Mihin vaateliikkeeseen lahjakortti 16-vuotiaalle tytölle? (Oulu)
Te joilla on teini-ikäisiä lapsia tai muuten olette hyvin perillä asiasta: Mihin vaateliikkeeseen teinityttö voisi haluta lahjakortin? Tiedän kyllä suurinpiirtein mitä niitä on, mutta mikä sopisi tytölle, joka ei tyyliltään ole mikään pintaliitäjä, käyttää aika paljon kirpparivaatteita, taiteellinen ja luova? Osittain olosuhteiden pakosta, sillä tiedän että perheellä ei kovin paljoa ole rahaa käytettävissä lasten vaatteisiin. Siksi haluaisinkin jouluna muistaa lahjakortilla, että saisi kerrankin ostaa itse juuri sen mitä haluaa ja vähän "humputella" :) En vain haluaisi mennä valinnallani kovin pahasti metsään, esim. kun itse olin teini niin pahin mahdollinen olisi ollut joku Fiorellan lahjakortti...
Kommentit (11)
Vero Moda? Ei ihan niin halpis kuin h&m, mutta edullinen silti.
Ja siis nyt ei ole semmoinen tapaus kyseessä, että sukulaistäti on katsonut että "hyi kun tuolla aina on tuota käytettyä, annanpa lahjakortin niin saa jotain kunnon vaatetta" vaikka tyttö itse tykkää kirpparilöydöistään. Tiedän, että tyttö hyvin mielellään ostaa uuttakin kun vain saa tilaisuuden. ap
Micksiin ostaisin. Mielestäni laadukkaampaa kuin esim. H&M.
Juu elikkäs ostat tietysti jonkun 30 euron lahjakortin,sillä ei hirveästi "humputella."
Riippuu summasta. 30 eurolla saa H&M ja Gina Tricot jo vaikka mitä etenkin alen aikaan, mutta Zarassa sillä ei tee juuri mitään. Mun valinta olisi H&M, niin tylsä kuin se onkin. Sieltä löytyy kuitenkin jokaiselle jotain: on siistimpää ja rennompaa vaatetta, takkeja, kenkiä, alusvaatteita, urheiluvaatteita jne. Lisäksi alennusmyynnit takaavat sen, että pienemmälläkin summalla saa ihan kivoja juttuja.
Oulussa ei ole Zaraa. Ja alle 50 euron lahjakortilla ei nykypöivänä saa vaatekaupoista oikein mitään. Tai ainakaan silleen että voi humputella. Ginaan, Micksiin, Vilaan tai Vimaan on kyllä turha ostaa muutaman kympin lahjakorttia.
Ei todellakaan Zaraa!!! Se ei sovi jos on vähäänkään taiteellinen kirppareiden ystävä. Ja tajuttoman kallishan se on. Enkä myöskään sanoisi sopivan 16-vuotiaalle. Mä oon aina mieltänyt Zaran vähän aikuisemmalla porukalle, kun se on kuitenkin astetta tyylikkäämpi (ja kalliimpi, vaikka laadultaan ihan sama kuin hm, gina yms..)
Mulla samanikäinen tyttö halusi lahjakortin Gina Tricotiin. Ostin sinne ja myös HM:lle. Molemmat 30e. Varsinkin alennuksista kyseisellä summalla saa helposti 3-4 vaatetta :)
Juu ja Oulussa ei edes ole Zaraa.
Jos Oulussa on Zara, niin sinne. Meillä 16-v:n ykköstoive. Stadium myös hyvä valinta jos tyttö urheilee.