Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Salaileva ystävä.

Vierailija
02.12.2014 |

Ystäväni selvästi salailee minulta perheeseensä liittyviä asioita. Olen jopa melko suoraan kysynyt eräästä asiasta, ja vastauksena tulee vain jotain ympäripyöreää, ei varsinaista vastausta edes. En tarkoitakaan, että tarvitsisi kaikesta kertoa, mutta ihmettelen kuitenkin, kun hyviä ystäviä olemme, miksi minulta pitää salata asioita jotka ovat sellaisia että vaarantavat koko ystävyyssuhteemme. 

Miksi ystävä salailee? Minäkin olen hänelle avautunut asioistani luottamuksella. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppo arvata, hänellä on suhde mieheesi! Jätä se sika!

Vierailija
2/7 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossasi on kirjoitusvirhe. Otsikon loppuun ei laiteta pistettä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se on vaan liian henk.kohtainen asia, jota ei halua jakaa kenenkään kanssa.

Vierailija
4/7 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh! Mistä ihmeestä teet johtopäätöksen että ystävä salailee jotain? Taidat olla melko kiero ja laskelmoiva itse kun tuollaisia pohdit.

Vierailija
5/7 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei varmaan kuulu sulle.

Vierailija
6/7 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sun ystävän perheasiat sulle kuuluu? Varmasti hyvä syy miksi ei kerro.... et varmaan ole luotettava ja liian utelias

Vierailija
7/7 |
02.12.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut ihmiset vaan haluaa pitää jotain kulissia. En kyllä tajua että miten kukaan voi kuvitella olevansa niin erikoinen että toista kiinnostaisi käyttää aikansa yhteisiin kahvitteluihin yms , jos ei voi olla edes rehellinen. Omalla kohdallani oli vielä niin että nokkaa tungettiin kyllä minun asioihini, oikein painostettiin että "ihan hyvin voit kertoa, melkein sama perhettähän tässä ollaan" milloin mistäkin aiheesta, mutta omistansa ei kertonut mitään. Tämä ko tyyppi on nyt ex ystävä, jäi suuresta valheesta kiinni. Valehtelu päin naamaa oli jatkunut kuukausia. Olen erittäin loukkaantunut.