Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huippumalli kärsi jo 12-vuotiaana kauneudestaan. Onko teillä samanlaisia kokemuksia? Linkki

Kommentit (180)

Vierailija
161/180 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No suunnilleen kaikki saa nuorena miesten huomiota. Jotkut alkaa tämän perusteella kuvitella että ollaan erityisen kauniita. Ko. nainen on huippumalli ja varmasti erityisen näyttävä. Eräskin kierohampainen 50 v. kuvittelee olevansa huippumalli tasoa ja ulkonäölleen somessa pyrkii kokoajan saamaan kehuja. Ei nyt rumakaan, ihan tavallinen paitsi hampaat on rumat. Sitten ollaan inhottuneita miehistä.

Vierailija
162/180 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"olla sinut itsensä kanssa" on ilmaisu, joka sisältää bipolaarisen luonteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/180 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta Emilyn kirja varmasti myy hyvin. Kauneuden ihannoinnissa ei ole mitään väärää, aivan kuten ei vaikkapa jonkun harrastuksen, tai ammatin ihannoinnissa - kukaan ei voi toisen puolesta ehdottomasti määrätä, mikä on arvokasta, ja mikä ei. Ei taiteissa, musiikissa, työssä, suhteissa.

Vierailija
164/180 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ovat olleet minusta kiinnostuneita vain, kun olen ollut teini n 12-15 v. Tisseistä niitä kommentteja tuli minullekin.

Nyt kolmekymppisenä en kiinnosta miehiä ollenkaan, kukaan ei edes vilkaise.

Olen itse kokenut tuota vertailua niin, että tietyt työkaverit aina hehkuttivat toisen työkaverin "uskomatonta kauneutta" minulle ja ottivat usein juuri minun kanssani puheeksi miten se nyt on "niiiin kaunis".

Omakehu haisee, mutta olin kyllä itse kauniimpi :D olikohan tuollakin joku tarkoitus saada minut kokemaan huonommuutta.

Vierailija
165/180 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo Emily on ulkonäöltään vähän samantyylinen kuin Julia Roberts. Karun kaunis, ja ilman meikkiä aika rujo, mutta oikean meikin kanssa henkeäsalpaava. Jännä juttu, että sitä meikkiä tarvitaan psljastamaan se kauneus. Todella kaunis nainen ei tarvitse meikkiä ollakseen kaunis.

Vierailija
166/180 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heh vai että Emily..tällehän nauretaan täysin briteissä, pidetään kim k:oon laisena pellenä, tyrkyttää itseään julkisuuteen ja sitten itkee, vaatteet aina vähenevät. 

Vierailija
167/180 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet ovat olleet minusta kiinnostuneita vain, kun olen ollut teini n 12-15 v. Tisseistä niitä kommentteja tuli minullekin.

Olen itse kokenut tuota vertailua niin, että tietyt työkaverit aina hehkuttivat toisen työkaverin "uskomatonta kauneutta" minulle ja ottivat usein juuri minun kanssani puheeksi miten se nyt on "niiiin kaunis".

Omakehu haisee, mutta olin kyllä itse kauniimpi :D olikohan tuollakin joku tarkoitus saada minut kokemaan huonommuutta.

Työkavereillasi oli ehkä vain eri maku kuin sinulla. Oletko itse muka aina kaikkien kanssa samaa mieltä jonkun julkkiksen kauneudesta?

Vierailija
168/180 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikilla ihmisillä tuntuu olevan jokin ulkonäöllinen juttu. Joko on ollut liian kaunis, ruma tai huomaamaton liian tavallinen. Harvinaista on se, että nainen rakastaa ja hyväksyy oman ulkomuotonsa terveellä tavalla. Niin, että valoisa persoona pääsee esiin ulkonäön rajoittamatta tai liikaa määrittämättä.

Vierailija
169/180 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkavereillasi oli ehkä vain eri maku kuin sinulla. Oletko itse muka aina kaikkien kanssa samaa mieltä jonkun julkkiksen kauneudesta?

No jotenkin se tuntui sellaiselta piikittelyltä, että porukalla huokailtiin kuinka tämä on niiiin kaunis. Olimme samanikäisiä ja tämä toinen tyttö oli hyvää pataa näiden kehujien kanssa. Oli mielestäni tosi vaatimattoman näköinen ja ihmettelin mielessäni että mitä noi puhuu.

Vierailija
170/180 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Harrastatko liikuntaa? Onko sinulla muita mielenkiintoisia harrastuksia? Mielestäni ulkonäön merkitys vähenee ikääntyessä parisuhdetta haettaessa. Sen sijaan iloinen ja valoisa persoona vaikuttaa enemmän.

Kaikista ihmisistä saa ihan ok näköisen liikunnalla ja ruokavaliolla, oikealla pukeutumistyylillä ja meikillä.

Vierailija
171/180 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikkaamisestani on ärsyynnytty ja hermostuttu. Meikkaan ihan perus arkimeikin, ei mitään räikeää. Tulee voivotteluja että ei tartteis meikata ja älä meikkaa.

On myös verrattu työkaveriin, joka ei meikkaa. Kenenkään ei tarvii meikata jos ei halua, antakaa niiden olla jotka haluaa. Ihan älytöntä jauhamista.

Hieman ohis mutta tuli mieleen.

Vierailija
172/180 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Harrastatko liikuntaa? Onko sinulla muita mielenkiintoisia harrastuksia? Mielestäni ulkonäön merkitys vähenee ikääntyessä parisuhdetta haettaessa. Sen sijaan iloinen ja valoisa persoona vaikuttaa enemmän.

Kaikista ihmisistä saa ihan ok näköisen liikunnalla ja ruokavaliolla, oikealla pukeutumistyylillä ja meikillä.

Aviomieheni ei kyllä varmaan hyväksyisi jos alkaisin nyt parisuhdetta hakemaan :D mutta kiitos kommentistasi.

Miten sait käsityksen että haen parisuhdetta? Minähän kerroin, että ikäni takia saan olla noilta huuteluilta ja pervoilta äijiltä rauhassa, ei niitä 30+ naiset kiinnosta

Vierailija
173/180 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi byää niisk kova on kohtalo syntyä kauniina:D saa heti työpaikan,ihmiset kohtelee ystävällisesti,treffikutsuja satelee yms.haistakaa nyt💩

T,se ruma, kiusattu ja halveksittu.

Vierailija
174/180 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis kylläpä meni puurot ja vellit sekaisin.

Oletit nyt että pääset alentuvasti neuvomaan jotain reppanaa ja kyselet jostain harrastuksista ja liikunnasta. Ja että tässä ei nyt osata pukeutua ja meikata kun saa kulkea rauhassa ja välttyy limaisilta lähentelyiltä. Tämä on kyllä oikea misogynian ilmentymä :D

Tuon perusteella oletit että kirjoittaja hakee epätoivoisesti parisuhdetta muttei saa. Järkyttävä ajatusmaailma.

Vierailija
175/180 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti oli nuorena hyvin mallimaisen kaunis ja itse olin kömpelö pullukka, ujo ja arka lapsi. Tunsin miten hän häpesi mua ihan joka asiassa. Äiti oli ollut koulussa se suosittu ja kaunis tyttö jolla oli paljon kavereita ja joka syrji niitä rumia ja ujoja. Ja sittenpä sellainen sattuikin hänen tyttärekseen.

No minusta kasvoi nätti aikuinen ja nykyään äiti vaikuttaa jopa kateelliselta ulkonäöstäni koska ei itse ole enää "nuori ja nätti".

Vierailija
176/180 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi byää niisk kova on kohtalo syntyä kauniina:D saa heti työpaikan,ihmiset kohtelee ystävällisesti,treffikutsuja satelee yms.haistakaa nyt💩

T,se ruma, kiusattu ja halveksittu.

Olipa kerran vuosia sitten eräällä foorumilla aihetta sivunnut keskustelu.

Eräs itseään erityisen kauniiksi sanonut nainen esitti, että kauniit ihmiset - varsinkaan naiset - eivät koskaan saa muilta oikeaa sympatiaa kohdatessaan vaikeuksia elämässä, ikäänkuin kauniita naisia ei pidettäisi inhimillisinä tuntevina olentoina lainkaan.

Muistaakseni hän sanoi lähes sanatarkasti näin.

"

Ihmiset jotka eivät ole kauniita tai komeita kuvittelevat ulkonäön ratkaisevan lähes kaikki ongelmat ja pitävät kauniita ihmisiä etuoikeutettuina. Kauniilla on elämä aina ollut helppoa eikä kaunis ole voinut kärsiä masennuksesta, heikosta itsetunnosta, sydänsuruista, itsetuhoisuudesta, olla seksuaalisen pahoinpitelyn uhri jne..... Voisi jopa shokeeraavasti sanoa, että mitä rumempi olet sitä enemmän saat muilta sympatiaa kohdatessasi vaikeuksia elämässä.

"

Vierailija
177/180 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun äiti oli nuorena hyvin mallimaisen kaunis ja itse olin kömpelö pullukka, ujo ja arka lapsi. Tunsin miten hän häpesi mua ihan joka asiassa. Äiti oli ollut koulussa se suosittu ja kaunis tyttö jolla oli paljon kavereita ja joka syrji niitä rumia ja ujoja. Ja sittenpä sellainen sattuikin hänen tyttärekseen.

No minusta kasvoi nätti aikuinen ja nykyään äiti vaikuttaa jopa kateelliselta ulkonäöstäni koska ei itse ole enää "nuori ja nätti".

Jos olet koulussa se kaunis ja suosittu tyttö, tarkoittaako se automaattisesti sitä, että syrjit niitä rumia ja ujoja.

Minulla on kuva, että kauniit naiset keskimäärin ovat jopa yleistä keskivertoa "kiltempiä", vaikka toki siihenkin joukkoon mahtuu monenmoista k.päätä.

Vierailija
178/180 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotkut ihmiset ovat kyllä ällöttäviä. Tuo jos mikä kertoo nimenomaan siitä, että kadehtivat sinua ja halusivat "mitätöidä" sinut.

Vierailija
179/180 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

https://mobile.twitter.com/emrata/status/415954413476278272 no eipä hänen vanhempansa nyt kovin kummoisen näköisiä ole. En usko äidin olleen nuorena mikään suuri kaunotar. Eipä sillä että olisi tarvinnut olla.

Vanhempi tekee kyllä lapselleen todella ison karhunpalveluksen jos painottaa vain ulkonäköä.

Minusta äitinsä muistuttaa tuossa tosi paljon (nuorta) Anna-Liisa Tilusta.

Vierailija
180/180 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi yhdeksän