Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Harrastin seksiä parhaan ystäväni miehen kanssa, nyt välit poikki :(

Vierailija
03.12.2014 |

Minä, mieheni, paras ystäväni ja hänen miehensä vietimme yhdessä tämän ystävättäreni (ja tietenkin hänen miehensä) kotona "mini-pikkujouluja" lauantaina. Olimme kaikki todella vahvassa humalassa.

Jossain vaiheessa oma mieheni lähti kesken kaiken kotiin (en muista sen erityisempää syytä tähän). No, ystäväni meni jossain vaiheessa kännissä nukkumaan ja minä ja ystäväni mies jäimme kahdestaan sohvalle. Olimme kumpikin niin kännissä, ettemme tajunneet mitä teimmi. Aloimme siis riisua toistemme vaatteita, samalla suudellen. Se päättyi lopulta yhdyntään, ja nukahdimme siihen ystäväni sohvalle alasti.

Seuraavana aamuna ystävä tietenkin löysi meidät siitä (nukuimme vielä). Alkoi heti huutaa ja käski minut pois kotoaan. Lähdin. Olen yrittänyt soittaa hänelle ja pyytää anteeksi, hän ei vastaa. Olen lähettänyt hänelle myös viestejä, ei niihinkään vastaa. Itkettää tämä tilanne :( Ja eniten minua pelottaa, että ystävä kertoo miehelleni!

Kommentit (42)

Vierailija
1/42 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yllätyitkö?

Vierailija
2/42 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumma juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/42 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi jeesus.

Vierailija
4/42 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvä vaan jos kertoo :)

Vierailija
5/42 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mini pikkujouluista tulikin Mega luokan juhlat!

Vierailija
6/42 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just, ja oliko nyt kaiken arvoista sitten tuo kännipano?

Vierailija
7/42 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Känni ei oo mikään selitys, dorka!

Vierailija
8/42 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, tämä oli provo.

Vierailija
9/42 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä ei ole provo, tapahtunut joskus 1990-luvun alussa: Siskoni ja hänen silloinen miehensä olivat tiiviissä tekemisissä erään ex-lankoni entisen luokkakaverin ja hänen vaimonsa+lastensa kanssa. Kyläilivät ahkerasti toistensa luona ja minäkin heihin tutustuin. Olin tuolloin n 1990/1991 käymässä siskon luona ja jotenkin tuli puhetta tästä perheestä, kysyin sitten ohimennen mitähän heille mahtaa kuulua. Lanko meni todella oudon näköiseksi ja siskonkin ilme kiristyi..

Sisko kertoi sitten, että ko pariskunta oli ollut käymässä viikonlopun vietossa jokin kk sitten (välimatkaa oli n 150km) ja alkoa oltiin nautittu. Siskoni oli mennyt nukkumaan ja ystäväpariskunnan mies oli myös mennyt nukkumaan. Lankoni ja ystäväpariskunnan mies olivat jääneet valveille. En muista oliko sisko kuullut jotain ääntelyä olohuoneesta vai muuten vain herännyt, olohuoneeseen tullessaan ex-lankoni ja ystäväpariskunnan mies olivat olleet ns housut pois-muna suussa-tilanteessa. Eli semmoista. 

Siskoni oli saanut kauhean raivokohtauksen ja tuttavaperhe yön selkään autoon nukkumaan (onneksi oli kesä). Käsittääkseni eivät ole sen jälkeen olleet minkäänlaisessa tekemisessä, enkä nyt toisaalta ihmettele ollenkaan. Muistan tämä erityisen hyvin, sillä olin tuon kuullessani 16-v ja tuo oli minusta aika järkyttävä juttu..

Vierailija
10/42 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 01:19"]Sori, tämä oli provo.
[/quote]

Sanoo kuka? Ei kyllä ole. ap

Vierailija
11/42 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 01:12"]

sohvalle. Olimme kumpikin niin kännissä, ettemme tajunneet mitä teimmi. 

[/quote]

Tekosyyssäsi on se aukko, että kuitenkin pystyitte panemaan "ihan älyttömästä kännistä joka vei kaiken järjen, kontrollin ja logiikan sekä sai yksisarviset kirmaamaan päässä" huolimatta.

Vierailija
12/42 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mokasit pahasti, ja nyt joudut elämään asian kanssa. En halua syyllistää, mutta ei tässä päänsilittelyt auta. Miehesi saa tietää jossain vaiheessa kuitenkin, joten parempi että kerrot asian itse. Mietipä tilanne, että miehesi olisi tehnyt noin. Miten haluaisit saada kuulla asiasta?

