Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eikö naiset nykyään etsi miehiä tai viihtyykö monet sinkkuna?

Vierailija
09.10.2021 |

Tuntuu ettei naiset nykyää etsi mitään. Viihtyykö niin monet sinkkuna ei kaipaa miestä ei mitää seksiä ja läheisyyttäkään? Tuntuu niin. Nykyää on niin pinnallista tää meno jokapuolella. Ennen pääsi paremmin treffeille ja tapaan naisia. Nyt naiset vaan ilmottaa sori oon sinkku en eti mitää, tai ei kiinnosta ollenkaan.

Kommentit (438)

Vierailija
21/438 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon nainen (laiska) ei tee alotteita, vaan odottaa kotona prinssiä. prinssit taas ovat lopettaneet alotteiden teon metoon vuoksi.

Vierailija
22/438 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsii. Ongelma ehkä on siinä, että suomalaiset miehet eivät tunnu enää osaavan lähestyä naisia ilman tinderiä eikä aina sen jälkeenkään. Niinpä moni nainen huomaakin seurustelevansa useammin ei-alkuperäisen suomalaisen kanssa. Minäkin seurustelen tällä hetkellä Kanadalaisen kanssa, sitä ennen oli Ranskalainen. Koen, että näiden kanssa vuorovaikutuskin oli helpompaa + ei ollut päihde, playstation tai muita ongelmia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/438 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varsinaisesti etsi, mutta tapasin niin ihanan miehen, etten haluaisi olla sinkku. Olen vaan huono tekemään aloitetta asioiden suhteen, joten varmaankin sinkkuus edelleen jatkuu. Miehethän nyt ei tunnetusti laita tikkuakaan ristiin aloitteiden tekemiseen.

Tiedät itsekin ettei voi kun metoo. Tuo on nykyään sinun tehtäväsi.

Vierailija
24/438 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin jokin aika sitten ja sinkkuna aion pysyä loppuelämäni. Olen saanut miehistä niin tarpeekseni. Kun tilanne tästä rauhoittuu niin etsin itselleni vakituisen seksisuhteen mutta tällähetkellä sekin ajatus tuntuu kaukaiselta. Sen tiedän että loppuelämää en kykene olemaan ilman seksuaalista kanssakäymistä.

Vierailija
25/438 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En varsinaisesti etsi, mutta tapasin niin ihanan miehen, etten haluaisi olla sinkku. Olen vaan huono tekemään aloitetta asioiden suhteen, joten varmaankin sinkkuus edelleen jatkuu. Miehethän nyt ei tunnetusti laita tikkuakaan ristiin aloitteiden tekemiseen.

Kahville pyytäminen on mielestäni niin asiallinen ehdotus, että siitä ei metoota saa millään aikaiseksi. Ei ole pakko kysyä "mennäänkö paneen" tai alkaa käpälöidä.

Vierailija
26/438 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahville pyytäminen on mielestäni niin asiallinen ehdotus, että siitä ei metoota saa millään aikaiseksi. Ei ole pakko kysyä "mennäänkö paneen" tai alkaa käpälöidä.

Kyllä saa. Metoo perustuu kokemukseen, eli jos ei henkilö miellytä niin se on ahdistelua, jos miellyttää niin sitten on ihanaa

Vierailija
27/438 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en miehenä ees saa seksiä mistään ja pääse tapaileen naisia. Ikää on päälle 30v. On vähän ylipainoa ja tuntuu etten kelpaa omana itsenäni ollenkaan.

Vierailija
28/438 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei maksa vaivaa etsiä mitään, kun saa aina märkää rättiä naamalle. Kyllä se läheisyys ym olis ihan kiva, mutta minkäs teet kun kukaan ei ole kiinnostunut musta.

Vierailija
29/438 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinkku nainen on hieno juttu, mutta sinkku mies luuseri.

Naisten kaksoisstandardit. <3

Onnellinen ihminen on hieno juttu. Itse olen ollut aina vastentahtoisesti sinkku, ei siinä ole mitään ylevää.

