Huippumalli kärsi jo 12-vuotiaana kauneudestaan. Onko teillä samanlaisia kokemuksia? Linkki
Kommentit (180)
Mitäs hittoa? Tässä on nyt listattu harvinaisen mitättömän näköisiä "huippumalleja". :O
Emily ei olekaan varsinaisesti mikään catwalk huippumalli, eli hänellähän on poikkeuksellisen suuret ja hyvämuotoiset rinnatkin vs useat huippumallit. Eli menee täysin tuohon seksikkyyskategoriaan. En siis ihmettele että miehet häntä kuolaa, on vaan valitettavaa että se on alkanut jo lapsena (osa miehistä tod näk pitänyt häntä täysi ikäisenä en väitä että kaikki miehet on per voja).
Olisi kuitenkin kiva kokeilla vaikka viikon ajan miltä tuntuu olla kaikkien miesten haluama ja niin kaunis että suutkin loksahtaa auki, sinänsä kuulostaa ihan kivalta toisin kuin nämä itse saadut kommentit "no et oo kyllä kovin kaunis, joo mä tapailen vaan kauniita naisia sori" jne eikä kukaan katso päinkään.
Vierailija kirjoitti:
Minä kärsin jo 13-vuotiaana siitä, että olin älykkäämpi ja parempi urheilussa kuin kukaan muu. Sekin harmittaa ihmisiä.
Niinpä! Suomessakin on täysin harmaita varpusia pikkukylissä, jotka luulevat "kauneutensa" takia olevansa niitä, joita kadehditaan.
Sitten muutetaan Helsinkiin ja itsetunto menee, kun kukaan ei huomaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lue klikkejä, ehkä voisit tiivistää jutun sisällön tänne?
Minä olen tavallinen aikuinen, mutta lapsena olin kaunotar. Oli siinä sekä hyviä, että huonoja puolia.
No hänen äitinsä oli ollut nuorena kaunis ja oletti ja vaati samaa tyttäreltään, piti suurta kuvaa tyttärestään esillä heidän talossaan näkyvällä paikalla ja kommentoi kadulla innoissaan, kun miehet kuolasivat hänen 12-vuotiasta tytärtään. Myöhemmin mallia mm. lähenneltiin musiikkivideon kuvauksissa.
Mietin, onko teillä kokemusta esim. miesten kiinnostuksesta todella nuorena tai kokemusta kauneuden lieveilmiöistä muuten. ap
Eli tyttö ei kärsinyt kauneudestaan, vaan sekopäisestä äidistään ja limaisista pervosedistä. Normaali äiti ei toimi noin. Eikä normaalit miehet kuolaa 12-vuotiaita.
Miehet eivät ehkä ihan oikeasti ymmärrä, että lapsi on niin nuori. Minua luultiin kolmetoistavuotiaana parikymppiseksi ja tilanne oli hyvin vaikea, kun mies tajusi ikäni. Hän ei ensin uskonut ja sen jälkeen oli suunnattoman vaikeana. Aivan punainen ja niin edelleen.
Lapsen äidin tehtävä on huolehtia, että ymmärtävät. Ei terve äiti kommentoi innoissaan, jos pervot äijät kuolaavat lapsen perään. Terve äiti tekee miehille hyvin selväksi, että se ei ole ok. Ylipäätään on kuvottavaa kuolata tai vihellellä tuntemattomien perään.
No jos ratikallinen miehiä tuijottaa taaksepäin 14-vuotiasta, niin pitäisikö äidin huutaa siinä, että katse eteenpäin? Olen itse ollut se 14-vuotias.
Olipahan taas niin tyypillinen av mamma kommentti. Taputtiko ne myös kaikki sulle siinä raitiovaunussa?
Kysytäänkö sulta vielä alkossa paperit?
Harmaavarpusella tietoutta Helsingin keikasta, kesti kaksi kk? ;)
Vierailija kirjoitti:
Hyvä esimerkki naisen seksuaalisesta vallasta ja siitä että aikuisviihteessä ja malleina naiset tienaavat enemmän eli ne naisten vahvuusalueet paljastuu. Mies taas pyörittää maailmaa muuten ja keksii kaikki vermeet ja nainen saa sen puolet valtakuntaa ihan vaan kauniilta näyttämällä.
