Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako lievästi heikkolahjainen mies kellekkään?

Vierailija
09.10.2021 |

Mulla on heikkolahjaisuus ja on sanottu tyhmäksi. Kuitenkaa en ole vammainen. Kelpaanko kellekkään. Olen vähän ujo ja sosiaaliset taidot ei kovin hyvät mut osaan jutella en näytä vammaiselta ja asun yksin käyn ihan töissä palkkatöissä en kuntoutuksessa ei mitää semmosta. Mut tuntuu etten vaa tälläsenä kelpaa kellekkään. Tuntuu pahalta kun on erilainen.

Kommentit (272)

Vierailija
21/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en ole, siis oon 36 v mies.

Vierailija
22/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mä yritäkkää mitää nuoria. Ei mua kiinnosta mitkää kauniit 20 kymppiset naiset ku en niitä saisi. Vaan oman ikäset ja 40 naisetki käy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen vain jotenki etten kelpaa kellekkään. Ihan niille oman tyylisillekki mistä tykkään. Se tuntuu pahalta. En tiedä enää mitä vois tehdä. Kai vähän siistiä tyyliä ja laihduttaa.

Vierailija
24/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kyl sanottu suoraa että sä oot niin tyhmä ettet kelpaa kellekkään se kyl syö vähän ihmistä ja alkaa miettiin kaikenlaisia. Toiset on vain ilkeitä ja haluaa väkisin pahottaa mielen. Tiedän kyllä että voin kelvata!

Vierailija
25/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi sanoa että iän takia kaljuuntunut koska jotkut kaljuuntuu jo 20v ja toiset kuten sauli niinistö ei kaljuunnu ikinä. Se on vain geeneistä kiinni eli huonoa tuuria, mutta silti yleistä. Varmaan yli puolet kaljuuntuu.

Vierailija
26/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo mutta tuntuu että kaljuuntunut heikkolahjainen on niin suuri este naisen saamiselle. Sille en vaan voi mitään.

Vierailija
27/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että ulkonäkö on muuttunu pahempaa suuntaa tyyli. Lihonut se kaljuuntuminen. Nuorena en ollut kaljuuntunut ja lihava mahaa siis. Kyllä mulla naisia oli. Mutta nykyää on maailma menny pinnallisemmaksi vain raha ja hienostoelämä naisilla.

Vierailija
28/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain vain kiikastaa kun ei naiset millää kiinnostu halua treffata livenä kasvotusten missään ja tutustua muhun ihmisenä.

Vierailija
29/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti katselen ihmisiä ja pariskuntia jotka ovat yhdessä kävelevät käsikkäin. Aivan tavallisia ovat. Itse aina yksin kävelen jossain tuola keskustassa tai kahville meen yksin ja ihmettelen asiaa kun ei vain tutustu naisiin. Olen jopa osaa miestä voisinko sanoa komeempi parempi ulkonäkö/ pitempi. Mutta ilmeisesti naiset ei sitte tykkää.

Vierailija
30/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pituutta on 190 päälle ja paino 108 109 kg luokkaa. Ja ulkonäkö ei ruma, mutta tavallinen.

Vierailija
31/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai tää on sit vaa huonosta tuurista kiinni en oikein tiedä mitä muuta sanoa. En juo alkoholia kun joskus ja mulla on hieno asunto ja hyvä palkkainen työ ja kaikkee. Mutta kai ei vain löydy sopivaa tai huonoo tuuria harmi.

Vierailija
32/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan et päihteillä läträä kelpaan kyllä jollekin. Eikä tarvita lopulta kuin yksi, jolle sovit hyvin. Älykkyyden tulee asettua suunnilleen samalle tasolle, niin alkaa juttu luistaa. Tsemppiä! Kaikki ovat arvokkaita. 

Vierailija
33/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle on kyl sanottu suoraa että sä oot niin tyhmä ettet kelpaa kellekkään se kyl syö vähän ihmistä ja alkaa miettiin kaikenlaisia. Toiset on vain ilkeitä ja haluaa väkisin pahottaa mielen. Tiedän kyllä että voin kelvata!

Hirveitä olet saanut kuulla, niiltä oikeasti tyhmiltä.

Kukapa sen tyhmyyden määrittelee ja millä mittareilla? Voipi älykkyyskin olla katoava lahja ja moni fiksukin on tyhmiä tehnyt, vaikkeivät myöntäisi.

Kyllä vielä löydät hyvää seuraa itsellesi. Mikään kaljuuntuminen tai muukaan ulkonäköasia ei siihen kyllä vaikuta.

Pidä kiinni hyvyydestäsi.

Vierailija
34/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en käytä aineita ja mitää en oo alkoholisti ja sillee. En sitte ymmärrä miksei naiset halua tutustua kuten oon sanonut. Emmä oo vammainen, melko normaali olen.

Vierailija
35/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ehkä sitten asun väärässä paikassa. Täälä etelässä tuntuu olevan näitä meikattuja hienoja naisia joille on tärkeintä ura ja miehen fiksuus ja raha. No mulla ei niitä asioita ole. En tienaa hyvin en ole käynyt kouluja. Ehkä en vain löydä mistään tai mut on tarkotettu olemaan yksin.

Vierailija
36/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muunlaisia miehiä?????

Vierailija
37/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuntuu etten vaa omana itsenäni näytä kelpaavan tai ulkonäös vikaa tai jossain. Kun ei naiset halua tutustua ja lähtee mihkää livenä tapaan mua.

Vierailija
38/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä liikun ihmisten ilmoilla aika paljonkin mutta aina yksin. Ei tosiaan ole kavereita. Mutta ei naiset kyl kiinnitä sillain mitää huomiota ei mitään. Siis emmä sit ymmärrä. Kai tää on vaa huonoa tuuria.

Vierailija
39/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan miehessä enemmän kädentaitoja, kuin akateemista oppineisuutta. Arjessa on tärkeämpää osata pieniä remppatöitä, kuin kykyä siteerata menneisyyden filosofeja.

Vierailija
40/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oikein oo nyt elämäs mitää tuntuu et oon niin erilainen ei ystäviä ei tuttuja ei ketään. Ennen joskus oli.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kolme