Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Äiti haluaa murrosikäisen pojan kanssa saunaan?

Vierailija
03.12.2014 |

Muistan kun tulin murrosikään siinä 11-12-vuotiaana, en enää halunnut äitini kanssa saunaan. Isän kanssa toki olin valmis menemään. Tämä kai on ihan luonnollista niin kuin sekin, että vanhemman kanssa ei enää nukuta samassa sängyssä. Äitini ei vain tätä ymmärtänyt vaan oli minulle vihainen siitä. Tuli vaan mieleen nyt kysyä, että miten mammat yleensä suhtautuvat asiaan? Mulle tuo äidin käytös (tuo nyt ei toki ollut ainoa "outo" asia ja oikeastaan sieltä lievästä päästä) kyllä aiheutti erikoisen suhtautumisen omaan kasvuun ja kypsymiseen. Pitkään häpesin sitä ja toivoin että voisin pysyä "lapsena".

Kommentit (63)

Vierailija
41/63 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan kun isälläni oli kylässä ystäviään ja he saunoivat ensin ja sitten oli minun vuoroni mennä yksin saunaan ja kun tulin sieltä, niin joku isän kavereista huomautti että tytöllehän kasvaa isot utareet ja isä nauroi remakasti ja sanoi että isommat kohta kuin äidillään ja he kaikki nauroivat ja olin vain 13 vuotias ja juoksin huoneeseeni itkemään. Tulin saunasta kylpytakki päällä mutta en ollut tajunnut että se oli liian avonaisesti kiinni. Se nolaaminen oli hirveää. Isän kaikki alatyyliset vitsit olivat mauttomuuden huippu mutta hän ei koskaan tajunnut miten lapsi ne kokee.

Vierailija
42/63 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 02:58"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 02:56"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 02:51"] Minun murros iän alku aika oli täysin kamala. Äitini ei suostunut tulemaan samaan aikaan saunaan ja hän oli niin välinpitämätön että katsoi minua vain seksuaalisesti minua jotta masentuisin ja ajattelisin harhoja jotta hän voisi manipuloida minua ja kostaa sitä kautta isälleni jotIn mikä ei ole yhtään oleellista mihinkään muuhun asiaan ollut kuin hänen omaan seksuaalisuuteen ja libidon nostamista ja huomion hakua. Hän on aina ollut tälläinen ja on vieläkin sellainen rotta että jos katsot häntä niin hänellä on varmasti taika viitta päällä. [/quote] Melko tyylipuhdasta skitsofrenikon tajunnanvirtaa. [/quote] oletko äitini? Tuntuisi siltä... Että näsäviisastelet viellä kuin jokin äidin huora.

[/quote]

Aika paranoidia tekstiä, nyt hei jotain rajaa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/63 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt ymmärrän unettomuutesi ja tietokoneen käyttösi ja melatoniinin käyttösi. Olet avustamassa äitiä täällä valmiina jo selkäänpuukotus idealla jo kuukausia juoruamassa kuin mikäkin huora.

Vierailija
44/63 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 02:31"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 02:01"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:52"]Ihan normaalia, että rupeaa ottamaan etäisyyttä. Epänormaalia olis, jos EI ottais. [/quote] Olin siis epänormaali, kun en koskaan kokenut minkäänlaista häpeää saunoessani alasti vanhempien kanssa? Se oli minulle ihan luonnollinen asia, en edes ajatellut sitä, en edes teininä. Kasvoin itseäni kunnioittavaksi naiseksi, joka ei häpeä omaa seksuaalisuuttaan.

[/quote]

Mitä se mielestäsi pitää sisällään, tuo häpeämättömyys? Onko sinulla hyvät normaalit rajat, vai oletko rajaton ja muita huomioimaton "seksuaalisuudessasi"?
[/quote]
En ole tuo, jolle kommentoit, mutta minäkin olen saunonut molempien vanhempieni kanssa aina. En ole rajaton enkä "muita huomioimaton". Mutta en myöskään tiedä, mitä ovat "hyvät normaalit rajat". Jokainen toki itse määrittelee rajansa. Kerro sinä, missä normaalin seksuaalisuuden raja kulkee! Palan halusta kuulla.