Olipa harvinaisen sovinistinen ja typerä kommentti
Vierailija kirjoitti:
En jotenkin ymmärrä tuon linkin naisen "kauneutta". Ei hän ainakaan vastaa suomalaisia kauneusihanteita lainkaan. Mulla on samoja ulkonäköpiirteitä kuin hänellä ja olen sinänsä hoikka, mutta kuitenkin rumilus, joka ei helposti saa poikaystävää.
Mielestäni hän on ehkä tavallisen näköinen tai hieman erikoisen näköinen - siinä kaikki. Suomessa luiseva naama, voimakkaat poskipäät, lommoposket, isohko nenä ja paksut huulet eivät ole kauneusihanteita.
Suomessa kiusattiin paksuista huulista. Nyt vasta parin vuoden ajan naiset on ottanu huulitäytteitä. En tiedä oliko kateutta se ilkkuminen jos jollain luonnostaan paksut huulet.
Olen aina ollut petolinnunperse, mutta ahdistelua olen kokenut jo 11-vuotiaasta alkaen. Aika normaali ongelma, ei rajoitu malleihin eikä kaunottariin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lue klikkejä, ehkä voisit tiivistää jutun sisällön tänne?
Minä olen tavallinen aikuinen, mutta lapsena olin kaunotar. Oli siinä sekä hyviä, että huonoja puolia.
No hänen äitinsä oli ollut nuorena kaunis ja oletti ja vaati samaa tyttäreltään, piti suurta kuvaa tyttärestään esillä heidän talossaan näkyvällä paikalla ja kommentoi kadulla innoissaan, kun miehet kuolasivat hänen 12-vuotiasta tytärtään. Myöhemmin mallia mm. lähenneltiin musiikkivideon kuvauksissa.
Mietin, onko teillä kokemusta esim. miesten kiinnostuksesta todella nuorena tai kokemusta kauneuden lieveilmiöistä muuten. ap
Eli tyttö ei kärsinyt kauneudestaan, vaan sekopäisestä äidistään ja limaisista pervosedistä. Normaali äiti ei toimi noin. Eikä normaalit miehet kuolaa 12-vuotiaita.
Miehet eivät ehkä ihan oikeasti ymmärrä, että lapsi on niin nuori. Minua luultiin kolmetoistavuotiaana parikymppiseksi ja tilanne oli hyvin vaikea, kun mies tajusi ikäni. Hän ei ensin uskonut ja sen jälkeen oli suunnattoman vaikeana. Aivan punainen ja niin edelleen.
Lapsen äidin tehtävä on huolehtia, että ymmärtävät. Ei terve äiti kommentoi innoissaan, jos pervot äijät kuolaavat lapsen perään. Terve äiti tekee miehille hyvin selväksi, että se ei ole ok. Ylipäätään on kuvottavaa kuolata tai vihellellä tuntemattomien perään.
No jos ratikallinen miehiä tuijottaa taaksepäin 14-vuotiasta, niin pitäisikö äidin huutaa siinä, että katse eteenpäin? Olen itse ollut se 14-vuotias.
Olipahan taas niin tyypillinen av mamma kommentti. Taputtiko ne myös kaikki sulle siinä raitiovaunussa?
Kysytäänkö sulta vielä alkossa paperit?
Eivät taputtaneet. Tuijottivat vain. Töistä tulossa olevat miehet. Kysyttiin 39-vuotiaana viimeksi.
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän tuo alapeukuttaja painunut kolmen viikon jälkeen takaisin Nurmekseen, pojat kuolaavat edelleen. (kun ei muita naisia 17-55 ole). Mutta vähä itsetuntoa kuitenkin taas!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jotenkin ymmärrä tuon linkin naisen "kauneutta". Ei hän ainakaan vastaa suomalaisia kauneusihanteita lainkaan. Mulla on samoja ulkonäköpiirteitä kuin hänellä ja olen sinänsä hoikka, mutta kuitenkin rumilus, joka ei helposti saa poikaystävää.
Mielestäni hän on ehkä tavallisen näköinen tai hieman erikoisen näköinen - siinä kaikki. Suomessa luiseva naama, voimakkaat poskipäät, lommoposket, isohko nenä ja paksut huulet eivät ole kauneusihanteita.
On se kyllä kauniimpi kuin 99% suomalaisnaisista.
