Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö naiset nykyään etsi miehiä tai viihtyykö monet sinkkuna?

Vierailija
09.10.2021 |

Tuntuu ettei naiset nykyää etsi mitään. Viihtyykö niin monet sinkkuna ei kaipaa miestä ei mitää seksiä ja läheisyyttäkään? Tuntuu niin. Nykyää on niin pinnallista tää meno jokapuolella. Ennen pääsi paremmin treffeille ja tapaan naisia. Nyt naiset vaan ilmottaa sori oon sinkku en eti mitää, tai ei kiinnosta ollenkaan.

Kommentit (438)

Vierailija
301/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein ymmärrä naisia itse oikein. Itse jopa toivon koska löytäisin sen sopivan naisen ja parisuhteen Ku oon vähän katkera kun muut saa parisuhteita ja vanhat tutuki saanut parisuhteita ja miksi minä oon se kelpaamaton ja yksin.

Vierailija
302/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eivät naiset ole koskaan etsineet, tai ainakaan myöntäneet sitä.

Nainen mittaa haluttavuuttaan sillä tavoittelevatko miehet heitä.

"En katsellutkaan miehiä, mutta tämä prinssi ilmestyi jostain, teki aloitteen ja valloitti minut"

Tämän nykyversio on:

"En halunnut miestä, mutta tämä mahtava uros sai minut muuttamaan mieleni"

Jos nainen joutuu katselemaan miehiä tai jopa tekemään aloitteita, on hän mielessään vähemmän haluttava kuin naiset joiden ei tarvitse tehdä mitään. Jos naiset puhuisivat tottya etteivät halua eivätkä tarvitse miestä, 80% naisista olisi sinkkuja koko ikänsä.

No jaa jos ei ole miestä saanut esim. 15 vuoteen niin musta olis aika erikoista että kulkisi pitkin kyliä itkemässä kuinka haluaa miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan hiljeni.. mutta mä ainaski kaipaisin kovasti joo parisuhdetta. Mutta mä en ymmärrä naiset vaa sanoo mulle vau oot kivan pitkä ei sun ulkonäössä ole mitään vikaa, löydät vielä naisen, niin koska. mä haluaisin jo pikkuhiljaa löytää sen oikean.

Vierailija
304/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla tosissas.. etkö edes halua miestä???

Vierailija
305/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi pitäisi etsiä kun voi ihan vaan valita kenet haluaa? 

Enkä ole edes kummoisen näköinen ja reilusti ylipainoinen.

Vierailija
306/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olitko ap nuorempana paremman näköinen? Ehkä oot vaan rupsahtanut, eikä naisia enää kiinnosta. Kai lähestyt oman ikäisiä naisia etkä pelottele itseäsi nuorempia naisia?

Vierailija
307/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa +30 v. miehistä on tosi ylipainoisia ja epäsiistejä. Laihdu hyvä mies, jos haluat saada pesää! Karvat pois genitaalialueilta, jos haluat tehdä lähempää tuttavuutta, kainalokarvat myös, jos hiki haisee. Hiukset ja naaman karvoitus myös kondikseen. 

Vierailija
308/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tietenkin olin. En ollut kaljuuntunut kauan sitte olin nuori yli 10 v sitte. No vissiin rupsahtanut eikä niitä kiinnosta. Kyllä mun mielestä näytän hyvälle ja pukeudun ihan siististi. En likaisiin vaatteisiin ja huolehdin itsestäni. Hyvää hajuvettä jne. No ei ne oman ikäsetkää ylipainoset naisetkaa musta kiinnostu eikä edes 40 v naiset. Tosi outoa. Tää on kai jokin karma.

Vierailija
309/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaljamahaa on tullut ja ylipainoa mutta en mä nyt hitto kovin lihava ole ja tuskin on siitä kiinni. Naiset ei halua ruipeloa laihaa miestä. Pitää olla vähän masua.

