Eikö naiset nykyään etsi miehiä tai viihtyykö monet sinkkuna?
Tuntuu ettei naiset nykyää etsi mitään. Viihtyykö niin monet sinkkuna ei kaipaa miestä ei mitää seksiä ja läheisyyttäkään? Tuntuu niin. Nykyää on niin pinnallista tää meno jokapuolella. Ennen pääsi paremmin treffeille ja tapaan naisia. Nyt naiset vaan ilmottaa sori oon sinkku en eti mitää, tai ei kiinnosta ollenkaan.
Kommentit (438)
Mäki oon sitä mieltä et jätän naiset rauhaan kun on mt ongelmia ja kaikenlaista ku en vain kelpaa.
Naiset ovat siihen asti sinkkuja kunnes tapaavat sen oikean. Naiset ovat valkoivampia biologian takia ja se on ymmärrettävää. Miestenkin pitäisi ymmärtää tämä. Naiset ei mene suhteisiin syistä, koska saa säännöllisesti seksiä niinkuin jotkut miehet. Joten kyllä, naiset viihtyy sinkkuina kunnes tapaa sen oikean.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä miehellä tekee, jos on rahaa omastakin takaa? Ei siitä ole muuta kuin vaivaa.
Totta.
Täsmälleen samaa mieltä myös toisinpäin.
M34
Ihme rinnakkaisyhteiskunta. En tykkää yleistämisestä, mutta perhe -ja kaveripiirissäni kaikki ovat ja haluavat olla parisuhteissa tai avio/avoliitossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä miehellä tekee, jos on rahaa omastakin takaa? Ei siitä ole muuta kuin vaivaa.
Totta.
M34
Ihmeen kyynistä. Eikö sillä ole mitään arvoa, että voi käpertyä jonkun ihanan ihmisen kainaloon?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En varsinaisesti etsi, mutta tapasin niin ihanan miehen, etten haluaisi olla sinkku. Olen vaan huono tekemään aloitetta asioiden suhteen, joten varmaankin sinkkuus edelleen jatkuu. Miehethän nyt ei tunnetusti laita tikkuakaan ristiin aloitteiden tekemiseen.
Tiedät itsekin ettei voi kun metoo. Tuo on nykyään sinun tehtäväsi.
Kahville pyytäminen on mielestäni niin asiallinen ehdotus, että siitä ei metoota saa millään aikaiseksi. Ei ole pakko kysyä "mennäänkö paneen" tai alkaa käpälöidä.
Hah.
Muutamien "kahvien" ja muun liehittelyn jälkeen kun teet vakavamman muuvisi, niin jo avaimet kilisee ja saa somessa julkisen sikaleiman.
Tämän takia nykynaista ei edes uskalla lähestyä.
No mistä sitä seksiä saa? En halua maksaa kyllä. Itsekkin miehenä kaipaan seksiä mut ei vaa löydä naisia mistää ja ei ole vakiopanoja.. ei naiset halua mitää seksiä.
Ylimielinen passiivisuus ja tyytyväisyys syntyy siitä, kun geenit ja teknologia sekä salliva ilmapiiri yhdistyvät.
Geenit = nainen
teknologia = meikit, Tinder
ilmapiiri = liberaalit länsimaat
Kasarin ja ysärin leffoissa ja tv-sarjoissa opetettiin nuorille, että komeat pojat ovat pissapäitä, kun haluavat seksiä nopeasti ja tyttö yrittää häpäistä poikaa tottelemaan tytön vaatimuksia kitisemällä, että tämä "haluaa vain yhtä asiaa" ja yleensäkin, että naisen käsikirjoitus ja tarpeet ovat oikeassa. Itsekin 80-luvulla syntyneenä otin nämä mediakuvaukset vakavasti ja aloin uskoa miesten olevan pahoja. Tosiasiassahan nuo leffojen mallipojat vain toteuttivat omia mieltymyksiään, koska heillä oli siihen mahdollisuus, kuten tavallisilla naisilla.
Vaikka naiselle kantaisi miten paljon lisäarvoa ja ilmaisia mahdollisuuksia ja tilaisuuksia, osa haluaa silti voimaantua sanomalla, että miehet ovat roskaa jne. koska he tietävät, että heiltä ei vaadita hyvää luonnetta. He voivat vaatia sitä miehiltä, mutta ei päinvastoin, koska on epätoivoisia miehiä, jotka kestävät mitä tahansa.
Ihmisillä on taipumusta ajatella ja tuntea, että korkeamman statuksen omaava ihminen on viisas ja oikeassa ja tämä harha siirtyy myös lihamarkkinoille; nainen on ikään kuin kuusikymppinen sydänkirurgi, joka luennoi norsunluutornista peruskoulun käyneelle potilaalle siitä, miten verisuonia pitää hoitaa; erona on tietysti se, että nainen ei ole lihamarkkinoilla miestä viisaampi, vaan hän on syntynyt valtaominaisuuksien kanssa ja rationalisoi tai sanoittaa asioita siten, että mies tuntee itsensä huonoksi ihmiseksi, jos geenit eivät riitä; naisen puheessa ja eleissä miehen geenit muuttuvat huonoksi moraaliksi ja käytökseksi; se on sama juttu kuin tämä kirurgi syyllistäisi sydänkohtauksen saanutta elintavoista, vaikka tämä söisi joka päivä terveellisesti ja harrastaisi liikuntaa huonoilla perintötekijöillä. Joskus 00-luvun puolella tyttö alkoi itkemään puhelimessa minulle, miten hänelle tuli minusta "pervot" mieleen, kun sanoin olevani ilman läheisyyttä.
