Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö naiset nykyään etsi miehiä tai viihtyykö monet sinkkuna?

Vierailija
09.10.2021 |

Tuntuu ettei naiset nykyää etsi mitään. Viihtyykö niin monet sinkkuna ei kaipaa miestä ei mitää seksiä ja läheisyyttäkään? Tuntuu niin. Nykyää on niin pinnallista tää meno jokapuolella. Ennen pääsi paremmin treffeille ja tapaan naisia. Nyt naiset vaan ilmottaa sori oon sinkku en eti mitää, tai ei kiinnosta ollenkaan.

Kommentit (438)

Vierailija
321/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti ihmettelen kyllä naisia.. Eikö teille 36 v mies kelpaa. Pitäskö olla vielä nuori ja komee. No ei voi mitää. Ei muakaa baarit enää tässä iässä kiinnosta ja mitkää pinnalliset jutut ja tinder.. muttakun ei löydä mistää sitä kumppania jolle kelpaisin omana itsenäni?

Vierailija
322/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu että naiset on noitten miesten perässä jotka juo ja on niin itsevarmoja.. kyllä tommonen viinaan menevä mies kiinnostaa joka hyppää ulkona jatkuvasti. Itse en ole semmoinen viihdyn kotonakin.. mutta jotenki turhauttaa yksin aina olla tässä samas pistees eikä tiedä mitä enää tehdä. Sitten päälle vielä nuori ja komea.. ei saisi olla ylipainoakaa.. antaa olla. Yritän jaksaa olla nyt ihan yksin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan. Mutten kelpaa miehille.

Vierailija
324/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en mäkään kelpaa naisille. Pitäs kai olla erilainen. Emmä näihin osaa mitään sanoa.

Vierailija
325/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on sanottu sä olet tylsä. Sulla ei oo kavereita. Vaatimattoman näkönen.. kaljuuntunut,. ja ylipainonen.

Vierailija
326/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti tälläinen mies ei kiinnosta ketään. Ei edes tavallista ylipainosta naista. Neki yleensä on vaan komeitten laihojen miesten kanssa kimpassa.

Vierailija
327/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli vissiin ei ole mitään tehtävissä, muutako olla ikisinkkuna.

Vierailija
328/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten nyt kaikki hiljeni taas.. mikäs ihmisiä vaivaA?

Vierailija
329/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aika moni oman ikäinen tai hieman vanhempi mies Suomessa näyttää aika epäsiistiltä. Pienen ylipainonkin voi saada anteeksi jos on muuten siisti. Mutta monilla on kyllä tosi paljon ylipainoa (viittaa siihen ettei mies ole kovin kiinnostunut aktiivisesta elintavasta ja kilojen mukana tulee valitettavasti usein myös elintasosairaudet ja erektio-ongelmat..). Monella on tosi epäsiisti naamakarvoitus, jos haluaa pitää partaa/viiksiä (monelle ei ees sovi) niin kannattais miettiä malli tarkkaan ja pitää se freesinä. Minulle naisena suutelu ja sellainen intiimi oleminen on tärkeää eikä se onnistu jos toisen karvat puistattaa. Vaatteitakin vois vähän katsoa etenkin jos olet jo yli 30v. Likaset tennarit, kulahtaneet farkut ja venähtäny huppari ei vaan anna hyvää kuvaa (että sua kiinnostais esim. omasta itsestä huolehtiminen saatikka sitten muihin asioihin panostaminen). Tavallinen saa olla mutta ei laiska ja tylsä. Eli mun kanssa ei tartte lähtee reppuliitämään Alaskaan, mutta jos kiinnostas sen telkun sijasta ees välillä lähtee mun seuraksi esim. istumaan iltaa johonkin pikkukeikalle, joskus sunnuntaina mennä pyörii johonki höpöhöpömarkkinoille tai kesäsin vaikka pyöräretkelle eväät repussa niin ois tosi jees.

Ja sit kyllä mut saa hurmattua ihan sillä että ois vaan minusta tosi kiinnostunut ja näyttää sen avoimesti. Ymmärrän että miehillä voi olla paljon huonoja kokemuksia siitä että on yrittänyt ja saanut niitä pakkeja. Mutta se että sen takia ei enää yritä hurmata minua tai panostaa minuun, niin ei kyllä auta eteenpäin myöskään meidän suhdetta. Haluan tuntea että olen tärkeä ja että mies on innoissaan siitä että meillä on juttua. Yritän näyttää sen myös aina itse.

Vierailija
330/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just ja oletat mut heti että olen likainen? No en todellakaan ole. ostan uusia vaatteita ja huolehdin itsestäni.. en istu sohvalla ja syö makkaraa, vaan liikun kyllä ja käyn salilla. Ihmettelen naisia että millasen miehen ne sit haluaa. En mä rupee puvussa tuola kulkemaan ja olen kyllä panostanut. Muttakun ei se tunnu auttavan mitenkää, niin en jaksa enää vaan. Parempi olla sit ihan yksin.

