Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joulustressi

Vierailija
12.12.2014 |

Mistä se joulustressi aiheutuu ihmisille?

Mä en osaa stressata joulua. Jos jokin ei valmistu niin sitten mennään niissä puitteissa. Joka tuutista tulee joulustressiä vähentää se ja se. 

Valmiit laatikot ostaa ja tekee jotain itse niin se riittää. Kuka niitä ajatusmalleja joulusta ihmisille suoltaa?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mäkään ymmärrä. RAkastan joulua! Nyt vasta kaikki stressit häviää, kun saa vähän lomapäiviäkin ja voi vaan löhöillä kotona ja lukea ja syödä.

Vierailija
2/8 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mus stressaa rahanmeno ja lahjojen keksiminen. Ja siivous. Vihaan siivoomista. En tee perussiivousta kummempaa mut seki stressaa koska en halua siivota.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset ovat luonteeltaan suorittajia. Siitä varmaan. Ja jos kotiin on tulossa isompi porukka, joille pitää laittaa kaikki valmiiksi, niin ymmärtäähän sen, ettei ole mikään leppoisa asia.

Vierailija
4/8 |
13.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla joulustressi loppui kun sain joulukortit postiin. Se oli ainoa asia, mistä "stressasin", koska kortteja oli paljon ja lähettämisellä oli takaraja. Muuten otan joulun niin rennosti, että jos me palstamammat laitettaisiin pystyyn kilpailu, että kuka stressaa joulua vähiten, niin minä voittaisin sen takuulla. Minulle joulussa parasta on se kun saa hämärässä huoneessa kuunnella joululauluja yksin ja antaa perheen tehdä mitä niitä huvittaa. (lapset jo teinejä). Minun puolestani jouluna voi syödä vaikka pussimuusia ja kalapuikkoa, jos huvittaa. Jouluna kuuluu levätä.

Vierailija
5/8 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaiken tarvitse olla onneksi täydellistä.

Vierailija
6/8 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin osalle ehkä rahojen vähyys ja nykyihmisten odotukset.

Vierailija
7/8 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yrittänyt elää niin ettei muiden odotukset ja ulkoatulevat paineet vaikuta. Ei tuota rahaa paljon ole. 

Itselle tärkeintä on joulun rauha.

Vierailija
8/8 |
12.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joulutressiä on ollut aina . Luin 20-luvun kotiliesiä, ja niillä oli siihen aikaan samanlaiset joulikiireet kuin nykypäivänäkin:)Itekin tressasi nuorempana, mutta en enää.Joulu todellakin tulee vähemmälläkin tekemisellä.