Vierailija
45/63 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 03:05"]

Nyt ymmärrän unettomuutesi ja tietokoneen käyttösi ja melatoniinin käyttösi. Olet avustamassa äitiä täällä valmiina jo selkäänpuukotus idealla jo kuukausia juoruamassa kuin mikäkin huora.

[/quote]

Olen mies. Hanki lääkitys kuntoon.

Vierailija
46/63 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täysin normaalia.normaalia ei olisi jos äiti ei halua. Tai jos lasta tai äitiä haluttaa mennä saunaan yhdessä. Varsinkin jos kahdestaa. Ja pitäisin vielä epänormaalina että ei menisi yhdessä saunaan. Menin 9v viimeisen kerran äitini kanssa saunaan. Sen jälkeen hän on mennyt vain siskoni kanssa joskus ja niiden saunominen oli todella tahallisen härnäävän kuulostavalta. He halusivat painostaa minua tekemään paskoja asioita enkä minä alistu ellei mennä yhdessä saunaan. Jos asiat ovat epänormaaleja tai vammaisia niin kyllä silloin tulee itsepuolustus mekanismi kenellä vain.

Vierailija
47/63 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 03:11"]

Täysin normaalia.normaalia ei olisi jos äiti ei halua. Tai jos lasta tai äitiä haluttaa mennä saunaan yhdessä. Varsinkin jos kahdestaa. Ja pitäisin vielä epänormaalina että ei menisi yhdessä saunaan. Menin 9v viimeisen kerran äitini kanssa saunaan. Sen jälkeen hän on mennyt vain siskoni kanssa joskus ja niiden saunominen oli todella tahallisen härnäävän kuulostavalta. He halusivat painostaa minua tekemään paskoja asioita enkä minä alistu ellei mennä yhdessä saunaan. Jos asiat ovat epänormaaleja tai vammaisia niin kyllä silloin tulee itsepuolustus mekanismi kenellä vain.

[/quote]

Täähän on tutun palstahäirikön, eli assi-Hennan tekstiä :D Että sellaista tarinankerrontaa taas, nyt jälleen vaihteeksi esiinnytään miehenä. Harmi että tuosta skitson tekstistä ja sekopäisestä raivoamisesta kommentoijille on niin helvetin helppoa sut tunnistaa, ettei oikein provoilu onnistu.

Vierailija
48/63 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 03:07"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 03:05"]

[/quote]

Olen mies. Hanki lääkitys kuntoon.
[/quote] olet vain taitava keskusteluissa koska olet lääkityksen alaisena pompottavan äidin johdosta. Sääliä pyytävää tahallista heikkoa naamaa minä en anna anteeksi. Poista sinä lääkitykset ja kasvata aivojasi elämän huumeilla ilman huumeita idiootti.

Vierailija
49/63 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 03:15"]

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 03:07"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 03:05"] Nyt ymmärrän unettomuutesi ja tietokoneen käyttösi ja melatoniinin käyttösi. Olet avustamassa äitiä täällä valmiina jo selkäänpuukotus idealla jo kuukausia juoruamassa kuin mikäkin huora. [/quote] Olen mies. Hanki lääkitys kuntoon. [/quote] olet vain taitava keskusteluissa koska olet lääkityksen alaisena pompottavan äidin johdosta. Sääliä pyytävää tahallista heikkoa naamaa minä en anna anteeksi. Poista sinä lääkitykset ja kasvata aivojasi elämän huumeilla ilman huumeita idiootti.

[/quote]

Hatunnosto niille ihmisille, jotka jaksavat hoitaa näitä tapauksia työkseen. Itse en pystyisi. Uuvuttaa jo tämä irrationaalisen ja epäloogisen tajunnanvirran lukeminenkin.

Vierailija
50/63 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 03:13"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 03:11"]

[/quote]

Täähän on tutun palstahäirikön, eli assi-Hennan tekstiä :D Että sellaista tarinankerrontaa taas, nyt jälleen vaihteeksi esiinnytään miehenä. Harmi että tuosta skitson tekstistä ja sekopäisestä raivoamisesta kommentoijille on niin helvetin helppoa sut tunnistaa, ettei oikein provoilu onnistu.
[/quote] kenellä on nyt puurot crispeissä.

