Huippumalli kärsi jo 12-vuotiaana kauneudestaan. Onko teillä samanlaisia kokemuksia? Linkki
Kommentit (180)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jotenkin ymmärrä tuon linkin naisen "kauneutta". Ei hän ainakaan vastaa suomalaisia kauneusihanteita lainkaan. Mulla on samoja ulkonäköpiirteitä kuin hänellä ja olen sinänsä hoikka, mutta kuitenkin rumilus, joka ei helposti saa poikaystävää.
Mielestäni hän on ehkä tavallisen näköinen tai hieman erikoisen näköinen - siinä kaikki. Suomessa luiseva naama, voimakkaat poskipäät, lommoposket, isohko nenä ja paksut huulet eivät ole kauneusihanteita.
Suomessa kiusattiin paksuista huulista. Nyt vasta parin vuoden ajan naiset on ottanu huulitäytteitä. En tiedä oliko kateutta se ilkkuminen jos jollain luonnostaan paksut huulet.
Näin on. Paksuja huulia pidettiin Suomessa pahana ulkonäkövirheenä noin vuoteen 2010 saakka. Sinänsä onneksi ilmapiiri on vähän vapautunut.
Vierailija kirjoitti:
Emilyn äiti on kaunis VIELÄKIN.
https://www.videofanpage.com/wp-content/uploads/2017/05/Kathleen-Balgle…
Googlettakaa emily ratajkowski mom niin näette kuvia hänestä. On ollut ja on vielä tänäkin päivänä kaunis nainen.
Äiti on kyllä niin tavis kuin voi olla. Pakko olla ironiaa tuo kauniiksi sanominen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmaavarpusella tietoutta Helsingin keikasta, kesti kaksi kk? ;)
Mitäs tämä tarkoittaa?
Jollekin otti koville, kun ei Helsingissä kukaan huomannutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Googlettakaa emily ratajkowski mom niin näette kuvia hänestä. On ollut ja on vielä tänäkin päivänä kaunis nainen.
No tuossa kuvassa on kauniimpi kuin tyttärensä.
Eikö noita MILF-palstoja löydy netistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En lue klikkejä, ehkä voisit tiivistää jutun sisällön tänne?
Minä olen tavallinen aikuinen, mutta lapsena olin kaunotar. Oli siinä sekä hyviä, että huonoja puolia.
No hänen äitinsä oli ollut nuorena kaunis ja oletti ja vaati samaa tyttäreltään, piti suurta kuvaa tyttärestään esillä heidän talossaan näkyvällä paikalla ja kommentoi kadulla innoissaan, kun miehet kuolasivat hänen 12-vuotiasta tytärtään. Myöhemmin mallia mm. lähenneltiin musiikkivideon kuvauksissa.
Mietin, onko teillä kokemusta esim. miesten kiinnostuksesta todella nuorena tai kokemusta kauneuden lieveilmiöistä muuten. ap
Eli tyttö ei kärsinyt kauneudestaan, vaan sekopäisestä äidistään ja limaisista pervosedistä. Normaali äiti ei toimi noin. Eikä normaalit miehet kuolaa 12-vuotiaita.
Miehet eivät ehkä ihan oikeasti ymmärrä, että lapsi on niin nuori. Minua luultiin kolmetoistavuotiaana parikymppiseksi ja tilanne oli hyvin vaikea, kun mies tajusi ikäni. Hän ei ensin uskonut ja sen jälkeen oli suunnattoman vaikeana. Aivan punainen ja niin edelleen.
Lapsen äidin tehtävä on huolehtia, että ymmärtävät. Ei terve äiti kommentoi innoissaan, jos pervot äijät kuolaavat lapsen perään. Terve äiti tekee miehille hyvin selväksi, että se ei ole ok. Ylipäätään on kuvottavaa kuolata tai vihellellä tuntemattomien perään.
No jos ratikallinen miehiä tuijottaa taaksepäin 14-vuotiasta, niin pitäisikö äidin huutaa siinä, että katse eteenpäin? Olen itse ollut se 14-vuotias.
Olipahan taas niin tyypillinen av mamma kommentti. Taputtiko ne myös kaikki sulle siinä raitiovaunussa?
Kysytäänkö sulta vielä alkossa paperit?
Ei tuollaisia voinkukaan auttaa. Ovat vakuuttaneet itselleen olevansa niin harvinaisen kauniita, ettei yksikään ihminen voi vastustaa tuijottamista. Narsistista itsepetosta se on, ei voi olla mitään muuta. Ei ole olemassa ihmistä, edes 14-vuotiasta hehheh.. jota kukaan ei voisi olla tuijottamatta ja haluamatta kauneutensa vuoksi. Sellaisia ihmisiä ei ole, netistäkään ette pysty kaivamaan esimerkkiä näin kauniista ihmisestä. Niitä ei ole. Joten kyllä, luulossa on kysy mt-ongelmasta, ylimitoitetuista luuloista oman ulkonäön voimasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tämä tarkoittaa?