Vierailija
310/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo sama juttu naisissa.. Pukeutuvat rumasti ei yhtään seksikkäitä, monet ei ees meikkaa.. Ihan sama juttu naisissa.

Vierailija
311/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään eletään puoliksi netissä ja meno on sen mukainen,

osa naisista on niin passiivia että vieläkin miehet ihmettelee

jos joku nainen ottaa yhteyttä suhde tai yhdyntä mielessä

Vierailija
312/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei naiset koskaa ota missää yhteyttä. Lenkkipolulla ei kato ees silmiin eikä tule koskaan juttelemaan missään. Oma-aloitteisuutta pikkasen sais olla kyllä.

Vierailija
313/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai vain pitäs olla laihempi. Komeempi naama ja emmä tiedä itsetunto kunnossa. No en mä ainaskaa kauniita naisia uskalla lähestyä ku oon epävarma ja ujo ja en oo enää niin komea.

Vierailija
314/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti katselen pariskuntia ihan tavallisia ne on. Ja itseasias oon miehenä osaa miehiä komeempi paremman näkönen. SIlti olen se joka on aina yksin.. Vähä usein turhauttaa. En oikein pitkää aikaa oo ees kunnolla jutellu naiselle ja päässy treffeille. Tällästä se on nykyää.. Kyllä nuorempana vielä pääsi treffeille.. Ihanko olis jotenki niin kamala ettei ketää kiinnosta

Vierailija
315/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en oikein ymmärrä kyllä yhtään naisia.

Vierailija
316/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmee hiljasta täälä. Voisiko naiset vastata miksei teille tällänen mies kelpaa?

Vierailija
317/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mä ainaski oon kyl ikisinkku.. kerta mussa on vaa vikoja en kelpaa edes 120 kg naiselle niin antaa olla.

Vierailija
318/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan varmaa pelikoneen ja unohdan vaan kylmästi naiset.

Vierailija
319/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sanotaanko näin.

Tunnen vaikka kuinka monta naista jotka ovat sanoneet etteivät etsi miestä, tai jopa etteivät halua tai ota miestä.

90% näistä on sittemmin ollut parisuhteessa miehen kanssa. Useimmat ovat juuri nytkin.

Naisen ego ei kestä tilannetta jossa hän myöntää haluavansa miehen. Se myönnetään vasta kun mies on jo. Haluan miehen + minulla ei ole miestä = en taida olla mikään huippunainen kun en ole löytänyt miestä.

Mutta "nän nän nää, enpäs haluaisikaan", paljon egoystävällisempää ;)

Kyllä mä olen halunnut miehen ja parisuhteen ja olen siitä tuolloin puhunutkin. Minulle on vastattu, että ei se seurustelu ole itsetarkoitus tai että mielummin yksin kuin huonossa suhteessa. Kumma kyllä nämä kommentoijat itse seurustelevat ihan surutta. 🙄 Miksi, jos ensimmäisenä tulee mieleen että parisuhteet ovat huonoja. No, kuitenkin, olen minä siitä ollut ihan avoin että haluan miehen. Nyt en enää halua, miksi en sitä saisi sanoa? Miksi minun pitäisi toistaa jotain mitä olen joskus kauan aikaa sitten ajatellut? En minä halua enää paljoa muutakaan mitä nuorempana halusin, ihminen muuttuu. En minä halua rellestää enää baareissakaan vaikka nuorena se oli kivaa. Tai juoda, nykyään olen mielummin ilman koska alkoholi maistuu pahalle. Enkä minä vihaa senkummemmin baareja, alkoholia kuin miehiäkään.

T.287

Vierailija
320/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei naiset koskaa ota missää yhteyttä. Lenkkipolulla ei kato ees silmiin eikä tule koskaan juttelemaan missään. Oma-aloitteisuutta pikkasen sais olla kyllä.

Aloitteellisuus kummasti karisee, kun saa aina märkää rättiä kasvoilleen.

T. Nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan neljä