Eikö naiset nykyään etsi miehiä tai viihtyykö monet sinkkuna?
Tuntuu ettei naiset nykyää etsi mitään. Viihtyykö niin monet sinkkuna ei kaipaa miestä ei mitää seksiä ja läheisyyttäkään? Tuntuu niin. Nykyää on niin pinnallista tää meno jokapuolella. Ennen pääsi paremmin treffeille ja tapaan naisia. Nyt naiset vaan ilmottaa sori oon sinkku en eti mitää, tai ei kiinnosta ollenkaan.
Kommentit (438)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä moni nainen yhä enenevästi valitsee sinkkuuden. Etenkin, jos ovat olleet jo kerran avioliitossa tai pitkässä avoliitossa perheen perustaen. Nainen pärjää yksinkin, tekee itselleen mielekkäitä asioita ja käyttää aikansa vihdoin itselleen mielekkäästi, kun lapset on saanut kasvatettua ja mahdollisesti huonosta liitosta/parisuhteesta on saanut rohkeuden lähdettyä.
Kaiken tuon jälkeen pitäisi seuraavan suhteen olla erityisen hyvän, arvojen ja maailmankatsomuksen olla hyvin samankaltaisten, jotta nainen laittaisi vielä vakavasti hynttyynsä yhteen jonkun kanssa. Näin ainakin itselläni ja muutamalla muullakin naisella omasta ystäväpiiristäni.
Mihin ne teidän miehenne ja lastenne isät ovat oikein kadonneet?
Pullonsuusta alas. Se oli hänestä kivempi tapa yrittää hoitaa asiansa kuin ryhtyä oikeasti niitä hoitamaan.
Sinkkuna on hyvä olla. Oma tupa, oma lupa, omat rahat, oma aika, oma vartalo, johon ei luvattani koske kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkuna on hyvä olla. Oma tupa, oma lupa, omat rahat, oma aika, oma vartalo, johon ei luvattani koske kukaan.
Kosketaanko sinua usein luvatta parisuhteessa? Oliko kyseessä kenties raiskaus?
Vierailija kirjoitti:
Mitä sillä miehellä tekee, jos on rahaa omastakin takaa? Ei siitä ole muuta kuin vaivaa.
Tosi on!
Miksi miehet haluaa naisen ja parisuhteen kun kuitenkin työ, harrastukset ja kaverit on tärkeempiä.
Koska ei löydy miestä, joka haluaisi kumppanuutta, yhteenkuuluvuutta, yhteisen elämän. Minulla on jo kaikki muu, mutta puuttuu puoliso, joka haluaisi tehdä asioita yhdessa, harrastaa ja matkustella. En tiedä mistä tällainen mies löytyisi, deittipalvelut on kokeiltu ja siellä miehet ovat vaan seksin perässä.
Ei niin liity aiheeseen, mutta tuli mieleen kun eräs mies, jota tapailin. Oli samaan aikaan helvetin mustasukkainen, jos edes vilkaisun toista miestä ja oli myös helvetin vihainen siitä, että mulla oli vain naispuolisia ystäviä. Jos mua kuulemma oikeasti kiinnostaisi miehet ja parisuhde, mulla olisi myös mieskavereita (joita ei sitten kuitenkaan saisi olla) koska niitä kertyy, kun etsii miehiä itselleen. Tämä tekee musta siis aseksuaalin. :) Huoh.
Vierailija kirjoitti:
Koska ei löydy miestä, joka haluaisi kumppanuutta, yhteenkuuluvuutta, yhteisen elämän. Minulla on jo kaikki muu, mutta puuttuu puoliso, joka haluaisi tehdä asioita yhdessa, harrastaa ja matkustella. En tiedä mistä tällainen mies löytyisi, deittipalvelut on kokeiltu ja siellä miehet ovat vaan seksin perässä.
Viimeisenä oljenkortena kokeilisin yhdessä topassa ehdotettua virolaista kuntosalia. Hyötypuolet a) lähellä ja b) virolaiset miehet tykkää tehdä aloitteita. Viimeisenä c) ellet löydä ketään pääset viimeistään tulemaan pois iltalaivalla.
Ei löydy ketään joka hyväksyisi minut omana itsenäni. Aina on vaan joku rooli tai raamit tarjolla. En jaksa edes yrittää jos kerta olen niin paska että koskaan ei saa vaatia tai toivoa mitään mutta aina pitää jotain olla antamassa tai uhraamassa.
Mitä enemmän sinkkunaisia, sitä enemmän irtopanoja. Totuus on että sinkuilla irtoaa paaaljon helpommin kuin varatuilta.
Vierailija kirjoitti:
Ei niin liity aiheeseen, mutta tuli mieleen kun eräs mies, jota tapailin. Oli samaan aikaan helvetin mustasukkainen, jos edes vilkaisun toista miestä ja oli myös helvetin vihainen siitä, että mulla oli vain naispuolisia ystäviä. Jos mua kuulemma oikeasti kiinnostaisi miehet ja parisuhde, mulla olisi myös mieskavereita (joita ei sitten kuitenkaan saisi olla) koska niitä kertyy, kun etsii miehiä itselleen. Tämä tekee musta siis aseksuaalin. :) Huoh.
Sinkkuna tosiaan törmää näihin miesten helmiin tai sitten pelkän seksin vonkaajiin, joista vielä suuri osa varattuja. Kummasti alkaa yksin eläminen olla houkutteleva vaihtoehto. Ei noita vaan jaksa.
Itse ihmettelen tätä. Kyllä haluaisin parisuhteen naisen elämääni ja tuntuu että mistää ei löydä ei kelpaa omana itsenää naiselle.. aina on komeempi ja fiksumpi mies.. miehellä ei saa olla mitää mt ongelmia ei nepsy häiriöitä ei mitää.. Itse en vain enää kelpaa.. lisäksi olen kaljuuntunut vähän mahaa ei paljon.. eipä naiset katto päälle.. ei niitä kiinnosta yhtään.. antaa olla.. nautin sinkkuudesta sit.
Vierailija kirjoitti:
Kuka nyt jonkun i n c e l naisen haluaisi? Kyllä ne normaalit naiset haluaa suhteen.
Ymmärrätkö mitä se i tossa tarkoittaa? Kyllä ne naiset ihan omasta halustaan pysyvät mieluummin sinkkuna.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mikä teitä naisia nykyää vaivaa... hittoko ei ymmärrä.
Naisia ei vaivaa yhtään mikään. Ei vaan kiinnosta hyysätä kaikenlaisia luusereita.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi hakea? Sinkkuna on kivaa.
Tämä. Miehistä on pelkkää riesaa ja vastusta. Miksi kukaan sellaista ottaisi vaivoikseen?
Ja kuinka monta naista on noin sanonut?