Apua! Saako suklaan vaihtaa kaupassa?
Ostin lahjaksi rasiansuklaata, ostin epähuomiossa tuoteen missä on pähkinällä täytettyjä suklaita. (samaa tuotetta oli täytettynä sekä pelkällä suklaalla) tarkoitus oli ostaa näitä tavallisia, sillä lahjan saaja on allerginen pähkinöille. Itse en pidä suklaasta, joten rasia jäisi itseltä syömättä.. Saako elintarvikeen vaihtaa kuittiavastaan? (Avaamaton paketti totta kai)
Kommentit (28)
Kauppakohtaista ja erityisesti myyjä kohtaista. Itse ostin vahingossa Prismasta yli 10 euroa maksaneen vauvan maitokorvikejauheen, jonka vasta kotona huomasin olevan eri, mitä oli tarkoitus ostaa. En muista, oliko eri ikäryhmän vai mikä siinä oli, mutta oli siis sellainen purkki, mitä emme voineet käyttää ollenkaan. Vein Prismaan takaisin purkin ja kysyin, voinko vaihtaa sen oikeaan. Myyjä oli erittäin huonolla päällä ja sanoi, että ei suostu vaihtamaan, koska kyseessä on elintarvike. Seisoin siinä sinnikkäästi ja sanoin, pakettia ei ole avattu, olen ostanut sen eilen vahingossa, meillä ei ole käyttöä sille ja haluaisin vaihtaa sen täysin saman hintaiseen, saman valmistajan purkkiin. Myyjä edelleen narisi, että haluaisinko itse ostaa sellaisen elintarvikkeen, minkä toinen asiakas on ostanut ja palauttanut. Sanoin siihen, että jos elintarvike on avaamaton, se on pakattu avaamattoman pahvipurkin sisälle vakuumipussiin, niin voisin ostaa. Myyjä suostui lopulta, mutta jaksoi loppuun asti narista. Naurettavinta tässä oli se, että palautin samaan Prismaan viikkoa myöhemmin avatun käsikäyttöisen rintapumpun, joka mielestäni oli huono ja olin ihan varma, ettei palautus onnistuisi. Vielä mitä, avattu paketti otettiin takaisin, rahat palutettiin, myyjä teippasi sen nähteni ja käski toisen myyjän viemään sen hyllyyn. Siis sen pumpun, missä olivat rintani olleet..
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 20:26"]
ps. miksi täällä ollaan aina niin ilkeitä ja kohdellaan kuin kasaa paskaa, kun kysyy ihan asiallisesti? :(
-ap
[/quote]
No kun yhteiskunnanloisetkin voisi käyttää järkeään eikä kysyä idioottimaisuuksia?
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 20:22"]
11 euron suklaarasia... melkosta luksusta
[/quote]
Lahjojen pitää olla luksusta, halpaa voi ostaa itse arkena. :) http://www.lindtusa.com/shop/all-gifts
[quote author="Vierailija" time="04.12.2014 klo 20:30"]
ps. miksi täällä ollaan aina niin ilkeitä ja kohdellaan kuin kasaa paskaa, kun kysyy ihan asiallisesti? :(
-ap
[/quote]
No kun yhteiskunnanloisetkin voisi käyttää järkeään eikä kysyä idioottimaisuuksia?
[/quote]
Ihan tiedoksi, että maksoin omilla rahoillani rasian enkä sossun tuilla tms. Olen töissä, ja saan palkkaa. Ei työttömänä ole varaa ostella (ainakaan minulla) 11€ suklaarasioita edes lahjaksi.
-ap
-ap
[/quote]
No siks, että on idioottimaista käyttää 11€ suklaaseen.. Hei haloo...?
Lähes kaikki suklaat/konvehdit saattavat sisältää pähkinää. Rajusti allergiselle ei käy. After eight, jotkut Kinderit, ranskalaiset ja amerikkalaiset pastillit ainoat bongaukset.
-ap
[/quote]
Koska av-palsta. Mitä muuta voi olettaa tältä palstalta? :D
-ap