Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kelpaako lievästi heikkolahjainen mies kellekkään?

Vierailija
09.10.2021 |

Mulla on heikkolahjaisuus ja on sanottu tyhmäksi. Kuitenkaa en ole vammainen. Kelpaanko kellekkään. Olen vähän ujo ja sosiaaliset taidot ei kovin hyvät mut osaan jutella en näytä vammaiselta ja asun yksin käyn ihan töissä palkkatöissä en kuntoutuksessa ei mitää semmosta. Mut tuntuu etten vaa tälläsenä kelpaa kellekkään. Tuntuu pahalta kun on erilainen.

Kommentit (272)

Vierailija
41/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti minä oon vain kelvoton ja erakoitunut erilainen mies. Joka istuu vain yksin kahviloissa tai on yksin jokapaikassa. Semmosta se on kai mun kohtalo.

Vierailija
42/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No olen vain miettinyt oonko jotenki niin tylsä naisten silmissä ja jotenkin erilainen. Ku on kuitenki heikkolahjainen. Mä en sitte ymmärrä on mussaki hyviä juttuja. Kai mä sit jatkan sinkkuutta ja oon vain yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kaikki normaalit miehet ja ihmiset löytää kumppanin ja menee elämäs eteenpäin. Ite pyörin paikallani ja en kelpaa vain kellekkään todella pahalta tuntuu ku en voi sille mitää et oon syntyny tälläseksi.

Vierailija
44/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn töissä ja sit vaa yritän vloppusin keksiä yksin jotain tekemistä. Lenkkeilen ja välil salilla. Se on mun elämä ollut jo kauan.

Vierailija
45/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä viitsi pelleillä tällaisilla asioilla huvin vuoksi. 

Vierailija
46/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, eli sulla on kaljamahaa ja kaljuuntumista, ja oot lievästi heikkolahjainen. Heikkolahjaisuutta ei voi korjata, mutta noi muut voi. Alat lenkkeillä, aloita kävelyllä ja myöhemmin hölkkää. Kaljat vähemmälle. Ruokavalio kuntoon. Ja ajelet loputkin hiukset pois. Sitten näytät jo ihan normaalilta terveeltä mieheltä. Ja heikkolahjaiselle sopii toinen samanlainen puolisoksi. En valitettavasti tiedä mistä löytäisit sellaisen, mutta aivan varmasti niitä on jotka sinusta kiinnostuu. Joku toinen jolla koulunkäynti ei sujunut. Moni tällainen asuu vaikka maalla ja on kotiäitinä.

Vierailija
47/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oikein mitä muuta sanoa kaippa ihmiset ajattelee musta et oon jotenki hankala erilainen tyhmä vaikee. Ja kukaan ei jaksa ees kirjottaa tai vastata.

Vierailija
48/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En juo kaljaa enkä juo nyt alkoholia. Lenkkeilen kyllä. Mahaa on ja ylipainoa on tullut. En aja hiuksia. Olen ajatellut hius-siirtoa ja meen sinne kyllä jossain vaiheessa. Ruokavalio on parempaa kuntoo mennyt. No mulla on ollut normaaleja naisia kyllä ennenkin. 

Vierailija
49/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä tää ikä tekee tehtävänsä. Jää jumissa elämään ja naisia ei yhtäkkiä enää kiinnosta tai on jotenki niin erilainen tai tylsä mies.

Vierailija
50/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua lapsia kuitenkaa. Naisella ehkä voi olla. Mutta en mielellää halua naista joka haluais munkaa lapsia. Kai mä oon sit vaan yksin. Emmä vammaista naista halua, koska en ole ite vammainen ja käyn normi töissä missä on normaaleita ihmisiä ja asun ihan yksin vuokralla.

Vierailija
51/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän kaksipiippuinen juttu kannattaako heikkolahjaisuuttaan tuoda esille. Toki ihmiset huomaavat toisen erilaisuudet, mutta kukaan ei halua heikkolahjaiseksi leimattua, ei vaikka itse olisi sellainen. Ja useinhan he eivät itse sitä tiedosta. Yleensä nämä päätyvät yhteen ihan luontaisesti. Synkkaa keskenään ja ymmärtävät toisiaan. Eivät he ajattele, että ovat heikkolahjaisia ja siksi kemiat kohtaavat.

Vierailija
52/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En juo kaljaa enkä juo nyt alkoholia. Lenkkeilen kyllä. Mahaa on ja ylipainoa on tullut. En aja hiuksia. Olen ajatellut hius-siirtoa ja meen sinne kyllä jossain vaiheessa. Ruokavalio on parempaa kuntoo mennyt. No mulla on ollut normaaleja naisia kyllä ennenkin. 

