Ällöttävää, mutta taidan olla ihastunut.
Tajusin kun istuin paskalla ja hymyilin idioottimaista hymyä silmät loistaen.
(Anteeksi mies että mietin sua pytyllä. Tosin mietin sua joka paikassa.)
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:25"]Toi on ihana tunne! Mulla oli sama tilanne, mutta 4 kuukauden päästä kaikki muuttunut :(
[/quote]
Miksi?
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:25"]
Toi on ihana tunne! Mulla oli sama tilanne, mutta 4 kuukauden päästä kaikki muuttunut :(
[/quote]
miten? :(
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:20"]S (kohde) on nainen.
[/quote]
Voi kun olisi minä. Olisi kiva jos joku olisi minuun ihastunut :)
Niin mäkin. Mies on ihan vääränlainen eikä todellakaan ollut tarkoitus. Mutta mistä sen tietää onko ihastunut johonkin tiettyyn ihmiseen vai vaan siihen ihastumisen tunteeseen? T: Hämmentynyt
Minä olen ihastunut varattuun mieheen. Mitään ei tapahdu koska en hyväksy pettämistä ja toivoisin että unohtaisin nopeasti koko miehen.
Uskaltaisinkohan minäkin jo vähitellen ihastua...
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:43"]
Niin mäkin. Mies on ihan vääränlainen eikä todellakaan ollut tarkoitus. Mutta mistä sen tietää onko ihastunut johonkin tiettyyn ihmiseen vai vaan siihen ihastumisen tunteeseen? T: Hämmentynyt
[/quote]
Olen itse miettinyt asiaa niin, että illusiossani hänestä näyttäisi olevan kunnossa kaikki ne asiat, jotka puolisossani ovat kohtuuttomasti ja käytännössä lopullisesti pielessä. On kai odotettavissa, että reagoisin näin? Tuskin. Ehkä kyseessä ei ole illusio, ehkä olen sisäistänyt tuskallisen suhteen aikana mitä en voi todellakaan sietää ja kun sitten näen henkilön, jota jokainen soluni jotenkin parkuu, tulee tauluun vain -syntax error-. Ehkä se ei ole vastareaktio. Ehkä se onkin se, mitä en ole ennen löytänyt. En tiedä. Tiedän ainakin olevani hyvin hämmentynyt tunteen voimakkuudesta ja periksiantamattomuudesta.
Vitsailin hänen kuultensa eräästä maneeristani, ja välittömästi näin hänen ilmeestään hänen lukeneen kirjoituksiani. Se oli järjettömän pitkälle menevä ja kohtuuttoman hatara oletus, mutta olin ilmeen murtosekuntin katkelmankin perusteella siitä aivan varma. Mietin vain mitä hän on lukenut, onko hän epäillyt tuntevansa minut jostakin jo entuudestaan ja mistä olen hänen kanssaan tuolloin kirjoittanut.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:21"]
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:43"]
[/quote]
Olen itse miettinyt asiaa niin, että illusiossani hänestä näyttäisi olevan kunnossa kaikki ne asiat, jotka puolisossani ovat kohtuuttomasti ja käytännössä lopullisesti pielessä. On kai odotettavissa, että reagoisin näin? Tuskin. Ehkä kyseessä ei ole illusio, ehkä olen sisäistänyt tuskallisen suhteen aikana mitä en voi todellakaan sietää ja kun sitten näen henkilön, jota jokainen soluni jotenkin parkuu, tulee tauluun vain -syntax error-. Ehkä se ei ole vastareaktio. Ehkä se onkin se, mitä en ole ennen löytänyt. En tiedä. Tiedän ainakin olevani hyvin hämmentynyt tunteen voimakkuudesta ja periksiantamattomuudesta.
Vitsailin hänen kuultensa eräästä maneeristani, ja välittömästi näin hänen ilmeestään hänen lukeneen kirjoituksiani. Se oli järjettömän pitkälle menevä ja kohtuuttoman hatara oletus, mutta olin ilmeen murtosekuntin katkelmankin perusteella siitä aivan varma. Mietin vain mitä hän on lukenut, onko hän epäillyt tuntevansa minut jostakin jo entuudestaan ja mistä olen hänen kanssaan tuolloin kirjoittanut.
[/quote]
Aika hämmentävä oli kyllä tämä vastauskin :). Mutta niin, onko sen sitten lopulta kovasti paljon väliä mistä se tunne tulee jos se tunne on todellinen? Pitäiskö antaa vaan mennä? T: Hämmentynyt
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 22:25"]
Aika hämmentävä oli kyllä tämä vastauskin :). Mutta niin, onko sen sitten lopulta kovasti paljon väliä mistä se tunne tulee jos se tunne on todellinen? Pitäiskö antaa vaan mennä? T: Hämmentynyt
[/quote]
Ei sillä ole tietenkään lopulta mitään väliä. Eikä järkeilyä tarvita tässä kai (enää) mihinkään. Vastaan sinulle toisaalla, luulisin että viesti tulee perille.
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:14"][quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 21:07"]
Hei, mä oon kans ihastunu yhteen tyyppiin. Saa perhoset lentelee mahassa ja juttelee "mukavia". Onneksi ollaan molemmat naimisissa eikä puheet muutu teoiksi, muuten jopa hävettäisi..
[/quote]
Mutta mitäs jos vaihtamalla kuitenkin paranisi? Riippuu tietysti pitkälti siitä, mistä se aiempi suhde kiikastaa. Jos se on vain tylsistymistä, saattaisi olla hyvinkin ohimenevää. Kaikkea kun on suunnilleen yrittänyt maan ja taivaan väliltä...
[/quote]
No ei parane. Mun mielestä ei oo mitään pahaa vähän pitää silmäpeliä hauskan hepun kanssa. Mitään ei tapahdu mitä en miehelleni vois kertoa! Charmantti herrasmies naurattaa kassa"tyttöjä". Ollaan ehkä nähty nyt muutenkin, mut kyllä mä oman kullan kainaloon edelleen haluan..