Vierailija
331/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No sitä mietin kanssa. Sitä ei ole vuosiin ollut. Kavereita kyllä on ollut ja hetken parisuhde mut mut jätettiin ja pistin kaverit pois. Käyn vaa salilla. Mutta kaipaisin jotenki sitä omaa naista.

Naisen näkökulmasta: olet ihan liian nais-fokusoitunut. Haet naisesta arkesi pelastajaa. Mitä jos sinulla olisi mielenkiintoinen elämä, jonka nainen haluaa kanssasi jakaa? Nykytilanteesi ei kuulosta siltä. 

Olet varmasti hyvä mies. Lähestymistapasi on vain erittäin tehoton ja onnistumistodennäköisyys siten erittäin alhainen. 

Vierailija
332/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monesti näkee tuola lihavia naisia jotka ei pidä itsestään huolta. Eivät osaa pukeutua seksikkäästi, oon tuulihousut ja jokut kroksit jalassa ei kyllä kiinnosta yhtään. Vois toiset edes vähä meikata ja panostaa.

Vierailija
333/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jotain minussa on vain vikaa.. kun en millää kelpaa.. Ikä. tai ylipaino.

Vierailija
334/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Just ja oletat mut heti että olen likainen? No en todellakaan ole. ostan uusia vaatteita ja huolehdin itsestäni.. en istu sohvalla ja syö makkaraa, vaan liikun kyllä ja käyn salilla. Ihmettelen naisia että millasen miehen ne sit haluaa. En mä rupee puvussa tuola kulkemaan ja olen kyllä panostanut. Muttakun ei se tunnu auttavan mitenkää, niin en jaksa enää vaan. Parempi olla sit ihan yksin.

Mistäs minä tiedän mitä sinä puuhaat. Noi oli vaan omia huomioita lähinnä tinderistä. Jossa laitan 90% miehistä vasemmalle liittyen noihin syihin.

Joo, jos ei löydy kumppania ja mieluista niin parempi opetella olemaan yksin. Niin minäkin oon tehnyt.

Vierailija
335/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monesti näkee tuola lihavia naisia jotka ei pidä itsestään huolta. Eivät osaa pukeutua seksikkäästi, oon tuulihousut ja jokut kroksit jalassa ei kyllä kiinnosta yhtään. Vois toiset edes vähä meikata ja panostaa.

Niin missä? Kadulla? Onko ne hakemassa siellä seuraa? Veikkaan että ei. Ja vaikka oliskin, niin jokanen toki saa olla mitä tykkää ja miettii sit ihan tykönään mitä sillä niittää vai niittääkö mitään.

Vierailija
336/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tää kovin kivaa olla yksin. kaipaisi niin koskea naista ja pitää kädestä kiinni ja kulkea tuola naisenkaa ja on tässä tarpeeksi jo yksin oltu, alkaa jo riittämään.

Vierailija
337/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kadulla kyllä. No ei varmaa ole hakemas seuraa. Mutta ihan sama naisissaki on.. monet ei todellakaa ole missää nimes kauniita.

Vierailija
338/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

N32 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistäs minä tiedän mitä sinä puuhaat. Noi oli vaan omia huomioita lähinnä tinderistä. Jossa laitan 90% miehistä vasemmalle liittyen noihin syihin.

Joo, jos ei löydy kumppania ja mieluista niin parempi opetella olemaan yksin. Niin minäkin oon tehnyt.

Se on kyllä totta että todella suuri osa miehistä vaikuttaa vähän epähygienisiltä. Eräs mies tuli kolmelle treffeille pukeutuneena joka kerta samoihin vaatteisiin - mitkä hänellä oli ilmeisesti ollut päällä töissä eikä käynyt kotona välissä siisteytymässä tms. Oli ihan riittävän siisti töihin mutta ei kyllä treffeille ei-niin-tutun naisen kanssa. 

Huom! Naiset ovat huomattavasti herkempiä hygienia-asioille kuin miehet ja tämä korostuu deittaillessa. Kun olen seurustellut pidempään ja "altistunut" kyseiselle henkilölle pidempään siedän myös vähän rennompaa suhtautumista mutta ekat pari kuukautta miehen pitää olla hyvin siistitty, hyvältä tuoksuva ja kodin tiptop siisti jotta voisin edes harkita läheisyyttä tämän kanssa. 

Vierailija
339/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on vaan helpompi luovuttaa ja on ihan ihan yksin. Ei koskaan enää toivo mitään.. vuosia tässä jo ollu yksin.

Vierailija
340/438 |
21.10.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikisinkkuna loppuelämä. Välillä käy sit joskus maksullisissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän