Huippumalli kärsi jo 12-vuotiaana kauneudestaan. Onko teillä samanlaisia kokemuksia? Linkki
Kommentit (180)
"nuori nainen ajatteli, että malliksi ryhtyminen miellyttäisi hänen vanhempiaan."
Tuopa onkin terve lähtökohta uravalinnalle.....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lue klikkejä, ehkä voisit tiivistää jutun sisällön tänne?
Minä olen tavallinen aikuinen, mutta lapsena olin kaunotar. Oli siinä sekä hyviä, että huonoja puolia.
No hänen äitinsä oli ollut nuorena kaunis ja oletti ja vaati samaa tyttäreltään, piti suurta kuvaa tyttärestään esillä heidän talossaan näkyvällä paikalla ja kommentoi kadulla innoissaan, kun miehet kuolasivat hänen 12-vuotiasta tytärtään. Myöhemmin mallia mm. lähenneltiin musiikkivideon kuvauksissa.
Mietin, onko teillä kokemusta esim. miesten kiinnostuksesta todella nuorena tai kokemusta kauneuden lieveilmiöistä muuten. ap
Eli tyttö ei kärsinyt kauneudestaan, vaan sekopäisestä äidistään ja limaisista pervosedistä. Normaali äiti ei toimi noin. Eikä normaalit miehet kuolaa 12-vuotiaita.
Kauneus määrittää ihmistä väärällä tavalla. Kun muut rakentavat elämänpolkua opiskelemalla, erityisen kaunis ihminen voi saada asioita kuin tarjottimella. Mutta siitä jää puuttumaan kuitenkin se, että omalla työllään ja tekemisillään hankkii asioita. Itseluottamus kasvaa juuri siitä, että itse tekee ja rakentaa elämänsä.
Tai sitten juuri tuollaisen asenteen takia kauniin on tehtävä kaksinkertainen työ, ettei ajatella että on pärjännyt vain ulkonäöllä
Esimerkiksi missithän usein sanovat, että ihmiset kuvittelevat, ettei pään sisällä ole mitään, jos on nätti naama. Kuitenkin osa misseistäkin on ihan fiksuja, koulutettuja jne.
Toisaalta ainakin oma pärstä on taas semmoinen että harvaa miespuolista ylipäänsä kiinnostaa mitä pääni sisäpuolella on (eikä silläkään kuuhun mennä mutta kuitenkin). Huomasin selvästi yliopistossa yhdessä tehtävässä miten innokkaasti miesopiskelijat kyseli kurssin pisimmältä ja kauneimmalta kaikkea eikä tämän vastaukset mitään ihmeellisiä olleet mutta kauniin ihmisen luonnettakin pidetään tutkimusten mukaan usein muita erityisempänä.
Vierailija kirjoitti:
naiset ne jaksaa uhriutua sitten ihan kaikesta
T. Lapsia kuolaava pervosetä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lue klikkejä, ehkä voisit tiivistää jutun sisällön tänne?
Minä olen tavallinen aikuinen, mutta lapsena olin kaunotar. Oli siinä sekä hyviä, että huonoja puolia.
No hänen äitinsä oli ollut nuorena kaunis ja oletti ja vaati samaa tyttäreltään, piti suurta kuvaa tyttärestään esillä heidän talossaan näkyvällä paikalla ja kommentoi kadulla innoissaan, kun miehet kuolasivat hänen 12-vuotiasta tytärtään. Myöhemmin mallia mm. lähenneltiin musiikkivideon kuvauksissa.
Mietin, onko teillä kokemusta esim. miesten kiinnostuksesta todella nuorena tai kokemusta kauneuden lieveilmiöistä muuten. ap
Eli tyttö ei kärsinyt kauneudestaan, vaan sekopäisestä äidistään ja limaisista pervosedistä. Normaali äiti ei toimi noin. Eikä normaalit miehet kuolaa 12-vuotiaita.
Miehet eivät ehkä ihan oikeasti ymmärrä, että lapsi on niin nuori. Minua luultiin kolmetoistavuotiaana parikymppiseksi ja tilanne oli hyvin vaikea, kun mies tajusi ikäni. Hän ei ensin uskonut ja sen jälkeen oli suunnattoman vaikeana. Aivan punainen ja niin edelleen.
