Kelpaako lievästi heikkolahjainen mies kellekkään?
Mulla on heikkolahjaisuus ja on sanottu tyhmäksi. Kuitenkaa en ole vammainen. Kelpaanko kellekkään. Olen vähän ujo ja sosiaaliset taidot ei kovin hyvät mut osaan jutella en näytä vammaiselta ja asun yksin käyn ihan töissä palkkatöissä en kuntoutuksessa ei mitää semmosta. Mut tuntuu etten vaa tälläsenä kelpaa kellekkään. Tuntuu pahalta kun on erilainen.
Kommentit (272)
Pulleat mänboobsit, meidän paikkakunnan kovimmat selkä- ja perskarvat, jopa pizzerian pitäjät ovat kateellisia (Kemi on kotipaikkani) Hoikka olen myös, lihaksikkaat ranteet (johtuvat toki Yrjönkadun videoiden katsomisesta), kerroinko jo selkäkarvoistani? Poikien päät kääntyvät täällä 24/7 (Pieksämäki, kotipaikkani) ja työtä tehdään poikien kans täällä kovasti, paljon se on vaatinut!
Kuulemma mittaustulokseni on seuraava: kovasti karvoja, mutta aivoni on noin sadasosa kikherneestä. Kovasti silti tehdään työtä senkin eteen!
Mänboobs-mies paikalla? No, mitenkäs muutenkaan. :)
No kyllä mut jatkuvasti torjutaan sen takia koska olen tyhmä ja on haukuttu jo vuosia tyhmäksi ja myös kiusattu koulussa erilaisuuteni takia tai millanen mä oon. No ei nyt vain ole kavereita. Lapsuus kaverit on hävinny vuosia sitten elämästä ja ovat osa saaneet naisen ite pyörin vain ympyrää. Kovasti yritän käydä töissä on siis vakituinen työ ja hyvin menee. Mutta joo en halua leikata kaljuksi olen kaljuuntunut ja jos ei kelpaa antaa olla. Kaljamahaa on vähän vaan. Vyötärö taitaa olla jotain 118 cm. No ilmeisesti naiset näkee mussa vain pelkkää vikaa.. en mä tiedä mitä ajatella.. Mulla pyyhkii nyt ihan hyvin mutta ei tuu treffailtua ja nähtyä naisia missään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En yhtään ihmettele miksi oot yksin, eikä kavereitakaan ole. Nämä samat ulinat kuultu moneen kertaan ja tyypilliseen tapaan olet ennakkoluuloinen naisia kohtaan.
Anna "ulista" hyvänen aika. On varmaan jo muutenkin synkkää ja sitten ei saisi edes nettipalstalla hakea tukea? Ja voisiko olla että ap:lla "ennakkoluulot" syntyvät ihan aiheesta, kun tulee jatkuvasti torjutuksi?
Et kai mene lankaan ja usko että tämä trolli on oikea henkilö?!
Kyllä monet kelvannu parisuhteeseen. Näkee aika tukevia naisia ja miehiä mutta he ovat kelvanneet. Miksi ihmees mun pitäs leikata tukka ja laihduttaa maha pois?
No kyllä ihmettelen. Itse sanoisin itsestäni oon iha ok tyyppi ja teen ahkerasti töitä ja oon tosi pitkä ja en oo edes lihava. Näytän hyvältä ja varmasti kelpaisin. Mutta ei vain edes pääse naista tapaan/jutteleen kuten oon sanonut.
Vierailija kirjoitti:
No kyllä ihmettelen. Itse sanoisin itsestäni oon iha ok tyyppi ja teen ahkerasti töitä ja oon tosi pitkä ja en oo edes lihava. Näytän hyvältä ja varmasti kelpaisin. Mutta ei vain edes pääse naista tapaan/jutteleen kuten oon sanonut.
Pääset tapaamaan naisen ihan peiliin katsomalla. Kirjoitustyylisi paljastaa että et todellakaan ole miespuolinen. Ja sitäpaitsi olet kirjoitellut niin pitkään ja paljon sinne hepopalstalle (varmaan muuallekin), että tyylisi on erittäin tunnistettava.
No kai mä vaa unohdan naiset kun vissiin en tuu koskaa kelpaavan ku en ole normaali mies. Katselen vain sivusta ja toiset komeat ja laihat miehet seurustelee ja vie naiset ja ite oon niin erilainen.