No mutta se pieni pömppömaha eli plösöys ja puoliksi kaljuuntunut tukka vaikuttaa tosi paljon. Jos ajat kokonaan kaljuksi ja oot hoikka, näytät heti normaalilta. Katso vaikka kuvia näistä muista kaljuista, Herra Ylppö, Juha Tapio. Jos ei aja kaljuuntuvaa tukkaa kokonaan pois alkaa näyttää syrjäytyneeltä. Ei se pieni plösöyskään ole yhtä paha.

Vierailija
53/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein ne heikkolahjaiset naiset odottavat mieheltä rahaa ja statusta, joita toisella heikkolahjaisella ei ole.

Vierailija
54/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen heikkolahjainen nainen. En kyllä haluaisi kaltaistani miestä. Kaikki mieheni ovat olleet normaaleja.

Vierailija
55/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kurja juttu ja vaikea tilanne.

Luulen että tämä nykyinen aika jota elämme myös vaikeuttaa tilannetta: kun enää ei sitouduta yhteen ihmiseen koko elämän ajaksi. Kun sekä miehet että naiset hyppää Tinder-treffeillä mutta pysyy "vapaana" niin on aika lailla sellaiset markkinat jotka suosii kaikkein kauneimpia ja rikkaimpia ja iso osa ei sitten löydä ketään. Pieni osa miehistä deittailee suurta määrää naisia, ja nämä miehet eivät halua sitoutua. Se on huono sitoutumista etsiville naisille ja se on huono muille miehille. Et siis ole todellakaan yksin. Kristilliset arvot omaava yhteisö voisi sopia sinulle paremmin, kun niissä usein arvostetaan myös heikompia.

Vierailija
56/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En yhtään ihmettele miksi oot yksin, eikä kavereitakaan ole. Nämä samat ulinat kuultu moneen kertaan ja tyypilliseen tapaan olet ennakkoluuloinen naisia kohtaan.

Vierailija
57/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ruikutus. Lue kommentit. Sua on yritetty auttaa. Vai mitä  haet täältä.

Vierailija
58/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En yhtään ihmettele miksi oot yksin, eikä kavereitakaan ole. Nämä samat ulinat kuultu moneen kertaan ja tyypilliseen tapaan olet ennakkoluuloinen naisia kohtaan.

Anna "ulista" hyvänen aika. On varmaan jo muutenkin synkkää ja sitten ei saisi edes nettipalstalla hakea tukea? Ja voisiko olla että ap:lla "ennakkoluulot" syntyvät ihan aiheesta, kun tulee jatkuvasti torjutuksi?

Vierailija
59/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onpas kurja juttu ja vaikea tilanne.

Luulen että tämä nykyinen aika jota elämme myös vaikeuttaa tilannetta: kun enää ei sitouduta yhteen ihmiseen koko elämän ajaksi. Kun sekä miehet että naiset hyppää Tinder-treffeillä mutta pysyy "vapaana" niin on aika lailla sellaiset markkinat jotka suosii kaikkein kauneimpia ja rikkaimpia ja iso osa ei sitten löydä ketään. Pieni osa miehistä deittailee suurta määrää naisia, ja nämä miehet eivät halua sitoutua. Se on huono sitoutumista etsiville naisille ja se on huono muille miehille. Et siis ole todellakaan yksin. Kristilliset arvot omaava yhteisö voisi sopia sinulle paremmin, kun niissä usein arvostetaan myös heikompia.

Kyllä aina esim helluntailaiset ovat karttaneet köyhiä jäseniään esim kukaan ei kättele, kun menet kokoukseen ja näin on ollut tilanne jo ennen koronaa. Siinä kyllä olet oikeassa, että sieltä voisi ap naisen löytää, koska monesti siellä on enemmän naisia kuin miehiä ja monessa seurakunnassa on paljon vanhojapiikoja.

Vierailija
60/272 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulleat rintalihakset, karvainen rinta, leveät hartiat, hoikka, pitkät paksut vaaleat latvoista luonnonkiharat hiukset, litteähkö masu, lihaksikkaat käsivarret, lihakset näkyvät ihon alta. Naisten päät kääntyvät kun liikun kaupungilla kireässä paidassa. Joo ihan tyytyväinen ulkonäkööni olen.

Mutta työtä se on vaatinut ihan älyttömästi, kymmeniä tunteja liikuntaa viikossa. Enkä ole ulkonäön vuoksi liikkunut vaan terveyden, kaunis kroppa tulee sivutuotteena.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi seitsemän