Kenelle? Joku julkkis vai läheinen vai kommentoija?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tämä tarkoittaa?
Joulupukki, Allah tai Jeesus.
Ainahan teille tosikoille saa nauraa. :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ja kaveriani lähestyi yksi pervo, kun olimme verkkareissa liikkeellä 12-vuotiaina. Tuli vain tuosta vaatetuksen merkityksestä tai merkityksettömyydestä mieleen.
Kaikki tietävät, että vaatetuksella ei ole väliä. Ennen kaikkea pervot lähestyvät joka täysin randomisti valikoiden tai sitten epävarmoja, haavoittuvaisia ja yksinäisiä. Paras tapa suojata pervoilta on kasvattaa hyvällä itsetunnolla varustettuja tyttöjä, jotka eivät ole liian kilttejä.
Asia on juuri näin, pervot ja muut paskiaiset kyllä erottavat joukosta ne, jotka häkeltyvät, eivätkä uskalla sanoa mitään vastaan, ne, jotka ovat jo valmiiksi väärinkohdeltuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kärsin jo 13-vuotiaana siitä, että olin älykkäämpi ja parempi urheilussa kuin kukaan muu. Sekin harmittaa ihmisiä.
Niinpä! Suomessakin on täysin harmaita varpusia pikkukylissä, jotka luulevat "kauneutensa" takia olevansa niitä, joita kadehditaan.
Sitten muutetaan Helsinkiin ja itsetunto menee, kun kukaan ei huomaakaan.
En ole tuollaisesta kuullut. On maallakin nättejä naisia. Yleensä riittää, että yksi mies huomaa: siis se tuleva poikaystävä tai mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä olen tavallinen aikuinen, mutta lapsena olin kaunotar. Oli siinä sekä hyviä, että huonoja puolia.
No hänen äitinsä oli ollut nuorena kaunis ja oletti ja vaati samaa tyttäreltään, piti suurta kuvaa tyttärestään esillä heidän talossaan näkyvällä paikalla ja kommentoi kadulla innoissaan, kun miehet kuolasivat hänen 12-vuotiasta tytärtään. Myöhemmin mallia mm. lähenneltiin musiikkivideon kuvauksissa.
Mietin, onko teillä kokemusta esim. miesten kiinnostuksesta todella nuorena tai kokemusta kauneuden lieveilmiöistä muuten. ap
Eli tyttö ei kärsinyt kauneudestaan, vaan sekopäisestä äidistään ja limaisista pervosedistä. Normaali äiti ei toimi noin. Eikä normaalit miehet kuolaa 12-vuotiaita.
Kauneus määrittää ihmistä väärällä tavalla. Kun muut rakentavat elämänpolkua opiskelemalla, erityisen kaunis ihminen voi saada asioita kuin tarjottimella. Mutta siitä jää puuttumaan kuitenkin se, että omalla työllään ja tekemisillään hankkii asioita. Itseluottamus kasvaa juuri siitä, että itse tekee ja rakentaa elämänsä.
Tai sitten juuri tuollaisen asenteen takia kauniin on tehtävä kaksinkertainen työ, ettei ajatella että on pärjännyt vain ulkonäöllä
Aika paljon niitäkin ihmisiä on, jotka ajattelevat että tuo on jo saanut ihan tarpeeksi. Tai ansaitsee näpäytykseen ettei ylpisty. Jne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tämä tarkoittaa?
Ei tuossa ole mitään hauskaa, kun ei ole mitään tarttumapintaa todellisuuteen. Vai onko tämäkin ketju jonkun yhteisen tuttunne haukkumisketju? Välillä täällä on jtn sisäpiiriläppää nimittäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehet eivät ehkä ihan oikeasti ymmärrä, että lapsi on niin nuori. Minua luultiin kolmetoistavuotiaana parikymppiseksi ja tilanne oli hyvin vaikea, kun mies tajusi ikäni. Hän ei ensin uskonut ja sen jälkeen oli suunnattoman vaikeana. Aivan punainen ja niin edelleen.
Lapsen äidin tehtävä on huolehtia, että ymmärtävät. Ei terve äiti kommentoi innoissaan, jos pervot äijät kuolaavat lapsen perään. Terve äiti tekee miehille hyvin selväksi, että se ei ole ok. Ylipäätään on kuvottavaa kuolata tai vihellellä tuntemattomien perään.
No jos ratikallinen miehiä tuijottaa taaksepäin 14-vuotiasta, niin pitäisikö äidin huutaa siinä, että katse eteenpäin? Olen itse ollut se 14-vuotias.
