Eikö naiset nykyään etsi miehiä tai viihtyykö monet sinkkuna?
Tuntuu ettei naiset nykyää etsi mitään. Viihtyykö niin monet sinkkuna ei kaipaa miestä ei mitää seksiä ja läheisyyttäkään? Tuntuu niin. Nykyää on niin pinnallista tää meno jokapuolella. Ennen pääsi paremmin treffeille ja tapaan naisia. Nyt naiset vaan ilmottaa sori oon sinkku en eti mitää, tai ei kiinnosta ollenkaan.
Kommentit (438)
Nykyajan naiset sanoo sori et oo mun tyyppiä. Ei kiinnosta. viihdyn sinkkuna. Mies on ruma naisen makuun ei kiinnosta. Tai sori en halua nähdä sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen varattu ja 2 lasta. Jos tulee ero niin en muuta samaan asuntoon enää miehen kanssa ikinä.
Etkä varmasti kyllä pääsekkään.
N41
Minua pyysi 35-vuotias treffeille, mutta kun olen varattu.
Jossain kaupungeissa kun on ylitarjontaa miehistä.
Mutta ymmärrän että sinä et pääse, osa naisista ei ole hyvännäköisiä eikä heitä pyydetä mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olen varattu ja 2 lasta. Jos tulee ero niin en muuta samaan asuntoon enää miehen kanssa ikinä.
N41
Minua pyysi 35-vuotias treffeille, mutta kun olen varattu.
Jossain kaupungeissa kun on ylitarjontaa miehistä.
Mutta ymmärrän että sinä et pääse, osa naisista ei ole hyvännäköisiä eikä heitä pyydetä mihinkään.
Näyttää osa olevan vielä 35-vuotiaana lapsettomia eivät kelpaa
Vierailija kirjoitti:
Miehillä ei ole minulle mitään hyvää annettavaa ja kärsimystä en halua.
Ja omasta mielestäsi sinulla on paljon hyvää annettavaa vastapuolelle. Taidat painia tasoistesi miesten kanssa täysin samassa sarjassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N41
Katsos kun kauneus annetaan jo syntymässä. Osaa pyydetään vielä 60 - vuotiaanakin treffeille ja osaa ei pyydetä edes 20 - vuotiaana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta. Olen ollut jo neljässä parisuhteessa, joten osaan sanoa ei parisuhteelle. En tarvitse elämääni vaivaa ja ongelmia.
Ilmeisesti vika oli aina siinä toisessa.
Minä ne kaikki olen jättänyt. Oli niissä paljon vikaa. Ei ole muillekaan kelvanneet heti kun on oikea luonto selvinnyt.
Vierailija kirjoitti:
Ongelma harvoin on siinä, etteikö nainen haluaisi hyvää miestä ihan pysyvään suhteeseen. Ongelmana ovat ne 95% miehistä, jotka hakevat vain seksiä. Silloin se 5% menee muiden mukana suoraan ohi.
Ihme tilasto. Mielestäni iso osa miehistä on avioliitossa. Paljon isompi kuin tuo 5%.
Meidän kaupungissa pyydetään 50-vuotiaitakin naisia treffeille, asuvat naapurissa, miehet vaihtuu. Käyvät baareissa.
Kerrankin luin koko ketjun alusta loppuun.
Osaa teistä käy kyllä tosi sääliksi jos kokemuksenne parisuhteista ovat kuvailtujen kaltaisia.
Vierailija kirjoitti:
Itse en kovin ruma mies ole ja hyvin hyvin pitkä. Sinkkuna jo 3 v kun ei kelpaa. Minullehan kelpaisi hyvinkin tavallisen nätti nainen.
Äly hoi. Miksi sinun "en kovin ruma mies" pitäisi saada nätti nainen, kun itsekään et ole nätti? Nätit pariutuvat nättien kanssa, rumat rumien kanssa pääsääntöisesti näin tutkimusten mukaan. Äläkä selitä mitään nirsoista naisista.
Vierailija kirjoitti:
Nykyajan naiset sanoo sori et oo mun tyyppiä. Ei kiinnosta. viihdyn sinkkuna. Mies on ruma naisen makuun ei kiinnosta. Tai sori en halua nähdä sua.
