Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako lievästi heikkolahjainen mies kellekkään?

Vierailija
09.10.2021 |

Mulla on heikkolahjaisuus ja on sanottu tyhmäksi. Kuitenkaa en ole vammainen. Kelpaanko kellekkään. Olen vähän ujo ja sosiaaliset taidot ei kovin hyvät mut osaan jutella en näytä vammaiselta ja asun yksin käyn ihan töissä palkkatöissä en kuntoutuksessa ei mitää semmosta. Mut tuntuu etten vaa tälläsenä kelpaa kellekkään. Tuntuu pahalta kun on erilainen.

Kommentit (272)

Vierailija
1/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No varmaan toiselle heikkolahjaiselle. Ei kannata mitään mensan jäsentä ehkä tavoitella.

Vierailija
2/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen tiedänkin ja ne olenkin unohtanut. Mutta ei tunnu vain kelpaavan. Olen toki seurustellut ennenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kuitenkaa mikää vammainen ja enkä työtön. En käytä alkoholia kun joskus. löytyy hyviä asioita mutta minä aina ja aina kiinnostun naisista. Naiset ei siis yhtään musta.. tuntuu kokoajan pahalta.

Vierailija
4/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä voisi kiikastaa? Pukeutumistyyli? Kehon puhtaus? Hampaat kunnossa? Ei ylipainoa?

Yksi tuttuni on varmaan tällainen henkilö, joksi kúvailet itseäsi. Kävi töissä, sai kaksi lasta miehen kanssa, jonka löysi lehti-ilmoituksella. Kohtalaisen kivan elämän on elänyt, nyt jo eläkkeellä. Tykkää tehdä käsillä käsitöitä, hoitaa puutarhaa, ei niinkään lukea. Ihan hyvää elämää.

Täytyy vain löytää oikea henkilö.

Vierailija
5/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu välil et tällänen ihminen on joku erakoitunut ja niin erilainen. Mulla ei ole itselläni kyl yhtää kavereita ja tuttuja. Töissä vähä tulee juteltua mutta tuntuu että niinku parisuhdemieles ei vain kelpaa kellekkään.

Vierailija
6/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tyyli omasta mielestä hyvä. Ei oo mitää kalliita vaatteita ihan perus muotiliikkeistä ostettuja. ei ole rahaa ostaa kalliita. No siis puhtaita vaatteita käytän. On hampaat hyväs kunnos. Ylipainoa ei kovin paljon varmaa 10 kg. Pieni kaljamaha on. No mistä sen löytää tuntuu ettei vain omana itsenään kelpaa.

Vierailija
7/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain ilmeisesti kiikastaa. Näytänkö liian kiltiltä on sanottu ja tavallisen näkönen olen. Mutta en aina sitten ymmärrä. kai tämä erilaisuus tyhmyys karkottaa kaikki.

Vierailija
8/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisia kiinnostaa vain miesten rahat, joten heikkolahjainen mies voi vaikuttaa joillekin naisille kiinnostavalta, koska siltä on helppoa viedä rahat

Vierailija
9/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis ihan kiva niinku tavata jossain naisia ja kysyä. Olen kyllä yrittänyt kysyä ja vinkkejä mutta on sanottu ei sussa mitää vikaa olet ihan kivan näkönen tyyppi. Harmittaa vain kun oon ite parisuhde ihminen ja olis kiva jakaa elämä toisen kanssa.

Vierailija
10/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole rahaa.. tienaan ihan sopivasti mutta rahat menee vuokraan lainaan ja jotain jää. ihan perus duunari. Mut en oo työtön silti.

Vierailija
11/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Allu

Vierailija
12/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et vaikuta tyhmältä. Mutta kasvokkain on parempi tulla ymmärretyksi. Toivon sulle rohkeutta.

Vierailija
13/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole saanut oikein naisilta mitää vinkkejä sillain mikä mättää.

Vierailija
14/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis olen melko lievästi heikkolahjainen. Opiskelu oli rankkaa lapsena ja sain huonoja numeroita. paljo työttömyyttä jne.. syrjäytymistä. Nyt oon saanu työpaikan ja kaikki fine.. Olis vain kiva löytää se kumppani. Ihan tavallinen nainen. No en ole niin rohkea olen aika ujo ja semmonen. Itsetunto ei oo niin hyvä koska iän takia oon kaljuuntunut. 

Vierailija
15/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita joku harrastus missä tapaat kaltaisiasi ihmisiä tai rupea aktiiviseksi jossain heikkolahjaisten järjestössä tms. Hae seuraa sellaisten ihmisten parista, joiden kanssa sinulla on enemmän yhteistä.  Harva normaaliälyinen/kykyinen kiinostuu heikkolahjaisesta.

Vierailija
16/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta koskaan ei olla rumaksi sanottu ja jotkut on sanoneet naiset ja kehuneetkin. Mutta nykyää ei vain onnistu mikää ja koen olevani turhautunut ja sen huomaaki musta ja semmosta.

Vierailija
17/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä sen tiedän ettei kiinnostu. Mut mä oon melko normaali ja näytän normaalilta ja puhun normaalisti. En sönkötä jne. Lieviä oppimisvaikeuksia on ja pärjään töissäni ja tienaan ihan hyvin. No joku harrastus joo. Mutta en ole ettimäskää mitää koulutettuja ura naisia. EN halua sellaista. On mulla silti ollut parisuhde normaaleiden naisten kanssa.

Vierailija
18/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tiedän yhden, joka on diagnosoitu heikkolahjaiseksi ja on seurustellut saman naisen kanssa vuosia. Ilmeisesti nainen on ihan normaali, vaikuttaa ainakin. Kyllä se mieskin on aika tavallisen oloinen, tosi mukava persoonallisuus, vähän ehkä vaan erikoisen oloinen. Ap ole reipas vaan äläkä tunne itseäsi huonommaksi. Älykkyys ei todellakaan ole mikään autuaaksi tekevä asia.

Vierailija
19/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No siis olen melko lievästi heikkolahjainen. Opiskelu oli rankkaa lapsena ja sain huonoja numeroita. paljo työttömyyttä jne.. syrjäytymistä. Nyt oon saanu työpaikan ja kaikki fine.. Olis vain kiva löytää se kumppani. Ihan tavallinen nainen. No en ole niin rohkea olen aika ujo ja semmonen. Itsetunto ei oo niin hyvä koska iän takia oon kaljuuntunut

Oletko joku viiskymppinen vai mitä tarkoitat tolla iän takia kaljuuntumisella? Varmasti löytyy kaltaisiasi keski-ikäisiä tai vanhempia naisia, joille kelpaat. Älä yritä päästä nuortn tyttöjen puheille.

Vierailija
20/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä tapaan kyllä ihmisiä joo ne on normaaleita suurin osa. Koen olevani itekki normaali, tuntuu vain pahalta ku on semmonen ulkopuolinen fiilis ollu jo kauan ja turhautunut kun olis kiva itekki päästä vaikka treffeille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi viisi