Olipahan taas niin tyypillinen av mamma kommentti. Taputtiko ne myös kaikki sulle siinä raitiovaunussa?
Ei tuollaisia voinkukaan auttaa. Ovat vakuuttaneet itselleen olevansa niin harvinaisen kauniita, ettei yksikään ihminen voi vastustaa tuijottamista. Narsistista itsepetosta se on, ei voi olla mitään muuta. Ei ole olemassa ihmistä, edes 14-vuotiasta hehheh.. jota kukaan ei voisi olla tuijottamatta ja haluamatta kauneutensa vuoksi. Sellaisia ihmisiä ei ole, netistäkään ette pysty kaivamaan esimerkkiä näin kauniista ihmisestä. Niitä ei ole. Joten kyllä, luulossa on kysy mt-ongelmasta, ylimitoitetuista luuloista oman ulkonäön voimasta.
Jollekin iski kateus ja pahasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä kärsin jo 13-vuotiaana siitä, että olin älykkäämpi ja parempi urheilussa kuin kukaan muu. Sekin harmittaa ihmisiä.
Niinpä! Suomessakin on täysin harmaita varpusia pikkukylissä, jotka luulevat "kauneutensa" takia olevansa niitä, joita kadehditaan.
Sitten muutetaan Helsinkiin ja itsetunto menee, kun kukaan ei huomaakaan.
Aasiassa matkaillessa nämä suomi "kaunottaret" sitten valittivat kokoajan kun valkoihoiset miehet eivät olleet kiinnostuneita heistä eivätkä myöskään ne harvat paikalliset miehet joista he pitivät.
Suomi nyt on sellainen kupla missä myös ei niin hyvännäköisillä naisilla on asiat todella hyvin ja sen takia voivat kuvitella olevansa jotain suuria kaunottaria.
Kauneus on osittain katsojan silmässä, mutta olen laittanut merkille että Suomessa on poikkeuksellisen kauniita naisia. Tavallinenkin suomalainen nainen on todella kaunis vielä iäkkäämpänäkin.
Sen sijaan pukeutumisen tyylikkyyttä löytyy keskimäärin enemmän muualta ja tämä tasoittaa eroa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jollekin iski kateus ja pahasti.
Narsistin lempilause.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tämä tarkoittaa?
Ei tuossa ole mitään hauskaa, kun ei ole mitään tarttumapintaa todellisuuteen. Vai onko tämäkin ketju jonkun yhteisen tuttunne haukkumisketju? Välillä täällä on jtn sisäpiiriläppää nimittäin.
En minä hauku ketään, muistelen vain niitä "miss suomussalmia", jotka lähtivät "maailmalle" ja tulivat seuraavalla maitojunalla takaisin.
Sitten taas ne kiusatut nörtit hoitavat miljardeja firmoissaan tai urheilujätkät pärjäävät urheilu-uransa jälkeen monin tavoin.
Mitä nämä kommentit on, ettei Emilyn äiti ole/ole ollut kaunis? Olen aina pitänyt itseäni hyvin visuaalisena ja kauneudentajuisena ja minusta hän on/on ollut todella kaunis nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitäs tämä tarkoittaa?
En minä hauku ketään, muistelen vain niitä "miss suomussalmia", jotka lähtivät "maailmalle" ja tulivat seuraavalla maitojunalla takaisin.
Sitten taas ne kiusatut nörtit hoitavat miljardeja firmoissaan tai urheilujätkät pärjäävät urheilu-uransa jälkeen monin tavoin.
Kerro joku esimerkki. Monet missit ovat olleet pikkupaikkakunnilta. Koko missi-instituutio on tosin aika vanhentunut. Ja kaipa sitä saa käydä siipiään kokeilemassa. Kuitenkin suku on Suomessa, joten on luontevaa palata jossain vaiheessa takaisin. Kannattaa itse elää ja yrittää, niin jää vähemmän energiaa muiden mollaamiselle.
Vierailija kirjoitti:
En jotenkin ymmärrä tuon linkin naisen "kauneutta". Ei hän ainakaan vastaa suomalaisia kauneusihanteita lainkaan. Mulla on samoja ulkonäköpiirteitä kuin hänellä ja olen sinänsä hoikka, mutta kuitenkin rumilus, joka ei helposti saa poikaystävää.
Mielestäni hän on ehkä tavallisen näköinen tai hieman erikoisen näköinen - siinä kaikki. Suomessa luiseva naama, voimakkaat poskipäät, lommoposket, isohko nenä ja paksut huulet eivät ole kauneusihanteita.
Sun arvostelevaluonne on syy poikaystävän puutteeseen. Ei ulkonäkö.