Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö naiset nykyään etsi miehiä tai viihtyykö monet sinkkuna?

Vierailija
09.10.2021 |

Tuntuu ettei naiset nykyää etsi mitään. Viihtyykö niin monet sinkkuna ei kaipaa miestä ei mitää seksiä ja läheisyyttäkään? Tuntuu niin. Nykyää on niin pinnallista tää meno jokapuolella. Ennen pääsi paremmin treffeille ja tapaan naisia. Nyt naiset vaan ilmottaa sori oon sinkku en eti mitää, tai ei kiinnosta ollenkaan.

Kommentit (438)

Vierailija
121/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan jaksa sitä ikuista torjuntaa. Ainoat vaatimukseni olivat normaalipaino, ei pahoja riippuvuuksia, ei ole elämäntapatyötön. Viimeisin tapailukumppani oli sitten liikuntaa harrastamaton elämäntapatyötön mt-ongelmainen ja hänen aloitteestaan tapailu päättyi.

Enpä tiedä mistä voisi enää kriteerejä karsia, alkaa olla helpompi olla yksin. Olen päälle 30v, hoikka, lapseton ja perusnätti enkä vieroksu työntekoa. En vaan nykymiehille kelpaa.

Vierailija
122/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä teitä vaivaa. Itse kaipaan parisuhdetta ja naista ja mun mielestä se ei ole väärin. Mä en tajua vain. No alkaa yksin sitte ihan sama.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vakituisesti töissä käyvä pitkä mies.. en ole sossupummi elämäntapatyötön.. harrastan liikuntaa.. en vain ymmärrä mistä löytäisin naisen jolle kelpaisin omana itsenäni ilmeisesti aina on parempi mies joka menee edelle.

Vierailija
124/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vakituisesti töissä käyvä pitkä mies.. en ole sossupummi elämäntapatyötön.. harrastan liikuntaa.. en vain ymmärrä mistä löytäisin naisen jolle kelpaisin omana itsenäni ilmeisesti aina on parempi mies joka menee edelle.

Jostain nepsyjen tukiryhmästä. Joku autistinen nainen voisi jaksaa kaltaistaan.

Vierailija
125/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos.

Vierailija
126/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Filippiineillä on hyviä ja kauniita naisia.

Vierailija
127/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta sellaiset naiset minua, ei tippaakaan.

Vierailija
128/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varsinkin nämä nuoret perus laihat nätit normipainoset ei niitä kiinnosta yhtää.. eivät kato ees päälle.. no itse en todellakaa niinku ruma ole.. mutta joku sit mättää inhottaa kun ei tiedä.. kaipais vaa sellasta oikeeta naista. tää sinkkuus ei oo mun juttu.. kavereita on vain 1.. harrastuksia ei ole.. mutta työ vakituinen ja elämä rullaa.. se kumppani toiveissa.. mutta ei taida mulle löytyä.

Sun ongelma on tekstistä päätellen heikkoitsetunto. Naisille ei mennä hattu kourassa kysymään, saanko ehkä olla olemassa...aivan väärä taktiikka.

mies53v

Vierailija
129/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onko se sit vain parempi unohtaa naiset ja olla yksin?

Vierailija
130/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä palstamiehet tekevät kyllä parhaansa, että meiltä naisilta loppukin kiinnostus häviää. Muutaman ketjun kun täällä lueskelee, niin sinkkuus vaikuttaa suorastaan onnenpotkulta.

Vierailija
131/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pian 20 vuotta olen elänyt sinkkuna elämäni parasta aikaa. Jokaisesta lupaavasti alkaneesta suhteesta kuoriutui passattava ja hyysättävä iso vauva joka vaati kaiken muttei itse antanut mitään. Yleensä kaupan päälle tuli vielä kimppu ongelmia, joita vauva ei halunnutkaan ratkaista. Jokaista liikettäni ja elettäni ei tarvitse kytätä korvat luimussa siksi että joku teinityttis aikanaan pussaili toisen kanssa enkä ala kolmiodraamoihin pullon kanssa. Kiitti mulle riitti.

Vierailija
132/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä palstamiehet tekevät kyllä parhaansa, että meiltä naisilta loppukin kiinnostus häviää. Muutaman ketjun kun täällä lueskelee, niin sinkkuus vaikuttaa suorastaan onnenpotkulta.

Eiköhän nuo aikansa yritettyään hae sen naisen sitten jostain muualta. Ikäkin tekee sen oman osansa sitten miesten lähentelyille. Jaksamisia siskolle.

Vierailija
133/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään naistenkaan ei tarvitse ottaa jotakuta vain siksi että:

A. Seksi. Hoituu itsekseenkin.

B. Tahtoo lapsen. Hoituu itsellisesti.

C. Raha. On omat tulot.

D. Koti. Kun on omaa omaisuutta, saa myös helpommin lainaa ja oman kodin.

E. Yksinäisyyden pelko. Naisella on useimmiten laajemmat, läheisemmät ja hyvinhoidetummat ystävyyssuhteet kuin miehellä.

Nainen ottaa miehen ja pitää miehen jos se parantaa naisen elämää. Ei huononna. Tilastojen valossa esimerkiksi avioliitto lisää miehen koettua hyvinvointia ja vähentää naisen. Siksi mieluummin ilman miestä kuin yhtään huonon kanssa.

Monet voittaa tässä tilanteessa, joku häviää kun kaikki ei ota kiintiömiestä vain siksi että olisi joku.

Vierailija
134/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitte olkaa kaikki jos näin vaikeeta koko elämänne sinkkuina.

Vierailija
135/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitte olkaa kaikki jos näin vaikeeta koko elämänne sinkkuina.

Ennemmin sinkku, kuin katkeran ruikuttajan kanssa.

Vierailija
136/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemmin sinkkuna kuin petollinen tyytyminen johonkin ja molempien elämän tuhlaaminen.

Vierailija
137/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisia ahdistaa nykyaika ja helpoin keino torjua sitä on pysyä sinkkuna ja pitää langat käsissään. Jos ahdistaa hyvässä suhteessa niin ero vaan. Suurinosa samanlaisia tuuliviireja.

Vierailija
138/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen totaalisen kyllästynyt ja pettynyt miehiin.

Itsekkäitä, valehtelevia, päihdeongelmia, pettureita, seksihulluja,juntteja!!!

Ei mitäön käytöstapoja, ei toisen ihmisen kunnioitusta, eikä edes keskustelutaitoa.

Tinderkin täynnä seksihulluja ja kyllä myös näissä ns KILTEISSÄ miehissä!

Vierailija
139/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en kovin ruma mies ole ja hyvin hyvin pitkä. Sinkkuna jo 3 v kun ei kelpaa. Minullehan kelpaisi hyvinkin tavallisen nätti nainen.

Sun ongelma on se, että tavoittelet liian korkeatasoisia naisia. Suosittelen kääntämään katseen pulleisiin ja heikkolajhjaisiin naisiin, niin ehkä pääsisit treffeille

Vierailija
140/438 |
18.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmankos Suomessa maksullinen seksi kukoistaa. Sugardaddyä etsivien naisten määrä on kasvussa ja tarjontaa oikeista hutsuista on enemmän kuin koskaan. Hämmästyin kun katsoin verkosta hutsusivustoja niin sadoittain on tarjontaa. Tämä kertoo siitä, että hutsut ovat huomanneet Suomen rahasampoksi eli kysyntää täällä riittää maksulliselle seksille. Suomalaiset naiset ovat siis tällä sinkkupihtauslinjalla kutsuneet maahan tuhansia hutsuja.