Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö naiset nykyään etsi miehiä tai viihtyykö monet sinkkuna?

Vierailija
09.10.2021 |

Tuntuu ettei naiset nykyää etsi mitään. Viihtyykö niin monet sinkkuna ei kaipaa miestä ei mitää seksiä ja läheisyyttäkään? Tuntuu niin. Nykyää on niin pinnallista tää meno jokapuolella. Ennen pääsi paremmin treffeille ja tapaan naisia. Nyt naiset vaan ilmottaa sori oon sinkku en eti mitää, tai ei kiinnosta ollenkaan.

Kommentit (438)

Vierailija
41/438 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma harvoin on siinä, etteikö nainen haluaisi hyvää miestä ihan pysyvään suhteeseen. Ongelmana ovat ne 95% miehistä, jotka hakevat vain seksiä. Silloin se 5% menee muiden mukana suoraan ohi.

Vierailija
42/438 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä hae pelkkää seksiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/438 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta antaa ne naiset olla pitäkööt tunkkinsa nirsot. Ottakoot mallimiehen.

Vierailija
44/438 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ne naisetkaa kaikki kelpaa miehille niin se vain menee. Nykyää pitää olla statusta ja komee tai kaunis nainen että kelpaa.

Vierailija
45/438 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kovin ruma mies ole ja hyvin hyvin pitkä. Sinkkuna jo 3 v kun ei kelpaa. Minullehan kelpaisi hyvinkin tavallisen nätti nainen.

Vierailija
46/438 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei vissiin enää halua parisuhdetta.. on kavereita elämää. no kaikilla on erilaiset haaveet.. minulla ei ole kavereita ja kaipaan vain parisuhdetta ja en koe että elämä on nyt kunnossa kun nainen puuttuu multa

Vierailija
47/438 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se etsiminen on niin helvetillinen työmaa ettei siihen ole mitään mielenkiintoa enää lähteä. Sitten kun luulet löytäneesi sen yhden helmen, paljastuu että se onkin aivan kaikkea muuta. Ei kiitos, ennemmin yksin.

Vierailija
48/438 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vuoroviikkovanhempi ja parisuhde vaatii liikaa vaivaa siitä saatavaan iloon nähden. Joka toinen viikko menen kokonaan lasten ehdoilla ja sitten joka toinen viikko pitäisi täyttää miehen toiveita.

Kun ei ole miestä, voin tehdä lapsiviikoilla lyhyempää työpäivää, jolloin harrasterumba helpottuu, ja joka toinen viikko pidempää työpäivää sekä harrastaa omia juttujani. Olen onnellisempi näin.

Ehkä kerran parissa kuukaudessa minulla olisi käyttöä kivalle miehelle viikonlopun ajan, mutta kivoille miehille sellainen ei tietenkään riittäisi, enkä voisi sellaista keltään vaatia, joten parempi olla täysin ilman miestä.

Vierailija
49/438 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en miehenä ees saa seksiä mistään ja pääse tapaileen naisia. Ikää on päälle 30v. On vähän ylipainoa ja tuntuu etten kelpaa omana itsenäni ollenkaan.

Sulla taitaa olla hieman enemmän ylipainoa, koska itsellänikin on hieman ylipainoa, mutta ei mulla ole juurikaan ylimääräistä kropassa.

Vierailija
50/438 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei innosta parisuhde, sillä viihdyn suurimman osan vapaa-ajastani yksin. Sen sijaan seksi kelpaisi.

Vierailija
51/438 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ei ole tavisnaisia kyllä tinderissä.. vain koulutettu nirppanokkia sanon minä. Eivät halua miestä jolla ei ole rahaa statusta korkea koulua, itse pysyn tuommosista kaukana. Ei kiinnosta ikinä.

Miten ajattelit ruokkia ja vaatettaa lapsesi?

Vierailija
52/438 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet lapsuuskaverit seurustelee.. Ite oon yksin ku en kelpaa suominaisille.

Vierailija
53/438 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi suomalaiset miehet eivät voi kohdella naisia ​​hyvin? Kun nainen on hyvä miehelle, hän tekee kaiken pettääkseen ja valehdellakseen hänelle. 

Ei ole yllätys, että sinkkuja on yhä enemmän. Naiset eivät halua miehiä, jotka juovat ja lyö heitä, eivätkä miehiä, jotka valehtelevat ja ovat muiden naisten kanssa.

Vierailija
54/438 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse en viihdy yksin naiselle olisi tilaa ja seksiä myös kaipaan

Vierailija
55/438 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kaipaa miestä. Minulla on paljon parempi itsetunto kun ei ole miestä.

Vierailija
56/438 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Irtoseksiä saa naisena helposti eikä miehissä ole hurraamista. Get over it.

Surullista että käsityksesi miehistä on tuollainen.

Tosin, vakka kantensa valitsee. 

Vierailija
57/438 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta. Olen ollut jo neljässä parisuhteessa, joten osaan sanoa ei parisuhteelle. En tarvitse elämääni vaivaa ja ongelmia.

Vierailija
58/438 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ylipainoa kun 10 kg.. oon 195 cm pitkä... mutta naisille oon liian pitkä.

Vierailija
59/438 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on mielenterveys ongelmia rsiskauksen jälkeen ja miehet eivät tästä pidä ja tämän takia haluavat vain seksiä minun kanssa... olen nyt jättänyt miehet rauhaan, kun en kelpaa.

Vierailija
60/438 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisia naisia kun eivät miestä halua.