Olen ylpeä siitä, että jo silloin nuorena poikana ymmärsin minkälaista paskaa nuo krokotiilinkyyneleet olivat ja parin viikon päästä sama tyttö kertoi jo minulle MSN Messengerissä intiimejä yksityiskohtia seksielämästään toisen pojan kanssa; hänen ihastuksensa minuun kesti sen pari viikkoa ja kun en heti matkannut toiselle puolelle Suomea, menetin mahdollisuuteni.
Vierailija kirjoitti:
Miksi suomalaiset miehet eivät voi kohdella naisia hyvin? Kun nainen on hyvä miehelle, hän tekee kaiken pettääkseen ja valehdellakseen hänelle.
Ei ole yllätys, että sinkkuja on yhä enemmän. Naiset eivät halua miehiä, jotka juovat ja lyö heitä, eivätkä miehiä, jotka valehtelevat ja ovat muiden naisten kanssa.
Se on aina vähintään se pettäminen, lievä fyysinen ja henkistä väkivaltaa. Pillu haisee jatkuvista tulehduksista ja masennuslääkkeitä saa rouskutella kun on miehen kanssa. Ei ole mitään vaivoja silloin kun ei ole miestäkään. Mikä siinä ihmisen lailla kohtelussa on niin vaikeaa miehille? Ei tulisi mieleenkään haukkua puolisoa joka aamusta iltaan tekee töitä sen eteen että minun on hyvä olla, mutta mies voi pettää ja sylkeä päin naamaa ja sanoa että en ole pyytänyt!
Vierailija kirjoitti:
En varsinaisesti etsi, mutta tapasin niin ihanan miehen, etten haluaisi olla sinkku. Olen vaan huono tekemään aloitetta asioiden suhteen, joten varmaankin sinkkuus edelleen jatkuu. Miehethän nyt ei tunnetusti laita tikkuakaan ristiin aloitteiden tekemiseen.
Ei tee ei, #MeToo tehosi hyvin. Häiriköt ja ahdistelivat jatkavat entiseen tapaan ja herrasmiehet katsoivat parhaaksi pelata varman päälle ja olla lähestymättä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta.
M34
Ihmeen kyynistä. Eikö sillä ole mitään arvoa, että voi käpertyä jonkun ihanan ihmisen kainaloon?
Ei.
Tuo on niin pieni osa parisuhdearjesta.
suurin osa miehistä haluaa "alistaa" naisia, käytös on sellaista että vilkuillaan muita naisia parisuhteessa ja petetään työmatkoilla... miksi nainen haluaisi suhteeseen? ...
No en minäkään etsi naista. En kaipaa seksiä enkä läheisyyttä eli mun mielestä tuossa asiassa ei ole mitään ihmeteltävää
Itse olen varattu ja 2 lasta. Jos tulee ero niin en muuta samaan asuntoon enää miehen kanssa ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla aikamoinen catch.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen varattu ja 2 lasta. Jos tulee ero niin en muuta samaan asuntoon enää miehen kanssa ikinä.
En keksi mitä hyötyä minulle parisuhteesta olisi, enemmän kotitöitä ja mies haluaa sitä ja tätä.
Vierailija kirjoitti:
Etsii. Ongelma ehkä on siinä, että suomalaiset miehet eivät tunnu enää osaavan lähestyä naisia ilman tinderiä eikä aina sen jälkeenkään. Niinpä moni nainen huomaakin seurustelevansa useammin ei-alkuperäisen suomalaisen kanssa. Minäkin seurustelen tällä hetkellä Kanadalaisen kanssa, sitä ennen oli Ranskalainen. Koen, että näiden kanssa vuorovaikutuskin oli helpompaa + ei ollut päihde, playstation tai muita ongelmia.
Hassua. Ranskassa naiset valittavat miesten vieraissa juoksemisesta...se on kuulemma maan tapa. He myös pitävät "juroja, suoraselkäisiä" skandinaaveja ranskalaisia miehiä parempina vaihtoehtoina.
Ruoho tuntuu aina olevan vihreämpää aidan toisella puolella.
Vierailija kirjoitti:
Etkä varmasti kyllä pääsekkään.
N41
Vierailija kirjoitti:
Ei kiinnosta. Olen ollut jo neljässä parisuhteessa, joten osaan sanoa ei parisuhteelle. En tarvitse elämääni vaivaa ja ongelmia.
Ilmeisesti vika oli aina siinä toisessa.
Miehet ovat vihdoin oivaltaneet parisuhteen hyödyt - haitat suhteen ja pysyvät mieluummin omillaan.