Vierailija
51/63 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 03:06"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 02:31"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 02:01"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 21:52"]Ihan normaalia, että rupeaa ottamaan etäisyyttä. Epänormaalia olis, jos EI ottais. [/quote] Olin siis epänormaali, kun en koskaan kokenut minkäänlaista häpeää saunoessani alasti vanhempien kanssa? Se oli minulle ihan luonnollinen asia, en edes ajatellut sitä, en edes teininä. Kasvoin itseäni kunnioittavaksi naiseksi, joka ei häpeä omaa seksuaalisuuttaan.

[/quote]

Mitä se mielestäsi pitää sisällään, tuo häpeämättömyys? Onko sinulla hyvät normaalit rajat, vai oletko rajaton ja muita huomioimaton "seksuaalisuudessasi"?
[/quote]
En ole tuo, jolle kommentoit, mutta minäkin olen saunonut molempien vanhempieni kanssa aina. En ole rajaton enkä "muita huomioimaton". Mutta en myöskään tiedä, mitä ovat "hyvät normaalit rajat". Jokainen toki itse määrittelee rajansa. Kerro sinä, missä normaalin seksuaalisuuden raja kulkee! Palan halusta kuulla.
[/quote] minä pidän normaalina saunoa aina vanhempien kanssa.

Vierailija
52/63 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näen aina ongelmia jos ei saunoisi yhdessä koko elämän ajan.

Vierailija
53/63 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä jos venäjän täydelliset naiset elävät kaviaarilla ja shamppanjalla vain mikä on uskottavaa niin miksi suomi neito ei voisi saunoa oman pojan kanssa iät ja ajat. Jotain pään sisälle hei.

Vierailija
54/63 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 03:25"]

En ymmärrä jos venäjän täydelliset naiset elävät kaviaarilla ja shamppanjalla vain mikä on uskottavaa niin miksi suomi neito ei voisi saunoa oman pojan kanssa iät ja ajat. Jotain pään sisälle hei.

[/quote]

...taitaa olla kohdallasi jo myöhäistä...

Vierailija
55/63 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 03:26"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 03:25"]

[/quote[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 03:26"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 03:25"]

[/quote]

...taitaa olla kohdallasi jo myöhäistä...
[/quote] onpa agressiivista.

Vierailija
56/63 |
23.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 02:31"][quote author="Vierailija" time="23.08.2015 klo 02:01"]

[/quote]

[/quote]

Öh mikä ihmeen kysymys tämä on? Totta kai minä kunnioitan muita ihmisiä ja heidän rajojaan. Tarkoitin tuolla sitä, etten koe häpeää omaa kehoani kohtaan, en koe häpeälliseksi biseksuaalisuttani ja uskallan näyttää haluni (en tietenkään tunge kumppanin syliin väkisin, mutta esimerkiksi kumppanin kanssa ollessa uskallan olla halukas ja näyttää intohimoni.)

Vierailija
57/63 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä normalilta kuulosta tuo sun äitisi ja varmasti tuosta jää jotain painamaan. Hyvä että lähdet selvittämään asiaa.

Vierailija
58/63 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää on just kaikista pimeimpiä tapauksia, kun yhdistetään uskonto ja itsetunto-ongelmat. Raamatustahan löytyy oikein kivat perusteet vaikka millaiselle takertuvalle vanhemmuudelle.

Vierailija
59/63 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa harmi, että olet joutunut kohtaamaan tuollaista. Äidilläsi on jotain omia ongelmia, joita on purkanut sinuun.

Nuorella tulee olla oikeus omaan kehoonsa. Olet hienosti tunnistanut omat rajasi.

onnea terapiaan.

Vierailija
60/63 |
04.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä nyt 16 vuotias poika sanoi joskus 13-vuotiaana että saisiko mielummin saunoa isän kanssa kaksin ja siihen suhtauduimme neutraalisti eikä mitään kommentoitu :)