Vierailija
13/42 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, saitko edes? Muistatko kun tulit? Käytittekö ehkäisyä, oletko raskaana? Saitko tai tartutitko sukupuolitaudin? Miten kehtaat selvittääomalle miehellesi kondomin tarpeen omien testiesi ajaksi?

Vierailija
14/42 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 01:40"]

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 01:19"]Sori, tämä oli provo. [/quote] Sanoo kuka? Ei kyllä ole. ap

[/quote]

No sitten kai ymmärrät, että tuollaiselle asialle ei ole mitään tehtävissä pitkään aikaan jos milloinkaan. Pyydät anteeksi, pidät etäisyyttä ja annat ajan kulua. Nyt siis puhutaan vuosista. Puhelinmuistioon kirjoitat parhaan ystäväsi kohdalle entinen paras ystävä.

Joudut kertomaan asiasta miehellesi, sillä on parempi sen paljastua sinun kertomanasi. Provoilusta syyteltiin siksi, että tilanne tietenkin paljastuu miehellesi jossakin vaiheessa. Oho, yhtäkkiä parhaan ystäväsi luona ei pikkujouluyöpymisen jälkeen voi käydä eikä hän enää koskaan puhu kanssasi. Tyhmempikin osaa lukea tuosta että jotakin tapahtui.

Vierailija
15/42 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 01:37"]

Tämä ei ole provo, tapahtunut joskus 1990-luvun alussa: Siskoni ja hänen silloinen miehensä olivat tiiviissä tekemisissä erään ex-lankoni entisen luokkakaverin ja hänen vaimonsa+lastensa kanssa. Kyläilivät ahkerasti toistensa luona ja minäkin heihin tutustuin. Olin tuolloin n 1990/1991 käymässä siskon luona ja jotenkin tuli puhetta tästä perheestä, kysyin sitten ohimennen mitähän heille mahtaa kuulua. Lanko meni todella oudon näköiseksi ja siskonkin ilme kiristyi..

Sisko kertoi sitten, että ko pariskunta oli ollut käymässä viikonlopun vietossa jokin kk sitten (välimatkaa oli n 150km) ja alkoa oltiin nautittu. Siskoni oli mennyt nukkumaan ja ystäväpariskunnan mies oli myös mennyt nukkumaan. Lankoni ja ystäväpariskunnan mies olivat jääneet valveille. En muista oliko sisko kuullut jotain ääntelyä olohuoneesta vai muuten vain herännyt, olohuoneeseen tullessaan ex-lankoni ja ystäväpariskunnan mies olivat olleet ns housut pois-muna suussa-tilanteessa. Eli semmoista. 

Siskoni oli saanut kauhean raivokohtauksen ja tuttavaperhe yön selkään autoon nukkumaan (onneksi oli kesä). Käsittääkseni eivät ole sen jälkeen olleet minkäänlaisessa tekemisessä, enkä nyt toisaalta ihmettele ollenkaan. Muistan tämä erityisen hyvin, sillä olin tuon kuullessani 16-v ja tuo oli minusta aika järkyttävä juttu..

[/quote]

siis täh? siis menikö se nainen nukkumaan vai se mies? kun eihän se "ystäväpariskunnan mies" voi molempia tehdä, olla hereillä ja muna suussa.

Vierailija
16/42 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän! Sun olis pitänyt kertoa itse heti asiasta miehellesi.

Mutta tää muistuttaa h ä m m ä s t y t t ä v ä n paljan parin viikon takaista "jäimme kiinni lomamatkalla terassilla naimisesta" -stooria.

Vierailija
17/42 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huorraa!

Vierailija
18/42 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
19/42 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 01:57"]

Hän! Sun olis pitänyt kertoa itse heti asiasta miehellesi.

Mutta tää muistuttaa h ä m m ä s t y t t ä v ä n paljan parin viikon takaista "jäimme kiinni lomamatkalla terassilla naimisesta" -stooria.

[/quote]

Ja hämmästyttävän usein nämä stoorit ilmaantuvat palstalle iltayöstä, jolloin täällä on harvalukuinen joukko normiväkeä ja kiven alta ryömivät yökulkijat.

Vierailija
20/42 |
03.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi, se 1990-luvun jutun kirjoittaja korjaa: eli siskoni oli mennyt nukkumaan ja ystäväpariskunnan mies. Ex-lankoni ja ystäväpariskunnan vaimo jääneet hereille. Eli tuostahan saa nyt sellaisen kuvan, että miehet siellä keskenään harrastaneet kimppakivaa..ei kuitenkaan.

Tosiaan ap, älä ihmettele, jos et koskaan kuule enää ystävästäsi yhtään mitään..päinvastoin ihmettelisin, jos hänestä kuulisit!