Sitä en kyllä yhtäán ihmettele ettei mammojem mielestä ole ihmeellinen.
Se ei ole mikään saavutus olla suominaista kauniimpi. Kuvan nainen näyttää ihan mieheltä luihuposkineen ja terväine leukaperineen.
Voi taivas että repesin tolle hänen äitinsä "hiirimäistä suuta" arvostelleelle kommentille. Täällä aina kauhistellaan huulitäytteitä mutta jos jollain on luomut ohuet huulet, hänen kauneutensa mitätöityy. Kauneus ei ole jokin yksittäinen piirre, se muodostuu kokonaisuudesta. Emilyn äiti on ollut todella kaunis ohuista huulistaan huolimatta. Hänen kasvojensa muoto, silmät, kulmakarvat ja nenä muodostuvat erittäin harmonisen kokonaisuuden. Hän on kaunis, sanoipa kuka kateellinen eukko mitä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On se kyllä kauniimpi kuin 99% suomalaisnaisista.
Sitä en kyllä yhtäán ihmettele ettei mammojem mielestä ole ihmeellinen.
Se ei ole mikään saavutus olla suominaista kauniimpi. Kuvan nainen näyttää ihan mieheltä luihuposkineen ja terväine leukaperineen.
Hän on tienannut koko omaisuutensa ulkonäöllään...
En ymmärrä tämän naisen kauneuden päälle. Kroppa hänellä on kyllä erittäin hyvä ellei täysi 10. Jos hän sitä peittäisi vaatteilla, ei kukaan kiinnittäisi kauneuteen huomiota. Kasvoista Emrata muistuttaa hieman Rachel Weiszia, paitsi että Weisz on mielestäni kauniimpi, jotenkin sielukkaampi ja toki 20 vuotta vanhempi. Jokin kasvojen piirteissä häiritsee, liian leveä suu tai lättänät piirteet tmv.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomessa kiusattiin paksuista huulista. Nyt vasta parin vuoden ajan naiset on ottanu huulitäytteitä. En tiedä oliko kateutta se ilkkuminen jos jollain luonnostaan paksut huulet.
Sama kokemus. Paksuista huulista ja tummista kulmista kiusattiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kärsin jo 13-vuotiaana siitä, että olin älykkäämpi ja parempi urheilussa kuin kukaan muu. Sekin harmittaa ihmisiä.
Niinpä! Suomessakin on täysin harmaita varpusia pikkukylissä, jotka luulevat "kauneutensa" takia olevansa niitä, joita kadehditaan.
Sitten muutetaan Helsinkiin ja itsetunto menee, kun kukaan ei huomaakaan.
Aasiassa matkaillessa nämä suomi "kaunottaret" sitten valittivat kokoajan kun valkoihoiset miehet eivät olleet kiinnostuneita heistä eivätkä myöskään ne harvat paikalliset miehet joista he pitivät.
Suomi nyt on sellainen kupla missä myös ei niin hyvännäköisillä naisilla on asiat todella hyvin ja sen takia voivat kuvitella olevansa jotain suuria kaunottaria.
Kaunis malli R on Sofia Berlöfin näköinenkin, molemmat upeita!
Kauneus voi herättää hyvin voimakasta kateutta. Mulle sattu pahin parikymppisenä kun baarissa eräs varattu äklö mies iski silmänsä minuun. Hänen vaimo ei tästä tykänny ja päätti iskeä minua baarijakkaralla niskaan. Sain viime hetkellä väistettyä niin että tuoli osu käteen sillä seuraamuksella että käsi murtui. Semmonen isku niskaan olis voinu olla kohtalokas. Ja mitä itse olin tehnyt? En yhtään mitään. Yritin väistellä tämän äklön ukon isku yrityksiä.
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tämä tarkoittaa?
Laiskaajat lue r tekee sitä riippumatta vaatteista , suurimmalla osalla on farkut tai pitkät mekot usein työvaatteet päällä jopa potilaita ovat r . Kyse on heidän himoista pakkomielteistä ja ajatus maailmasta mikä on usein sairas voisi sanoa demoninen. Pahat henget saattaa ohjata tekoihin . Ottakaa huomioon että kuollessaan ihminen joutuu tilille mitä on tehnyt !!! Kauhea kohtalo heillä.