Lapsen äidin tehtävä on huolehtia, että ymmärtävät. Ei terve äiti kommentoi innoissaan, jos pervot äijät kuolaavat lapsen perään. Terve äiti tekee miehille hyvin selväksi, että se ei ole ok. Ylipäätään on kuvottavaa kuolata tai vihellellä tuntemattomien perään.
Ohis, mutta missä se lapsen isä taas on?
Mistäpä me sen tietäisimme. Tuossa jutussa puhuttiin vain äidistä. Siksi kommentoin vain äidin osuutta. Jokainen normaaliälyinen kyllä ymmärtää, että kasvatusvastuu on myös isällä, jos isä on kuvioissa.
Ihan periaatteesta en klikkaile roskalehtien juttuja, puhun yleisellä tasolla.
Siinä tapauksessa aika typerää kommentoida, kun et tiedä mistä puhutaan.
Minua ja kaveriani lähestyi yksi pervo, kun olimme verkkareissa liikkeellä 12-vuotiaina. Tuli vain tuosta vaatetuksen merkityksestä tai merkityksettömyydestä mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Ei hän kauneudestaan kärsinyt, vaan siitä, miten hänen ulkonäköään käytettiin hyväksi. Toisaalta taas sillä ulkonäöllään hän on itsekin luonut uransa, eikä uutuuskirjaakaan olisi syntynyt ilman sitä kirottua kauneutta.
Kuulostaa vähän siltä, että rahastusmielessä tehtyyn kirjaan on haluttu saada jotain sisältöä ja siksi valittaa kärsineensä kauneudestaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hän kauneudestaan kärsinyt, vaan siitä, miten hänen ulkonäköään käytettiin hyväksi. Toisaalta taas sillä ulkonäöllään hän on itsekin luonut uransa, eikä uutuuskirjaakaan olisi syntynyt ilman sitä kirottua kauneutta.
Kuulostaa vähän siltä, että rahastusmielessä tehtyyn kirjaan on haluttu saada jotain sisältöä ja siksi valittaa kärsineensä kauneudestaan.
Et tiedä, mistä puhut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo edes valita kärsineensä KAUNEUDESTAAN, vaan nimenomaan ympärillään olevien ihmisten toiminnasta. Lukekaa jutut ennen kommentointia tai jättäkään kokonaan kommentoimatta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuttaa perähikiälle ja laittaa somet pois. Lakkaa olemasta esillä.
Ei se välttämättä auta jos paikalliset maajussit saa vainun.
Helpompaa vaan suoraan siirtyä käyttämään burkhaa.
Vierailija kirjoitti:
En tajua missä asutte jos Emily ei ole varsinkin parikymppisenä ollut teistä ihan poikkeuksellisen kaunis niin kropaltaan kuin kasvoiltaan. Jotenkin hämännee kun netti on täynnä toinen toistaan kauniimpia naisia ja voi takertua pieniinkin yksityiskohtiin mutta jos livenä näkisi niin tajuaisi varmasti heti miksi ko nainen on multimiljonääri puhtaasti ulkonäkönsä takia.
Mallit eivät pääsääntöisesti ole poikkeuksellisen kauniita vaikka tekevät työtä ulkonäöllään. He ovat mallien näköisiä eli heidän harvinaisen pitkälle, laihalle, kiinteälle ja muodottomalle vartalolleen vaatteet laskeutuvat aina samalla tavalla ja kivasti. He saavat tuotteet erottumaan, ovat itse neutraaleja eivätkä kauneudellaan kilpaile tuotteen kanssa. He myyvät, mutta eivät saa huomiota pelkästään omalle kauneudelleen. He myyvät niitä tuotteita, joita mallivartaloilla mainostetaan. Katseenkestävä naamakin on tietysti yksi edellytys mallina menestymiseen. Eivät kuitenkaan ole luotaantyöntävää näköisiä. He ovat malleja. Näin esimerkkinä heteromiehet eivät kiihotu malleista ja äärimmäisen harva heteromies masturboi malleja katsellen. Mallit ovat vain neutraaleja ja laihoja, poikamaisia. Heillä on ulkonäkö, mutta ei se ole seksikkyyttä, kauneutta, aika mautonta vain. Voi olla seksikäs malliksi, mutta silloin vertailussa ovat mallit. Eivät todella seksikkäät naiset kuten vaikka hyvin monet Urheilijat sattuvat olemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jotenkin ymmärrä tuon linkin naisen "kauneutta". Ei hän ainakaan vastaa suomalaisia kauneusihanteita lainkaan. Mulla on samoja ulkonäköpiirteitä kuin hänellä ja olen sinänsä hoikka, mutta kuitenkin rumilus, joka ei helposti saa poikaystävää.