Taidan käydä vähä ehkä vaateostoksilla ostaa jotain uutta ja varmaa kohta parturiinkin menen. Alko vituttaa niin kovaa muutenki taas kaikki.
Oon vain masentunut ja turhautunut entistä enempi ku oon aina tässä samas tilantees mikää ei muutu ja naiset ei mitenkää kiinnostu. Kyllä mä liikun toki ihmisten ilmoilla ja en istu kotona.. joo semmonen en ole. Mutta kuten sanoin yksin aina jossaki.
Välillä ei kiinnosta yhtää mikää katsella sivusta muita pariskuntia ja ite on siinä yksin onpas tosi kivaa. Niin joskus ei vaa huvita mikää. Istuu vaan himassa sit yksin.
Juu se on huomattu että heikkolahjainen on naisille sama kuin roskaa ei voi saada koskaan ketään ja on vain joku syrjätynyt mies jolla ei oo kavereita ollut vuosiin.
Myös koen olevani yksinäinen ja en tunne kuuluvani porukkaan. On tässä jo niin kauan yksin pyöritty. En tiedä mitä sanoa. Hyväksyä kohtaloni yksin elämäni. Ainaski on työpaikka.
Suuri enemmistö ihmisistä on heikkolahjaisia, eli siinä valossa kyllä kelpaa.
Esimerkiksi älykkyysosamäärä asettu Gaussin käyrälle siten, että keskiarvo menee 100:n kohdalla. Puolet on yli ja puolet on alle 100.
Jossain äo 120:n kohdalla menee mielestäni normaalin raja, eli kaikki alle sen ovat heikkolahjaisia. Rajan ylittäjiä on väestöstä sellaiset 16 %, eli runsaat neljä viidesosaa ovat heikkolahjaisia ja pariutuvat keskenään.
No miksen sitten edes pääse tavallisen näkösen pulleamman naisenkaa treffeille?
No se nyt on vain ettei diagnoosien takia kelpaa ja oman persoonan takia.. toiset vain jää yksin.. kyl oon kaikkeni täs miettiny millanen pitäs olla. Oon joskus jopa yrittäny lähestyä naisia mut ne kävelee nopeesti ohi ja ei kato ees päälle kun ei niitä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
No miksen sitten edes pääse tavallisen näkösen pulleamman naisenkaa treffeille?
Se nainen on todennäköisesti niin heikkolahjainen, ettei ymmärrä olevansa b- tai c-luokan nainen. Kuvittelee saavansa Christiano Ronaldon. :-DDDD
Siltä osin menevät harhaan. Toki uskovatkin syntiä tekevät. Mutta Raamattu puhuu nimenomaan tuollaista vastaan, esim.
Veljeni, älköön teidän uskonne meidän kirkastettuun Herraamme, Jeesukseen Kristukseen, olko sellainen, joka katsoo henkilöön.
Sillä jos kokoukseenne tulee mies, kultasormus sormessa ja loistavassa puvussa, ja tulee myös köyhä ryysyissä,
ja te katsotte loistavapukuisen puoleen ja sanotte: "Istu sinä tähän mukavasti", ja köyhälle sanotte: "Seiso sinä tuossa", tahi: "Istu tähän jalkajakkarani viereen",
niin ettekö ole joutuneet ristiriitaan itsenne kanssa, ja eikö teistä ole tullut väärämielisiä tuomareita?
Kuulkaa, rakkaat veljeni. Eikö Jumala ole valinnut niitä, jotka maailman silmissä ovat köyhiä, olemaan rikkaita uskossa ja sen valtakunnan perillisiä, jonka hän on luvannut niille, jotka häntä rakastavat?
Mutta te olette häväisseet köyhän. Eivätkö juuri rikkaat teitä sorra, ja eivätkö juuri he vedä teitä tuomioistuimien eteen?
Eivätkö juuri he pilkkaa sitä jaloa nimeä, joka on lausuttu teidän ylitsenne?
Vaan jos täytätte kuninkaallisen lain Raamatun mukaan: "Rakasta lähimmäistäsi niinkuin itseäsi", niin te hyvin teette;
mutta jos te henkilöön katsotte, niin teette syntiä, ja laki näyttää teille, että olette lainrikkojia.