saan, mutta taidan myydä eteenpäin ja ostaa vähän järkevämmän auton, uuden asunnon pari sijoituskämppää, kesämökkejä ja maailmanympärimatkan. Loput sijoitan.