Mielestäni hän on ehkä tavallisen näköinen tai hieman erikoisen näköinen - siinä kaikki. Suomessa luiseva naama, voimakkaat poskipäät, lommoposket, isohko nenä ja paksut huulet eivät ole kauneusihanteita.
Emilyn vetovoima perustuu enemmänkin hänen kehoonsa ja seksikkyyteen. Emilyllä on ihan älyttömän hyvä kroppa kun taas kasvot eivät ole mitään Doutzen Kroes, Elettra Wiedemann yms. tasoa.
Sitten omaan kokemukseeni. Kyllä se ällötti kun aikuiset miehet kuolasivat teininä perääni. Nykyään saan äidiltäni myös harmittelevia kommentteja siitä, että olen lihonut (mitat olivat ennen 180cm/57kg ja nykyään painan 15kg enemmän). Minua ei vaan kiinnosta yhtään olla missään mallin mitoissa enää.
Elettra Wiedemann??? 😂😂😂 Ja hänkö on superkaunotar kasvoistaan? Nyt jotain rajaa.
Emily Ratajkowski on miljoona kertaa kauniimpi kuin Elettra. Ja moni muu.
Kyllä joo miehet ja pojat likistelee ja kourii jo nuorena ja koulussa pojat se on ikuisesti ollut niin. Enemmistö on kai laiskattu lue r . jo ihan nuorena koulussa tai kaverit tai niiden isommat kaverit . Sukupuolella ei väliä molemmat yhtä pahoja.
Vierailija kirjoitti:
Minua ja kaveriani lähestyi yksi pervo, kun olimme verkkareissa liikkeellä 12-vuotiaina. Tuli vain tuosta vaatetuksen merkityksestä tai merkityksettömyydestä mieleen.
Kaikki tietävät, että vaatetuksella ei ole väliä. Ennen kaikkea pervot lähestyvät joka täysin randomisti valikoiden tai sitten epävarmoja, haavoittuvaisia ja yksinäisiä. Paras tapa suojata pervoilta on kasvattaa hyvällä itsetunnolla varustettuja tyttöjä, jotka eivät ole liian kilttejä.
Täsmälleen sama ilme hänellä on jokaisessa kuvassa ainakin. Vanhempiensa kuvien perusteella voisin melkein väittää, että huulensa ovat täytetyt. Vanhemmat (vrt. Twitterin kuva) nimittäin ovat melko kapeahuulisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuo edes valita kärsineensä KAUNEUDESTAAN, vaan nimenomaan ympärillään olevien ihmisten toiminnasta. Lukekaa jutut ennen kommentointia tai jättäkään kokonaan kommentoimatta.
Onhan se nyt ihan hirveää, että äiti on pitänyt tytärtään kauniina, ja nykyään vielä kauniimpana:
”Kirjan mukaan erään kerran Ratajkowskin kotona odotti epämieluisa yllätys, johon kiteytyi koko ongelman ydin. Kathy-äiti oli asettanut perheen kodin keittiötasanteelle mustavalkoisen kuvan, jossa hänen teini-ikäinen tyttärensä poseerasi. Kuva oli aseteltu niin, että se näkyi heti ensimmäisenä kaikille taloon saapuville.
– Kaikki, jotka meille tulivat, näkivät ensimmäisenä minun paljaat sääreni, tuuheat hiukseni ja törröttävät huuleni. Häpesin sitä, Ratajkowski muistelee kirjassa.
KUN Ratajkowski muutti pois kotoa ja alkoi menestyä mallina, hän uskalsi lopulta vaatia vakavissaan, että äiti poistaisi häntä nolostuttavan kuvan keittiöstä. Äiti oli yllättäen samaa mieltä, mutta syy ei ollut aivan sitä, mitä Ratajkowski oli toivonut. Se, mitä äidin suusta seuraavaksi kuului, jäi ikuisiksi ajoiksi Ratajkowskin mieleen.
– Hän ymmärsi asian täysin väärin, ja sanoi, että ”totta, kuva ei enää edusta sinua. Olet nykyään paljon kauniimpi”, Ratajkowski sanoo kirjassa.”
