Harrastin seksiä parhaan ystäväni miehen kanssa, nyt välit poikki :(
Minä, mieheni, paras ystäväni ja hänen miehensä vietimme yhdessä tämän ystävättäreni (ja tietenkin hänen miehensä) kotona "mini-pikkujouluja" lauantaina. Olimme kaikki todella vahvassa humalassa.
Jossain vaiheessa oma mieheni lähti kesken kaiken kotiin (en muista sen erityisempää syytä tähän). No, ystäväni meni jossain vaiheessa kännissä nukkumaan ja minä ja ystäväni mies jäimme kahdestaan sohvalle. Olimme kumpikin niin kännissä, ettemme tajunneet mitä teimmi. Aloimme siis riisua toistemme vaatteita, samalla suudellen. Se päättyi lopulta yhdyntään, ja nukahdimme siihen ystäväni sohvalle alasti.
Seuraavana aamuna ystävä tietenkin löysi meidät siitä (nukuimme vielä). Alkoi heti huutaa ja käski minut pois kotoaan. Lähdin. Olen yrittänyt soittaa hänelle ja pyytää anteeksi, hän ei vastaa. Olen lähettänyt hänelle myös viestejä, ei niihinkään vastaa. Itkettää tämä tilanne :( Ja eniten minua pelottaa, että ystävä kertoo miehelleni!
Kommentit (42)
Jaa, tämä sama juttu tapahtui lähes samoin sanoin myös kesämökilla, oliko se juhannus vai mikä, en muista.
Tuttua kauraa. Meille kävi samalla tavalla. Olimme lapissa lomalla ja minä ja ystäväni mies menimme nukkumaan. Heräsin siihen, kun ex-avokkini raivoisasti pani parasta ystävääni sohvalla ja ystäväni siellä kiemurteli nautinnosta päissään alla.
No ystäväni ei ole ystäväni enää ja miehen lemppasin ulos.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 06:40"]Jaa, tämä sama juttu tapahtui lähes samoin sanoin myös kesämökilla, oliko se juhannus vai mikä, en muista.
[/quote]
No, tekevälle sattuu.
Toivottavasti seksi oli edes sen arvoista! Kyllä varmaan harmittaisi, jos siitä hommasta ei olisi edes yhtään nauttinut.
Minusta tämä on ollut ttäällä ennenkin.
Aika nipo kaveri sulla. Eihän järvi soutamalla kulu. Ois onnellinen että ukkonsa kelpaa muillekin
Yksityiskohtiin menemättä, tiedän tällaisen tapauksen, joka johti ainakin toisen pariskunnan eroon. Tosin sitä en tiedä, oliko alkon määrä noin valtaisa, tuskin.
Tekevälle sattuu. Eiköhän toi eukko tosta tokene suht lyhyessä ajassa. Ihmiset on niin kauhean pitkävihaisia nykyisin.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 08:08"]Minusta tämä on ollut ttäällä ennenkin.[/quote]
En tiedä onko juuri tämä tarina totta, eikä sillä ole väliäkään, mutta ei tämäntapainen ystäväpariskuntien jäsenten välinen pettämään ajautuminen ole mikään harvinainen tilanne. Harvassa ovat ne, joilla ei ole "tuttu" -tasolla muutamaa tapausta, ja kuka tietää moniko jää pimentoon.
Mutta se on turha rypistää kun paska on housussa, tuo ystävyys on menneen talven lumia ja ei auta kun toivoa, että miehesi ei saa tietää - ja takuuvarmasti tiesit sen itsekin ennen ja jälkeen tapahtuneen - ja tiedät myös että se oli vain ja ainoastaan oma moka. Älä nyt vain itse mene asiaa kertomaan miehellesi, on hyvin mahdollista että toinen pariskunta päättää jatkaa ja pitää turpansa kiinni molemmin puolin.
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 08:53"]
[quote author="Vierailija" time="03.12.2014 klo 08:08"]Minusta tämä on ollut ttäällä ennenkin.[/quote]
En tiedä onko juuri tämä tarina totta, eikä sillä ole väliäkään, mutta ei tämäntapainen ystäväpariskuntien jäsenten välinen pettämään ajautuminen ole mikään harvinainen tilanne. Harvassa ovat ne, joilla ei ole "tuttu" -tasolla muutamaa tapausta, ja kuka tietää moniko jää pimentoon.
Mutta se on turha rypistää kun paska on housussa, tuo ystävyys on menneen talven lumia ja ei auta kun toivoa, että miehesi ei saa tietää - ja takuuvarmasti tiesit sen itsekin ennen ja jälkeen tapahtuneen - ja tiedät myös että se oli vain ja ainoastaan oma moka. Älä nyt vain itse mene asiaa kertomaan miehellesi, on hyvin mahdollista että toinen pariskunta päättää jatkaa ja pitää turpansa kiinni molemmin puolin.
[/quote]
Minä olisin kyllä niin v*ttumainen tapaus että taatusti kertoisia ap:n miehelle. Enkä edes heti vaan noin viikon päästä. Olisi ap:lle ihan oikein viikon ajan kärvisteltävä kertoako itse vai ei ja kertooko ystävä tms...
Minusta on ällöttävää, kun ihmiset juovat itsensä niin humalaan, että kontrolli lähtee.
Hahahahah. Kunnon wt-kännihoro. Miten noihin tilanteisiin joudutaan? Oikeesti? Eikä sitten kuitenkaan haluta kantaa sitä vastuuta, vaan vedotaan "en se minä ollu, vaan känni".
En ymmärrä tuollaista käytöstä edes ennen tuota seksiä, ollaan kylässä noin humalassa. Enkä myöskään ymmärrä että illan emäntä ja isäntä humaltuvat kun heillä on vieraita.