Tässä tapauksessa vika on ainakin jo kirjoitustaidon puutteessa. Ehkä ulkonäössäkin voi olla vikaa, mutta kyllä pään sisältö aina eniten ihmisessä ratkaisee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä miehellä tekee, jos on rahaa omastakin takaa? Ei siitä ole muuta kuin vaivaa.
Totta.
Täsmälleen samaa mieltä myös toisinpäin.
M34
Ihmeen kyynistä. Eikö sillä ole mitään arvoa, että voi käpertyä jonkun ihanan ihmisen kainaloon?
Ei.
Tuo on niin pieni osa parisuhdearjesta.
Meillä se näyttelee isoa osaa. Ehkä tästä syystä en myöskään viihdy sinkkuna enkä vaihtaisi miestäni mihinkään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N41
Katsos kun kauneus annetaan jo syntymässä. Osaa pyydetään vielä 60 - vuotiaanakin treffeille ja osaa ei pyydetä edes 20 - vuotiaana.
Ja näin se nainen on taas kerran naiselle susi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
N41
Ja näin se nainen on taas kerran naiselle susi.
Niin, toisille on kova paikka kun ei pyydetä nuorena treffeille sitten he luulevat ettei heitä vanhempiakaan naisia pyydetä treffeille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän kaupungissa pyydetään 50-vuotiaitakin naisia treffeille, asuvat naapurissa, miehet vaihtuu. Käyvät baareissa.
Panopuumat nyt maistuu välipalana aina, jos kilot on pysyneet kurissa.
Kyllä niillä nuo miehet pysyy jonkun aikaa, tosin yksi oli naimisissa, oli sanonut vaimolleen, että menee veneilemään ja vene oli mukana trailerin päällä, ei se kyllä vedessä käynyt.
Mulla on ollut monta parisuhdetta. Aina tullut ero jostakin syystä. En usko että löytyy loppuelämän kestävä suhde.
Vierailija kirjoitti:
No ei ole tavisnaisia kyllä tinderissä.. vain koulutettu nirppanokkia sanon minä. Eivät halua miestä jolla ei ole rahaa statusta korkea koulua, itse pysyn tuommosista kaukana. Ei kiinnosta ikinä.
Teidän miesten kannattaisi opetella käyttäytymään, puhumaan ja huomioimaan nainen.
Te miehet ette osaa pelata naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä moni nainen yhä enenevästi valitsee sinkkuuden. Etenkin, jos ovat olleet jo kerran avioliitossa tai pitkässä avoliitossa perheen perustaen. Nainen pärjää yksinkin, tekee itselleen mielekkäitä asioita ja käyttää aikansa vihdoin itselleen mielekkäästi, kun lapset on saanut kasvatettua ja mahdollisesti huonosta liitosta/parisuhteesta on saanut rohkeuden lähdettyä.
Kaiken tuon jälkeen pitäisi seuraavan suhteen olla erityisen hyvän, arvojen ja maailmankatsomuksen olla hyvin samankaltaisten, jotta nainen laittaisi vielä vakavasti hynttyynsä yhteen jonkun kanssa. Näin ainakin itselläni ja muutamalla muullakin naisella omasta ystäväpiiristäni.
Mihin ne teidän miehenne ja lastenne isät ovat oikein kadonneet?
Vierailija kirjoitti:
No mitäs naiset on. Erittäin nirsoja kylmiä ja ei halua ees antaa läheisyyttä. Pitäkööt tunkkinsa.
Antaa. Siinä se ongelma juuri on: Ehkäpä olemme kyllästyneet antamaan saaden itse vain huorittelua, nyrkiniskuja ja yksinhuoltajan köyhyyden.
Näin minäkin arvelen. Kun on ollut suhteessa niin tietää mitä se on ja mitä se ei ole. Omaa itsenäisyyttä saattaa arvostaa. Mielestäni on vain hyvä asia, jos on itsenäinen aikuinen ja osaa myös olla yksin.
Tuntuu ettei nykyään edes leski saisi "jäädä yksin". Miksi ei? Eikö se ole hyväksyttävää, jos pitkän suhteen jälkeen toteaa, että ei muita enää halua tai kelpuuta pysyvään suhteeseen tai vakavampaan tai mihinkään?