T. Nainen

Vierailija
30/438 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse en miehenä ees saa seksiä mistään ja pääse tapaileen naisia. Ikää on päälle 30v. On vähän ylipainoa ja tuntuu etten kelpaa omana itsenäni ollenkaan.

Laihduta! Monelle ylipaino on ehdoton turn-off. Itselleni myös.

N40

Vierailija
31/438 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikani olen etsinyt ja yrittänyt mutta nyt olen jo hyväksynyt, ettei itselleni ole tarjolla muita kuin sellaisia miehiä joiden kanssa parisuhde on pelkkää jatkuvaa hankaluutta niin olen mieluummin yksin.

Vierailija
32/438 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole löytänyt ketään sopivaa vaikka olen tinderöinyt hyvin pitkään. Livenä olen miehille ilmaa.

N24

Vierailija
33/438 |
09.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntemistani naisista reilusti yli puolet ovat miehen kanssa parisuhteessa ja hyvin harva on vuosikausia sinkku.

Kuudesta hyvin läheisestä ystävästä vain kaksi on parisuhteessa. 

Lukiokavereistani kuudesta ainakin neljä on pitkässä parisuhteessa, yksi seurustellut useammasta ja yksi ikisinkku, joka tahtoisi parisuhteen. Yksi lapsuudenystävä juuri eronnut, mutta toivoisi vielä löytävänsä sopivan miehen ja perhekin haaveissa. Äitini pitkässä parisuhteessa, siskoni on välillä lyhyissä suhteissa etsien sitä oikeaa. Työkavereista 1/12 naisesta on sinkku, joka tapailee milloin ketäkin. 11/12 pitkissä parisuhteissa. Paras kaverini pitkässä parisuhteessa. Minä pitkässä parisuhteessa. Yksi hyvä kaveri on tuon tuosta lyhyemmiksi jäävissä parisuhteissa. Kaikki tätini naimisissa. Serkuistani yksi eronnut vasta, yksi sinkku tainnut olla aina. Loput 9 naisserkkua naimisissa tai parisuhteessa. Kaikki mainitut siis naisia. Veljeni kavereissa muutama sinkkunainen, tosin Kaikki ovat avoimia seurustelulle aina silloin tällöin kun sopiva mies lipunut elämään. Jos pitäisi arvata satunnaisesta kadulla vastaa tulevasta naisesta onko parisuhteessa tai kiinnostunut parisuhteissa ylipäänsä niin kyllä veikkaisin, että on.

Vierailija
34/438 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En itsekkään kelpaa naisille vaikka ruma en ole. Miksi pitäis laihduttaa kun ylipainoa ei ole paljon ja pieni maha?

Vierailija
35/438 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ne naiset nirsoja kun heti pitäs laihduttaa :D.

Vierailija
36/438 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mistäs sinä tuollaisen tuntuman olet saanut?

Ainakin deittiapeissa on naisia ihan normaalisti. 

Tietenkin naisille perinteisesti kuuluu sellainen, että eivät ikinä omalla naamalla myönnä etsivänsä miestä. Havainnollistuu julkkisnaisista, jotka tänään kertovat seiskassa, etteivät enää ikinä ota miestä ja nauttivat nyt sinkkuudesta. Huomenna sama nainen kertoo löytäneensä vihdoin sen oikean. Tavisnaisilla kierto ei ole näin nopea, mutta idea siis sama. 

Vierailija
37/438 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkööt ite laihduttamaa mun puolesta.!!

Vierailija
38/438 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehillä ei ole minulle mitään hyvää annettavaa ja kärsimystä en halua.

Vierailija
39/438 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei ole tavisnaisia kyllä tinderissä.. vain koulutettu nirppanokkia sanon minä. Eivät halua miestä jolla ei ole rahaa statusta korkea koulua, itse pysyn tuommosista kaukana. Ei kiinnosta ikinä.

Vierailija
40/438 |
10.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi unohtaa naiset viihtyy sinkkuna paremmin vaan. Menee vaa hermot kun miettiiki tätä kaikkee.