Vierailija kirjoitti:
https://mobile.twitter.com/emrata/status/415954413476278272 no eipä hänen vanhempansa nyt kovin kummoisen näköisiä ole. En usko äidin olleen nuorena mikään suuri kaunotar. Eipä sillä että olisi tarvinnut olla.
Vanhempi tekee kyllä lapselleen todella ison karhunpalveluksen jos painottaa vain ulkonäköä.
No onhan tuo äiti todella kauniskasvoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jotenkin ymmärrä tuon linkin naisen "kauneutta". Ei hän ainakaan vastaa suomalaisia kauneusihanteita lainkaan. Mulla on samoja ulkonäköpiirteitä kuin hänellä ja olen sinänsä hoikka, mutta kuitenkin rumilus, joka ei helposti saa poikaystävää.
Mielestäni hän on ehkä tavallisen näköinen tai hieman erikoisen näköinen - siinä kaikki. Suomessa luiseva naama, voimakkaat poskipäät, lommoposket, isohko nenä ja paksut huulet eivät ole kauneusihanteita.
Emilyn vetovoima perustuu enemmänkin hänen kehoonsa ja seksikkyyteen. Emilyllä on ihan älyttömän hyvä kroppa kun taas kasvot eivät ole mitään Doutzen Kroes, Elettra Wiedemann yms. tasoa.
Sitten omaan kokemukseeni. Kyllä se ällötti kun aikuiset miehet kuolasivat teininä perääni. Nykyään saan äidiltäni myös harmittelevia kommentteja siitä, että olen lihonut (mitat olivat ennen 180cm/57kg ja nykyään painan 15kg enemmän). Minua ei vaan kiinnosta yhtään olla missään mallin mitoissa enää.
Elettra Wiedemann??? 😂😂😂 Ja hänkö on superkaunotar kasvoistaan? Nyt jotain rajaa.
Emily Ratajkowski on miljoona kertaa kauniimpi kuin Elettra. Ja moni muu.
Nojuu, tuo Elettra on jo melkein Suomi-tavis-tasoa. Doutzen on kauniimpi, mutta leukaperät vähän Ridge Forrester -henkiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tajua missä asutte jos Emily ei ole varsinkin parikymppisenä ollut teistä ihan poikkeuksellisen kaunis niin kropaltaan kuin kasvoiltaan. Jotenkin hämännee kun netti on täynnä toinen toistaan kauniimpia naisia ja voi takertua pieniinkin yksityiskohtiin mutta jos livenä näkisi niin tajuaisi varmasti heti miksi ko nainen on multimiljonääri puhtaasti ulkonäkönsä takia.
Mallit eivät pääsääntöisesti ole poikkeuksellisen kauniita vaikka tekevät työtä ulkonäöllään. He ovat mallien näköisiä eli heidän harvinaisen pitkälle, laihalle, kiinteälle ja muodottomalle vartalolleen vaatteet laskeutuvat aina samalla tavalla ja kivasti. He saavat tuotteet erottumaan, ovat itse neutraaleja eivätkä kauneudellaan kilpaile tuotteen kanssa. He myyvät, mutta eivät saa huomiota pelkästään omalle kauneudelleen. He myyvät niitä tuotteita, joita mallivartaloilla mainostetaan. Katseenkestävä naamakin on tietysti yksi edellytys mallina menestymiseen. Eivät kuitenkaan ole luotaantyöntävää näköisiä. He ovat malleja. Näin esimerkkinä heteromiehet eivät kiihotu malleista ja äärimmäisen harva heteromies masturboi malleja katsellen. Mallit ovat vain neutraaleja ja laihoja, poikamaisia. Heillä on ulkonäkö, mutta ei se ole seksikkyyttä, kauneutta, aika mautonta vain. Voi olla seksikäs malliksi, mutta silloin vertailussa ovat mallit. Eivät todella seksikkäät naiset kuten vaikka hyvin monet Urheilijat sattuvat olemaan.
Pätee vain pieneen osaan malleista, eli joihinkin catwalk-malleihin. Olen itse malli, sellainen aika tavallisen näköinen mainos alli, jota käytetään kun halutaan samaistuttava tavis. Tunnen paljon malleja ja ovat lähes kaikki huikaisevan kauniita.
Minä kärsin jo 13-vuotiaana siitä, että olin älykkäämpi ja parempi urheilussa kuin kukaan muu. Sekin harmittaa ihmisiä.
Kaukana kaunottaresta toi äiti. Hiirimäinen suu.